**Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

Tänään käytiin siellä np-ultrassa ja pienellä kaikki hyvin. Nt oli 0,9mm ja verikokeiden tulokset hyvät. Virallista riskilukua ei tänään saanut lasketuksi koska siellä oli joku ohjelma päivitys menossa, mutta kaikki näytti oikein hyvältä ultraajan silmin (sikiö+labrat). Pää-pylly mitta oli huimat 60,4mm. Alussa pieni liikuskeli ja venytteli jalkojaan oikein kunnolla, piti myös tiukasti jalat yhdessä joten pieni tyttö olo tuli :heart:. Turvotusta kätilö joutuikin aika kauan mittailemaan koska pieni päätti alkaa nukkumaan eikä suostunut vaihtamaan asentoa. Mitoiltaan vastasi päivän isompaa joten la:ta ei tietenkään muutettu. Rakenneultra onkin sitten heinäkuun lopussa.



Onnellinen Poppeliini ja kolmas muru 12+2 (ultran mukaan 12+3) :heart:
 
Poppeliini: meillä oli kanssa tänään ultra ja samoja lukemia niskaturvotuksen osalta oli. Labrasta en tiedä kun ne lähettää ne Helsinkiin ja menee 2-3vkoa. mutta tuskin soittavat.. toivottavasti ei :) pikku tyyppi oli kanssa ihan unessa että sitä piti tökkiä liikkeelle :D sellasia ne on.. kädet ja peppu heilu mut pää ei sitten liikahtanu millään.

mulla ne ei nähny istukan paikkaa ollenkaan ku se kohtu on niin syvällä ja vaikeesti nähtävissä. Joten sen tietää varmaankin rakenne ultrassa. Jotenkin se masu kai katoaa tonne syövereihin ku sitä tuskin edes huomaa. Ihanaa oli tosin kuulla syke ekaa kertaa :heart:

NewYork ja pikkunen 11+5 (virallinen)

ps. puutuuko kellään muulla sormet yöllä?? kolme viimeistä tuntuu aina katoavan yön aikana ja se tuntuu todella ikävältä...
 
Viimeksi muokattu:
Viena Olenhan minä kokeillut, mutta ei meitsin "peitteiden" päältä saa mitään ääntä(ainakaan toistaiseksi...) kuulumaan : / Taidatte muut olla niin hoikkia, että äänet kuuluu helpommin =)...Kaaduin tänään sitten eteiseen..Ensin pissaa lirautin housuuni ja nauroin...sitten könysin koiran kanssa vessaan ja aloin parkumaan...:ashamed: Että miten niin hormoonit pinnassa :D Isäntä vaan totes, et täytyy ostaa sulle liukueste-sukat :D Kohta vois mennä makuuasentoon, taitaa olla turvallisempaa niin ;)
 
Pienen pieni pahan mielen purkaus/ärinä/vi***us... Mulle oikeesti pukkaa nyt kaikki mahdollinen pieni vaiva.. ekan antibiootin jälkeen tosiaan tuli hiiva (eka kertaa elämässä) ja nyt toisen antibiootin aikana oon jo 3 päivää kärsinyt vatsakivuista ja löysästä vatsasta ja nyt tänään huomasin että mulla on jalkasieni (eka kertaa elämässä).. siis ihan oikeesti.. koko ajan krempoo joku paikka.. millon pääsee nauttimaan tästä raskaudesta?!?? :kieh::kieh::headwall: :mad:

ihania kuvia toisilla ultrista.. siellä ne pikku immeiset kasvaa.. itsellä vielä vähän aikaa että pääsee kurkkimaan. jos sais tällä kertaa ihan ääni tehosteilla =)
 
Onnea ultrakuululmisita!meillä oli pituutta muten 62,8cm ja jaloilla pituutta 1,8cm ja päiviä kätilö laski olevan noiden lukujen mukaan 12+4,että aika heitto kuitenkin mulla ja poppeliinilla vauvojen koossa,vaikka lasketut ajat on aika samoilla.

