+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + +

Okaasan > Ihanaa! Siirrän sinut plussanneisiin. :) Tarrasukkaiset onnittelut ja tervemenoa odottajiin! Meitä odotuksen odottajiakin saa muistaa kuulumisilla. :)

Kristen > Käyttämäni testi on Pregcheck liuska. Herkkyys ei ilmene ohjeesta ja pakkauksen ehdin jo hävittää. Valmistaja on Oriola. Jos testi on sama kuin Apteekin oma, niin herkkyys on 25 eli ei kovin herkkä. Testaan viimeistään perjantaina, jos vuoto ei ala.

Leo81 > Citymarketista ostin tuon testin. En ole edes katsonut saisiko pienemmistä kaupoista ja hyvä niin, sillä näin pienen kylän kaupasta en haluakaan niitä olla jatkuvasti ostelemassa. :D Pienemmästä kuvasta tosiaan se viiva näkyy, jos näkyy.

Zanca > Et suinkaan ole ilonpilaaja vaan rehellinen realisti. :D Siksi tuon kuvan linkitinkin katsottavaksi, kun omiin silmiini en voi luottaa. :)

Salainen toive > Huomenna on viimeinen joulupostimerkkipäivä, joten hyvin ehtii. Sen jälkeen sitten normaalilla hinnalla. Itsellänikin on kortit vielä hieman kesken eli yötyöksi menee. :D

Navan alla jomottelee, tuikkailee ja juilii, mutta tätiä ei ole näkynyt. Uskon sen saapuvan huomenna vaikka parempi olisikin pysyä poissa. Lääkäri soitti ja sanoi laittavansa lähetteen eli eka käynti on kolmen kuukauden sisällä. Olisi kyllä ihanaa, jos saisin sen ajan sitten perua. Olo on levollinen, edelleenkään ei tee tupakkaa mieli ja osaksi vapaaillan herkuttelua valitsin alkoholittoman siiderin. :rolleyes: Jotain kummallista minussa tapahtuu vaikka tapahtumapaikka olisikin kohdun sijasta pää. :LOL:
 
Mg: näköjään ne my niitä vähän joka marketissa, minimanissa näyttää olevan, s-marketissa prismassa ja nyt sitten vissiin city marketissa. MAksaa täällä s-marketissa 2,90 kaksi liuskaa. Mun mielestä se on 25 herkkyydeltään. Toivotaan, että uusi testi näyttäis paremmin. Niin milloin aiotkaan testata? :popcorn:
 
No joo tää akka menee nukkumaan nippailujensa kanssa. Aamulla pitäis taas mummat ja vaarit pitää puhtaana. Kaksi aamua ja sitten mulla alkaa loma... ei tee hyvää piina viikolla lomailla. Arvaatte varmaan mitä teen koko viikon... hillun täällä kertoilemassa kaikki vinksahdukset. :LOL: :xmas:
 
Dpo6 ja pahoinvoiva on olo. Eilen viinilasillisesta aloin sössöttää ja olo ihan öklö koko ajan. Rinnat alkaneet kipeytyä kainaloista alkaen eli hyvälle vielä näyttää :) Ovulaatioajasta en ole 100% varma, kiertoa kun lasken nyt km:sta, joten dpo-päivät eivät ehkä paikkaansa pidä. Odotellaan.
 
Heh, Leo81, pakko oli vaan näin aamutuimaan tulla kuittaamaan et sait mut nauramaan tuolla " vinksahduksella" :) Hyvä ja niin osuva sana siis!

Dpo 10 ja nega testattu, aattelin et sama testailla, kun mulla on ainakin kakskyt liuskaa kotona.
 
MG Juu, siis tuota tarkoitin :D Kun aikoinani kyselin samaisesta testistä, sain sellaisen vastauksen, että joku oli kysynyt valmistajalta, että noissa se herkkyys vaihtelee ja voi olla jotain 50 paikkeilla. Eli jos noilla dpo:illa ei vielä näkyis mitään, eipä siitä kannattaisi hämääntyä :)
Toivotaan, toivotaan...
 
MG mä nään siinä viivan! nii ja minä tein tolla samalla päivää ennen menkkojen alkua ja samana päivänä kun menkkojen piti alkaa ja siellä ei näkyny mitään viivaa!! suraavana päivänä ostin sen cb näyttö viikon ja siinä luki että raskaana 2-3 :D

eli osta rohkeesti vaan se jos rahaa löytynee:)
 
Kristen: Muistan kun kyselit siitä testistä, kun viiva oli tosi haalea... Mutta mä muistelin, että sulla ois ollu sillon kyseessä RFSU:n testi eikä tuo Pregcheck :confused:

ON: Täällä ei näy ovisplussaa vieläkään :kieh: Että ärsyttää :mad:
 
Sisa78: Onko tuo sun 30 päivää vakio, että menkat alkaa? Stressikin ja jännitys voi siirtää ovista ja samoiten menkkoja. Millä sä testaat ovista? Ovistesteillä vai lämmöillä, limoilla, oloilla vai millä? Sulla voisi ovisaika olla käsillä ja toisilla se plussa näkyy vaan esim. 12h, eli jos testaat vaan kerran päivässä niin ei näy välttämättä.
Jos tikutat, niin kannattaa liuskoja tehdä aamulla ja illalla näinä päivinä. Mulla on esim jossain kohtaa ollut niin, että aamulla ollut nega (siis aamun toisesta pissasta) ja iltapäivällä selkeä plussa. Liuskoilla testaan ja digillä varmistan. :)
 
Sandemar
Pidetään peukkuja et on pikkunen matkassa =)



