IVF marras/joulukuu

varovainen onnittelu kaneliomenalle toivotaan että tuo on sitä vuotoa mitä joillekkin tulee raskauden alussa silloin kun kuukautisten pitäisi alkaa mulla tiputti yhden päivän verran mutta nyt ei ole tiputtanut huomenna menen verikoe varmistukseen
 
Alkuperäinen kirjoittaja Puppeli:
Toivottavasti Kanaliomena tuo vuoto on normaalia vuotoa :)

Itsellä pp5 ja olen edelleen aivan oireeton. Lugemönjää tulee, mutta siihen on jo tottunut. Jotenkin tämä täysin oireeton olo vaan arveluttaa... Tosin taitaa Jeps1 olla oireeton...
Puppeli: kuule just toi oireettomuus saakin mut niin järjettömyyden partaalle...tuntuu että kaikilla muilla on oireita jos jonkin moisia ja mulla ei mitään. Tosin ei ollut silloin viimeeksi plussatusta passistakaan...joten kait pitäis vaan olla ns rauhallinen.
Erehdyin vielä menee lukemaan sellaisen ketjun jossa on näitä itsensätutkiskelojoiden aatoksia...niin ei tunnu meikäläisessä kyllä mitään moisia juttuja joita he ovat siellä itsestään löytäneet. No tosin en oo kyllä niin paljoa tutkinutkaa, mutta sen verran kun sen lugen rimpauttaa sisälle :LOL:

Mulla on ihan vainoharhainen olo :LOL: :LOL:

 
Niinpä niin....Negahan se testiin plumpsahti. No eipä ollut yllätys, eikä kovin suuria tunteita herättäny. No nyt olenkin sitten iltapäivän pillittänyt taas silmät päästäni....Hyvin osuu nämä ajoitukset kohdilleen....Kaveripa soitti töihin ja kertoi olevansa raskaanaa. Jee!! Siitäpä se itku onkin sit maittanut. Varmaan tämän olisi muuten kestänyt, ilman noita uutisia mutta tuokin vielä. Eikö tällä oo mitään rajaa. Millon sitä sais kokea jotain ihanaa ja olla onnellinen. Eipä ole viimeisen kahden vuoden aikana tuota sanaa onnellisuus tässä talossa tarvinnut. Kyl tässä alkaa oikeesti olee mielenterveys vaakalaudalla.

No täytyy huomenna soitella sairaalaan ja kysellä siitä PAS:sta. Vaikka tuntuu siltä, että tokkopa tuo huurumunanen pysyy hengissä edes sulatuksessa.

Kyllä oikeasti tuntuu, että mitenkä suuri ihme se yksi luomuraskaus on ollutkaan. Mutta eipä siitäkään saanut nauttia kuin 12vkoa. :'(

Onnea sinulle Tiina80! Kyllä täällä hieman kateellisena sinun uutisia luin. Kovasti kuitenkin onnea ja toivotaan, että kaikki menevät hyvin. :heart:
 
Tiina80: Mahtavaa - sylintäydeltä onnitteluhalauksia :heart:

Noista oireista... Mulla on itselläni mennyt tää kerta ihan normaalikierron tuntuisesti. Siis pelkästään kaikki tavalliset menkkaoireet mitä yleensä tulee; maha- ja selkäjomotukset, finnit ja ärsyyntynyt olo. Ainoa mikä jäi puuttumaan oli lisääntynyt valkkari - tosin tuon Lugen kanssa voi valua vaikka mitä eikä sitä erota :D

Tänään menossa pp12. Vuodot loppui eilen heti aamupäivästä eikä oo onneksi palanneet. Huomenna aamulla vielä testaus...

