IVF marras/joulukuu

Huomenia ja kiitos kaikille tsempityksistä =) miun haamuplussa ei ollut eilisestä vahvistunut, mutta ke veritesti kertokoon sit missä mennään tänään pp10. Tiina80:toiv kaikki menee hyvin ja saatte kyytiläisen.
elämänperhonen:eek:ireita mulle ilmaantui viime vkolla paha olo, hajuherkkyys, alamaha juilintaa ja lämmöt vähä koholla, palelee pirusti koko ajan... mutta noitten haamujen suhteen en ole kovin toiveikas jotenki tuntuu vaan siltä. Onko sulla oireita?Joko tänään siis testaat?Laitahan kuulumiset tulemaan! Pidän peukkuja
:heart:
Kaneliomppu: toiv saatte mahdollisimman monta hyvää alkiota tsemppiä!
Robottiruttunen:hyvinhän ne siun solut on lähtenyt jos 4 jatkaa kasvuaan toivotaan parasta =) Mietin samaa omien piikitysten ja punktion jälkeen että miten voi jaksaa useamman kerran se on niin raskasta aikaa sivuvaikutuksineen ym, hattua on nostettava useat hoidot käyneille :flower: Päivän jatkoa kaikille alan hoivaamaan flunssaista neitokaistani.

Moi!
Mulla siis pp11, ei minkaanlaisia oireita...ja tanaan ennakolta jo testasin vaikkakin to on virallinen paiva. negaa oli. joten tuskin siita plussaks muuttuu. En aio lomaa siis pilata turhan odottelun takia....siksi testasin nyt, koska lomalla olen.

elämänperhonen:Tavalliset testit ei vielä välttämättä näytä, Aconin 10 IUI testit näyttää tosi herkästi. Toivotaan plussatuulia sulle, koska matkaahan vielä viralliseen päivään on oliko se pp14 vai pp16 se sun virallinen testipäivä? Älä vielä heitä kirvestä kaivoon :hug:

Tiina! Onnea sulle. :hug: Oliko noi kolme samassa "oljessa" ? Ja siis yksi sulatettiin ja se selvisi? Monenko pvn jälkeen ultrasta sulla on toi siirto? Minä olen menossa keskiviikkona ultraan ja sitten lääkäri suunnittelee siirtopvn. Kiinnostaaa vaan, että koska?
Onko tämä sinulla ensimmäinen pas?

on eka pas ja alkiot oli kahdessa oljessa tämä yksin ja kaks heikompaa yhdessä tämä pas tehdään luomu kieroon mulla kierto 28 päivää niin ultra oli jo kp 9 eli perjantaina meinasivat ensin maanantaita mutta kierron lyhyyden takia suosittelivat jo perjantaita lauantaina aloitin oviksen tikuttelun ja heti pamahti plus testiin eli mulla jos lasketaan niin ultrasta 3 päivää väliä

Oho, onkohan mullaki sit siirto jo tällä vkolla.. Olin aivan asennoitunut ens vkoon. NOh kuulen sen sitten. Meillä on vaan kaksi pakkasessa. Ja en tiedä onko samassa paketissa, vai erikseen.. että mitenhän se homma sitten menee jos ne on samassa? Ei kait niitä uudestaan voi pakastaa, jos samassa ovat, vai voiko?? :eek:

Heissan!

Tiinalle ja pienelle huurumuruselle oikein paljon onnea matkaan mukaan :heart:

Kris: Meillä jäi edellisestä icsistä kuusi alkiota, jotka pakastettiin pareittain. Kun ei ekaan passiin haluttu kuin yhden siirto, niin toinen, joka selvisi huonommin sulatuksesta, heitettiin roskiin. Tuntuu niin kauhealta haaskaukselta tuollainen, kun kovilla hoidoilla nuo alkiot alkuun saatetaan...
Viime käynnillä kysyttiin josko tällä kerralla onnistuisi pakastaa yksitellen, jos alkioita jää. Klinikalta sanottiin, että toivoa saa, mutta katsovat sitten asian tilannekohtaisesti - mitä se sitten tarkoittaakaan...

Kiitoksia punktio tsempityksistä :heart: Huomaa kyllä turvotuksen ja muiden fiilisten vähäisyydestä, että muniksia tulossa puolet vähemmän. Toivottavasti asia näkyy myös punktioon käytettävässä ajassa :D

Hyvää alkanutta viikkoa koko pinolle :hug:

ymmärtäisin että ei voi pakastaa uudestaan me juteltiin silloin tuore siirto päivänä hoitajan kans ja sovittiin että loput laitetaan kahteen olkeen parempi yksin ja vähän heikommat yhteen ja tänään sovittiin että ensin sulatetaan tämä mikä oli yksin ja koska se selvis niin se siirretään ja kaks muuta jää pakkaseen odottamaan että miten käy, huomenna aamulla me lähdetään aamulla kahdeksan jälkeen kohti oulua ettei tule kiire kun kuitenkin pitää matkustaa noin 200km hakemaan se huurunenä mukaan

kaneliomenalle onnea matkaan jos ymmärsin oikein niin olet huomenna aamulla menossa punktioon voimia :hug: toivotaan että saat paljon alkioita ja hävikki olisi pieni me mennään sitten muutama päivä sun edellä piinailussa

Tästä tulee taas ihan järkky valitusvirsi.