Ei menkkoja. Aamulla testattu nega, vaikka testiajan sisällä omat silmät mukamas jotain näki siinä kohti mihin sen toisen viivan pitäs tulla mut siis nega tuli :D
Illalla alko paleltamaan ihan kauheesti, pitiki mönkiä ukon kylkeen kiinni nukkumaan. Yleensä en voi siinä nukkua ku tulee niin kuuma... Ja sitten ku yskin niin mahaa repi...
Juu mielikuvitusoireita osa.124566 :D
 
Viimeksi muokattu:
Huldasharks: Mä oon testannu nyt digillä aamupissasta. Siis kerran päivässä. Paitsi eilen tein liuskatestin illalla lisäksi. Mulla on kierto yleensä 28-30 ja useimmiten se on tuo 28. Pyysin nyt laittamaan tuohon listaan sen pidemmän kierron mukaan kun ovista ei ole näkyny... Niin ja limoja tai muitakaan oireita mulla ei ole koskaan ollut. Ainoa minkä viime kierrossa huomasin, oli se kipu parin tunnin ajan oikealla puolella alavatsassa. Mutta sillon sainkin edellisenä päivänä digillä hymynaaman aamupissasta. Nythän on mulla menossa km:n jäkeinen kierto eli mulla ei ole ollut "luomumenkkoja" tässä välissä ollenkaan. Tuo kp 1 on siis tässä kierrossa se päivä jolloin km-tyhjennysvuoto alkoi. Olin viime torstaina gynellä ja se sanoi mulla ovispussan tulevan testiin alkuviikosta ja siks nyt ihmettelen, että mihin se mun ovisplussa on hävinny :confused:
 
Sisa78: Voihan se olla, ettet saa ovista testillä kiinni tässä kierrossa tai sitten se km tosiaan sekoittaa tämän kierron pakkaa. Toivotaan, että silti tärppäisi, eihän sillä ovisplussalla vielä raskaaksi saakka tule ;) :wave:
 
Sisalle onnea oviksen pongaukseen! Täällä heikottaa kovasti joten lyhyesti vaan vähän omaan napaa. Eli ovistestit edelleen positiivisia, mikä tosi erikoista koska kp 9 menos ja normaalisti plussa tullut kp 23 tai vähän ennen. Alkaa jo pelottaa et olis pcos....
Nyt takas sängynpohjalle, maailma pyörii liikaa!
 
Huldasharks: Toivotaan juu =) Eniten mua tässä nyt ärsyttää se etten saa aloitettua noita Lugeja kun en saa ovista kiinni :kieh: Gyne määräs ne mulle aloitettavaksi aina kaks päivää ovisplussan jälkeen. Mulla on siis ollu nyt riesana loppukierrosta tiputteluvuoto tässä muutaman kuukauden ajan. Noi Luget on määrätty mulle sen tiputtelun takia ja myös tukemaan mahdollista alkavaa raskautta.
 
Sisalle onnea oviksen pongaukseen! Täällä heikottaa kovasti joten lyhyesti vaan vähän omaan napaa. Eli ovistestit edelleen positiivisia, mikä tosi erikoista koska kp 9 menos ja normaalisti plussa tullut kp 23 tai vähän ennen. Alkaa jo pelottaa et olis pcos....
Nyt takas sängynpohjalle, maailma pyörii liikaa!
Mä olen lukenut jostain, että menkkojen jälkeen ovitestit näyttävät lähes aina vahvempaa viivaa kuin muuten. Mulla on tehnyt samaa :) Muttei nyt kuitenkaan ihan positiivista ole näyttänyt..
 
Huldasharks: Toivotaan juu =) Eniten mua tässä nyt ärsyttää se etten saa aloitettua noita Lugeja kun en saa ovista kiinni :kieh: Gyne määräs ne mulle aloitettavaksi aina kaks päivää ovisplussan jälkeen. Mulla on siis ollu nyt riesana loppukierrosta tiputteluvuoto tässä muutaman kuukauden ajan. Noi Luget on määrätty mulle sen tiputtelun takia ja myös tukemaan mahdollista alkavaa raskautta.
Voitko soittaa lääkärille ja kysyä asiaa? Eikö niillä ole joku soittoaika? Tai jätä soittopyyntö lääkärille? :)
 
Okaasan ONNEA HUUUUUUURJAN PALJON!!!!!!!!!:flower:
MG mie näin tuos alareunas hieman väriäkin....ja eihän tuo kovin herkkä testi oel,toivottavasti haamuilet loppuviikosta!!!!!
Täällä naama turvoksissa,leikattiin viimeinen viisaudenhammas,eli viimeisetkin viisaudenrippeet on tästä päästä viety!kylmäpussi on mun kaveri ja lääkkeitä menee joten olen jo hieman latistunut tän kierron tärppäämisestä ku pronaxenia ja penisiliiniä pitää popsia naamariin =/ no nyt olen onneksi ottanut niin että korkeelta ei tiputa =) tänään olis soittoaika lääkärille notta saisinko optiparin(mielialalääke) lääkityksen pienentää ja olisko sillä raskauden aikana haittaa jos sit lopettelis vasta sitte...toisaalta ei uskalla lopettaa ku vuoden kuite syöny ja pelottaa jos pukkaa paniikit päälle,se on sit taas saikkuu töistä......noh katellaan... hitto et mulla käy kurkkuun:kieh: niinku angiina olis!!!!!!!ja ku leikkaus ei ollu mikään helpoin ku hammas ei tahtonu lähtee mun suusta mihkää!hirveesti muute tullu tekstiä täällä,kivakiva =)
 

Yhteistyössä