+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + +

kamiraro > Ihana selvännäkötapaus. :D Tuollainen olisi mukava omallekin kohdalle. :)

Mariel85 > Luultavasti tuo oli jatkon kannalta hyvä ratkaisu. Ovis saattaa vielä tulla Teroista huolimatta ja nehän tukevat raskauden alkua, joten toivo tämän kierron osalta ei suinkaan ole menetetty. :) Parantele nyt itseäsi rauhassaj a keskity mukaviin asioihin. Jospa se onni potkaisisi loppukierrosta ja päräyttäisi plussan testiin. :hug:

Salainen toive > :D Arvaa vaan pohdinko tässä omia munisjuilintojani. :whistle: Näitähän on mulla melkein koko ajan kierron alusta loppuun, joten melkoinen analysointi täytyy suorittaa kuipuilun luonteen selvittämiseksi.

Huldasharks > Lisäilen. :)

Mirage > Pco-tapauksissa lh-piikki ei aina tarkoita ovista vaan niitä voi tulla kierron aikana useampi vaikka yhtään ovista ei tapahtuisi. Ovis voi myös tapahtua ilman lh-piikkiä vaikka se kummalliselta kuulostaakin. Tai ehkä se piikki tapahtuu, mutta se jää huomaamatta eli on todella lyhytaikainen. Kahden oviksen tapahtuminen saman kierron aikana on harvinaista, mutta ei mahdotonta. Lääkärini sanoi, että on hyvin epätodennäköistä. Itse uskon siihen, että tuplaovis on luultua yleisempi, koska kehon toiminta on monimutkaista ja tuollaista asiaa tuskin on kovin runsaasti tutkittu ainakaan kovin luotettavin keinoin. Olisihan se hienoa saada samassa kierrossa kaksi mahdollisuutta, varsinkin jos kierron pituus pysyisi silti kohtuullisena. :D

Viola30 > Ehtii vielä tilanne muuttua lämpöjenkin osalta. Lupaavalta tuo tässä vaiheessa kuulostaa, joten vauvaliimaisia plussatuulia! =) Laitan sinut piinailijoihin. :)

Itselläni on tänään jännä päivä, sillä viime kierrossa alkoi vuoto dpo11 illalla ja dpo12 olikin sitten jo kp1. Muniksien juilintoja on tässä ollut, kohdun alueella hieman painon tunnetta, hiukset rasvoittuvat supernopeaan, ruokahalua ei oikein ole ja huonovointisuus vaivaa. Himoja on ollut tavallista enemmän ja se tuntuu kummallisimmalta. Normaalisti olen tädin edellä hetkellistä himokkuutta lukuun ottamatta läheisyyttä kaipaava, mutta seksiä karttava. Lämpö on pysytellyt samassa lukemassa, mutta ei kovin korkealla. Tässä vaiheessa alkaa olla toiveita enemmän, mutta koitan pitää jalat maassa. :D

Tupakoinnin lopettaminen näyttäisi viimeinkin onnistuvan. Mies on myös ollut polttamatta korvaustuotteiden avulla ja minä yhteen savukkeeseen per päivä rajoittamalla jättänyt vähitellen pois. Itsekin purkkaa kokeilin, mutta siitä tuli todella huono olo. Hyvin olen pärjännyt ilmankin, mutta tiukkojen paikkojen varalle olen muutamia varannut. Haluan nyt onnistua, kun mieskin on harvinaisen motivoitunut. Tuntuu hassulta, että ei tee edes mieli tupakkaa vaikka välillä tuntuisikin mukavalta käydä polttamassa. :D Taitaa olla enemmän henkinen kuin fyysinen riippuvuus ja sehän on irti pääsemisen kannalta hyvä asia. :)
 
mg kiitos! Ihana, kun on tällainen tietopaketti saatavilla :D ja tosiaan, mikä ettei vaikka joka toinen viikko ovis, kuka niitä tätejä kaipaa ;) Ja luulen, että useampikin täällä on luutimassa tätiä sieltä lumien mukana pihalle d:)b Ja onnittelut tupakoinnin vähentämisestä ja lopettamisesta! Se kannattaa :flower:

undercovergirl Katselinkin tuosta listasta, että sinulla on vielä aika varhaiset kp:t. Lähinnä sitä ajattelin, että minulla kierto 27-29, ja tuossa pisimmissäkin on alkanut ihan kunnon valkovuoto jo heti tädin lähdettyä, vaikka ovis on tullut vasta kp 17. Tai voisiko olla lyhyempi kierto kyseessä?

