+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + +

Isot onnittelut plussanneille! :flower: Nauttikaa te onnelliset! :)

Tsempit jännäilijöille! Kyllä varmaan vielä monta + tulee joulukuulle! :)

).( mä olen myös (taas) mieli maassa. Ekan keskenmenon vuosipäivä vetää mielen matalaksi.. Ja muutenkin tajusin ettei sitä + nyt sitten tänä vuonna tullut! Tai tulihan yks mut kesken meni....

se on tä vuodenaika myös ku on niin tylsä.. kylmää ja pimeää! kesällä oli paljon kivempi piinailla..

terojen alotuksen jälkeen tein viel muutaman ovistestin enkä plussaa saanu. nyt onki sitte antibioottikuuri menossa, joka tuskin ois + auttanut. Tulispa sit ees täti ajoissa!

Piristytään kaikki! Uus vuos tulossa ja uudet kujeet.. :)
 
Päivittämisestä selvennän vielä: Sen vuoksi on yksi päivittäjä, ettei tule montaa päivitystä samana päivänä ja tule epäselvyyksiä siitä mikä lista on luotettavin. On helpompi yhden korjailla samaa listaa kuin se, että on monta eri versiota ja niistä yrittää sitten päästä selville. Virheitä kun tulee vahingossa ja tietoja lisäillään, niin parhaiten pysyy ajantasalla ja luotettavana se yhden ihmisen hoitama. Päivittäjän homman olisin luovuttanut kyllä kuukauden vaihtuessa toiselle, jos joku olisi ilmoittanut haluavansa tehtävän. Ei tämä minulle niin tärkeä ole, ettenkö voisi antaa toiselle vuoroa. Loukkaavana koen päivittämisen ilman ennakkoon asiasta sopimista, koska se vaikeuttaa hommaani. Toivottavasti tämän kaikki ymmärtää eikä ota henkilökohtaisena loukkauksena sitä, että asiasta mieleni pahoitin.

Olen osittain samaa mieltä kuin JiiMii82. Tuntuu hassulta, että taustalta ilmoittaudutaan pinoon vasta plussan tultua tai kun piinailu on testiä vaille. Kaikki ovat kuitenkin tervetulleita enkä minä ainakaan ala ketään pois ajamaan. Tunnustan kyllä, että sellaiset yhden viestin (sen plussailmoituksen) kirjoittajat jätän yleensä kirjaamatta listalle, koska eivät ole pinoon varsinaisesti kuuluneet. Se on jokaisen oma asia miten usein kirjoittelee, minkä verran toisille kommentoi ja painottuuko palstailu vain piinailuaikaan. Oleellista on se, että kirjoittaa enemmän kuin vain sen plussailmoituksen vaikka teksti olisikin pelkkiä omia ajatuksia ja tuntemuksia. Pinon tarkoitushan on jakaa kuumeilun tunnelmia. :)

henssu > Tervetuloa! :wave: Toivottavasti viihdyt vaikka nyt vähän tunnelma onkin hieman hormonikiukkujen värittämä. :D Käyn poimimassa tietojasi tuolta marraskuun pinosta seuraavaan päivitykseen. :)

Oma napa: Yleinen kiukutus tuntuu nostavan pätään, joten varoitin miestäkin. :whistle: En tiedä onko pms vai raskauoire (olen raskaana mahdoton hormonihirviö, joka kiihtyy nollasta sataan sekunnissa :ashamed:), mutta ainakaan täti ei edelleenkään ole saapunut. Rinnat ovat hieman arat ja kutisevat. Juilintoja ja nipistelyjä tulee alavatsalle aaltomaisesti, vatsa on vähän sekaisin ja ruokahalu on poikkeuksellisen hyvä. Vähän väliä tekee mieli syödä, mutta hieman valikoivasti. Yököttelin kaupassa leikkelepaketeille ja kelpuutin melkein 20€/kg maksavan kinkun eli harvinaisen voimakas nirsous vallitsee. :LOL: Jos vuoto ei ala, niin varmaankin sunnuntaina voisin testailla digillä. Fiilis mahdollisesta plussasta heilahtelee nollasta sataan eli täydestä epäuskosta täyteen varmuuteen. Ota nyt sitten tästä kropasta selvää. :xmas:
 
kamirarolle varovaiset onnittelut, toivottavasti matkustaja tarraa lujaa kiinni. :flower:

iloksi, voi kun tuli paha mieli puolestanne. :( :hug:

mglla hienot oireet, voi että!!! Peukkuja!

