+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + +

Huldasharks Huonoja ovat joo!!! Mulla sit taas paljon vahvempaa viivaa ku sulla tarjos david eilen ja digi nega...
nyt ei ota lämmöistäkään mitään selvää ku oon flunssassa ja varmaan siksi lämmöt koholla.
 
Huldasharks: Onnittelut ovisplussasta =) :flower: Ja joo Davidit on tosiaan ihan surkeita... :kieh: Mulla oli vastaavanlainen tilanne viime kierrossa. Davidit näytti selkeetä negaa ja digi hymyili mulle samasta näytteestä.

ON: Kuulin juuri, että ne Lugesteronit aiheuttaa raskausoireita sivuvaikutuksena. Voi hitto :kieh: Ei sitten voi mahdollisista oireistakaan päätellä mitään kun ne kerran tulee jokatapauksessa :headwall: No onneks sain tietää nyt ennen kun alotan Luget... Ettei sitten turhaan innostu oireista. No pääasia olis, että ne sais mun kropan toimimaan eli välivuodot loppuis. Aiheuttakoon sitten mitä oireita hyvänsä :)
 
Salainen toive: Niin, varmaan imetyshormonit sotkee...mulla vaan e-pillereiden lopetus. :/ Nyt tullu pari tippaa jo haalean punaista, kumpa ne hanat siitä aukeisivat!!!
SiSa78: Toivottavasti saat apua lugeista. :)
Mariel85: Mulla ainakin sotki flunssa nää lämmönmittaamiset ihan täysin... :headwall:
Huldasharks: Onnea oviksesta! :) Aika häiritsevää, miten isot erot on eri testien välillä. :O
Ookasan: Peukkuja!!! Jännää! :heart:
kamiraro: Täällä on mun mielestä paras laskuri: Siki potilaana - Raskauskalenteri - Aydin Tekay - Kiekko
Mirage: Kiitos tädinkutsuntahuudoista :D jospa se sieltä tulisi jo vaikka huomenissa...
koiksa -79: Vai on tyttö tilauksessa... :)
miimii10: Hyvältä vaikuttaa. :)

Mua kiristää niin tää oma kierto. Tuleeko täti vai eikö. Olikohan ees ovista ollenkaan. Tapahtuis nyt jotain. Miehenkin kanssa sain tyhmän riidan aikaan... :ashamed: Ärripurri koko eukko. :kieh:
 
Lisey:Heh! Ei nyt oikeesti oo mitään väliä kumpi tulee, molemmat perheestä jo löytyy.. Mut eikös se ole, että poika siittiöt on nopeita ja lyhyt ikäisiä ja tytöt taas hitaampia ja pitkä ikäisiä.. Eli kierron perusteella ovis vois olla tänään tai huomenna..(tänään juilunu mahaa, mut voi hyvinki johtua tätä yskimisestä ja järeestä flunssasta) Ja sen perusteella eilinen toiminta vois tuottaa tytön jos kaikki menis niinku toivoo.
 
Huldasharks mä sain taas erittäin selvän plussan koko päivän sillon ku oli ovis. Voisin joku päivä ottaa kuvan nii ei voinut kyllä erehtyä siitä ollenkaan. Eli mulla taas noi Davidin on ollut hyviä.
Lisey kiitti linkistä pitää sit katsoa tuo LA kun edes testiin tulis positiivinen joko alle viikon päästä tai sit 2 viikon päästä ottaa nyt huomioon mistä laskis kierron pituuden...
Okaasan täällä jännitellään sun puolesta :)
 