Mulla on lapset meenne isälleen täksi viikoksi,meillä on aika vaikeaa yhteishuollon kanssa ja itsellä tosi levoton olo koko ajan kun isällä ei ole vakituista asuntoa suomessa,asuu sveitsissa niin majailee jossain kaverilla tän ajan ja lapsetkin sillä vieö siellä.:| mun lapaeet on tosi eläväisiä ja vilkkaita,ja kaikki ei sitä voi sietää. mut onpahan oleet taas isänsä kanssa,ja seuraavaa kertaa ei ole tiedossa.
Tänään tulee pitkä päivä töissä kun on kevätjuhlapäivä,eilen oli omien lasten kevätjuhla johon menin töiden jälkeen,oli aivan mahtava,mä niin nostan hattua päiväkotihenkilökunnalle isoissa päiväkodeissa,kun jaksaavat tehdä ja yhdistellä monen ryhmän esitykset,meillä on vain kaksi ryhmää ja tuntuu että siinäkin stressi iskee kovasti...:(

EevaN ja pien 12+6
 
Viimeksi muokattu:
Onnea ihanista ultrakuulumisista, nythän niitä alkaakin tulla reippaaseen tahtiin:heart: Ja voi mitä ihania kuvasia pikkuisista oottea laittaneet!

Tevu, teet niinkuin parhaaksi näet seulojen suhteen. Mä ajattelin aluksi olla menemättä verikokeeseen lainkaan mutta tänään pitää kuitenkin labraan mennä muita näytteitäkin ottamaan joten ehkä mä sit samalla siihenkin osallistun. Joku kuitenkin tällä kertaa saa asiassa epäröimään enemmän kuin ennemmin.

Nyt ihan pikana vaan, tälle päivälle niin paljo kaikkee suunnitelmis=)

äitsy ja muru 10+ risat:heart:
 
Ensku Viuh-viuh kuuluu napanuoran virtauksista niin kuin Fantaihana jo mainitsi.

Aivan ihania ultrakuvia monella! Voi, kun tuntuu, että itsellä vielä niin pitkä aika siihen. No, kahden viikon päästä ollaan jo aika lähellä.

Painontunnetta mulla ei ole ollut, mutta olen kyllä kuullut että voi olla.

New york mulla ei ole sormien puutumista ollut, mutta useasti raskaana olessa saattaa tulla sellainen hermopinne ranteeseen, joka oireilee juuri noin. Tiettyhän se katoaa sitten , kun on synnyttänyt, mutta sullakin on siihen pitkä aika vielä. Tosin olen ehkä ajatellut, että nuo vaivat tulisi vasta loppuraskaudessa, mutta voi olla että tulee aiemminkin. Canalis carpi on sen oireyhtymän nimi. Niitähän leikataankin aika paljon, mutta tuskin raskaana olevalta ja kun se synntys tuo siihen helpotuksen kuitenkin :) Rannetuki auttaa kuulemma hyvin, kun pitää sitä öisin. Juttele neuvolassa, niin laittavat sut fysioterapiaan, josta saat sellaisen tuen.

Meilläkin oli eilen illalla päiväkodin kevätjuhla. Oli kyllä herttaisia esityksiä taas. On ne niin ihania. Itku oikein tuli :) Kaippa se hormoneista johtuu. En yleensä ole mikään kova itkemään, mutta nyt itketään Leijonajuhlat ja päiväkodin juhlat läpeensä :)

Mä jo huusin huuto.netistä pienen äitiysvaatepaketin, kun housut ei meinaa mahtua jalkaan. Mulla on kyllä sellainen expanderi, jonka voi laittaa tuohon housun nappiin kiinni. Sellainen kuminauha systeemi. Mut onhan se hiukan nolo, eikä housut oikein hyvin istu sitten. Voi vaan pitkien tunikoiden kanssa käyttää, ettei näy että housun sepalus on auki ;) Mulla on aiemmat äitiysvaatteet, varsinkin housut aika isoja, kun laihdutin tässä alkuvuodesta 7 kiloa.

