IVF marras/joulukuu

Puppeli paljon onnea matkaan sulle ja kyytiläiselle :heart: On se siirtopäivästä seuraava päivä vasta pp1.

Mulla pp7 ja jo niin samanlaiset tuntemukset kuin edellisissä siirroissa. Aikataulu ja kaikki fiilikset noudattelee täsmälleen samaa kaavaa kuin normaalissa kierrossa viikkoa ennen menkkoja. Viimeksi kuitenkin tuoresiirron yhteydessä menkat alkoi jo pp9, joten odotan näitäkin alkavaksi pikkuisen aikaisemmin...

Tsemppihalaukset joka naiselle :hug:
 
Moikka vaan kaikille!
Pidin muutaman päivän palstataukoa, kun mieli oli niin maassa mut nyt alkaa jo helpottamaan. On se jännä kuinka nopeasti mieli tasaantuu näiden mönkään menneiden hoitojen jälkeen, viime viikolla olin vielä sitä mieltä ettei koskaan enää yhtäkään hoitoa, mut nyt ajattelen jo tammikuista pas.a.
Kaikille negan saaneille :hug: ja Tiina80 oikein paljon onnea :flower:
Henke kiva kun on muitakin Seinäjoella hoidoissa kävijöitä, mulle siirrettiin kaksi alkiota ekan icsin pas.ssa ja toisen icsin tuoresiirrossa kaksi, mut nythän eivät yhtäkkiä suostunutkaan siirtämään kuin yhden.
 
marime en tiennytkään että olet seinäjoella myös hoidoissa! :wave: Miten kauan teillä on tätä hoitorumbaa jatkunut?

Soittelin tänään tosiaan polille. Aikaa en saanut. Antoivat sellaiset ohjeet, että nyt rauhassa kierto tai pari että kroppa ja mieli rauhoittuu. Sitten kun taas haluamme siirtoa lähteä kokeilemaan niin ilmoitan sinne kuukautisten ensimmäisenä kp:nä ja ne varaan mulle ultra-ajan kp 11-13. Ekana kp:nä alan myös napsimaan Zumenon lääkkeitä. Onko niistä muuten millaisia kokemuksia?

Niin ja Tiina80, vaikka itsellä meni tämä kerta mönkään, niin en silti voi olla olematta onnellinen muiden puolesta joten paljon onnea haamuplussasta! Toivotaan että pysyy matkassa :heart:
 
Onnea Tiina80!! :) Toivotaan nyt, että tuo plussa vahvistuisi. Aikaisin kyllä olet uskaltanut testata. Mutta mikäs siinä kun plussaa näytti.

Puppeli: Hienoa, että kyytiläisen sait. Teillä sitten sama tilanne, kun meilläkin. Meillä myös vain kaksi jatkoi kasvamista. Alussa oli 8 hedelmöittynyttä. Toinen meilläkin jäi pakkaseen. Toivotaan, että sitä toista ei ihan heti tarvitsisi.

Marime: Niin ihme se on, että miten mieli palautuu. Sitä kun aluksi vannoo ja vakuuttaa, että ei enää koskaan ja sitten huomaakin, että voisihan sitä vielä yrittää. Kyllä sitä itsekin on käynyt sellaiset tunnemylläkät, että ymmärrän miltä sinusta tuntuu. Joko teillä on tiedossa jatkohoidot?

Hiukka sitten omia kuulumisia. Nyt meinaa sitten flunssa iskeä. Kurkku on kipeä ja vilustaa koko ajan. Maha on aika samanlainen kun aikasemminkin. Menkkoja pukkaa. Tai no hieman on kyllä tuntemukset vähentyneet viimepäivistä.
Joku kun antoi ohjeen, että ujuttaa se luge tuonne kohdunnapukan alle, no sitten minäkin sitä yritin. Ensiksi, kun en edes tiennyt, missä se napukka edes on. Enpä ole koskaan sitä tunnustellut. Löytyihän se, tai ainakin luulen. Mietin vaan, kun nyt se on jotenkin alempana. Eikös se juuri tarkoita, että menkat alkaisi? Jossain oli, että menkkojen alkaessa se olisi pehmeä. No mikähän on sitten pehmeän ja kovan ero? Minusta se on kyllä aika kovan tuntuinen ja sellainen liukas. Hitto, tosi mielenkiintoista.... :kieh: Eipä ole tullut koskaan tällaisia asioitakaan koskaan mietittyä....Ehkäpä jatkossa törkkäsen luget vaan ja jätän tutkiskelut gynelle....
 
