Huomenta ja kiitos onnentoivotuksistanne!
Clearblue digitesti näytti juuri äsken "raskaana" 2-3 (niin kun nyt tässä tapauksessa olis hirveen epäselvää montako viikkoa sitten hedelmöitys tapahtui
) Jostain syystä tuota on helpompi uskoa, kun haaleahkoa viivaa eilisessä testissä. Eli uskallan nyt ryhtyä iloitsemaan!
Verikokeessa en oo siis vielä käyny, odottelen ensi maanantaille, kun hoitaja soittaa polilta ja noudatan sitten ohjeita.
Joku pyysi kertomaan kaikki onnistuneesta kierrosta.
Söin miniannoksen clomeja ja plussa pärähti ovistestiin itsekseen kp 13, jolloin oli sunnuntai. Inssi tehtiin maanantaina ja aamulla ennen inssiä alkoi hirmu juilinta ja arvelin munarakkulan puhjenneen. Inssiä ennen ultrattiin ja vasemmalla näkyi iso jo puhjennut folli sekä toinen pienempi puhkeamatta. Sitten vaan aloin odottelemaan.
Uskalsin uskoa tähän tokaan tärppi-inssiin ehkä hitusen vähemmän, kun ekalla kerralla. Eipä näköjään haitannu.
Olen ollut ylipäänsä tämän asian kanssa tosi stressaantunu. Myös työasioiden kanssa on aina syksyllä härdelli ja stressi.
Joten en mitenkään ole osannut olla rennoin mielin ja "unohtanut asiaa".
Ja silti näemmä mahdollista onnistua. Toivottavasti teille muillekin tulis pian onnistumisia!
En erityisesti ole panostanu ruokavalioon ja ekstrana vetäny vaan foolihappoa (sitä jo pitempään). Join parina iltana lasin punkkua viivaa odotellessa. Dpo 10 viime torstaina luovuin jo pienestäkin toivosta, koska verenvuoto alkoi. Samana iltana ja siitä eteenpäin aloin hiljalleen uskoa taas vähäsen, kun vuoto loppui yhtäkkiä. Mulla olis muuten normikierrossa alkanu sinä päivänä menkat, eli liekö jotkut valemenkat sitten.
Vaikka mitä tapahtuis olen niin onnellinen tästä plussasta, kun sen kerran on mahdollista tulla! Ei se voi tähän jäädä! Mulla on näköjään toimivia munasoluja!
Eilisen plussauksen jälkeen aloin heti tuntemaan jos jonkinlaista oiretta. Paha olo, nipistelyä, vihlaisuja mahassa. Outo paineen tunne, joka lähtee jostain pallean alapuolelta alaspäin. Ei tunnu kivalta olla mahallaan. Nyt vaan sitten odottelemaan.
On tää jännää.
Rutistukset kaikille, oma visiittini täällä oli moneen verrattuna lyhyehkö ja toivon, etten palaa muuta kun teitä moikkaamaan!
Tsemppiä ja jaksamista!