Niisku 10+1
 
Huomenet!
Töihin pitäs just lähtee, mut pakko oli vielä pikaseen tulla tänne lukeen tekstejä. Niiiiiin ihanaa kun tää olo on hieman helpottanut. Aamusin kyllä tarvii käydä pönttöä halailemassa, mut siinä se sitten melki onkin. Etova olo kyllä seuraa mukana koko päivän, mutta sen kyllä kestää. Toivotaan että tämä nyt oikeesti menee parempaan suuntaan eikä oksentelu enää palaa. Just eilen puhuin yhden kaverin kanssa jolla myös ollut todella voimakasta raskauspahoinvointia aina että tämä on vaan niin hirveetä ja ehdottomasti pahin osa raskaudessa. Sitä ei oikeen voi ees tajuta sellaiset ihmiset joilla sitä ei ole.

neljäskö Joo, kyllä muakin jo vähän huvittaa se neuvolantädin sekoilu, mut sillon ei. Pääasia et kaikki hyvin.
Mä oon kans muuten ihan herkistynyt. Muutenkin oon sellanen pillittäjä ja tunteilija, mut nyt tää on taas menny ihan överiks. EIlen kävin haukkaamassa salaatin yhdessä kahvilassa ostoskeskuksessa ja sielä istuessani tuli joku kuulutus että 4-vuotias tyttö on kadonnut äitiltään sielä ostarilla ja äiti odottelee info-pisteessä. Ja ton kuultuani mä aloin vollottaan ihan valtoimenaan. Onneks siä kahvilassa ei ollu paljon ihmisiä. Painoin vaan pääni alas ja yritin pyyhkiä naamaani. Oikeen hävetti!! Mut aattelin vaan et kun meijän esikko on 4 vuotias ja jos hän ois sinne kadonnu ja ja ... Juu ja töissä jos satun ajatteleen vaikka vaan jotain asiaa mikä liittyy vaikka lapsiin tai oikeestaan ihan mihin tahansa, niin vedet nousee mitä pienimmästäkin syystä silmiin. Tosi inhottavaakin oikeestaan tuo, mut ei sille vaan mitään mahda.

Mut nyt tarvii mennä tyhjentään jääkaapin sisältö eväskassiin sillä eväitä pitää tosiaan olla paljon että on sitten vallinnanvaraa ja muutenkin riittää mussutettavaa koko päiväks. SIt kipin kapin töihin!
Muisku 11+4
 
Tehtiinkö teillä ultra alakautta vai vatsan päältä?

Mietin vaan kun olette tosi hyviä ultrakuvia saaneet. Mut ultrattiin mahan päältä kun ilmeisesti ihan riittävästi näkyi sitäkin kautta. Ja näkyikin ihan hyvin siellä ruudulla mutta kuvat vaan on tosi epämääräisiä. Johtuneeko sitten laitteista vai mistä.

Meidän vauva näytti selkeästi Homer Simpsonin ja sorkkaeläimen risteytykseltä :D

Ja jostain käsittämättömästä syystä olen jo useamman kerran huomannut ajattelevani häntä tyttönä.
 
Ensku mulla tehtiin molemmista eli alakautta ja vatsan päältä. Tuo kuva jonka liitin niin on miehen ottama digikameralla kuvaruudulta (pysäytetty kuva). Tampereen keskusäitiysneuvolassa on vanhemmille 32 tuuman näytöt josta voi hyvin seurata tutkimusta =). Meidän printtikuvat oli myös selkeesti epätarkempia kuin tuo joka otettu kuvaruudulta :wave:

Viuh-viuh äänistä usein se on istukasta lähtöisin olevaa olevaa. Se että se kuului molemmin puolin alamasua niin jäi mietityttämään... Näillä viikoilla voi olla vielä vaikea erottaa selkeästi mikä on suoraan sikiöstä ja mikä istukasta peräisin olevaa ääntä.