Zanca Lehmän hermoja toivottelen :) Kyllä ne päivät siitä kuitenkin kuluvat, vaikka saisivatkin mennä nopeammin :) Ja papaan on aina ikävä mennä, mutta sittenpä tietää, jos jotain on vialla. Ei ainakaan jää sen takia hoitamatta. Mutta kuuluu samaan kastiin hammaslääkärin kanssa... Ulkoistaisi, jos voisi ;)
 
1-2 viikkoa raskaana näytti mun testini eli raskaana ollaan!
No nyt en ihan täysin 100% nauti koska tuulimunan ja kohdunulkosen haluan pois sulkea. sen jälkeen odotetaan rv12 missä mun rajapyykkini menee kevääs keskenmenon jälkeen, joten en aio mennä tästä suoraan edes odotuspuolelle:)

Eilen illalla olin varma että menkat alkaa ja kamala vihlasu sai miettimään ostanko testin.

tässäs vielä oireet jotka kaikki oli todella mietoja.
-vitutus ( menkkamaista päänavautumista miehelle )
-mahassa viilsi iltaisin ( epäilii taas kystää )
-palelsi hieman ( palelen aina iltaisin, loppuu peitoilla mutta nyt ei auttanu oikeen peitotkaan )
-valkovuoto ( vähemmän kuin oviksessa enemmän kuin ennen menkkoja )
-pienen pieni aaltoileva pahaolo ( miehelläkin oli joten se olis sitten siinä )
-nännejä kuumotti viimeviikolla mutta ( nyt se on vähäistä särkyä enään )
-tätiä ei näy ( epäilin kystää )
-huippasi hieman ( ensimmäinen varteenotettava oire )

Eli näillä mennään tänään, toivon sydänmeni pohjalta että plussia tulee ja kaikki menee niinkuin pitääkin. tulen moikkaamaan <3

miimii10
 
miimii10 > Ihanaa! :D Vahvan vauvaliiman ja tahmeiden tarrasukkien siivittämät onnittelut! :flower: Viihdy toki kanssamme, mutta toivottavasti uskaltaudut hyvin mielin myös odottajien puolelle ja saat pysyä siellä pikkuisen syntymään asti. =)

Täytyykin hoitaa muutamia asioita tässä välissä, joten jätän päivittämisen hieman myöhäisemmäksi. Ehkä sitten ehtii tulla lisää mukavia uutisia. :D
 
miimii10: Suuret ONNITTELUT PLUSSASTA!!! :flower:

macy gray: ONNITTELUT tupakoinnin lopettamisesta :flower: Kokemuksesta tiedän ettei se ole helppoa... Mutta kannattavaa monessakin suhteessa =) Itse lopetin sillon kun aloin esikoista odottamaan ja mies sai nyt vihdoin viime kesänä lopetettua. Luin muuten jostain, että miehen siemennesteen laatu alkaa parantumaan noin 3kk tupakoinnin lopettamisesta, joten toiveikkaana olen :D

ON: Ovista odotellaan edelleen... Jospa digi hymyilis mulle huomenna aamulla. Toivotaan, toivotaan =) Mulle vois MG päivittää kierron pituudeksi 30 tähän kiertoon, kun ovis näyttää olevan pari päivää myöhässä... Kiitos =) Johtuu varmaan siitä km:stä, kun eihän tää ole ihan normikierto...
 
