H
hei
Vieras
Mä kyllä ymmärrän ap:ta, Mä kans suojaan lapset pitkä hihaisilla paidoilla ja aurinko rasvoilla. Itse paloin paidan läpi selästä. Se oli tänä kesänä ekan kerran kun niin pääsi käymään joten voin vaan sanoa et aurinko polttaa entistä herkemmin.