Kahlan ainakaan minä en ole mikään hoikka vaan ylimääräistä löytyy kyllä ihan kiitettävästi. Eli ei ole sydänäänten kuuluminen suoraan verrannollinen vatsarasvan paksuuteen.

Istukka on tälläkin kertaa etuseinämässä (osittain vielä kohdunsuun päälläkin). Liikkeitä saa siis odotella tuntuvaksi vasta myöhemmin todennäköisesti : /

Poppeliini ja kolmas muru 12+3
 
Pikaiset ultrakuulumiset ennen töihin lähtöä: siellä pieni tyyppi heilutteli jalkojaan ja pötkötti itsepäisesti kohdun pohjalla, vaikka kätilö kuinka heilutteli mahaa (ja tökki mua sillä anturilla...) Mahan päältä näkyi selvemmin kuin alakautta, ja saatiin niskaturvotuskin mitattua. Se oli 1 mm, eli normaali. Oon niin helpottunut ja onnellinen!

Laskettu aika siirtyi viikolla ja on nyt 9.12.

Onnea kaikille muillekin iloisia ultrauutisia saaneille. Nyt uskaltaa jo alkaa nauttia tästä raskaudesta!

Mukariikka + muksu 11+3
 
Onnea taas hyvistä ultrakuulumisista :flower:

Täällä viel reilu viikko odotellaan :) Olo on ollut jo parempi, eikä oksentaa tarvii pahemmin. Hajut on kyl pahoja, voimakkaat hyvätkin hajut/tuoksut saa yökkäämään :/

Itekkään en oo vielä saanu sydänääniä kuuluviin, kohdun alueella kyllä kaikkea muunlaista ääntä kuuluu et kai siellä joku on :D

Hyvää viikonloppua tänne, me lähdetään muutamaks päiväks pois kotoonta :)

Astre ja Eemeli 9+4
 
Onnea hyvistä ultrakuulumisista =) !
Hauska miten erilaisia ultrakuvat on normaalilla laitteella otettuna verrattuna 4D-laitteeseen, kun meidän 4D-kuvassa näkyi kaiken maailman muhkuroitakin joista aluksi tietysti olin ihan huolissani, kunnes kätilö sanoi että laite vaan on niin tarkka, että kuviin tulee kaikkea normaaliin silmään outoa :D.

Ensku: Mut ultrattiin myös sekä alakautta että vatsan päältä. Aivorakenteita ei saatu tarkasti alakautta asennosta johtuen ja siksi ultrattiin sitten myös päältä ja sittenhän ne näkyivät komiasti =).

Täällä myös tunnustautuu yksi itkupilli. Liikutun muutenkin herkästi, mutta eilen esimerkiksi Elämä lapselle-konserttia katsoessani itkin vuolaasti :'(. No sille itken kyllä aina. Tytär oli ihan ihmeissään miksi äiti on niin surullinen... Selitin kyllä, että äitiä harmittaa kun nuo pienet lapset on niin sairaita.

Ostin eilen mammahousut. Ah tätä olemisen keveyttä :). Mikä ihana keksintö tämä trikoinen masukaistale :).
Tänään on ekaa kertaa ihan semihyvä olo. Ehkä tämä tästä muuttuu pelkäksi nautinnoksi ;) ...
 
