IVF marras/joulukuu

Eherin jo tuos alottaa uuden pinon, mutta ku ei sinne ny niin kauhiaa tunkua näytä olevan niin tuun tänne teidän seuraan. Paljo kerrottavaa ei kyllä vielä ole, jännitän nyt puolitoista viikkoa ku sitte pääsee lääkäriin... Mitähän sanoo ku oon lihonnu ainaki 5kg syksystä. Siitä piti huolen 7 koiranpentua joista 4 lähtee jo uusiin koteihin viikonloppuna. Voi itku ku niitäki tulee niin kauhia ikävä!!!! aaargh. :ashamed:

t. Ulpis...
 
Nyt illalla mulla tuli pyyhkiessä paperiin rusehtavaa/veristä vuotoa, siteeseen ei tullut mitään. Myöhemmin tuli vielä kalvoja tmv. Yritin etsiä sisältäni sitä "nipukkaa" ja löysinkin sen. Se oli pehmeä ja sormeen tuli punaista/rusehtavaa vuotoa.

Taitaa tämä yritys olla sitten tässä :( Vai onko tässä vielä toivoa jäljellä?

Jeps1: mun virallinen testipäivä on keskiviikko. Yritä pitää mieli pirteänä - sulla on plussa vielä aivan mahdollinen :)
 
Puppeli älä vielä heitä toivoa menee plussaamisen osalta. Toi sun vähäinen vuotosi saattaa olla jotain kiinnittymisestä johtuvaa vuotoa. Ja kaikki rusehtava vuoto niin on ns vanhaa verta eli missään nimessä tuoretta vuotoa, se rusehtava veri vaan tulee ulos kun on ensin jossain hieman kupannut.
Eli plussa on täysin mahdollinen sinulle.
Ja hyvä, että löysit nipukkas...mä oon jo unohtanut että millainen sen pitäis olla milloinkin.

Mä oon niin jännittynyt tosta testaamisesta että saa nähdä mitä siitä verikokeen ottamisesta tulee. Tosin saattaa olla niinkin, et herään perjantaina aamulla täysin relana eikä oo enää mitään paineita testin tuloksen suhteen. Nyt vaan sitä negaa pelkää ihan mielettömästi. Mutta näin...nyt mä voisin mennä nukkuu ja laskee vaikka tunteja ja minuutteja tohon testihetkeen :kieh:
 
Puppeli: Täällä tuli myös pp10-11 ekaks ihan kirkkaan punaisia veripisaroita ja sitten haalenivat vaaleanruskeaan pieneen tuhruvuotoon. Illasta seuraavan päivän aamupäivään tuo vuotelu kesti.
Tänään r-testi oli selvästi positiivinen, joten varmaan kiinnittymiseen tuo liittyi. Toivotaan, että kaikki jatkuu hyvin.

Hurjasti kiitoksia koko ihanalle porukalle piinailuseurasta. Käyn takuuvarmasti edelleen seuraamassa kuulumisianne =)
Kaikille runsain mitoin onnea matkaan :heart:
 
ONNEA KANELIOMENA!!! Ihana juttu!! Oon tuolta toisesta pinosta käynyt välillä kurkkimassa teikäläisten kuulumisia, ihanaa kuulla onnistumisista! Toivotaan et pikkuinen on tarrannut lujaa kiinni ja pysyy matkassa!!! :flower: :heart:
 
plussa vahvistuu, nyt jo selvä mutta tietty vaaleempi ku kontrolliviiva.... toivottavasti pysyy kyydissä.... onnellisena ja jotenkin järkyttyneenä oon tuijottanu tän aamua sitä testiä... maanantaina on se verikoe ja sit varmistuu vasta virallisesti...
 
ihanaa saatiin lisää plussaajia itse olen käynyt tuolla odottajien puolella niin sieltä löysin syksyn lapsettomuushoidoissa plussanneet pinon niin kävin siellä jo niin porukka oli että mukaan mahtuu vaikka nyt ei ihan syksy enää olekkaan eli pikkuhiljaa sinne mutta en tätä pinoakaan tule unohtamaan käyn kurkkimassa että mitä muille kuuluu
 
Vuotoni tuntuu lakanneen. Eli vuotoa tuli eilen illalla, ja hieman tänä aamuna. Ehkäpä tässä sitten voi vielä toivoa. Tänään pp 8 kuten Kesä74:llä. Kovasti mietin, josko uskaltaisin jo testata kun sinullekkin tuli jo positiivinen.