Miimii Onnea hurjan paljon,ihanaa!!!!!:heart:
MGOnnee röökinpolton lopettamiseen!:flower: itse lopetin esikoisen aikaan melkee heti ku testasin raskauden,eikä tehnyt yhtään tiukkaa ja nytkin aion lopettaa viimeistään silloin kun/jos plussaan ja mies aikoi tehdä saman =) mutta toisaalta voisi tukea raskautumista kun lopettais jo nyt...mut heikko luonne ja joulukiireet nyt et ens vuoden alus vois kyl =)
Tuplaoviksesta kyseltiin,tuossa ylen teemadokumentissa puhuttiin just siitä et se on mahdollista...
Olen ollu hieman hiljainen,yritän olla ressaamatta niin paljon tätä vauvahommaa tässä kuussa ku muutenki kiirettä ja ressii...
 
Paljon onnea miimii :flower:

macy gray
No joo ku tuota mahaa ja munasarjoja jomottaa toisinaan miten sattuu ja millon sattuu niin kyllä se vaan tulee mieleen että ei tässä sitten tiiäkkään enää yhtään mitään :stick:

Onnea tupakin polton lopettamiseen! Se todellakin kannattaa! Mulla takana nyt 2v savuttomuutta :)

Epalle pahottelut negasta :hug:
 
Onnee mg röökin lopettamisen johdosta.:flower:
Miimii onnee ihanaa...:hug:
Täällä ei tätiä näy Kp33 ällö olo..:x testipäivä lähenee oon ite 100% varma et oon raskaana....oireita mahassa "outo" tunne joka ei poistu, pahoinvointia, rinnat arat, lämmöt koholla ennen menkkoja joiden olisi pitänyt alkaa (kp28) 36,8-37,2!
 
Viimeksi muokattu:
MG Tsemppiä lopettamiseen. Itsellä tuli nyt pari kuukautta täyteen polttamatta. Alotin pikkuhiljaa lopettamaan ja sitten vain jätin. Ensimmäiset viikot oli pahemmat, jos tupakka tuli mieleen, oli vaikea olla polttamatta. Oma mies polttaa edelleen, ei suostu vielä lopettamaan, töissä kuulemma niin ärsyttävää :D Mutta eipähän saa niin usein pusuja, kun haisee tupakalle :D

Mirage Kiitos, alkaa hermoilu helpottamaan. Onneks huomenna on toinen ärsyke ohi :)

Miimii Onnea hirmuisesti!! Toivottavasti pysyy mukana ja lähtee kehittymään normaalisti :heart:

Epa No voi höh. Plussa tuulia!

Itellä vaihtelee olot. Välillä tuntuu, että nyt ois tärpännyt, mutta kohta heti olo on ettei sittenkään. Ei huvittas tulla lujaa korkeelta. Loppu viikosta pitäis tädin tulla jos tulee.
 
Juu Okaasan pitää siellä hulluja jännityksessä!!! :popcorn:

Tää piinailu on sitten jännittävää ja aika menee niin hitaasti. Ilmeisesti vois joulu aattona testin tehdä jos nyt on mitään testattavaa silloin. Ovis on ainakin hyödynnetty ;). Viimeksi tais loppua päivä ennen ovista touhuilut, nyt vähän paremmalla prosentilla näyttäis ff mahdollisuuksia sen suhteen. Meillä on kaksi poikaa ja luulen, että tyttöjä ei tulekaan. On vain sellainen fiilis ja mietin aina, että miltä se poika sitten joskus näyttää ja mikä nimi on. :D Meillä on aloitettu tuota L sarjaa, siihen löytysi kyllä tytöllekkin nimi. :heart:
 
Kiitos tsempeistä! =) Välillä tekee mieli polttaa, mutta tupakkaa ei tee yhtään mieli. Haju tekee välillä ihan pahaa ja mieliteko polttamiseen muuttuu nopeasti ällötykseksi. Pelkkä ajatus tupakoinnista siis inhottaa. Sanoin miehellenikin, että aika oudolta tuntuu, jos tässä ei ole jotain erityistä syytä takana. :D Edelleenkään en raskauteen juurikaan usko, koska lämmöt ovat sitä ajatellen aivan liian alhaalla. Juilinnoista ja valkovuodosta ei voi mitään päätellä, samoi aknea tulee joka tapauksessa. Jotain Terolutien jälkioloja nämä luultavasti ovat. Vaikka ajatukseni ovat pessimistisiä raskautta ajatellen, niin ihan positiivisella mielellä odottelen joulua ja tulevaa vuotta. :)