Ultra aamulla ollut ja kaikki niin hyvin kuin olla ja voi :heart:

Maha meni aamulla sekaisin, kävin 3 kertaa pas*alla ennen lähtöä ja vielä paikan päällä (mulla tunnetusti hyvin stressimaha). Henkäilin syvään ennen mun vuoroa ja kun kätilö pyysi sisälle ja kysyi että miten voin, oli pakko sanoa että hermostuttaa ja itkuhan se pääsi.
Kysyi onko oireita ja kun kuuli millainen olo ollut kk ajan niin sanoi että kuulostaa hyvältä.
Koko ultraus tehtiin mahan päältä ja pikkuinen oli hyvin liikkuvaa sorttia, venytteli ja heilutteli käsiä, rapsutteli päätä jne.. Kyyneleet valui vaan automaattisesti onnesta, se pikkuinen oli vaan niin ihana.
Mitat vastasi 11+5 ja tänään 11+6 joten laskettu pysyi samana.
Turvotusta oli 1,3 ja verikoe vastaukset siihen liitettynä tulee kuulemma 2 viikon sisällä kotiin (näin NKL:ssa sanottiin), jos hälyttää niin soitto tulee nopeammin. Mutta kuulemma tuo lukema on hyvä :)
Eli täällä on hyvin hyvin onnellinen neljännen odottaja joka ei malta pysyä housuissaan :D
HAPPY HAPPY HAPPY MAMI :heart:

Onnea muille myös ihanista ultra kuulumisista!!! :flower: Ihan huippua.

Tänään asuntoesittelyyn ja hyvät uutiset toivottavasti jatkuvat ja tykästymme asuntoon ja vieläpä saamme sen itsellemme, toivossa on hyvä elää!!!
Ma sydänäänten kuuntelu neuvolassa joten menen sinne pää pystyssä ilman huolen häivää!!!

Kaikille oikein ihanaa päivän jatkoa :wave:

- odotettu 11+6 :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Hyyppäjäinen
Oi ihanaa, tosi monella hyviä ultrakuulumisia!!! Onnea!

Meillä ultra on ensi viikon keskiviikkona, jolloin viikkoja 11+3. Olin varautunut, että olis mennyt seuraavalle viikolle, joten oli kiva yllätys!!! Mä en oikein osaa ajatella, etteikö kaikki olis kunnossa!!! Ja normaalisti oon tällaisissa asioissa melko pessimisti.. Esikoisen ekaan ultraan menin ihan varmana, ettei siellä mitään elävää ole!! No toivotaan, että kaikki on kunnossa nytkin! :)

Nyt en ehdikään enempää kirjoitella!

Silona 10+3
 
Hei!
NT-ultrassa käyty, kaikki hyvin =) Mutta, joudun jättämään teidät ja siirtymään tuonne marraskuisten puolelle, LA nimittäin siirtyi vähän yli viikolla. Alunperin oli 5.12, uusi LA 27.11. Ilmeisesti epäsäännöllisten kuukutisten vuoksi, tiedä häntä. Pääseepä jo aiemmin mammalomalle :D
Harmi vain kun tämä kiva porukka jää taakse, toivonmukaan marraskuisetkin olisivat yhtä mukavia ;)
Hyvää jatkoa teille kaikille :heart::wave:
 
Hei kaikki! En oo paljon kyllä tänne kaksplussaan kirjoitellut, mutta ajattelin vihdoin ja viimein liittyä joukkoonne, kun oon kuitenkin ahkerasti lueskellut teidän muiden kuulumisia. :)

Eli esikoiseni laskettu aika on 16.12. ja synnytyssairaala SeKS.

Ensiksi onnitteluni kaikille, joiden pikkuinen on voinut ultrassa hyvin :heart: Ja voimahalit kaikille kyydistä poisjääneille!
Itse käväisin tosiaan rv 9+4 ultrassa, kun raskauden kestosta oli pientä epäselvyyttä, neuvolasta nimittäin veikattiin että olisin jo pidemmällä, mutta enpäs sitten ollutkaan. :)
Oli aivan uskomaton nähdä oma pieni vauva ultrassa, itkuhan siinä pääsi! Varsinkin kun mukava yllärinä täälläpäin näytetään ottavan vakiona 4D-kuvaa. En tiedä onko muuallakin näin?

