+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + +

mg mulla oli dpo21 ja sit vasta plussa:D nii ja liuska oli super herkkä mut ei siinä ollu mitään viivanpaikan näköstäkään siks olinkin melkein satavarma että cb näyttää samaa:D
odottenen kaikkia tonne plussa puolelle:heart:
 
iloksi
Eikä! :hug: Kyllä se olis jo ollu teijän aika...

Mä oon vissiin sokee mut en kamiraron testeissä nää mitään viivaa...Toi eka oli samanlainen ku mun tekemä eilinen ja negaksi sen tulkitsin. Muoks. Tuossa toisessa näkyy jotain mut ei väriä :(
Mut sulla on vielä aikaaki menkkojen alkamiseen niin kerkee vielä plussaks muuttua :)

Noista testien herkkyydestä macy gray ja Kristen puheli...
Tuohan on ihan älytöntä! Eihän tuossa ole mitään järkeä...
Eli periaatteessa fiksuinta olis ostaa testejä joissa herkkyys on selkeästi ilmotettu...


Ei menkkoja. Eilen oli olo että nyt alkaa varmaan mut ei alkanu...
 
Viimeksi muokattu:
Kamiraro Miekin joudun toteamaan, etten siinä mitään näe

Jeps, näyttäs vahvasti että sieltä se täti tulis. JA nyt kun vielä tarkastelin kalenteri merkintöjä, niin sehän on pe*kele jo 6 yk, mikä lähtee käyntiin! : / Pillereistä on sen 9 kiertoo mennyt, mutta alussa mentiin suojalla. Plaaaah... :headwall:
 
Omanapailua vaan:Täällä ei edelleenkään mitään tuntemuksia ja olen saikulla vielä tämän päivän. Äsken veskissä oltuani ensin tuli kauhea määrä valkovuotoa, ja oli pakko pyyhkiä uudelleen niin sitten tulinkin verensekaista valkovuotoa... Nyt se TÄTI siis tulee... :(
 
kamiraro: En minäkään valitettavasti näe mitään tuossa testissä... Mutta haamujen haamuja onkin vaikea saada kuvissa näkyviin. Paljaalla silmällä voi jotain hyvinkin nähdä :) Nuo sun dpo:t on kuitenkin vielä sen verran alhaiset, että hyvin vielä kerkeää viiva vahvistumaan :heart: Ja sitten vaan taas uutta kuvaa tänne tiirailtavaksi :D

MG: Jokos olis uutta testikuvaa tiirailtavaksi? :D :popcorn:

Sandemar: Huomisaamun testikuvaa ootellen :popcorn:

ON: Se mun ovis on tainnu mennä johonkin naapuriin, kun ei ole vieläkään tänne löytäny :kieh: Jätin soittopyynnön sille mun gynelle. Täytyy kysyä, että alotanko niitä Lugeja nyt sit tässä kierrossa ollenkaan, kun ovista ei näkyny... Ärsyttävää :mad:
 
+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + +



Torstai 16.12.2010


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t.....Ikä.....Haaveissa...Yritys
Muffinssi....................kp37/28-30.......21v......1. lapsi....yk3
Salainen toive............kp36/24-44......22v......2. lapsi.....yk1
macy gray.................kp34/30-34........30v.....2. lapsi......yk13
Epa_88......................kp34/30......................1. lapsi......yk2
Huldasharks...............kp31/40......................3. lapsi......yk6
lisse..........................kp30/30-45.................2. lapsi......yk1
Zanca........................kp28/27-31......26v.......1. lapsi......yk4
Liina87.......................kp26/29............23v......1. lapsi......yk7
MolliMelooni...............kp25/35...........32v.....2. lapsi......yk3½v
Viola30......................kp25/27............31v.....2. lapsi......yk5(7)
Leo81........................kp23/28-33.................3. lapsi......yk2
kolmannen haaveilja...kp21/28-30........28v.....3. lapsi......yk3
kaneli83.....................kp21/28-32.......27v.....1. lapsi......yk4
Pikku-Saara................kp20/30............28v.....1. lapsi.......yk4
kamiraro....................kp20(30)/30......22v......3. lapsi......yk1
Viulu.........................kp20/28-30..................4. lapsi.....yk1/5
koiksa-79...................kp20/28......................3. lapsi.....yk1
Mariel85....................kp20/?..............25v.....2. lapsi.....yk2km2
SiSa78......................kp18/30............32v.....2. lapsi.....yk1/3
Barbamama35...........kp18/23-28........35v.....3./4. lapsi...yk3
Mirage......................kp16/27-28........29v......2. lapsi......yk4
Minnäi.......................kp16/31...........31v.......4. lapsi......yk2/13km2
Minnarun...................kp15/29-31.......30v.......3. lapsi......yk5
Gabrielle....................kp15/26............29v.......1. lapsi......yk4
Shiny.........................kp15/?.............23v.......1. lapsi.......yk4
jonna_82...................kp15/29-32.......27v.......1. lapsi......yk7
JiiMii82......................kp12/29-31.......28v.......2. lapsi.......yk6
undercovergirl............kp10/29-31.......26v......1. lapsi......yk11
bluebaby....................kp10/28............26v......1. lapsi......yk3-4v
Lisey.........................kp5/28-32........28v.....2. lapsi......yk2
iloksi.........................k2/31-33.......28v.....1. lapsi......yk4,5v
sandemar..................kp?/?........................................yk2
mileon........................................................5. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Nallekarkki, Liljah, adora, BloodyEnd, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10