kiitoksia nyt vain toivotaan että pysyy mukana niin päätin tehdä tänään testin kun viimeksi tuoresiirrossa menkat alkoi jo pp10 niin ajattelin että jos vaikka näkyis jos on jotain näkyäkseen ja haamu tuli testinä mulla oli se aconin herkin testi mikä ottaa jo 10 kun jotkin testit 25 ja ylikin sovin tänään jo ultrankin pääsen 2.1.2008 kurkistaan mitä sinne maha asukille kuuluu mikäli pysyy mukana sinne asti muuten ois ollu jo joulu viikolla ultra mutta kun tämän hoitaja lakko homman vuoksi ne mitä oli silloin peruutettu oli pakattu nyt heti vapaisiin aikoihin mutta ei se haittaa jaksan odottaa jään nyt taka alalle seuraamaan miten muille käy toivottavasti mahdollisimman moni plussais
 
Tänään on sitten pp2 ja mulla ei ole mitään oireita. Kysymys kuuluu, pitäisikö olla? Koska teillä alkoi oireet tuoresiirron jälkeen ja minkälaisia ne ensin oli?

Moni on kertonut oireista pp7-10 aikoihin. Mutta oliko ennen sitä mitään?

Jeps1: miten sulla menee?

Puppeli
 
Oikein paljon onnea Tiina :heart: Ihanaa, että tuli tähän pinoon jo toinen plussa - viriää aina toivo näistä hoitotuloksista itsellekin :)

Marime: Kiva kuulla, että olo on helpottanut :hug: Itsekin oon välillä ihmetellyt sitä, kuinka nopeesti ihmismieli loppupelissä kasaa itsensä uuteen yritykseen. Tässä hommassa kun mieli tuntuu menevän aallonharjalta sinne meren pohjalle joskus ihan muutamissa minuuteissa.

Puppeli: Mulla oli täysin oireetonta ekat kolme päivää. Neljäntenä alkoi himmeinä alaselkäsäryt, osan vatsasäryistä laitoin punktion piikkiin. Noi säryt paheni koko ajan ja pp5-6 oli aivan kauheeta menkkajuilintaa, joka tuon kaksi päivää kestettyään loppui kuin seinään sellaiseen ihmeelliseen poltteluun ja kuumotukseen mahassa. Eilen nipisteli vielä illasta kunnolla ja sen jälkeen on ollutkin hiljaiseloa. Tänään siis pp8 ja ihan normaali olo.

Olipas seikkaperäinen selostus :D Laskeskelin tuolloin torstaina, että kun meille siirrettiin kaksipäiväinen ja nelisoluinen alkio, niin kiinnittymisen olis pitänyt tapahtua tuossa pp4-5 aikoihin... Nyt vaan odotellaan tulosta vielä viikon verran peukut pystyssä.

Ihanaa viikonloppua joka naiselle ja hurjasti tsemppiä piinailuun :heart:
 
tungen tähän ketjuun kun huomasin että puppeli piinailee samoissa päivissä kuin minä, eli pp2, minulla tosin kyseessä pas-siirto.

Minulla ei ole aikasemmin, ei edes plussatuissa piinoissa, tässä vaiheessa ollut mitään oireita, vasta pp4:stä eteenpäin.. aikaisemmin ovat luget kyllä aiheuttaneet pahoinvointia ja huimausta sekä mahan nippailuita heti siirron jälkeisenä päiväna mutta nyt ei mitään..
käykää katsomassa täältä..www.visembryo.com, siellä on paljon tietoa, millon kiinnittyy ja miten kehitys etenee jos etenee.. :wave:
Minulle siirrettiin siis kaksi kyytiläistä matkaan, molemmat vain kolmesoluisia, molemmista oli yksi solu menehtynyt pakkasessa, mutta kuulemma muuten hyviä ja potentiaalisia alkioita.
 