Mutta eipä mulla oikein muuta löpinää tällä kertaa. :)
 
Nyt on käyty ultrassa. Siellä kaveri liikuskeli, eikä tykännyt yhtään, kun ultrattiin. Oli mukava nähdä ensimmäistä kertaa ultrasta kaveri, kun oli ihmis'alun näköinen, eikä vain "toukka".:heart: NP-mitta oli 1 mm eli kaikki hyvin. Mies ei tykkkää, kun puhun kaverista. Hänestä se ilmeisesti tarkoittaa poikaa :D Totesin, että on vain helpompi puhua kaverista kuin sikiöstä. Mies kyseli ultrassa, että koska sen sukupuolen voi nähdä ultrasta ja melkein samaan hengenvetoon, että hän ei ainakaan halua tietää sukupuolta ennen syntymää :O Itse en ole edes ehtinyt ajatella noin pitkälle.

Uusille tervetuloa mukaan:flower:

Tällä on puhuttu tavaroista. Meillä eka tulossa, joten mitään ei ole valmiina. Ainoa mihin olen uskaltanut satsata on ollut masutuubit lidlistä. En tiedä, onko tutuilla ja kavereilla mitään varastossa. Suurin osa sukulaisten ja äitin työkavereilta saatavista tavaroista taitaa päätyä pikkusiskolleni, hänellä kun on laskettu aika n. 2 kk ennen minua. Anopilla on kyllä ullakolla miehen vanhoja lasten vaatteita, mutta en taida huolia niitä. Olisihan ne retroja, kun ovat 70-luvulta, mutta ei miellyttänyt minun silmää, kun näin ne muutama vuosi sitten.

Mutta taidan jatkaa töitä vielä hetken.

Lapitar -77 ja "kaveri" 12+1
 
Hyyppis on myös TODELLA onnellinen :) Ultrassa kaikki hyvin, päivittää voi sen verran, että oikea la. on 11.12.2011, oli se mikä neuvolakin antoi, tuo vau:n laskuri antaa yhden päivän liikaa.

Niskaturvotusta oli 0,9, kaveri (4,7cm) nukkui ja välillä kätilö tökittyään se heräsi ja heilu kovasti.
Tippa tuli linssiin ja olen yhtä hymyä vain. Tänään aion kertoa äidille ja isälle!

Hyyppis+:heart:Höömö 11+4:heart:
 
Onnea suuresti ihanista ultrakuulumisista!

Noista ultran mitoista vielä, että meillä kaverilla oli pituutta 63,7mm ja viikot mitkä täti laski niin 12+3... Että vähän heittoa näköjään löytyy mittojen ja viikkojen kanssa... :O

garden ja juniori 12+5
 
Noi viikot taidetaan määritellä reisiluunpituuden mukaan eikä niin paljon pää-perämitan perusteella, se on tässä vaiheessa tarkempi mitta.

Ihanaa että kaikki muut ootte saanu hyviä uutisia ultrasta.
Mä oon kyllä edelleen ihan luottavaisella mielellä menossa huomiseen istukkaverinäytteeseen. Meillä on 2.6 esikon 5v synnttärit mitkä hän on itse päättäny juhlia mun vanhempien luona ja mietin et jos tulokset vaan ehtis siihen menessä tulla niin yrittäisin kertoa uutisen niin ettei esikko huomais, mut luultavasti ei ihan siihen vielä ehdi.

Fantaihana 12+1
 
Onnea kaikille hyvistä ultra uutisista!

Kyselin aiemmin tossa hiusten värjäämisestä raskausaikana, kävin tänään kun kertakaikkiaan pää oli niin kamalan näköinen, eikä kyllä kaduta, lopputulos on hieno ja nyt on niin lähellä omaa väriä että taidan pärjätä syksyyn ennen kuin tarvitsen uudelleen kampaajaa Eli montaa kertaa ei tarvi raskausaikana mennä.