Olen miettynyt että testaan la aamuna, jolloin pp 10.

Onko kukaan muu löytänyt "nipukkaansa"? Miltä se tuntunut silloin kun olette plussanneet?
 
Isot onnittelut kaneliompulle, Tiina 80:lle ja kesä-74:lle. toivottavasti myös vielä haamuplussat muuttuuvat oikein vahvoiksi plussiksi.

Aidalle lohtua ja lämmin voimahali!

Kiitos kaneliomena, olishan tuo LH-hormonin ja liman yhteys pitänyt itsekin osata järkeillä ;-)

 
Puppeli: se kohdunnapukka palsta löytyy tuolta vauvakuume-osion puolelta:
http://keskustelu.kaksplus.fi/t787021
Kävin eilen sitä lueskelemassa ja siellä tuli kyllä niin erilaisia näkemyksiä siitä millainen se nipukka on missäkin vaiheessa. Toki täytyy muistaa, että jokaisen kroppa on erilainen jne.

Ja sitten suuret onnittelut kaikille plussanneille :flower: :heart: Toivotaan edelleen että mahdollisimman moni meistä lopuistakin piinailijoista plussaa.
 
Onnea plussanneille :flower: Aika montahan teitä täällä on. Täytyy valaa uskoa, että sitä itsekin onnistuu, kun moni muukin on onnistunut.

Minä odottelen niitä hemmetin menkkoja. Luget lopetin tiistai aamuna, joten luulisi pian alkavan vuodon. Voisi kyllä alkaa, niin päästäisiin suunnittelemaan seuraavaa hoitoa. Soittelin jo eilen sairaalaan, mutta pitää soittaa uudestaan kunhan menkat suostuisivat alkamaan. Sitten katsovat tehdäänkö seuraava siirto heti perään vai sit seuraavaan kiertoon. Eikä osannut hoitaja sanoa, että tuleeko tavan kiertoon vai lääkkeelliseen. Eli eipä mitään uutta tietoa saatu. Eli taas odotellaan....
 
Hui se punktio olikin aikas kivulias nykyisin mutta hyvä taasen että sen jälkeen ei tullut sitä krapulaoloa. Seitsemän saatiin kerättyä, kuusi oli kypsää ja niistä kaksi jaksoi alkioksi asti. Jos ne vielä viime yön jaksoivat siirretään ne varmaakin kumpikin tänään kohtuun. Siksi kaksi kun ole jo 39-vuotias.
Sain nyt sitten sen luge-lääkityksen josta jo toisessa ketjussa kyselin.
Onnittelut plussanneille ja lohduttavat halaukset niille jotka vielä piinailevat


:hug: :hug:
 
En olekaan enää niin toiveikas kuin eilen :( Eilen illalla ei tullut kuin niukkaa ruskeaa vuotoa, mutta jälleen nyt aamulla se on ruskea ja verensekaista. Mukava myös kalvon rippeitä....Nipukkaa kokeilessani sormen päähän tulee punertavaa, joka vaikuttaa tuoreelta. Eli jotain mä ihan oikeasti vuodan.

Tänään on pp 9 ja ajattelin huomen aamulla testata, ellei sitä ennen täti tule käymään.

Jeps1: mitä sun testi näytti?
Kesä-74: onko sulla tullut yhtään vuotoa piinapäivien aikana?
 
Ihanaa, että täällä on plussanneitakin! Paljon onnea!
Toivottavasti plussia tulisi vielä paljon lisää.