Yksi päivittäjä/pino on minusta hyvä, pysyy kiertopäivien merkkaamiset hanskassa paremmin!

Täällä mennään kp 5 (tai 6, en ole ihan varma miten pitäisi laskea) ja täti alkaa vihdoin hiipumaan. :)

Miten te laskette kp 1, eli esim. jos ekat "kunnon punaiset" tulee illalla klo 17 niin onko se kp 1 vai onko se vasta seuraavana päivänä?
:confused:
 
MG: Kovasti nyt tädin hätistyksiä sinne! Mä niin toivoisin, että plussaisit. Ois kyllä sun vuoro jo =) Plussatuulia! :heart: Ehkä päästään sitten viikonloppuna tiirailemaan uutta testikuvaa :D

Mitä ootte mieltä? Voisko ovis vielä olla tulossa? Mä niin kovasti toivoisin, että se kuitenkin vielä tulis ja tää kierron venyminen johtuis vaan siitä km:stä. Jospa en ihan vielä heitä kirvestä kaivoon ton oviksen suhteen... Ylemmät testit on eilisiä ja alin tän iltanen.

 
Lisey: Voi kiitos! Sitä mäkin vähän toiveikkaasti ajattelin, mutta kun näihin vauvakuumeen sokaisemiin omiin silmiin ei voi aina luottaa =)

muoks. Sit kun noi eiliset testit on tietysti ihan kuivahtaneita jo, niin ne saattaa siksikin näyttää vähän vaaleemmilta...
 
Viimeksi muokattu:
SiSa78: Vaikka oisivat haalistuneetkin, niin kyllä minun silmääni silti näyttää, että tummentumaan päin ovat. :) Toivotaan!!!

Ahaaaa, siis eli sittenkin nyt olisi KP 6? Kun vuoto (ihan selvä kuukautisvuoto, ei mitn tiputtelua) alkoi lauantaina viiden jälkeen? Eikö vaan, näin tosi pitkällä matikalla... :D Sen voisi sitten muuttaa, että huomena olisikin jo kp 7, jihuu!! :LOL:
 
JUUUU Juuri tuota taskoitin et ei ole siinä yrittämisen määrässä tai kirjoittelujen määrässä se homma vaan just siinä et tullaan sillo ilmoittautumaan tänne kun menkat on jo myöhässä tai kiertopvt täynnä ja sit seuraavana pvnä kirjoitetaan et plussasin...Eli juuri niinkuin MG tuossa kirjoittikin!se on ihan sama siinä mieles et onko yk1 vai yk10,se on kuumeilua silti,enkä mitenkään väheksy sitä et yrityskertoja on vain vähän,saiko tekstistäni sen kuvan?
Ja tuossa päivityshommassa komppaan MGtä...helpointa on kun yksi sen päivittää ja muista päivityksistä sitten sovitaan ettei käy esim niinkuin eilenkö se oli et päivitys ei ihan nappiin menny..
Mut en pahalla mitään sanonu anteeksi jos joku vetas herneen nokkaansa!:ashamed:
Henssu tuo kirjoituksenihan ei koske mitenkään sinua sillä eihän sinulla ole kpt menny yli tai raskaustestin tekeminen näinä päivinä joten tervetuloa vain minunkin puolestani :) :flower:
 
MG toi tissien kutiaminen pomppas silmään! mulla se oli oikeestaan ainut erilainen oire verrattuna punaisen paholaisen tuloon. ainii,ja sit vatsalihakset oli kipeähköt. ihan ku olis tehny kunnon vatsistreenin :) VAROVAISET ONNITTELUT :flower:
 
Voi mikä iloinen kuva tombatar =)

MG: jännittää niin vietävästi, tuo heti aamulla plussa uutiset =)

Kaikille yhteisesti ja erikseen tervetuloa uusille ja onnea plussista =)

Ilmapiiristä sen verran että itsekkin tiedän että hieman meinaa kiukuttaa kun joku tulee vaan ja kertoo sen plussa uutisen kun tässä itse on taistellu jo kierrosta toiseen ja muutama senkin jälkeen... mutta tiedän että tämä on niitä harvoja paikkoja joille voit anonyymina kertoa ilostasi ja kaikki tällä listalla ollaan saman asian takia. Koetan iloita muiden puolesta vaikkakin omaa yrittämistä vaivaa epäonnistumiset.