Tsemppiä ja pitkää pinnaa joka piinailijalle :heart:
 
RobottiRuttuselle paljon haleja ja nenäliinoja :hug:

Kaneliomena: mulla on testaus perjantaina ja just mietin että teenkö vaan testin kotona vai menenkö veritestiin ja sit jännitän et mitä hoitaja sanoo kun soitan tulosta.
Jotenkin sitä on nyt itse niin pessimistinen kun ei oo mitään oireita joita voit ns lukea että mitä kropassa tapahtuu. Valkovuodosta ei tosiaan voi sanoa mitään, kun tuo luge on sellaista mönjää jo itsessään...on kyllä erotiikka kaukana kun noiden kuulien kanssa nyt mennään. :LOL:

Mä jäin miettii, et oisko mulla ollut tän nuorimman muksun aikana tässä vaiheessa niin jotain vuotoa vai ei...Siis suomeksi mä yritän kehittää merkkejä suuntaan tai toiseen ihan vaikka mistä vaan.

Mutta onneksi perjantaihin ei oo enää pitkä matka. Sitä ennen on kuitenkin Kaneliomenan testaus jota varten lähettelen täältä plussatuulia :heart:
Ja tuli vaan mieleen tosta Kaneliomenan listauksesta niin mulla kukki naama, selkä ja rintakehä koko odotusajan...ja normisti ei oo finnejä ollenkaan.

Mites Puppelin piinailut on menneet ?

Tiina80:lle paljon onnea alkaneen odotuksen johdosta :flower: Toivottavasti me kaikki tullaan perässä...jollei tässä kuussa niin lähiaikoina.
 
Jeps1: pp 6 tänään ja tunsin pientä nippailua keskellä mahaa. Luge mönjää tulee kuten ennen. Ja parisuhteen osalta ollaan tauolla lugejen takia.

Paljon onnea Tiina80 :) Koska testasit sen haamun ensimmäisen kerran? ja oliko sulla minkälaiset oireet tämän piinailun aikana?
 
robottiruttuselle voimia ja halaus negan vuoksi

toivottavasti mahdollisimman moni plussais vielä

puppeli pp9 testasin haamun ekan kerran aconin herkällä testillä, maha oli jonkin verrankipeenä semmoista menkka jomotusta ja välillä paleli vähän melkein koko ajan olin ihan varma että menkat alkaa silloin pp10 niin kuin tuoresiirrossa siksi testasin jo pp9 että näen jos se olis puhdas nega olisin osannut varautua menkkoihin mutta toisin kävi
 
Nyt iskee paniikki. Tänään on pp7 ja eilen mulla vihlaisi keskeltä mahaa. Eihän se nyt enää voi olla kiinnittymiseen liittyvää. Mulla on jotenkin nyt paniikinomainen fiilinki....

Lugemänjö on rusehtavaa edelleen. Olisiko Lugeista pitänyt alkaa jo oireet, vai voiko ne vielä tulla?

Miten Kesä-74 sulla menee?

Jeps1: joko olet tehnyt oman testin vai odotatko pe asti?

Kaneliomana: koska sinä testaat?
 
Puppeli: Luullakseni se kiinnittyminen tuoresiirrossa tapahtuu jotain pp4-5 tienoilla. Mullakin tuli ennen tuota haamua pieniä viiltelyitä silloin tällöin tuossa pp7-9 välillä.

Mulla on kaikissa edellisissä kolmessa siirrossa tullut Lugeista kauheat oireet; lähinnä huimauksen ja pahoinvoinnin merkeissä. Tässä siirrossa parin ekan päivän aikana tuntui ihan muutama pahoinvointikohtaus, muuta ei ole ollut, vaikka annostuskin on 2x2 ja ennen on tullut oireet pienemmälläkin satsilla. Ei niistä välttämättä tuu edes mitään.

Päätin kuitenkin tehdä sen varmistuksen vasta huomenna aamupissasta. Siihen saakka vielä haamuillaan ja jännitetään ;)

Paljon tsemppiä piinailuun kaikille :heart:
 
:saint: minä menin sit testaileen ovistikkusilla kun siitä on täällä palstalla ollu juttuva... ja kaksi viivaa sain...(itse asiassa myös jo haamun haamun sain myös aconin herkällä tänä aamuna), mutta niin sain viime passissakin ja viivat kuitenkin katos oikeeta testipäivää kohden ja testipäivänä tuli tyylipuhdas nega..
Aikasemmin oon alottanu testaamiset "vasta" pp8, eli nyt hiukka aikasemmin liikkeellä... kun ei malta niin ei malta, eihän se tulos tuosta testaamisesta muutu eteen eikä taakse testas sitä miten paljon tahansa... tää nyt on sellasta omaa "tutkimusta" että kuinka aikaseen se plussa yleensä voi alkaa "näkyä"...jos se yleensä on tullakseen... mutta toivossa on hyvä elää, kai?

