Mirage ei kait se ihan noin mene... Kun äiti mua ja veljeä odotti niin ekoissa ultrissa todettiin meidän kohdalla viikkojen vastaavan melkein viikon erolla. Minä olin tämä ns. mattimaijamyöhäinen. Veli oli melkein viikon verran kasvua edellä (kaivaa vielä ultrapapereita siltä ajalta esille kiitos äidin sain ne kaikki rv 19 eteenpäin
) Voisinkin kirjottaa tuon tekstin lukee ken jaksaa
Viikkojen 19-20 paikkeilla eroa oli edelleen melkein viikko.
26.11.1987
Kohdussa 2 sikiötä, joilla erilliset istukat (A takana, ei ulotu liian alas, B etuseinässä) ja sikiöiden välinen kalvoraja on paksu 1. tod. näköisesti kysymyksessä ovat dizygoottiset (erimunaiset) kaksoset huolimatta siitä, että molemmat vaikuttavat tyttösikiöiltä.
A-sikiön b-mitta 48mm castaa raskauden kestoa 20+5 A-sikiö pää tarjonnassa koko tutkimuksen ajan. A-v indeksi 10724 on normaali ja hermostoputki on säännöllinen. A-sikiön vatsanpeitteet ovat ehjät, vatsalaukku ja virtsarakko ovat normaalit, samoin munuaiset: indeksi 11/40. A-sikiön raajat ovat normaalit: reisiluun pituus 29mm sopii raskauden kestoon, sormia 5/5 ja jalkaterien asennot ovat normaalit.
B-sikiön (minä) B-mitta on 41 vastaten raskauden kestoa 19+0. B-sikiö ajoittain pää tarjoutuvana ajoittain poikittain. A-v-indeksi 8/20 on normaali ja hermostoputki on säännöllinen. Vatsanpeitteet ovat ehjät, vatsalaukku ja virtsarakko ovat normaalit, samoin munuaiset: indeksi 15/44. Sikiön raajat ovat normaalit; reisiluun pituus 29mm ja sormia/varoaita 5.
Ihana oli katsella taas noita ultrakuvia ja miettiä, että itse on ollut joskus niin pieni
ja vielä yks muokkaus. Mitä mä netistä luin niin kesimäärin ovulaatio tpaahtuu kerran kuukaudessa, mutta voi useamminkin tapahtua eikä ole lyöty lukkoon että ne tulisivat samaan aikaan ne ovikset. Nyt kun aivonystyröitä aloin herätellä niin se ovis voi tulla eri viikoillakin. Näin minä olen sen kuullut/lukenut/ymmärtäny aina.