ON. ovis taitaa olla käsillä mut tää kierto menee harakoille voisin vaikka jättää yk:t tauolle, olisiko se itsensä huijaa noinmista ? eihän ? testejä ei oo käytössä mut kotimatkalla tuli ht äkkiä tosi kova munis jomotus kesti noin 20 minsaa ja sen jälkeen ei mitään ja limoja pyyhin päivällä, josko tässä haikeuden keskellä jaksais pupuilla on aika nihkeet fiilikset mut eihän sitä tiedä miten iltaa kohti innostuu ;)
 
Pitkästä aikaa kirjoittelen. Onpa tullut paljon tekstiä pinoon, ihanaa :) Onnittelut raskautuneille ja tietysti myös ovisplussista :heart:

ON: Olen pitänyt hiljaisuutta tässä kierrossa. Ovista alotin tikuttamaan tänään ja hailukka viiva tuli, mutta niinhän se oli viime kierrossakin monta päivää sama hailukka viiva ennen plussaa. Plussa tuli viimeksi ihan puun takaa, yht äkkiä hailukoiden viivojen jälkeen tuli melkein musta viiva. Voi kyllä olla, että tässä kuussa ei ovista tulekaan mun stressaamisen takia... miehellä todettu vakavia oireita aivotoiminnoissa, joiden syitä ei vielä tiedetä. Pääsee tutkimuksiin vasta tammikuun lopulla. On saanut epilepsian tyyppisiä kohtauksia ilman diagnosoitua epilepsiaa tai altistavaa tekijää. Tässä sitä on yhdessä ja erikseen murehdittu kaikkia syitä ja niiden seurauksia, totuuteltu elämään tiettyjen rajoitteiden kanssa ja miehelle suurin stressi on tullut siitä jos tämä onkin periytyvää. Ollaan mietitty sitäkin voiko tällainen vaikuttaa raskautumiseen, jos vaikka on uimareihin jotenkin vaikutusta. Mutta eiköhän tammikuun loppuun mennessä olla hieman viisaimpia tutkimusten ja neurologin vastaanoton jälkeen.

Mies päässyt yli tuosta periytyvyyden miettimisestä, koska suvussa (ei ainakaan tiettävästi) ole muita vastaavia tapauksia. Yritystä siis jatketaan normaalisti tässä kierrossa ja ovisplussaa odotellaan :)
 
Yhdistyn Minnarun sanoihin , eli iloinen kuva tombatar!! :)
Kiitos kaikille jotka ovat ottaneet ns vastaan tänne :) voin sanoa että meikä kirjottelee aika varmuudella joka päivä täällä, yritän ainakin ! :)macy gray juttu oli omasta mielestäni hyvä :) Parempi/helpompi jos yksi päivittää :) !
Mutta hei, Mitäs tänne kuuluu ? :) Mitä ikä luokkaa täällä on ? :)

ja toosi paljon halei ja onnen toivotuksia että kaikilla tärppäisi ! :) :kiss:
 
jonna_82 voih :( Uskon kyllä että sua on stressanu, mutta koita pärjäillä ! Tosi paljon voimia sulle ! Tietenkin myös miehellesi !:flower::hug: Mä en itse uskalla lähtee vastailemaan että kuinka se voi vaikuttaa raskautumiseen, vaan jätän sen jollekkin fiksummalle ihmisille :) Ja tervetuloa pitkästä aikaan takaisin !:heart:
 
Minnarun ja henssu kiitos teille. on se iloinen asia meillekki. lähes vuoden yrittämisen jälkeen ollaan jo voiton puolella. toi kuva on tiistaina otettu (26+1) ja kova on juniori mylläämään :)
mä jänskään tääl tein kans vaikken yleensä mitään kirjottelekkaa :popcorn:
nyt sit odotan MG:n uutisia!!!
 
Terve vaan uusille!

Onnea plussaajille, tsemppiä piinaajille!

Jonna_82 Voi ei :( Voimia teille!

Mirage Joo. Eihän siinä, jos ne mahat kasvaisi niillä jotka sitä ovat halunneet/toivoneet/yrittäneet, mutta kun nyt on ympärillä vain niitä, joille sattui "pikku"vahinko.