+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + +



perjantai 10.12.2010


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t.....Ikä.....Haaveissa...Yritys
Pumpuliini..................kp42/27...........28v.....2. lapsi......yk2
miimii10.....................kp36/36......................................yk6
Muffinssi....................kp31/28-30.......21v......1. lapsi....yk3
Okaasan....................kp30/28-30......33v......4. lapsi.....yk9
Salainen toive............kp30/24-44......22v......2. lapsi.....yk1
Lisey.........................kp30/?..............28v.....2. lapsi......yk1
iloksi.........................kp29/30-32.......28v.....1. lapsi......yk4,5v
macy gray.................kp28/30-34........30v.....2. lapsi......yk13
iines83......................kp28/30-34.................2. lapsi......yk5
Epa_88......................kp28/30......................1. lapsi......yk2
Huldasharks...............kp25/40......................3. lapsi......yk6
lisse..........................kp24/30-45.................2. lapsi......yk1
Zanca........................kp22/27-31......26v.......1. lapsi......yk4
Liina87.......................kp21/29............23v......1. lapsi......yk7
MolliMelooni...............kp19/35...........32v.....2. lapsi......yk3½v
Viola30......................kp19/27............31v.....2. lapsi......yk5(7)
Leo81........................kp17/28-33.................3. lapsi......yk2
kolmannen haaveilja...kp16/28-30........28v.....3. lapsi......yk3
kaneli83.....................kp15/28-32.......27v.....1. lapsi......yk4
Pikku-Saara................kp14/30............28v.....1. lapsi.......yk4
kamiraro....................kp14/30...........22v......3. lapsi......yk1
Viulu.........................kp14/28-30..................4. lapsi.....yk1/5
koiksa-79...................kp14/28......................3. lapsi.....yk1
Mariel85....................kp14/?..............25v.....2. lapsi.....yk2km2
SiSa78......................kp12/28............32v.....2. lapsi.....yk1/3
Barbamama35...........kp12/23-28........35v.....3./4. lapsi...yk3
Mirage......................kp10/27-28........29v......2. lapsi......yk4
Minnäi.......................kp10/31...........31v.......4. lapsi......yk2/13km2
Minnarun...................kp9/29-31.......30v.......3. lapsi......yk5
Gabrielle....................kp9/26............29v.......1. lapsi......yk4
Shiny.........................kp9/?.............23v.......1. lapsi.......yk4
jonna_82...................kp9/29-32.......27v.......1. lapsi......yk7
JiiMii82......................kp6/29-31.......28v.......2. lapsi.......yk6
undercovergirl............kp4/29-31.......26v......1. lapsi......yk11
bluebaby....................kp4/28............26v......1. lapsi......yk3-4v
sandemar..................kp?/?........................................yk2
mileon........................................................5. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Nallekarkki, Liljah, adora, BloodyEnd, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10



PIINAILIJAT
Pumpuliini..................dpo26
miimii10....................dpo19
Muffinssi....................dpo14
iines83......................dpo12
iloksi.........................dpo9
Zanca........................dpo8
macy gray.................dpo8
kamiraro....................dpo3
sandemar..................dpo1
Huldasharks...............dpo0



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni
2010 syyskuu:
Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma
2010 lokakuu:
sannikki ~ lumihiutale85 ~ tirpula ~ Mimmimami ~ Hiipu1 ~ skumppis ~ Silva ~ MyDream

PLUSSANNEET 2010 marraskuu:
tätimoonika.....15.11.....kp27/30?...................2. lapsi....yk6
skorpioni07.....15.11. ....kp31/31...................2. lapsi....yk2
Manzu............17.11. ....kp27/31..........26v.....3. lapsi....yk11
Kristen...........17.11. ....kp28/31..........22v.....2. lapsi....yk15
karvatonkoira..19.11. ....kp25/?............32v.....4. lapsi....yk3
hemari...........19.11. ....kp28/36....................2. lapsi....yk3
valtsukka........19.11. ....kp30/30..................................yk4-5
HelinäKeiju10
Pumpuliini.......25.11. ....kp27/27.........28v.....2. lapsi....yk2
vimmu............30.11. ....kp31/25-28.....26v.....1. lapsi....yk6



HAAMUILIJAT
MiiJane76.......19.11.
Okaasan.........8.12. ...kp28/28-30......33v......4. lapsi.....yk9
iines83...........9.12. ...kp28/30-34.................2. lapsi.....yk5




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:




Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta joulukuuta
 
Plussia puhaltelen loppukuulle teille kaikille :heart:

