Kiitos Mari, kun olet puhunut pukille puolestani, minä aion puhua sinun ja muutaman muun puolesta
Kyllä plussa olisi paras koskaan saamistani joululahjoista!
Minulla Luge-annos on 3x200mg, vaikkei mitään keltarauhashormonin vajausta olekaan todettu. No, osa valuu aina ulos...
Sain eilen Kelalta alkukäynneistä korvauksen, oletko Mari66 sinä saanut, entä munasolujen keräilystä, viljelystä tai alkion siirrosta?
Minulla ei tullut ihmeekseni mummovaivoja Pregnylistä (2x2suihkausta), Glomifenistä niitä sain. Pahoja mielialavaihteluja Menopurista (koko satsi oli 25 kuiva-ainetta) ei myöskää tullut. Menopurin aikaan ja vieläkin sen sijaan on turvottanut kovasti, vaikka munarakkuloita oli vain 7. Äklötystä ei ole ollut, mutta suklaa ei maistu.
Menopurin aikaan myös aloin nukkua 9-10 tuntia yössä, operaatioviikolla jopa 12 tuntia. Tänään ja eilen heräsin jo klo 6, mikä on minulle todella aikaista (nukuin 5 tuntia). Tuulimunaraskauden aikaan (kesäaika) heräsin myös useimmiten muutamaa tuntia normaalia aiemmin. Vaikuttaisiko väsymykseen nämä pimeät ja harmaat ajatkin, luulisi.
Koitetaan jaksaa ensi viikkoon asti, sitten pääsee sentään Lugeista eroon tai saa positiivisia uutisia. Jälkimmäisiä kaikille toivoen!