Se joka nyt sitten seuraavan kerran päivittää, niin mulle voi pistää sinne kp1 ja yk 6. Jospa se nyt sitten seuraavasta tärppäis. On ainakin tekemistä uutena vuotena, kun sillon pitäis oviksen olla :) Mitähän tässä vielä keksisi? En kuitenkaan polta, en juo, enkä syö lääkkeitä. Pyrin syömään terveellisesti, syön vitamiineja ja sitä greippimehuakin lipitin viime kierrossa. Oviksenkin pitäisi tapahtua ovis plussan ja tuntemuksien perusteella. Dpo:tkin kerkee tulla aina 13. Pöh ja pah.
 
jonna_82: Kuulostaa kyllä kamalalta tuo miehesi tilanne :( Voimia vaan kovasti sinnepäin :hug: Ja toivottavasti se ovisplussakin löytyisi :heart:

henssu: Tervetuloa sinullekin :wave:

MG: Olet hoitanut päivittäjän hommat upeasti ja olen kiitollinen siitä =):heart: Minua ei kyllä haittaa yhtään jos niitä päivityksiä ei joka päivä tule...

ON: Gyne soitti soitti mulle täs illalla. Niitä Lugeja ei kuulemma hyödytä alottaa ollenkaan sellasissa kieroissa missä oviksesta ei ole tietoa :( Gyne sano, että menis ihan hakuammunnaksi, eikä sellasesta ole sit mitään hyötyä. Ohjehan siis oli, että Luget alotetaan aina kaks päivää ovisplussan jälkeen. No voitte arvata, että nyt ottaa kahta enemmän aivoon, jos sitä ovista ei löydykään tässä kierrossa! Jotenkaan kun sitä ei haluaisi yhtään kiertoa hukatakaan... No nyt on sit sormet ja varpaat ristissä, että se ovis vielä löytäis tänne :D
 
Jopas täällä ollu säpinää. Sen siitä saa ku pino täynnä vauvakuumeisia akkoja :D

Tervetuloa henssu munki puolesta :wave:
Mä kans ite vasta pikkusen aikaa ollu pinossa... Kerro toki itestäs jotain enemmän niin opitaan sua tuntemaan :)

Mariel :hug:

Lisey kyseli: Miten te laskette kp 1, eli esim. jos ekat "kunnon punaiset" tulee illalla klo 17 niin onko se kp 1 vai onko se vasta seuraavana päivänä?

Mä ite kans mietin samaa asia joku aika sitten...
Mulla viimeks alko menkat kp24 illalla kaheksan maissa ja laitoin että kierron pituudeks tuli 24pvä ku oon kuullu kuten SiSaki että jos alkaa klo18 jälkeen niin merkattas seuraavalle päivälle vasta kp1. Mikä tähän on syynä, tietääkö kukaan? Mulla menkat alkaa aina ihan kunnon vuodolla



Tosiaan seksi ja shoppailu on lääke venyvään kiertoon :D
Eilen sekstailtu ja tänään vihdoin ostin joululahjat. Tuossa tunti sitten alko menkat! Jihuu! :D

Ensinnäkin ei tää kroppa taija sittenkään ihan sekasin taijakkaan olla...
Nimittäin toissa perjantaina (kp23) olin reissussa ja oli kovat maha kivut, luulin et menkat alkaa ku niin jomotteli mut sehän oliki ovis! Ootin vaan niitä menkkoja niin luulin menkkajomotuksiks :whistle: Tänään sitten alko niin olis tänään ollu dpo13.

Niin että macy gray mun kohalle listaan vois laittaa sitten huomiselle kp1/24-36(44) ja yk2 :wave:

Vitsit, miten ilonen voi ollakkaan menkoista! :D
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussanneille, ja toivottavasti viivat vahvistuu! :)

Ja plussatuulia kaikille :heart:

Mä seurailen täällä taustalla, kun varsinaista yritystä ei ole päällä..
Nyt olis kp 17 menossa.. Jännittää ja pelottaa.
Oviksen olin tuntevinani maanantaina, eli kp 14...
Heinäkuussa takana kkm.
Mä olen 23v ja esikoinen on 3v.

Ja anteeks jos nyt jotenkin tuppaudun tänne...
 
jonna_82 > :hug: Varmasti on raskas ja stressaava tilanne. Voimia paljon teille molemmille ja isot peukut sille, ettei kyse olisi mistään vakavasta! Plussatuulia myös! =)

tombatar > :D Eipäs kuitenkaan vielä nuolaista ennen kuin tipahtaa. :D Ihana olisi päästä vauvamasua kasvattelemaan, mutta vielä pitää malttaa katsella kuinka käy. Lupaavalta vaikuttaa eli mahdollinen pudotus tulee korkealta. :| Ihana avatar sinulla. :)

Zanca > Pahoittelut tädistä ja parempaa onne auuteen kiertoon! :hug: Vuodon alku on ainakin itselläni aina se pahin, mutta kierron edetessä alkaa fiilikset paranemaan vaikka välillä tuntuukin toivottomalta tämä odotuksen odottamisen kestäminen.