Täällä elellään jänniä aikoja. Ultran mukaan pieni on oikeassa paikassa ja vahva syke löytyi, MUTTA mulla keltarauhanen tihkuttelee vatsaonteloon verta, joka aiheuttaa kipuja, ja jos alkaa enempi vuotamaan, joudutaan operoimaan ja tuo operointi voi posauttaa koko keltarauhasen, joka olis sikiölle elintärkeä vielä jokusen viikon.
Ei auta kuin ottaa rauhassa päivä kerrallaan ja yrittää välttää kovin raskaita hommia : /

Kristen + Tirpana 7+1
 
Kristen: Voi kun ihana kuulla, että kaikki on kuitenkin muuten kunnossa =) Siis että pikkuinen on oikeassa paikassa ja sydän lyö vahvasti :heart: Toivottavasti tuo keltarauhasen tihuttaminen pysyisi nyt aisoissa vielä ainakin muutaman viikon... Voimia sinulle kovasti :hug: Muistat nyt vaan levätä tarpeeksi! :hug: Mä vasta ovista odottelen, joten jännäilemään pääsee vasta ihan kuun lopussa. Ois se plussa testiin kyllä ihana Uuden Vuoden kunniaksi :heart: Nyt sain Lugesteronit avuksi loppukiertoon välivuotoa estämään ja mahdollista alkavaa raskautta tukemaan. Joten toivo elää vahvasti, että vielä mä pääsen takasin sinne odottajien puolelle =)
 
Zanca kiitos tuosta linkistä!!!oli silloin menos elokuva mitä ukko ja poika halus kattoo joten jäi sit toi katsomatta,tänään illallla siis katsomme tuon =)
Kristen ihanaa että käyt kertomassa tirpanan kuulumisia =) kävinkin katsomassa masukuvia ja olis vissiin laittanut sinne kuvaa;)Otahan iisisti jotta pikkuinen pysyy matkassa=) ja aivan ihania kuvia siellä oli,mieki tahtoo!!!!!:cool:
ON:Otin selville että minulla oli silloin 1,5 v sitten tulehdus vain toisessa munasarjassa (vasemmassa) ja viime solu lähti just tosta vasemmasta...vasen munasarja pitkulainen ja kystainen,noh toivottavasti tilanne on normalisoitunu ja voin vielä raskautua.puolen vuoden päästä mahd.päästä tutkimuksiin jos ei tärppää,jos olisi ollut kummassakin munasarjassa niin olisin päässyt heti.
 
Tässä tämänaamuinen Apteekin oma.



Eli eiköhän mut voi siirtää plussanneisiin! :) :heart:

Kolme Terolut kiertoa-takana ja nyt ensimmäisestä luomukierrosta tärppi! :)

Kovasti toivon, että nyt alkaa tämän kuun plussa-aalto, joka imaisee teidät kaikki mukanaan! :)
 
Onnee iines83 :hug::flower:
Kristenille tarrasukkia toivottavasti pikkunen pysyy matkassa mukana.:)


omaan napaan....
Ei tätiä vieläkään KP31 lämmöt 36,8-37,2, alavatsassa outo tunne, repäisy kipuja jos teen jotain äkkinäistä.=) Neuvolasta sanottiin että jos haamun saa niin kannattaa rauhassa odotella viikon ja sitten testata uudelleen, siksi en vielä ryntää ostamaan testiä, vaikka fiilikset on nyt semmoset et raskaana ollaan!!!:D
 
Onnea iines! :flower:

Anteeksi, että nyt tulee ihan vain omaa napaa. Ovistestit ihmetyttää. Olen testannut ovista nyt ensimmäistä kertaa eläessäni ja olen kovin yllättynyt sen plussan puutteesta.

Taustaa:
Aiemmin kiertoni oli n. 30 pv. Viimeisen pieleen menneen raskauden jälkeen viimeiset kierrot ovat olleet lyhemään päin 28, 25 ja 23 pv. Selkeät oviskivut bongasin viime kierrossa kp 11 ja pari päivää sitä ennen ovislimoja. Tästä taitaa tulla nyt pidempi kierto.