Eilen oli kipsin poisto ja alkionsiirto. No "kipsilääkäri" katto kuvia mun kädestä ja sano, et kappas tää olikin irti poikki. Ranne on enemmän turvoksissa kun sillon kun laittovat kipsin. Ei liiku mihinkään ja on kipee. Mietityttää tosiaan, et jos hoitivat murtumana ja olikin poikki, et olisko pitäny tehä jotain toisin (kipsi, kipsin pitoaika ym). Varuilta varasin ajan ortopedille ja sinne meen huomenna. Voikohan ne ottaa röntgenkuvia tai onks sillä haittaa tohon alkioon?

No alkion siirtoon huruttelin kauheessa lumisateessa ja loskassa. Siel selvis, että kasvamista on jatkanu vaan 2 alkioo. Muut kupsahtaneet. Lääkäri eipäili, et geeneissä jotain vikaa. Ettei näin nuorilla pitäs noin montaa kupsahella. Sit se viel sano, et sun munasarjat on tollasta pco- tyyppiä. Mitä se sitten tarkottaakaan, kun ei suoraan sanonut et ois pco:ta Et jee...Päivä vaan paranee. No yhden alkion mukaan laitto ja toisen pakkaseen, mutta toiveet on kaikonnu eikä uskoa tulevaan ole. Jotenkin taas masentaa ittensä niin maanrakoon. Pitääks kaikki olla näin h.elvetin vaikeeta.
Sitä, kun elämässään saa p.askaa niskaan joka asiassa (oikeesti, jos kertosin niin...niin kukaan ei vois uskoo, et yhelle ihmiselle voi tapahtuu niin paljon...) kun ei sitä päivän valoo sen p-kasan takaa enää nää.
Pitäsköhän mennä psykiatrille...rupee jo niin hajottaa...

Tääl tais olla muutama menossa siirtoon Tiina ainakin. Onnea matkaan. Muillekin tosi paljon jaksamisia. :heart:

siirto oli tänään ja siirrettiin yksi 6 soluinen virkeä alkio (eilen oli 5 soluinen ennen ja jälkeen sulatuksen) siirto oli oikein ajoitettu eli nyt vaan piinaillaan tultiin vajaa tunti sitten kotia ja pitäis alkaa ruokaa laittaan ja sit levähtää paljon

Tiinalle ja huurunenulle paljon tarrasukkia :heart:

RobottiRuttunen: Paljon onnea mukaan kyytiläisen kanssa :heart:
Ja hurjasti tsemppimieltä täältä toivottelen - vaikka tiedänkin ettei mitkään sanat silloin auta, kun mieli on ihan maassa. Voimia :hug:

Kiitos tsempeistä ihanaiset :heart:
Aamuinen punktio oli puolet mukavampi kokemus kuin viimekertainen. Tais olla lääkitys enemmän kohdillaan... Yksitoista munista löytyi ja huomenna soittelevat aamulla, kuinka moni on lähtenyt jakautumaan. Tästä se piina sitten alkaa...
Siirto oliskin jo torstaina, joten melko samoissa mennään sitten Tiinan ja RobottiRuttusen kanssa...
Milloin Kris sulla oli noin suurinpiirtein tuota siirtoa suunniteltu?

Heip kaneliomena ja muutkin! Justiinsa tulin lenkiltä koiran kanssa, onpas aika kirpakka ilma. Huommenna olen menossa ultraan ja katotaan, että koska siirto sitten olis.. en pä sitten tiedä mitä näkyy ..

Onnea ja tarrasukkia Robottiruttuselle ja Tiinalle :heart: Kaneliomenan alkioille peukutuksia että mahdollisimman hyvä loppu saldo tulee. Limakalvon paksuus oli mulla ennen siirtoa uä:ssa 9,3mm ja käsitykseni mukaan sen pitäis olla 7mm-10mm jotain sellaista. Paljon Kaneliomena sulla oli? Voimia kaikille :hug: Mulla huomenna veritesti, vähä jänskättää että mitäkä arvoa sieltä tulee...

Ice-78: Mulla oli 8,6 milliä. Siksi aloin tuota miettiin, koska yleensä mulla on ollut limis kymmenen milliä tai yli, mutta eihän siinä sitten mitään hätää oo, kun on kuitenkin noinkin paksu. Ja ei kai ne siirtoa tekiskään jos limakalvoa ei olis tarpeeksi...

Onnea sulle hurjasti huomiseen :heart:

Huomenta!

Soittelivat klinikalta tunti sitten, että kymmenen munasolua yhdestätoista oli kypsiä ja kaikki on lähteneet jakautumaan. Toivottavasti jaksavat pitää elämästä kiinni... :heart: Huomenissa sitten siirtoon...

Hyvää keskiviikkoa joka pinolaiselle =)

kaneliomena hienoa, että noin monta lähtenyt jakautumaan! Miun hcg tilanteeseen sopien hienosti kohonnut ja eka uä 3.12 niin varmistuu onko siellä ketään :heart: Pahoinvointi on aika voimakasta ja väsyttää, mutta kestetään kyllä hyvin =) Tsemppiä kaikille!

Yhteistyössä