Taitaa se olla huomennakin testipäivä. Yritän testailla vaikka unenpöpperössä, jos muuten en saa aamun ekaa dipattavaksi. Tulen sitten kertomaan tuloksen ja kuvankin laitan, jos muistan laittaa akun latautumaan yöksi. Toivottavasti nyt olisi selkeä viiva tai täti saapuisi. Oviksesta olen varma ja kun Terojen pitäisi saada vuoto aikaan ilman alkanutta raskautta, niin kummallista on tämä viipyminen. Ekassa Terolut-kierrossa menkat alkoi vasta kuudentena päivänä, mutta nyt pitäisi kehon olla jo tottunut. Kummallista se oli silloinkin, koska Primolut-kuurin jälkeen on vuoto alkanut aina viimeistään neljäntenä päivänä. Tänään oli siis kuudes teroton päivä. Täytyy myöntää, että jännittää aika paljon ja pelottaakin. :D

Vauvapölyistä unihiekkaa! :xmas:
 
anniala > Mukavaa, että ilmottauduit. :) Liity vaan rohkeasti keskusteluihin, jos siltä tuntuu. Onko teillä tjottailu käynnissä kuitenkin vai eikö raskautumistoive ole tällä hetkellä ajankohtainen? Saa täällä olla listoilla vaikka ei aktiivista yritystä olisikaan, jos kuumeilee kuitenkin. :)
 
anniala > Mukavaa, että ilmottauduit. :) Liity vaan rohkeasti keskusteluihin, jos siltä tuntuu. Onko teillä tjottailu käynnissä kuitenkin vai eikö raskautumistoive ole tällä hetkellä ajankohtainen? Saa täällä olla listoilla vaikka ei aktiivista yritystä olisikaan, jos kuumeilee kuitenkin. :)
Kiitos :)
Mä olen kuumeillut siitä asti kun esikko oli ihan vauva vasta :)
Tjotilla mennään. Ja raskautuminen olisi enemmän kuin hieno asia :)
Mä saatan hieman hiljanen olla, kun olen lähiajat nyt yksin esikoisen kanssa, mutta yritän ehtiä tänne kirjotteleen :)
 
Päivittämissoppaan työnnän minäkin lusikkani :) Minusta kanssa tuo yksi päivittäjä on hyvä juttu, mutta kerro toki mg, jos tuntuu kiireiseltä/väsyltä/ei vaan hotsita, niin joku meistä hoitaa sitten sen päivän. Vaikka yhtä päivittäjää kannatankin, niin tarkoitus ei suinkaan ole tehdä siitä velvollisuutta, joka pitää hoitaa, vaikka ei ehtisikään :hug:

henssu ja anniala tervetuloa tähänkin pinoon :wave: uusia mahtuu aina :flower:

Mariel jaksamista ja onnea uuteen vuoteen! Siihen on kuitenkin enää pari viikkoa :hug:

SiSa kyllä tuossa ihan selvästi on ovis tulossa! d:)b

Minnarun Ihan kai se on itsestä kiinni, miten nuo yk:t laskee :) Ajattelin kanssa, että kun ensi kiertoon päästään, niin sen yk-määrä saa olla sama kuin tämän – tässä kun ei ole voitu yrittää. Mikä yk se on jos tietoisesti vältetään ovis ;)

jonna Voimia ja jaksamista sinulle ja miehellesi! Toivottavasti saatte pian selvyyden asiaan, epävarmuus ja tietämättömyys ovat monesti juuri ne raskaimmat asiat :hug:

zanca :hug: Niinpä...

Katselin tuossa noita viime kiertojen lämpökäppyröitä, ja näyttäisi siltä, että minulla ovis tulee säännönmukaisesti jo plussapäivänä :confused: Kertokaas tyhmälle, että kun kp 13 testaan aamupäivästä sen n. 80% vahvan plussan ja sitten kp 14 aamupäivällä varsinaisen selvän plussan, niin voisiko olla, että se huippu olisi jo joskus tuossa kp 13 niin myöhään, että en saisi sitä kiinni? Eli tuo kp 14 aamu olisi jo ”vanha” plussa? Ovislimat ja kivut tulee aika tarkasti kp 14 illasta ja lämmöt tosiaan hyppää jo kp 15 pari kymmenystä ylös. Jos nyt joku jaksoi tänne asti lukea ja vielä ymmärsi, mitä kysyn, niin kiitos ja :flower: :D
 

Yhteistyössä