Käytätkö lapsillesi joka päivä aurinkorasvaa omalla pihalla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolehtivainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä kyllä ymmärrän ap:ta, Mä kans suojaan lapset pitkä hihaisilla paidoilla ja aurinko rasvoilla. Itse paloin paidan läpi selästä. Se oli tänä kesänä ekan kerran kun niin pääsi käymään joten voin vaan sanoa et aurinko polttaa entistä herkemmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mä kyllä ymmärrän ap:ta, Mä kans suojaan lapset pitkä hihaisilla paidoilla ja aurinko rasvoilla. Itse paloin paidan läpi selästä. Se oli tänä kesänä ekan kerran kun niin pääsi käymään joten voin vaan sanoa et aurinko polttaa entistä herkemmin.

Polttaa polttaa. Mutta kuka jaksaa repiä ressiä siitä mitä muut ajattelee siitä, että meillä käytetään SPF50 litratolkulla ja pidetään UV-vaatteita. Ihan sama.
 

Yhteistyössä