Olen lopettanut tupakoinnin useamman kerran tässä vuosien varrella, mutta sortunut sitten aina uudestaan. Sellaisesta viihdetupakoinnista olen luisunut päivittäiseen sauhutteluun vaikka helpompi olisi ollut pysytellä erossa. Silloinkin lopetin, kun aloin esikoista odottamaan. Mies ei lopettanut, mutta vähensi yritysaikana ja minun ollessa raskaana. Yritysaikana se olikin helppoa, koska asunnossamme ei ollut parveketta ja turhautti rampata monta kerrosta alemmas parin minuutin sauhujen takia. Raskausaikana mies poltti kotona vähän, sillä haju yökötti minua. Ei auttanut vaikka kävi pihalla parvekkeen sijaan ja pureksi purkkaa tai kurkkupastillia tullessaan. Tällä kertaa hän on ollut minua motivoituneempi ja se on toiminut mulle kannusteena.

Okaasan > Testitulosta odottelen minäkin ja taidetaan kaikki tietää tulos. :D Toivottavasti on napannut vahvasti kiinni. =)

Leo81 > Olisipa ihana joululahja saada plussa testiin. =) Peukkuja sen puolesta!
 
+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + +



maanantai 13.12.2010


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t.....Ikä.....Haaveissa...Yritys
Muffinssi....................kp34/28-30.......21v......1. lapsi....yk3
Okaasan....................kp33/28-30......33v......4. lapsi.....yk9
Salainen toive............kp33/24-44......22v......2. lapsi.....yk1
iloksi.........................k32/30-32.......28v.....1. lapsi......yk4,5v
macy gray.................kp31/30-34........30v.....2. lapsi......yk13
Epa_88......................kp31/30......................1. lapsi......yk2
Huldasharks...............kp28/40......................3. lapsi......yk6
lisse..........................kp27/30-45.................2. lapsi......yk1
Zanca........................kp26/27-31......26v.......1. lapsi......yk4
Liina87.......................kp23/29............23v......1. lapsi......yk7
MolliMelooni...............kp22/35...........32v.....2. lapsi......yk3½v
Viola30......................kp22/27............31v.....2. lapsi......yk5(7)
Leo81........................kp20/28-33.................3. lapsi......yk2
kolmannen haaveilja...kp18/28-30........28v.....3. lapsi......yk3
kaneli83.....................kp18/28-32.......27v.....1. lapsi......yk4
Pikku-Saara................kp17/30............28v.....1. lapsi.......yk4
kamiraro....................kp17(27)/30......22v......3. lapsi......yk1
Viulu.........................kp17/28-30..................4. lapsi.....yk1/5
koiksa-79...................kp17/28......................3. lapsi.....yk1
Mariel85....................kp17/?..............25v.....2. lapsi.....yk2km2
SiSa78......................kp15/30............32v.....2. lapsi.....yk1/3
Barbamama35...........kp15/23-28........35v.....3./4. lapsi...yk3
Mirage......................kp13/27-28........29v......2. lapsi......yk4
Minnäi.......................kp13/31...........31v.......4. lapsi......yk2/13km2
Minnarun...................kp12/29-31.......30v.......3. lapsi......yk5
Gabrielle....................kp12/26............29v.......1. lapsi......yk4
Shiny.........................kp12/?.............23v.......1. lapsi.......yk4
jonna_82...................kp12/29-32.......27v.......1. lapsi......yk7
JiiMii82......................kp9/29-31.......28v.......2. lapsi.......yk6
undercovergirl............kp7/29-31.......26v......1. lapsi......yk11
bluebaby....................kp7/28............26v......1. lapsi......yk3-4v
Lisey.........................kp2/28-32........28v.....2. lapsi......yk2
sandemar..................kp?/?........................................yk2
mileon........................................................5. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Nallekarkki, Liljah, adora, BloodyEnd, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10