Heippa kaikille !!

Tiina80: pidän sulle peukkuja ettei kyytiläinen ole jäämässä pois matkasta vaan pysyy sitkeästi kyydissä loppuunasti.

Puppeli: kiva kuulla, että saitte yhden kyytiin ja toisen sinne pakkaseen odottelemaan.

Kesä-74: täytyykin käydä tuo linkki katsastamassa. Mulla on nyt pp7 ja ei oo kyllä ollut tuntemuksia suuntaan tai toiseen.

Niin ei tosiaan oo ollut mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Viimeeksi kun plussasin niin ihan sama juttu eli ei mitään vinkkiä tullut et ois plussa tulossa.
Hassua, kun sitä kuitenkin toivois että jotain vinkkiä tulis jo miten tässä oikein mahtais käydä :ashamed:

Muutoin poden täällä kotosalla kovaa köhää joka pitää huolen etteivät yöunet ole kovin kummoisia.

Tsemppiä meille kaikille !!!
 
Voi Tiina80 :hug: jospa ei olisi "vakavaa" vuotoa.

Oikeesti hitto mä oon kipee. Tai mul on niin sairasolo. Joka paikkaa pakottaa, kurkkuun koskee ja on tosi karsee fiilis. Kuumetta ei kuitenkaan ole. Lämpö 37.3. Mulle kyl tosi harvoin ees tulee kuumetta. Sitten mä vasta kipee oonkin, jos menee yli 38. Ihan kuollu. Kaiken kukkuraks mahassa on kuin ois viidet menkat menos yhtäaikaa.

Huomenna pitäis lähtee kummilasten kans kattoo Joulutarina. Toivottavasti tästä nyt tokenis. Itekin niin kovasti tota leffaa ootan.
 
Tiina80 :hug: Toivon mukaan olis vaan kiinnittymisvuotoa. Peukkuja!

Tervetuloa mukaan kesä-74 :wave:

RobottiRuttunen: Monesko siirron jälkeinen päivä sulla onkaan menossa? Mietin vaan, kun voihan se alkava raskauskin oireilla flunssana...

Omaa: Tänään pp9. Kaikki oireilut, juilinnat ja säryt on kadonneet. Ajoittain ainoastaan pientä repimistä kävellessä, istuessa jne. Tätä esiintyy kyllä normaalistikin menkkojen lähestyessä...

Kovasti tsemppimieltä kaikille piinailuun :heart:
 
Kaneliomena: Mulla pp12. Kyl mä uskon, et tää ihan oikeeta flunssaa on. Onneks alkaa olo helpottaa.

Mul on muuten ihan fiilis sellanen, ettei oo onnistunut. Mä oon aika tämmönen tunteitten pohjalta elävä. Kun sillon kauansitten plussasin ekan kerran ja ihan luomusti, mä aavistin sen jo paljon ennen testiä. En tiiä, mistä se sit johtuu. Ei ollu mitään oireita ja silti aavistin. Joten nytkin luotan vaistooni. Ehkä se on joku alitajunta, joka varottelee jo etukäteen ettei sit niin paljoa pety.
 
huh, kuinka joku jaksaa oottaa testausta vielä pp12... minä aina hätäsenä alan testaamisen viimeistään pp8.. viimeeksi jo pp6, vaikkakaanse ei ole kuin rahan tuhlaamista ja omien hermojen kiristämistä.. mutta joku siinä tikun tiiraamisessa on vaan niin jännää...
Mutta nyt aion olla vahva ja mennä vasta verikokeeseen klinikalle pp12..saas nähdä miten pitkälle tällä ajatuksella pääsen.

täällä on tän päivää mahaa nippaillut melkoisesti, mutta tuttuja luge-oireita taitaa taas olla... eihän sitä vielä(paitsi että laskeskelin tuota alkioiden jakaantumisaikataulua, niin nyt tänään tai huomenna voisi alkaa kiinnittyä, kun on yli 16 soluinen, nyt pitäs olla jo ainankin 24 soluiset)mitään oikeesti voi tuntua..ei ainankaan sillon kun oikeesti plussasin tuntunu etukäteen juuri miltään.. kaikenlaista sitä mielessä pyörii...

