V
vierailija
Vieras
PässiPonin
ja Poni Pottatukan Puolesta! Viva la Kärtsä and his hottest Pokedex
![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
PässiPonin
ja Poni Pottatukan Puolesta! Viva la Kärtsä and his hottest Pokedex
![]()
Jaa, eipä tainnut Dz tän päivän mollaajat mitään tossareita olla tai Häärijän vammaishaukkuja.Bojanistitossarit haukkuu täällä mielummin toisia kirjoittajia ja naisia. Ei noista heidän idoleistaan riitä mitään keskusteltavaa elleivät sitten saa Bojania liitettyä väkisin johonkin Kärtsän juttuihin mukaan![]()
Oliko jotenkin ylläri sulle et samat trollit valtaa jokaisen suositun ketjun? Ei heitä itse aihe kiinnosta, vaan se vähäpätöinen valta, jota kokevat saavansa pilaamalla eri ketjut.Onko tän ketjun pieru/kakka/mummottelijat samoja kuin Salkkareiden ja La Promesan ketjun mummottelijat ja ulostekeskustelijat? Pistää silmään vaan... aiheet pyörii samojen trollauksien ympärillä.
Mitä Käärijällä on housuissa tässä![]()
Juu kekätossari oiva esimerkki.Oliko jotenkin ylläri sulle et samat trollit valtaa jokaisen suositun ketjun? Ei heitä itse aihe kiinnosta, vaan se vähäpätöinen valta, jota kokevat saavansa pilaamalla eri ketjut.
Höpö höpö, housut näyttää olevan vaan rypyssä ihan.Discopallot
No enpä kyllä, omana itsenäni aina, en kirjoittele noita mainittuja juttuja, enkä myöskään missään muissa ketjuissa kuin tämä plussalla. Euroviisuketjussa vauva, jodel ja X on sit lisäks ne paikat missä minä lähinnä olen.Juu kekätossari oiva esimerkki.
Kerron faktoja, jotka voi tarkistaa ja nimenomaan kehoitinkin siihen.Höpön löpöä, sinähän et tälläisiä määrittele.
En minä ainakaan. Ihan ihmiseksi identifioidun.Ei kaikki muiden kuumistelijat ole mitään poneja
Näinhän se on ikävä kyllä.Bojanistitossarit haukkuu täällä mielummin toisia kirjoittajia ja naisia. Ei noista heidän idoleistaan riitä mitään keskusteltavaa elleivät sitten saa Bojania liitettyä väkisin johonkin Kärtsän juttuihin mukaan![]()
Laita lasit päähäsi tai ainakin olet niiden tarpeessa. K istuu ja ne sun ihmettelemät pallot on polvet.
Mitä Käärijällä on housuissa tässä![]()
Laita lasit päähäsi tai ainakin olet niiden tarpeessa. K istuu ja ne sun ihmettelemät pallot on polvet.
Suoraan poistoon tälläiset.Mua ei ainakaan haittaa pieru eikä ulostekeskustelijat.
Poistoon vaan nämä avautumiset. Yrittää jankkauksellaan pilata ketjun.No enpä kyllä, omana itsenäni aina, en kirjoittele noita mainittuja juttuja, enkä myöskään missään muissa ketjuissa kuin tämä plussalla. Euroviisuketjussa vauva, jodel ja X on sit lisäks ne paikat missä minä lähinnä olen.
Kiusaaja.Poistoon vaan nämä avautumiset. Yrittää jankkauksellaan pilata ketjun.
Ketään ei kiinnosta.Tossari sana on Ponin keksimä.
Poistoon nämäkin vaan suoraan.Kiusaaja.
No ois ihan hyvin voinu olla Discoballsien promoa. En mee specsaversille
Juuri näin.Ei niistä ketjuista olisi tullut niin suosittuja ilman shippiä. Murto-osa jaksaa jauhaa pelkästä Käärijästä, kaikki meistä odottaa BoJereä.