Ulpis: mä söin noita yasmine-pillereitä joskus ehkäisytarkoitukseen, eikä koskaan kyllä ollut kipuja. Toivottavasti saat selville, mikä vaivaa. Voisitko mitenkään soittaa lääkärille? Ei kai menkat voi 2 viikkoa kestää?
Nyt oon siitten siirtynyt kokonaan tälle puolelle. Ja henkisesti olen kai aikalailla sopeutunut ajatukseen, että IVF on ainoa keino, jolla mulle lapsi suodaan. Äsken alkoi siis vuoto, vaikka niin kovin toivoin, että tässä kierrossa ois tärpännyt, kun oli inssi ja kaikkea. Toivottavasti ensi kierto ois superlyhyt, et pääsis nopeesti vaan aloittamaan pistokset!
Vaikka mies ja oma äiti tukeekin tosi hienosti tässä, luulen, että tästä keskustelupalstasta ja teistä tulee olemaan kyllä tosi paljon apua. Ihana, että voi keskustella samassa tilanteessa olevien kanssa. En ois kyllä pari vuotta sitten uskonut, että minä rupeaisin joku päivä netissä keskustelemaan ihan ventovieraiden kanssa näin kipeistä jutuista...
Annuli: Mitähän siinä toimenpiteiden välissä sitten? Toipumista punktiosta?
Oiskohan jossain muuten sellaista IVF-kalenteria, jossa kerrottaisiin vähän tarkemmin, mitä yleensä tehdään mikäkin kiertopäivä?