Peukutuksia piiniksiin ja plussatuulia kaikille..!!
 
Mulle annettiin ohjeeksi testata pp16. Eli meinasin odottaa, jos ei menkat kerkee ennemmin. Mietin sitä, kyl et miten aikasten tuo mahdollinen raskaus näkyy testissä? Eihän normaali raskauskaan näy kun korkeintaan kuukautisten alkamispäivänä?
Tiinalla näkyi haamu pp9, muistaakseni. Eikös se ollut niitä tosi herkkiä testejä? Eli siis näkyskö välttämättä viel tollasella normaalilla testillä? Tietty varmaan vaikuttaa sekin, et millon alkio kiinnittyy.
 
juu mulla oli herkkä testi semmoinen mikä ottaa jo 10 tänään viiva oli vähän vahvempi toivo elää jos se vaikka pysyis mukana aamulla tiputteli nyt mennyt jo monta tuntia ettei ole tiputtanut maanantaita odottelen että saan soittaa hoitopaikkaan että mitä teen ja sairaalan lapsettomuus hoitajalle että jos sittenkin otettais verikoe näkis edes suuntaa että onko oikein vai liika matala hcg taso
 
Kiva kuulla että mulla on täysin samalainen kohtalotoveri - Kesä 74!!! Nyt voidaan yhdessä edetä tätä piinaavaa matkaa. Tänään on pp3 ja olen edelleen oireeton. Onko siis mahdollista että en reagoi Lugeihin?

Lugeihin liittyen, onko teillä muilla sama juttu että "tönhä" mikä sieltä tulee on valkoista hieman jauhomaista, mutta pikkuhousun suojaan tuleva on hieman rusehtavaa? Mua huolettaa tää tosi paljon. Vuodoksi tuota ei voi sanoa - ihmettelen vain mistä siihen se väri tulee.....
 
Puppeli, taitaa olla siulla kuule kiinnittymisestä johtuvaa "vuotoa" se rusehtava!!(toivottavasti ainankin)päivät olis ainankin siihen hommaan kohallaan.
Ja kyllä se lugemönjä on sellasta jauhomaista mitä pöksyyn valuu.. miulla tällä kertaa tuntuu valuvan aikasempaa enemmän, toooosi ärsyttävää.. mutta ei auta valittaa
 
Moikat kaikille...olen ollut taustalla, kun on tuntunut, että en jaksa ajatella tätä asiaa toisen epäonnistuneen ivf-hoidon jälkeen. No nyt ensi viikolla on taas lekuriaika, ja suunnitellaan milloin se pas sitten tehdään....no samapa se, epäonnistuu kuitenkin, mutta pakkohan se sieltä on siirtää
:ashamed:
Se lugemönjä on joo kesä74 tosi inhaa....mulle kävi lomaillessa sillä lailla nolo homma sen kanssa, että sitä valui bikinikankaan läpi yhden ravintolan tuolin istuimelle - arvatkaa tuliko kiire ja hävettikö, kun nousin siitä ja huomasin, että kankaan läpi oli tullut sitä mönjää....olipa noloimpia tilanteita mitä koskaan olen kohdannut. No ei se tarjoilija kyllä ehtinyt huomata sitä viirua siinä istuimella, kun jo läksimme.... :LOL: mutta siis arvaatte että ketutti ja nolotti....eipä tullut enää sen ravintolan ohi kuljettua sillä lomalla....
No onneksi ei tarvi just nyt ainakaan niitä laitella...täytyy etsiä näitä positiivisia asioita nyt tässä surkeassa tilanteessa nimittäin.
No se ainokainen pas menee varmaan joulukuulle tai sitten tammikuulle. Meillä on kaksi huonoa odottamassa...joten toiveet ei niin korkealla ole.
Onko kellään muulla eka pas tulossa lähiaikoina?
Tsemppiä kaikille piinailijoille - toivottavasti teillä kaikilla onnaa!
 