PIINAILIJAT
Muffinssi....................dpo20
iloksi.........................dpo15
Zanca........................dpo14
macy gray.................dpo14
Viola30......................dpo11
kamiraro....................dpo9
sandemar..................dpo7
Huldasharks...............dpo6/4
Leo81.......................dpo6
kaneli83....................dpo4
Mirage......................dpo2



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni
2010 syyskuu:
Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma
2010 lokakuu:
sannikki ~ lumihiutale85 ~ tirpula ~ Mimmimami ~ Hiipu1 ~ skumppis ~ Silva ~ MyDream
2010 marraskuu:
tätimoonika ~ skorpioni07 ~ Manzu ~ Kristen ~ karvatonkoira ~ hemari ~ valtsukka ~ HelinäKeiju10 ~ Pumpuliini ~ vimmu

PLUSSANNEET 2010 joulukuu:
iines83...........9.12. .....kp28/30-34.................2. lapsi.....yk5
miimii10.........13.12. ...kp39/36......................................yk6
Okaasan.........14.12 ....kp34/28-30..................4. lapsi.....yk9


HAAMUILIJAT
MiiJane76.......19.11.




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:




Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta joulukuuta
 
Hei vaan hei!

Olen suht uusi "tapaus" täällä Kaksplussassa ja äsken vasta rekisteröidyin. Olen tässä parin viikon ajan kuitenkin lukenut keskusteluja ja erityisen tarkasti tätä teidän ketjuanne. :) Joten mukaan jännäilijöihin tulisin jos vielä joukkoon mahtuu.

Nyt nimittäin on minullakin jännät paikat: kp 35 (kierto ~34) eikä menkkoja näy. Yritystä on takana vasta marraskuun lopulta/joulukuun alusta. Jos tätä nyt yritykseksi voi sanoa, vähän sellaisella antaa tulla jos on tullakseen -meiningillä tässä edetään.

Oireita on ollut reilun viikon: palelua, rinnat turvoksissa ja pinkeät, vatsa turpea... Eli ihan samanlaisia oireita kuin ennen kuukautisia. Pieni toivonkipinä kuitenkin elelee, ja kaikkeahan sitä kuvittelee kun oikein kovasti toivoo...

No, ensi viikkoon aion kuitenkin vielä malttaa ja testata vasta sitten jos ei täti kurvaa kylään ennen sitä.
 
MG sori ei ollut tarkoitus astua varpaillesi, mutta kun sanoit ettet ole kerinnyt viime aikoina päivittää joulukiireiden takia niin ajattelin tän päivän päivittää :ashamed: anteeksi

*muoks* hormoonit heittää kyl pahasti kun tuosta kommentista meinasin alkaa itkemään :ashamed:
 
Täällä onkin monella jännät paikat!! Sandemar, MG, Kamiraro, tulkaahan sitten esittelemään testikuvat heti huomenna aamulla!!

AiraM, tervetuloa!

Tädin yllättämille pahoittelut.:( Meilläkin takana vasta muutama yk, mutta on se silti aina inhottava paikka.

Viola30, älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Niin kauan kuin ei ole tätiä, on toivoa! Ja tuosta asian miettimisestä, itse olen ihan määrätietoisesti vain päättänyt olla ajattelematta vauva-asiaa. (muutoin kuin tänne kirjoitellessa.:)) Eli olen miettinyt asian niin, että jos nyt ei heti tärppää, niin sitten on iso kirjo kaikkea apua saatavissa niin lääketieteen kuin muunkin muodossa. En oikein voi itse raskautumiseen vaikuttaa (luulen, että suurin osa maailman raskautuneista naisista ei testaa ovista, ei syö foolihappoa tai extravitamiineja tai juo greippimehua tms) joten I just sit back and relax.:) Ja luulen, että ainakin omalta osaltani asiaan vaikuttaa hektinen työelämä ja sen haasteet, eli en yksinkertaisesti ehdi ajatella vauvajuttuja. Jos nyt ihan järjellä ajattelee, niin melkein parempi olisi että raskautuisin vasta sanotaan helmi-maaliskuussa...