Mennään huomenna ekaa kertaa vauvauutisten julkistamisen jälkeen meidän vanhempia moikkaamaan, tiedossa on innostuneita mummoja ja pappoja Anoppi odottaa siellä vauvanvaatteineen jo Ihan jees se on vaikka hössöttääkin, onhan se kiva päästä hypisteleen.

Maanantaina on np-ultra! Koitan hokee itselleni että näkyihän neuvolassakin syke jo rv 8.. Jännitää silti. Maanantaina tapahtuu muutenkin, mennään ultran jälkeen katsoon yhtä kämppää, toivottavasti se on hyvä, kuulostaisi ainakin alku infon perusteella olevan juuri hyvä meille, päästäisiin heinäkuun alussa muuttaan ja ois heinäkuu aikaa muutella rauhassa. Oon ihan intona! Onneksi mennään viikonlopuksi nyt reissuun niin en ehdi niin hermoilla tota maanantaita

Huomenna en varmaan kerkee tänne, ja viikonloppunakin taidan keritä vaan lukeen kuulumiset, joten hyvää viikonloppua kaikille!

Susimieli ja Pieni 11+2
 
Onko muilla vielä sellaista ongelmaa, että sormukset kiristää? Mulla on heti aamulla niin paljon turvotusta, että sormukset kiristää inhottavasti :| En millään haluis ottaa sormuksia nimettömästä pois. Esikoisen odotus aikana kituttelin sormukset sormessa melkein loppuun asti ennekuin suostuin luovuttamaan. Jotenkin mulle vaan tuntuu tärkeeltä pitää noita sormuksia sormessa.

jenzka 10+5
 
Viimeksi muokattu:
Perjantaita..:wave: ihania ultrakuulumisia monella :heart: täällä olo jo ihan normaali ,ei siis oleenkaan raskaana oloisen tuntuinen...

Olen huomannut kun syö tiettyjä ruokia se saa vatsan turpoamaan kovasti,eilen söin perunamuusia ja salaattia,jossa paprikaa,niin ai että eikös masu ,aisunu kuin pullataikina ja mä olin hätää kärsimässä että milloin sen paisuminen loppuu kun ilma ei ees tullu ulos..:ashamed:
oli toooosi tukala olo. mut kyl se nyt jo aamulla on ihan hyvän tuntuinen..

tänään oisi vielä töihin lähettävä,onneksi sitten saa levätä. ensi viikolla 3 työpäivää ja sitten onkin mun työsuhde tuolla paikassa loppu,haikeaa,niin haikeaa. itsen varmaan silmäni päästä keskiviikkona,mut oonkin siihen oikeutettu tilani vuoksi..:saint::D ei tarvi edes yrittää olla itkemättä..:DD eilen oli töissä kevätjuhlat ja arvatkaa vaan joka valui kuin niagara eskareita kukittaessa,enkä ole edes työskennellyt eskareiden kanssa..:LOL:

Hih,nyt aamupalaa ja kahvia,sekä eväät,mee tänään yksikön toiseen päiväkotiin jossa palmia hoitaa ruoat,siellä ei saa henkilökunta välipalaa,ja olen ihan kuollut jos en saa parin tunnin välein ruokaa..:D
Viikonloppuna tiedossa world village-festarit...oh, tony allen&jimi tenor....


EevaN ja Pieni rv 13+0 POKS!!!
 
Onnea ihanista ultrakuulumisista!

Mulle ei ole vielä kutsua ultraan tullut. Jos ei maanantain aikana tule, niin täytyy soitella perään. Pahoinvointi on palannut ja järkky selkäkipu. Mä oon saletti, että tää ois tyttö, kun aivan erilaista kuin poikaa odottaessa :D Mä olen myös kunnon itkupilli. Itkin useaan otteeseen kun katsoin Toy Story 3sen :LOL:
 

Yhteistyössä