Henke täs on vähä meidän historiaa, kopsasin tuolta, ku laiskuus iski.
Alkuperäinen kirjoittaja marime:
Eli taustasta sen verran että lapsettomuudesta on kärsitty vuodesta 2003, miehen siittiöissä vika ja minä ovuloin epäsäännöllisesti. Ensimmäinen ICSI tehtiin 2004 josta 9 alkiota; yksi tuoresiirto-nega, PAS.a varten jouduttiin sulattamaan kaikki 8 ja 2 siirrettin-nega. 2005 toinen ICSI 3 alkiota, kaksi siirrettiin- yksi ihana tyttönen (1v5kk), PAS olis ollu helmikuus mutta alkio ei kestänyt sulatusta. Ja nyt tämä kolmas ICSI on siinä mallissa, että eilen siirrettiin yksi alkio ja pakkaseen meni 2 alkiota.
Mieli on aika kehno kun maha on todella kipeä ja v..ttaa, kun oon ihan varma ettei tämä tuota tulosta. Olisin niin halunnut kahden alkion siirtoa, mutta lääkäri ei suostunut, koska meillä on jo yksi lapsi.
Niin ja hoitopaikkana on Seinäjoki+tays.
Ja tämä viimeinen hoitohan epäonnistui. Seuraava pas ois sitten tammikuun puolella.Hoitaja meinas et on parempi siirtää suosista ens vuoden puolelle joulunpyhien takia.

 
Moikka!

Tänään menossa pp11 ja testasin selkeen haamun. Ei siis ihan niin vahva kuin kontrolli, mutta kuitenkin selkeesti nähtävissä.

Nyt huolettaa sekä ruskea/punainen limainen vuoto, että se, kun Pregnylin pistämisestä on 15 päivää, niin voikohan se vielä vaikuttaa tulokseen. Jonkun tiedon mukaan pitoisuus puolittuis aina vuorokaudessa, joten sen mukaan ei pitäisi vaikuttaa...

Tuo vuotaminen alkoi eilen illalla ihan parilla kirkkaanpunaisella veripisaralla. Yöllä tuli vaaleanpunaista ja aamupäivällä vaaleanruskeaa. Nyt taas oli liman seassa punertavaa... Saa nähdä mihin päädytään...

 
Toivottavasti Kanaliomena tuo vuoto on normaalia vuotoa :)

Itsellä pp5 ja olen edelleen aivan oireeton. Lugemönjää tulee, mutta siihen on jo tottunut. Jotenkin tämä täysin oireeton olo vaan arveluttaa... Tosin taitaa Jeps1 olla oireeton...
 
heippa,

ja ekaksi Kaneliomenalle, toivottavasti tuo vuoto on jotain harmitonta. Ja tuo aamupäivän verihän on ollut jo vanhaa verta eli ei mitään tuoretta vuotoa.

Minä en nyt ole paljoa omaa napaa tänne kirjoittellut, kun ei oo ollut paljoa mitään kerrottavaa ..eli ei mitään tuntemuksia niin hyvään kuin huonoonkaan suuntaan. Eilen tosin meinas jäädä aamun luge laittamatta...tai siis monta tuntia myöhässä mä sen laitoin. Toivon mukaan ei homma kaadu siihen. En kyllä usko, että se ois sitten vaan siitä unohduksesta kiinni koska nyt ollaan jo ns loppusuoralla tän piinailun kanssa.
Niin noita fyysisiä juttuja ei oo siis ollenkaan, ei käy mitkään tuoksut etovasti nenuun tai mitään muutakaan. Henkisesti oon kait yrittänyt olla liiankin reipas ja olla vaan että tässä käy niin kuin on tarkoitettu käyväksi. Vaikka tosiasiassa mä oon niin rikki jos tämä ei nyt tärppää. Viime siirto ei ollut henkisesti näin vaikea kuin nyt, sillä tiedostan liiankin hyvin sen että nämä olivat pakkasesta viimeiset huurikset ja jatkosta ei kukaan tiedä mitä tulee tapahtumaan.

Mutta näin, tsemppiä meille kaikille ja plussatuulia koko porukalle.
 

Yhteistyössä