Olen kp 11 lähtien dipannut joka päivä Davidin ovistestin, ja tulos on aina sama hailakka viiva. Hermot menee! Tänään siis kp 20, ja jos plussaa ei seuraavan 4-5 päivän sisään ilmesty niin johtopäätös on se, että joko en ovuloi tai sitten en saanut mokomaa vaan kiinni. Sinänsä kierrot minulla vaihtelee melkoisesti, joten voi hyvin olla että ovisplussa napsahtaa vasta myöhemmin. Jotain pienen pientä limailua olen ollut huomaavinani eilisestä alkaen, joten toivo elää.
 
:hug: listan hännille pudonneille ja onnea uuteen kiertoon.

kamiraro vahvistuvaa viivaa! db

zanca tuttu tunne tuo toisten mahojen kasvun seuraaminen… Ennen esikoista oli tuollaiset fiilikset, nyt vähän pieni ”pelko” päällä siitä, että sukulaiseni ja hyvä ystäväni ovat yrittäneet jo toinen reilun vuoden, toinen kohta kolme lasta, että miten he reagoivat mahdolliseen plussaani… kun ei tosiaan yrityksestä ole huudeltu kenellekään. Täytyy vaan yrittää olla tahdikas, heille toivoisin sydämestäni kyllä plussaa :/

mg 25 herkkyinen näyttää usein sinä päivänä, kun menkat pitäisi alkaa. Sitä isommat arvot sitten myöhemmin, eli kyllä minä jo testaisin :) ja ei kai noissa testeissä ihan järkkyjä eroja voi vahvuuksissa olla saman merkin sisällä?

AiraM tervetuloa :wave: sinulla on kyllä lehmän hermot, jos tuonne asti jaksat odottaa testaamista :D kyllä me sinut nopeasti ympäripuhutaan testaamaan :popcorn:

Pikku-Saara ihana asenne sinulla :heart: tottahan tuo, että on niitä lapsia saatu ennenkin. Toki nuo tikut ym auttavat enkä missään nimessä väheksy kaikkien keinojen hyväksikäyttämistä raskaudessa (onko jotain, mitä en olisi vielä kokeillut… :whistle:), mutta turha siitä on stressata. Itse en kyllä osaa vaan rentoutua, mutta, kuten sanoin, ihana asenne sinulla :)

undercovergirl tulen kaveriksi sinne nurkkaan, tai sitten otan oman :D Aamusta asti ollut tahmea päivä ja lisäksi turhauttaa, kun tiedän, että nyt olisi ne hedelmällisimmät päivät ja tämän akan täytyy piru vie pihdata. No, uutta vuotta kohti… :headwall:
 
Mirage ei oikeastaan vahvistuvaa jaksa enää odottaa. Tein äsken testin noiden mun itkuherkkisfiiliksien takia ja viiva kuinkas ollakkaan pikkaisen vahvempi :) toivossa on vielä hyvä elää mutta ei mun kroppa oikeastaan enää menkkoja edes odota :)
 
kamiraro > En ehdi aamusta iltaan päivystää ja tunnollisesti välttämättä päivitellä vaikka saatan melkein koko päivän kirjautuneena ollakin. Välillä aikaa on, mutta nyt siihen ehtimiseen ei ole edes annettu tilaisuutta. Paha mieli tuollaisesta tulee (vaikka hyvä atrkoitus onkin), kun ei kysytä ensin tilannetta. Hormonit taitaa jyllätä itse kullakin, mutta toivottavasti ei tarvitse alkaa riitelemään.

AiraM > Tervetuloa! :wave: Taitaa visiittisi jäädä lyhyeksi ja sehän täällä tavoite onkin. :) Plussatuulia!

Pikku-Saara > Onnea ovisbongailuun! Jospa se viimein limailun myötä tulisi ja saisitte hyödynnettyä. Plussatuulia! :)

