+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + +

miimii onnittelut! :flower: :)

Epa pahoittelut negasta ja onnea uuteen kiertoon :hug:

Okaasan testiätestiätestiä ja sitten plussakuviakuviakuvia :D

Täällä jännätään tässä kierrossa sitä, tuleeko esikoiselle vesirokko jouluksi vai ei :( Juuri sopivasti oltiin kylässä siskolla, illalla puhkesi heillä oireet... huoh. No, se olisi sitten pidetty... :/
 
Huippua MG ! Tsemppiä tupakanpolton lopettamiseen. Minulla on samainen urakka edessä, kunhan tämä painonpudotusprojekti helpottaa. Nyt saldo on -20 kg, mut matkaa on edelleen jäljellä.
Toivottavasti pääset syöpäkääryleistä eroon lopullisesti!

Onnittelut plussanneille ja paljon onnea odotukseen!

Omassa navassa on kypsymässä menkat. Tänäaamuna lämmöt olivat tippuneet alkukierron tasolle, joten veikkaisin viimeistään huomenna vuodon alkavan. Minun luteaalivaihe on aika lyhyt eikä siihen taida poikkeusta tulla tälläkään kertaa. Mut onneksi kuitenkin meni yli 10 pv. On jotain toivoa, jos joskus hedelmöityminen tapahtuisi.

Toivottavasti lopuille piinailijoille on plussat tulossa joululahjaksi :) Minä olen tyytyväinen jo siihen, että vuoto ei osu joululle ja heti tapaninpäivän jälkeen on aloituskäynti polilla.
Siitä se sitten lähtee... paniikki vaan iskee...

Plussatuulia!
 
Kauhiast palijon onnea Plussanneille!:hug:

Täällä flunssa jatkuu ja jatkuu ja tän kuun osalta toivo aikastlailla menentetty, ku mahdollisuus tärppäykseen jääny tasan yhteen kertaan. Ei oo kertakaikkiaan kyenny touhuileen. Nyt vielä jotai mahataudin poikasta.. Mahaa vääntää ja kääntää, mut ei mitään ulos.|O
 
Eipä sitä digiä vieläkään hymyilyttänyt... Pöh :kieh: Kuinkahan pitkä kierto tästä tulee... Tai toivottavasti se ovis nyt ylipäätään tulis edes! Kyllä harmittaa, jos tää kierto menee hukkaan ovuloimattomuuden takia :kieh:
 
Dippasin. :D Pakko varmaankin kysyä mitä te siinä näette, sillä itse en uskalla vielä kommentoida. Toiveajattelu on vauhdissaan vaikka alavatsan tuntemukset kuiskuttelevat tädin saapuvan tänään. Paljon on tosin myös sukkapuikkomaisia vihlaisuja muniksissa, jotka hieman hämäävät. Edelleenkään en siis raskautumiseen usko, mutta toiveitahan on. :stick:

Latailen kuvan johonkin palveluun ja lisän sitten linkin. Hetkinen. :rolleyes:

 
Viimeksi muokattu:
No niin, siinäpä se. Tuli vähän huono kuva, mutta jospa siitä selvää saisi. Itse en varmaankaan oikeasti nää tuossa yhtään mitään, mutta haluan nähdä. :D Sanokaahan nyt ihan rehellisesti onko siinä hailakka haamunen vai toiveilun aiheuttama harha. :) Tänään pitäisi lääkärin soitella eikä tätiä eilen näkynyt, joten siksi hätäisesti testailin. Nyt sitten vaan odottelen alkaako vuoto vai ei eli tarvittaessa testailen 2-3 päivän päästä uudestaan.
 
macy gray
Hm... Sulla on tänään dpo11, tikutitko ku en muista? Äkkiseltää katottuna nega mut sitten ku kattoo niin kyllä tuossa mun mielestä tosi haaaaalee joku viiva näkyy siinä mihin sen viivan pitäs tulla...
Voihan se hyvin olla ettei vielä näy. Toivotaan et saat seuraavan testiin hienot kaks viivaa...



Plaah... Että mä oon kärsimätön... :LOL: Ei menkkoja eikä selkeitä, oikeita raskausoireita...
Mahaa jomottaa edelleen, kaamee nälkä aamusin, huippaa joskus edelleen... Tissikipua pidin esikoisesta selvänä oireena. Nyt vaan mietin et ku imetän ja koitan vähentää niin tissithän vois silläki olla arat... Että jos tissit olis kipeet niin ei sekään ole selvä oire ja toisaalta voihan se puuttuakki ku imettää niin tissit on erilaiset ku normaalisti...
Menkat alkaakaa tulla jo!!! :kieh:
 
Viimeksi muokattu:
Salainen toive > Tikutin kyllä ja sen mukaan olisi tuo dpo11. En kylläkään tiedä voinko luottaa ovistesteihin (kontrolliviivaa vahvempaa ei ole piirtynyt ja mulla on pco, joka saattaa vääristää tulosta), sillä oireiden perusteella ovis saattoi olla jo noin viikkoa aikaisemmin eli olisikin jo dpo17. Silloin tihkusi vaaleanpunaista valkovuotoa, mutta uskon silti enemmän tuohon jälkimmäiseen ovisajankohtaan. Jos olisi dpo17, niin näkyisi kyllä testissä mahdollinen raskaus. Esikoisesta plussasin haamuna menkkojen ollessa hieman myöhässä, joten aikaisen testausajankohta ei mulla välttämättä kerro mitään. Uteliaisuuttani nyt kuitenkin tikutin, kun se lääkäri on soittamassa lapsettomuuspolilähetettä koskien. :)
 
