Mulla on jo kauhea synnytyspelko. Pelkopolilla kävin, mutta ei se mitään auttanut, kun seuraavana päivänä oli lääkärin vast.otto ja lääkäri oli tosi inhottava. Sain itkun kans lähtiä pois.
Mulla on sellainen tilanne, että minulla on epilepsia ja saan myös jotain muita luokittelemattomia kohtauksia. 3 kertaa olen ollut teholla nukutettuna hengityskoneessa (ja kymmeniä kertoja neurolla) niiden takia, viimeksi reilu kuukausi sitten. Lisäksi minulla on aivan alimmissa selkänikamissa rappeumia ja välilevyn pullistuma ja selkä on sen takia tosi kipeä usein. Varsinkin nyt on alkanut taas kipuilemaan, kun maha alkaa painaa (rv 31).
Kätilön kanssa oli puhetta keisarileikkauksesta ja pelkopolilla käytiinkin vain sitä läpi. Ongelmana onkin se, että ainakin yksi lääkäreistä olisi laittamassa normaaliin alatiesynnytykseen enkä todellakaan sitä halua! Lääkärin mielestä "epileptikot voivat synnyttää ihan normaalisti ja se siitä"
. Ymmärtäisin jos kyse olisi pelkästään epilepsiasta, mutta kun edes kohtauslääkkeet eivät pysäytä kohtauksia ja kun alkaa kouristamaan ja taju lähtee,niin on vaavillakin tukalat paikat. Kohtaukset voivat tulla myös stressistä, kivusta, jännittämisestä, väsymisestä jne.
Aion kyllä loppuun asti vaatia sektiota.