Alkuperäinen kirjoittaja Puppeli:
Nyt iskee paniikki. Tänään on pp7 ja eilen mulla vihlaisi keskeltä mahaa. Eihän se nyt enää voi olla kiinnittymiseen liittyvää. Mulla on jotenkin nyt paniikinomainen fiilinki....
Lugemänjö on rusehtavaa edelleen. Olisiko Lugeista pitänyt alkaa jo oireet, vai voiko ne vielä tulla?
Jeps1: joko olet tehnyt oman testin vai odotatko pe asti?
Inkaliini ja Ulpulummukka: tervetuloa mukaan !
Hillevi: en kyllä osaa auttaa sua olleskaan tuon asian suhteen...toivottavasti täältä joku osais tuohon kommentoida kokemuksia.
Puppeli: en oo tehnyt mitään testiä, koska en uskalla. Tää on eka kerta kun mua jännittää niin kauheesti etten yksinkertaisesti uskalla tehdä tuota testiä kotona. Ja jotenkin mulla on vielä niin pessimistiset fiilikset siitä että tää vois onnistua niin sekin jo antaa sille pelolle suuremman vallan.
Onkos sulla ens maanantaina se testipäivä ?
Tää mun fiilis on niin persuuksista, että itseänikin se oikein häiritsee. Tiedän tosi hyvin, että jos ei nyt tärppää niin ei sille vaan voi mitään...Niinpä niin.
Ja sitten, kun olen nyt alkanut etsimällä etsimään jotain merkkejä siitä että oisko tää nega vai ei...niin turhauttava tunne kun nupissa viiraa tähän malliin. Tietkös Puppeli että tää on vaan sen siirron tehneen lääkärin aikaansaannos et oon näin vainoharhainen :kieh: Tiedät kyllä ketä tarkoitan... :ashamed: No ei, ihan varmaan on mukava ihminen, meillä ei vaan kemiat kohdanneet ikinä.
Aida: negan jälkeen on varmaan suurin osa meistä hieman lyötyjä, mutta kiva kun tulit ilmoittamaan itsestäsi.
Mutta näin...nyt juomaan teetä kun mä oon kokoajan nyt niin vilukissa ettei mitään rajaa. Vois luulla et asun jossain teltassa kun paleluttaa...