Aamulla ultrassa näkyi 6-8 sopivan kokoista rakkulaa.
Lääkärin mukaan saan olla oikein tyytyväinen, tällä iällä (43v) saalis voi vaivoin olla 1-2 suuremmallakin lääkemäärällä. Maanantaina on punktio ja jos kaikki menee hyvin, keskiviikkona saan alkion kyytiin.
Alkaa olla oma osuus tehtynä, nyt kun mies vielä täräyttäisi kunnon simpat ja osuisi purkkiinkin ;-)

Kaikille palstalaisille oikein *positiivista* viikonloppua!
 
ei oo miulla tullut vuotoa ikinä piinapäivien aikana, aina vasta 14pv siirron jälkeen ei aikasemmin..

täällä kans pp9, maha on nyt kipeä, mutta ei muita oirehia ole... oottelen vaan sitä verikoetta ens viikolla niin sais virallisen varmistuksen aiasta..
 
heippa,

nega nega nega...nyt harmittaa aivan vietävästi. Mutta kyllä tämä tästä. Elämä jatkuu jne.
Nyt pidän kuukauden mittaisen tauon tästä kaikesta ja sitten ens vuoden alusta otetaan uusi nousu hoitojen osalta.
Puppelille ja kaikille muillekin pidän peukkuja jotta te plussaisitte !
 
Heippa naiset !

Puppeli: joko on testi tehty ? Toivottavasti saitte plussan :heart:

Mä kävin tänään ostaa vitamiineja joissa on sitä foolihappoa mukana joten josko siitä sitten ois apua...
Tai näin ainakin luin tuolta vauvakuumeen puolelta...
 
heippa,
täällä ollaan IVF hoitoa lyhyellä kaavalla aloittelemassa ja nyt jo panikoin.

Eli mulla alkoi verisempi vuoto tänään, vaikka odottelin alkavaksi huomenna tai vasta maanantaina. NYt en sitten ole varma, että onko tänään jo KP1 vai miten pitäisi laskea, kun vuoto ei kuitenkaan ole vielä hirveen runsasta? Lääkäri sanoi, että jos sunnuntaina alkaa vuoto, niin maanantaina ei kannattais alkaa pistämään, koska muuten menee keräilypäivä viikonlopulle.

Miten te muut lyhytkaavalaiset, ootteko aloittaneet pistokset aina KP2, jos lääkkeenä puregon?

Pahoittelut negoista kaikille, ja voimia!

 
Moikka!

EnniV: Meillä oli icsi lyhyen mukaan. Molemmilla kerroilla oon aloittanut Puregonin kp2. Yleensä mulla eka päivä on ollut tuhrua ja kun vuoto on seuraavana päivänä alkanut, niin se on ollut niin runsasta, että sen oon laskenut olevan sitten kp1. Mutta tosiaan mulle sanottiin, että jos on sellaista ajoittaista vuotoa ja ihan minimaalista, niin sitä ei vielä laskettaisi ekaksi päiväksi.

Suuret halaukset neganneille :hug: Paljon jaksamista jatkoon.
 
Vähän ihmettelen tuota pistosohjetta, eikös se ole tärkeetä saada muniksia kasvamaan hyvin ja jos pistäminen aloitetaankin päivää myöhemmin, niin sillähän voi sitten olla taas muita, ei niin hyviä, vaikutuksia.

Monentena kp:na sulle Kaneliomena on tehtykeräily? Entä muilla? Inssissä mulla on kyllä kypsynyt munasolut aina nopeemmin kun luomukierrossa ja inssi tehty joko kp12 tai kp13. Mutta en tiedä, miten tässä hoidossa oikein menee, että onko tärkeetä saada jarrutuksella enemmän päiviä aikaan? Jos tänään onkp1, niin kp 14 ois just lauantai.
Mutta tuntuu aika myöhäiseltä, että keräily tehtäisiin vasta kp16, joka olisi maanantai!

Soittelen huomenna vielä klinikalle ja yritän tivata asiaa, mutta kuulen mielelläni teidänkin kokemuksia!
 
Jeps1: tosi harmi sun negasi :( Olin aivan varma että sulle tulee plussa..Itse en ole vieläkään tehnyt testiä, koska vuodan niin paljon, että kyllä täti tulee. Ja ilman Lugeja vuoto varmasti tulisi kunnolla. Vituttaa vaan laittaa niitä vielä tiistaihin asti. Tänään on pp11.

En osaa sanoa miten tästä jatkan. Yksi jäi pakastimeen, joten kaipa se sieltä pitäisi siirtää muhun. Vaikka epäilen että mikään meidän yhteinen tuotos ei kyllä sisälläni pysy.....

Kesä74: onko sinun plussasi varmistunut?
 

Yhteistyössä