SiSa78 > Otin kuvia, mutta ihan yhtä epämääräistä suttua ne ovat kuin edellinenkin. (Taitaa kamerassa olla vikaa tai akku vähissä, kun joulukortteja kuvatessakin temppuili) Dippasin David 25 herkkyisen testin, kun en tuota "parempaa" raskinut. Heräsin nimittäin viideltä aamulla pissahätään enkä silmät ristissä jaksanut alkaa testaamaan (ja pissakin oli ollut rakossa vain kolmisen tuntia). Jos olisi selkeää viivaa näyttänyt, niin olisi unet jääneet kolmeen tuntiin ja edellisen yön valvomisen takia päivästä tullut todella tehoton. Päätin sitten jättää testaamisen huomiseen, mutta muutin mieleni noustessani. Se pissa oli ollut rakossa reilun 4 tuntia, mutta ei kuitenkaan ollut se aamun ensimmäinen. Alan olla toivoni menettänyt. Ihmeen korkealle toiveet nousivatkin vaikka alkuun olin niin rauhallinen. Kipuilu on ihan erilaista kuin menkkojen edellä, mutta pelkään silti vuodon alkavan tänään. Tiputus tulee korkealta vaikka kovasti yritän pehmittää laskua. Saattaa se plussakin tulla, joten jatkan kyllä testailua jos täti pysyy poissa.

miimii10 > Haamuilitko ensin? Jos haamuilit, niin olet varmaankin plussanneissa sillä samalla päivämäärällä. :) Muuta en osaa tästä asiasta sanoa, kun en muista päivitinkö tiedot itse.
 
kiitoksia ohjauksesta tänne :) tää on aina niin jännittävää että tärpääkö vaiko ei :) tässä on ny sit aikaa pistää peitotki heilumaan :) mutta ei kummiskaa uskalla toivoa mitään, koska ekaa kertaa lähdetää iha yrittämään :)
 
MG Itse aloin juuri kyselemään että mikä tää homma on et muut päivitteleen. Mun mielest päivitykset pitäis vain sun tehdä kun niin hienot osaat tehdä ja mua ei haittaa vaik päivitykset tulee illalla,pääasia et tulee,edes joka toinen pv ja kaikilla tässä nyt joulukiireitä on.

Nyt mun pitää avautua.. Mua pikkasen nyppii yrittäjät jotka tulee silloin tänne kun kp:t on jo täynnä tai loppu lähestyy...Täällä on kuitenkin paljon sellaisia jotka yrittäneet pidemmän aikaan ja sitten tullaan ja seuraavana pvnä ilmoitetaan et testasin ja plussa tuli,"no et ehtiny ees listalla käydä ku suoraan plussanneisiin...":kieh: Jos on ollu alkukierron ja keskikierron taustalla niin miksi tulla loppukierrosta tai ylimenevän kierron ajalla,eikä voisi olla taustalkla uuteen yritykseen asti eikä tyyliin vain ilmoittamaan et hei raskaana ollaan!ei vaan tunnu kovin kivalta...
Sori vain Airam,et kyllä ole ainut joka noin tehny ja eihän se sinunkaan plussasi vielä varmaa ole mut tervetuloa mukaan.
Minä olen kiukkuinen,naamaa pakottaa ja puoli naamaa on turvoksis ja huomenna back to work...just nukuin kolmen tunnin päikkärit ja iltaisin nuijanukutus tulee 9aikaan,ilmeisesti lääkkeistä johtuen joten saa nähdä miten huomisen käy.!
 
MG, kamiraro, JiiMii82: Minähän sen aloitin sen päivityksen, et sori vaan. Empä tienny et siitä joku itteesä noin ottaisi. Yhdessähän täällä pinossa ollaan, mut empä koske minä sit enää mihkään. Hei päivittäjä mulle voisi seuraavassa päivityksessä (huomenna?) merkata Kp1/30 Yk3, kiitos ja anteeksi.
 
Johan nyt täällä kireä tunnelma...huh. :|

No jos lusikan heitän soppaan niin mulle on nyt yksi hailee kuka listaa päivittää kunhan sen joku joskus tekee. Samoin mulle on ihan sama käykö täällä jännäämässä kerran kuussa vai joka päivä. Kukin kuumeilee tavallaan. Mun mielestä on typerää, että avoimille palstoille olisi joku kommentoimis pakko. Vaikka olis yrittänyt kauan tai vain yhden kierron niin jokaiselle se kuumeilu on tärkeää!!!! Ei vain pitkään yrittäneille!!!! En tiedä ymmärtääkö kukaan pointtia, mutta outoa jos tänne ei saa tulla piinailemaan. sitähän varten nää palstat on!
 
Leo81 oon iha samaa mieltä sun kanssa, kummiski tää on avoin palsta mihin ihan kuka vaan voi tulla kommentoimaan omiaan tuntemuksiaan vaikka olisi ekaa kertaa, mä oon pitkää itse lukenu näitä palstoja ja nytten päätin rekisteröityä tänne. Oonko sit tehny väärin ku tänne tulin ? mun mielestä tänne voi tulla kuka vaan kommentoimaan eikä pelkästään he jotka ovat pitkään yrittäneet. Totta kai itse olen pahoillani jos aikaisemmin ei ole tärpännyt, mutta jokaisen aika tulee sit ku sen aika on :) !
 

Yhteistyössä