Aloitin tässä kierrossa ovistestaamisen kp 10 (cb digitesteillä), jolloin alkoi ihan selvät ovislimat (olen litkinyt tosi paljon greippimehua tässä kuussa eli limat todella huomasi). Nyt jo neljä päivää nega testi ja limailu jatkuu, mutta vähenee. Useamman päivän olen myös ollut tosi itkuherkkä ja toisaalta ärtynyt. Kolmatta päivää nyt on menkkamaista juilintaa ja välillä kovempia ovismaisia kipuja.

Ennen testaamista olisin ollut melko varma oviksesta jo eilen tai tänään, mutta edelleen tuo testi oli nega. Mitä ihmettä? Kuinka kauan tätä voi oikein jatkua ennen kuin ovis tapahtuu? Siitä plussastahan menee vielä vuorokausi ennen kuin ovis itse asiassa tapahtuu. Eikö niin? Testasin keskiviikkona päivällä ja sen jälkeen aamun ensimmäisestä pissistä. Voiko noilla cb digitaalisilla mennä h-hetki ohitse, jos testaa vain kerran päivässä? Olen ymmärtänyt, että liuskoilla kannattaa testata aamuin illoin. Mites näiden kohdalla?

Kuinka nopeasti teillä tikuttajilla tulee ovisplussa limailun alkamisen jälkeen? Voiko niistä cb digitestin viivoista päätellä oviksen lähestyvän vaikka ohjeessa sanotaan, ettei niillä ole mitään merkitystä? Ensimmäisissä parissa testissä viivat oli melko hailukoita, mutta nämä kaksi viimeistä ovat olleet ihan yhtä leveitä kuin vertailuviiva ja melko vahvoja, muttei ihan yhtä tummia kuin vertailuviiva.
 
Onnea Iines!
Barba; Itse olen tehnyt aina vain yhden testin päivään. Mulla ei oo mitään tietoo tosin tuosta cb:n testistä. Mulla ollu käytössä herkkä ovistesti, mikä mittaa jo 10mlu. Viime plussan jälkeen tosin kastoin samaan näytteeseen Sofi one step-testin, koska sain niitä kaverilta (se kun ei niitä enään tarvii, la on ihan just :) ). Siinä ei se viiva ollut niin vahva, mutta havaittavissa. Ja mulla on ainakin ollut ne viivat voimistumassa, kunnes plussan jälkeen haalenee. Itsekkin join greippimehua tässä kierrossa. Tosin tässä kierrossa en tuntenut sitä "tulpan" irtoamista. Mutta plussan jälkeisenä iltana tunsin kyllä vihlaisun muniksessa, joten oletan sen tapahtuneen.

Oma napa: Ei kummia tunteita, välillä saattaa vähän mahasta vihlasta, mikä tietty voi johtua mistä vaan. Tissit sivuilta kipeänä painellessa, ehkä vähän päältäkin, kipeämpänä kuin viime kierrossa. Eikä v.vuodostakaan ota selkoa, nyt taas hiukan enemmän, parin kuivemman päivän jälkeen. Kun nyt ei tämä aika vaan matelisi..
Muoks. vielä. Tänään ei enään kurkkuunkaan koskenut. Mitähän lie se eilinen kurkkukipu tarkoittanut.
 
Viimeksi muokattu:
iines83: Onnea selkeästä plussasta!!! :flower: :heart:

Barbamama35: Mä oon testannu vaan kerran päivässä. Ja useinhan se digi näyttää plussaa kahtena päivänä (näin gyne mulle sanoi), joten ei sen ohikaan pitäisi päästä livahtamaan. Kunhan vaan näyte on tarpeeksi vahva. Ovishan yleensä tapahtuu vasta sillon viimeisenä limailupäivänä. Jospa se plussa on vasta tulossa =) Toivotaan, että digi hymyilee sulle pian =)
 