Muuten ei oo mitään kummempia tuntemuksia, maha "tuntuu", en osaa selittää miten..
ehkä hiukka hullu olen, epätoivon ja toivon partaalla keikun...aika menee hitaasti, mutta toisaalta toivoo ettei se testipäivä tulis, pelottaa mitä tuleman pitää....
 
Onkos teillä kellään tullut ovulaatio(limaa) kesken alkioiden kasvatusta? Olen viikon pistänyt Menopuria, punktio ensi viikon alussa ja kaksi päivää sitten ultraäänessä suurimmat rakkulat oli 10 mm. Tänään ovulaatiolimaa oikein kunnolla... ei kai suurimmat rakkulat ole puhjenneet etuajassa?

Onko kokemuksia?
 
Ulpulummukka tervetuloa pinoon :wave:

Hillevi: Mulla tuli kanssa ihan kunnolla valkkaria, välillä paksujakin köntsiä tuossa kasvatteluaikaan. Lääkäri sanoi, että se kuuluu asiaan; normaalistikin tulee valkkaria, kun munis kasvaa ja ovisaika alkaa lähestyä, niin tässä niitä muniksia on vielä niin paljon, että limankin määrä moninkertaistuu...

Aidalle suuri lohdutushalaus :hug: Kovasti jaksamista sinne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Puppeli:
Nyt iskee paniikki. Tänään on pp7 ja eilen mulla vihlaisi keskeltä mahaa. Eihän se nyt enää voi olla kiinnittymiseen liittyvää. Mulla on jotenkin nyt paniikinomainen fiilinki....

Lugemänjö on rusehtavaa edelleen. Olisiko Lugeista pitänyt alkaa jo oireet, vai voiko ne vielä tulla?


Jeps1: joko olet tehnyt oman testin vai odotatko pe asti?

Inkaliini ja Ulpulummukka:
tervetuloa mukaan !

Hillevi: en kyllä osaa auttaa sua olleskaan tuon asian suhteen...toivottavasti täältä joku osais tuohon kommentoida kokemuksia.


Puppeli: en oo tehnyt mitään testiä, koska en uskalla. Tää on eka kerta kun mua jännittää niin kauheesti etten yksinkertaisesti uskalla tehdä tuota testiä kotona. Ja jotenkin mulla on vielä niin pessimistiset fiilikset siitä että tää vois onnistua niin sekin jo antaa sille pelolle suuremman vallan.
Onkos sulla ens maanantaina se testipäivä ?

Tää mun fiilis on niin persuuksista, että itseänikin se oikein häiritsee. Tiedän tosi hyvin, että jos ei nyt tärppää niin ei sille vaan voi mitään...Niinpä niin.
Ja sitten, kun olen nyt alkanut etsimällä etsimään jotain merkkejä siitä että oisko tää nega vai ei...niin turhauttava tunne kun nupissa viiraa tähän malliin. Tietkös Puppeli että tää on vaan sen siirron tehneen lääkärin aikaansaannos et oon näin vainoharhainen :kieh: Tiedät kyllä ketä tarkoitan... :ashamed: No ei, ihan varmaan on mukava ihminen, meillä ei vaan kemiat kohdanneet ikinä.

Aida: negan jälkeen on varmaan suurin osa meistä hieman lyötyjä, mutta kiva kun tulit ilmoittamaan itsestäsi.

Mutta näin...nyt juomaan teetä kun mä oon kokoajan nyt niin vilukissa ettei mitään rajaa. Vois luulla et asun jossain teltassa kun paleluttaa...
 

Yhteistyössä