MG: Jonkinlaisen viivanpaikan siinä näen, mutta en väriä... Toisaalta kuva on hieman epäselvä kun sen klikkaa isoksi... Ja mun kokemuksen mukaan haamuja on vaikea saada kuvissa näkyviin. Paljaalla silmällä voi haamunen hyvinkin näkyä, mutta kuvassa näyttää negalta. Ja toivottavasti tuo viivanpaikka/haalean haalea haamunen vahvistuisi :heart: Ja uutta testiä sitten vaan, jos tätiä ei näy =) Toivottavasti tajuaa nyt pysyä poissa! Niin ja kuva siitä testistä sitten kans :D Vauvakuumeinenhan tunnetusti rakastaa testien tiirailua ja arvuuttelua :D
 
MG Mä näen jonkun erittäin hailakan viivan. Eka en nähnyt mitään, mutta kun uudestaan katsoin niin joku viivanen siinä näkyy...

Okaasan täällä jännitellään :) testiä vaan kehiin

Mies eilen latisti fiilistäni omalla negatiivisella ajatuksellaan tärppäämiseen, mutta samat tuntemukset jatkuu. Hirveä maku jäi tänään kahvin jälkeen suuhun ja koskaan en ole vihannut kahvin makua. En tiedä tekeekö osansa siihen tuo metallin maku suussa. Mietin testaisinko turhaan kun menkkojen sinänsä pitäisi alkaa to... ja jos menkat ei ala ennen sunnuntaita niin testaan silloin ainakin. Tietää jääkö jouluna saunaoluet juomatta ;)

Pakko oli muokata nyt kun iski niin kamala paineen tunne alavatsalle ihan kuin olisi vyö liian kireällä, mutta ei ole vyötä laisinkaan housuissa. Eli joko täti tulossa kyläilemään taikka sit jotain muuta ehkä jotain ihanaa tapahtuu... Mä odotan, että pääsisin sanomaan miehelle "mitä mä sanoin" sen verran on mun toiveita kahtena päivänä lytänny.
 
Viimeksi muokattu:
miimii ihanaa, onnea!! :heart: Hyppäähän tuonne meidän pinoon sitten kun uskaltaudut :)

MGlläkin kuulostaa aikasta lupaavalta. Ja kyllähän tuossa jotain näkyy! Ja onko tuo se rfsu:n testi, joka ei ole edes niin herkkä :confused:
Mä niin toivon sun puolesta :heart:

Tulkaahan siis koko porukka rytinällä niin saadaan meinkin pinoon eloa :D
 
Okaasan: :heart::flower: Onnea!!!:flower:

MG: Suurennetusa kuvssa en näe mitään, mutta en ole varma näkyykö jotain pienemmässä kuvassa. Uusi testi kehiin! Onko tuo se prisman/s-marketin testi? samanlainen ainakin.
 
Okaasan ISOSTI ONNEA! mulla on alkanut jo nupissa heittää vissiin pahemman kerran`:stick: mut kertokaas kuinka eilisen aamupissasta testattu ovis oli hurjasti vahvempi ku tän päivän toisesta pissasta:confused:
Aloin jo keräilee päässäni et oliski ollut vaan "menkat" ku kesti niin hurjan vähän ja olivat tosi niukat. Plaah, joku tulkaas lyömään mua vaikka kaulimella, pää sekoo! :ashamed:
 
Okaasan Hurjasti onnea! :heart:

MG Sori, oon ilon pilaaja, mutta minä vaan en näe sitä viivaa. Jospa se viiva näkyis seuraavasta testistä minunkin silmään.

Just kävin papassa, jesh nyt on sekin ohi! :D
 
Paljon, paljon onnea Okaasan!!! mg, mä en kans näe siinä mitään, mutta komppaan Minnarunia ja toivon että tumma väri piirtyy muutaman päivän päästä.

Toivottavasti tulee lisää plussa ketjuun!!

Mittasin taas lämmöt ja on 37.3C. Haluaisin toivoa tiedättä-kyllä-mitä MUTTA kun mulla on jossain kierrossa ollut vielä kp26 lämmöt yli kolmeseiska ja menkat sit alkaneet parin päivän päästä. Muuta oireita ei juurikaan ole, palelee tietty, mut ketäpä ei näillä säillä palelisi. Ja tänään vihlaisi kovaa oikealta mahasta, mutta sehän voi olla mitä vaan (kiinnittymistä toivon). Niin, ja aamulla testasin Davidilla puhtaista puhtaimman negan. Eihän se auta kun oottaa, oispa vaikka jo perjantai tai lauantai. Ja kunpa, kunpa olisin raskaana..
 

Yhteistyössä