Jos ihmisen älykkyysosamäärä on 90, niin onko hän normaalia tyhmempi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
90-100 alue; ei varmaan erityisesti keskity älyllisiin asioihin, ja usein mukava tyyppi, ja kun on sopiva alalleen, se riittää. Luonteiden sopivuuskysymys, mutta jos joutuu ratkomaan ongelmat ja organisoimaan elämässään ja lähinnä yksin.... Itse en pidä sihteerin hommista, että pitäisi valita joku, jolle se on toinen luonto. Voi organisoida esim. lomamatkat ja maksaa laskut. Meikä sanoo minne mennään ja mitä ostetaan.
 
Minulle tehtiin psykologiset testit. Älykkyysosamääräni on alle 80. Silti jostain kumman syystä olen saanut aina ihan kaikista koulutenteistä kympit ilman ponnisteluja ja koulu on ollut itselleni erittäin helppoa.
Lisäksi olen kirjoittanut kirjan. Aloitin kirjoittamaan toista kirjaa ja olen tehnyt muuta tuotantoa hyvällä menestyksellä. Silti testien mukaan en ole kovin älykäs.
 
Minulle tehtiin psykologiset testit. Älykkyysosamääräni on alle 80. Silti jostain kumman syystä olen saanut aina ihan kaikista koulutenteistä kympit ilman ponnisteluja ja koulu on ollut itselleni erittäin helppoa.
Lisäksi olen kirjoittanut kirjan. Aloitin kirjoittamaan toista kirjaa ja olen tehnyt muuta tuotantoa hyvällä menestyksellä. Silti testien mukaan en ole kovin älykäs.
Kerrohan, mikä kirja, niin voisin lainata kirjastosta ja arvioida vastaako äo tasoa.
 
En halua edes tietää. Kaikki älykkyystestit mittaavat vain tietynlaista älykkyyttä ja tiedän olevani ainakin matemaattisesti tosi vähä-älyinen, mutta minulla on kyllä hyvä yleissivistys ja pystyn keskustelemaan mm. tieteellisistäkin aiheista melko pitkälle. Mitään älykkyysosamäärää en haluaisi alkaa selvittelemään. Se kertoo vain osatotuuden.
👍 Viihdytän itseäni kuvittelemalla minkä neron maailma onkaan minussa menettänyt. Kun luen aamun uutisia tulee tunne, että vain tyhmät pääsevät vallan kahvaan sotkemaan asioita.
 
👍 Viihdytän itseäni kuvittelemalla minkä neron maailma onkaan minussa menettänyt. Kun luen aamun uutisia tulee tunne, että vain tyhmät pääsevät vallan kahvaan sotkemaan asioita.
Missäs se kukko on muualla kun tunkiolla. Valitettavasti monet näistä vallan kahvassa roikkuvista on ns im memoriam- tyyppejä, jotka ovat nokkinensa siellä, täällä ja tuolla keräämässä meriittiä ja ansioita. Innokkaita olemaan paikalla ja jappasemassa ymmärtämättä asioista välttämättä yhtään mitään. Tyhmintä on se että kansa on niin vedätettävissä että äänestävät näitä jokapaikan kukkoja.
 
👍 Viihdytän itseäni kuvittelemalla minkä neron maailma onkaan minussa menettänyt. Kun luen aamun uutisia tulee tunne, että vain tyhmät pääsevät vallan kahvaan sotkemaan asioita.
Säälittävä tapaus toi harhainen palstanarsku 🤦

Jos olisi nero niin olisi osannut auttaa maailmaa ”lahjoillaan” tai keksinnöillään ja olisi kaikkien tuntema. Nyt saadaan kuunnellaan vaan tyhjen tynnyrin kolinaa
 

Yhteistyössä