Marimelle iso lohdutus :hug: Toivotaan ice, että sun plussa jatkais kasvua. Miten teillä noin aikasten on testaukset? Mulle sanottiin, et testin voi tehä 16pvä siirrosta.
Eilen labran täti soitti ja kertoi, että 8 munasolua oli hedelmöitetty icsillä. Tänään enää 2 oli ykkösluokkaa, 2 kakkosluokkaa ja loput huonoja. Lopuissa oli kuulemma ylimääräisiä tumia, et niissä on joku kromosomivirhe ja niitä ei siirretä. Jotenkin masenti, et jos vaan kaksi hyvää. Eikä niistäkään viel tiädä miten kasvaa huomiseen. Sanoi se labra jotenkin niin, et on hyvä et viel huomiseen kasvatetaan et näkee onko niistä mihinkään. Mä oon niin varma, et tää menee mönkään. Kunnia kaikille niille, jotka tän useamman kerran on läpikäynyt. Tää ekakin tuntuu niin raskaalta. :'( Miten sitä jaksaa samaa rumbaa aina vaan uudestaan.
Eilen pari kaveria kävi ja tietty tuli puhetta lapsista, kun toisella kauhee vauvakuume. Toinen kaveri siihen, et alkakaa te tehä niit lapsii ni pääsee tuo niitä hoitamaan. Niinpä, alettu on ja oikein tekemällä tehty, eikä siltikään onnistu. Tää on niin p.erseestä. Varmaan tää isänpäivä vetää mielen maahan....
Tulipas taas valitettua.....sorry....