Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onkohan sellaisia testejä netissä ?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Varmasti vaikuttaa opiskelukin. Ja se, että on tottunut tekemään sen tyylisiä tehtäviä, mitä testissä käytetään.
Mä en ihan luota noihin testeihin.
Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:Missä niitä äo testejä voi tehdä? Mensan testit on vissiin ainakin maksullisia? kerran huvikseni vaan meinasin kokeilla ja netistä en ainakaan löytäny muuta kun jotain pilipali juttuja.
Alkuperäinen kirjoittaja Onnsku:Onkohan sellaisia testejä netissä ?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Varmasti vaikuttaa opiskelukin. Ja se, että on tottunut tekemään sen tyylisiä tehtäviä, mitä testissä käytetään.
Mä en ihan luota noihin testeihin.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lode:Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:Missä niitä äo testejä voi tehdä? Mensan testit on vissiin ainakin maksullisia? kerran huvikseni vaan meinasin kokeilla ja netistä en ainakaan löytäny muuta kun jotain pilipali juttuja.
Ei ainakaan Mensan sivuilla oleva "pikatesti" ole maksullinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Onnsku:Tuntuu suht hassulta, että jopa 2-vuotias on paaaljon fiksumpi kuin kukaan meistä. Ilman kouluja ja elämänkokemuksia :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Eli tasan 2-vuotias lapsi on reilun 3-vuotiaan tasolla. Sitä tuo äo tarkoittaa. 160/100*2=3,2. Ei mun ÄO ole merkittävästi noussut/laskenut iän myötä. Tai noh, aikuisena on tullut muutaman pongon parannus siihen, mitä sain 6-vuotiaana tulokseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Onnsku:Tuntuu suht hassulta, että jopa 2-vuotias on paaaljon fiksumpi kuin kukaan meistä. Ilman kouluja ja elämänkokemuksia :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Alkuperäinen kirjoittaja Onnsku:Tuntuu suht hassulta, että jopa 2-vuotias on paaaljon fiksumpi kuin kukaan meistä. Ilman kouluja ja elämänkokemuksia :xmas:
Ei se niin mene, että se tietää enemmän kuin vaikka peruskoulun käynyt. Kyse on valmiuksista oppia.
Alkuperäinen kirjoittaja Onnsku:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Eli tasan 2-vuotias lapsi on reilun 3-vuotiaan tasolla. Sitä tuo äo tarkoittaa. 160/100*2=3,2. Ei mun ÄO ole merkittävästi noussut/laskenut iän myötä. Tai noh, aikuisena on tullut muutaman pongon parannus siihen, mitä sain 6-vuotiaana tulokseksi.
Mutta eiks tuo linkin 2v. ollut Einsteinin tasolla?
Asiasta viidenteen, sinä vaikutat todella älykkäältä ihmiseltä =) Ei tulis mieleenkään käydä väittelee![]()
No ei voi :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja Onnsku:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Eli tasan 2-vuotias lapsi on reilun 3-vuotiaan tasolla. Sitä tuo äo tarkoittaa. 160/100*2=3,2. Ei mun ÄO ole merkittävästi noussut/laskenut iän myötä. Tai noh, aikuisena on tullut muutaman pongon parannus siihen, mitä sain 6-vuotiaana tulokseksi.
Mutta eiks tuo linkin 2v. ollut Einsteinin tasolla?
Asiasta viidenteen, sinä vaikutat todella älykkäältä ihmiseltä =) Ei tulis mieleenkään käydä väittelee![]()
Ei hän voi mitenkään aikuisen Einsteinin tasolla olla. Ei Einsteinkaan edes puhunut vielä kaksivuotiaana.
Alkuperäinen kirjoittaja Onnsku:No ei voi :ashamed:
Milloinkohan opin miettimään ennen kuin kyselen typeriä :/
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:On sitten vielä muistettava teoria useammista älykkyyden lajeista. ÄO-testit perinteisesti mittaavat vain yhtä tyyppiä.