Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tintti:Jos saisit vapaasti valita, synnyttäisitkö ensimmäisen lapsesi alakautta vai sektiolla? Tarkoitan, jos molemmat tavat olisi mahdollisia ja saisit ITSE päättää?
Ja miksi päätyisit juuri siihen synnytystapaan?
Itse haluaisin synnyttää alakautta, koska henkilökohtaisesti haluaisin kokea alatiesynnytyksen ja minulle alatiesynnytys on se "varsinainen ja oikea" synnytys. Haluaisin tuntea, että olen itse tehnyt työn ja saan olla siitä ylpeä. Joku "naiseuden perimmäinen saavutus"- ajatus siinä kai on.
Mitä muut miettii?????/]
yhdyn ja olen ylpeä siitä!!! =)
Alkuperäinen kirjoittaja äippä 84:Alateitse toivottavasti tulee tämä kolmaskin, kuten kaksi edellistäkin...Kuka nyt ehdoin tahdoin tahtoo itselleen tehtävän ison leikkauksen? Jokainen tietää varmasti siihen liittyvät riskit varsinkin leikkauksen jälkeen...Jos leikkaukseen on jokin lääketieteellinen selitys, niin se on asia erikseen!
Alkuperäinen kirjoittaja TheSimpsons:Ensimmäisen ja toisen lapsen synnytin alakautta, toivottavasti tämän kolmannenkin saan itse synnyttää. Leikkauksessa tuntisin menettäväni jotain... Ja onhan se riskialttiimpaa. Siitä toipuminenkin taitaa olla hitaampaa yleensä. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin eikä leikkausta tarvitajoskushan se on vaan pakko, jos joku asia uhkaa vauvan ja/tai äidin henkeä.