PIINAILIJAT
Muffinssi....................dpo17
iloksi.........................dpo12
Zanca........................dpo11
macy gray.................dpo11
Viola30......................dpo8
kamiraro....................dpo6
sandemar..................dpo4
Huldasharks...............dpo3/1
Leo81.......................dpo3
kaneli83....................dpo1



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni
2010 syyskuu:
Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma
2010 lokakuu:
sannikki ~ lumihiutale85 ~ tirpula ~ Mimmimami ~ Hiipu1 ~ skumppis ~ Silva ~ MyDream
2010 marraskuu:
tätimoonika ~ skorpioni07 ~ Manzu ~ Kristen ~ karvatonkoira ~ hemari ~ valtsukka ~ HelinäKeiju10 ~ Pumpuliini ~ vimmu

PLUSSANNEET 2010 joulukuu:
iines83...........9.12. .....kp28/30-34.................2. lapsi.....yk5
miimii10.........13.12. ...kp39/36......................................yk6



HAAMUILIJAT
MiiJane76.......19.11.
Okaasan.........8.12. ...kp28/28-30......33v......4. lapsi.....yk9




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:




Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta joulukuuta
 
Mullon niiiin sellainen olo, ettei varmasti oo onnistuttu tässä kuussa, en tiiä miks. Dpo5 on tänään ja mieli ihan maassa :(

Pientä puikkomaista pistelyä tuntui eilen alavatsalla, haaveissa olisi tietysti, että jotain olisi menossa. Jonkinmoista tuntemusta tuolla alakerrassa koko ajan on, tasaista jumotusta ja pistelyä välillä. Tissit on yhtä tunnottomat kuin aiemmin, turhaan saa puristella. Aamuyön heräilyt olen taas aloittanut, edellisessä raskaudessa kukuin hereillä kaikki aamuyöt. On niin tuoreessa muistissa nuo raskausoireet, testasinhan plussan vasta lokakuun lopulla, joten niistä tässä sitten yrittää taas kiinni saada. Jos samanmoisia oireita ei ole niin huolestu en, keskenhän se meni.

Aikainen lintu se madon nappaa, ei vaan pitäis jo tässä vaiheessa alkaa itseään kytätä. Miks nää päivät tässä välissä on niin perhanan pitkiä!!!!????

Eilen kävin vielä tarkistuttamassa, että km:n jälkeen on r-testi nega, viimeks kuun alussa oli hailakka plussa vielä. Negahan sen pitää olla, että uutta voi yrittää ja ovulaatiokin oli, että tiesin sen olevan negatiivista, mutta on se aina inhottavaa kuulla, että raskaustesti on negatiivinen. Ihankuin joku ihmesikiäminen tässä olisi tapahtunut...ihmismieli on tyhmä. :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Sandemar: :hug:

Ff piirsi oviksen nyt päivällä eteenpäin. joten tänään dpo3. Niinkuin tässä nyt muutenkin ei aika matelis...:D Mutta taas tärkeintä, että joku dpo edes. Selvästi kuitenkin korkeampia kuin muut lämmöt.
 
Viimeksi muokattu:
Sandemar: :hug:

(Täällä linkissä: Most Common Early Pregnancy Signs & Symptoms | Countdown to Pregnancy tuo "toivottomuuden tunne" on muuten myös yksi "oire"... :) )

Ja mg:lle suuret tsempit röökilakkoon!!! (yhdellä työtoverilla tuo tupakan maistumattomuus oli ensimmäinen raskausoire...joten peukut sillekin!!!)

Leo81: Dpo-päivät - tavallaan kivoja, tavallaan maailman hermoja raastavimpia. :D

Plääääääääh. Aika mataa, masentaa, tää vuotaa kun seula. :( Onneksi pahimmat kivut on jo menny...olikin yllättävän kivuliaat pari ekaa päivää, aikamoinen ero pilleri-aikaan verrattuna.
 

Yhteistyössä