Onnea Iines!!
Nyt huisisti plussia vaan tälle kuulle, nih!
Täällä täti poikkes ja nyt ois sit vissiin kp 5 tai jotai. Tästä kierrosta en aio odottaa mitään, en testaile ovista enkä muutenkaan yritä mitää kytätä. Terot aloitan tunnollisesti jo kp 15 oli tilanne mikä hyvänsä....
Ihmeen niukka oli kuitenkin täti ja pirusti oli myöhässä, ei tajua omaa kroppaa enää. No tässä sitten odotellaan ( ja ilmeisesti muuton johdosta kauan) et päästään sinne tarkempiin tutkimuksiin....
Sorry taas kun meni näin omanapaiseksi :/
 
Ihanaa Iines, onnea!:)

).( Tänään n. 5min sitten pärähti tällainen hymynaama ruutuun http://i4.aijaa.com/b/00555/7170851.jpg . Testasin jo aamulla mutta silloin testi näytti vielä negaa. Ensimmäistä kertaa nyt tikuttamassa ovista ja tuntuu niin mahtavalta että se ovis sieltä löytyi. Pelkäsin jo pahinta, pessimisti kun ei pety (jeah sure) Kierto ollut mitä sattuu (22-32), siksi aloitin jo testailut kp 9...nyt siis kp16. Kiva saada varmistusta siitä että kroppa toimii ainakin siltä osin. Sammalla pystyn tunnistamaan ovis-oireet, eli pistelyä, jomotusta ja turvotusta alavatsassa (enemmän vasemmalla puolella).
Eli eikun illalla hommiin...Toivottavasti mies vain jaksaa tehdä talletuksia tänään kun kotiutuu töistä:p
 
Onnea iines83!!! Ihana plussa! :heart:

Pikaisesti päivitän, että tädinkutsuhuudot toimivat, täällä siis

kp 1 ja yk 2

Jihuu. :)

muoks. mg, laitetaan mulle siis toiveikkaasti kierron mitaksi 28-32. :)
 
Viimeksi muokattu:
Iines Onnea :)

Kaneli83 Onnea ovisplussasta :) Jipii! Toivottavasti pääset ratsastamaan plussa-aallolla tästä eteenpäinkin :)

Omassa navassa ootellaan menkkoja. Lämmöt tippuivat jo pari päivää sitten ja eilen taisi alkaa ensimmäiset menkkaoireet. Tänäaamuna lämmöt oli korkeammalla, mutta se johtuu alkaneesta flunssasta. Odotettavissa siis kivulias ensiviikko. Se on sitä kurjuuden maksimointia, kun on sairaus ja menkat yhtaikaa. :/
Jotain hyvää silti; Jouluna ei ole menkkoja, joten voi sitten Joulusta yrittää nauttia.

Toivottavasti muilla olisi parempi sunnuntai :)
 
kamiraro hassuja juttuja nämä, ymmärsin siitä, että tuo ovulaation vaatima hormonipiikki voisi tulla vain kerran kuussa, mutta mistä näistä naisen kropista selvän ottaa… kertokaa mullekin kun tiedätte :D

Sisa Toivottavasti lugeista on apua. Ja mistä sen tietää, vaikka sivuoireet jatkuisivat vielä yhdeksän kuukautta ;)

Kristen Ihana, että pienen sydän löi ja oli oikeassa paikassa! :heart: Nyt vaan otat rennosti, nopeasti ne muutama viikko vierähtävät :hug:

Barbamama Minulla nuo ovistestit vahvistuvat tosi nopeasti (=6-12 tunnissa) ihan hailusta selväksi plussaksi, joka sitten kyllä kestää päivän-parikin. Ovislimoja tulee kaksi päivää, joista jälkimmäinen on minulla se testin plussapäivä. Liuskoja käytän.

ON Ovis alkaa lähestyä päivien perusteella, en varmaan tässä kierrossa tikuttele, kun ei voida tässä kierrossa kuitenkaan hyödyntää... Mutta ihan mukava huomata, että alkaa vähitellen tunnistaa, miten oma kroppa toimii :)
 

Yhteistyössä