Nyt tulee superpitkä postaus, en oo kerenny kirjottelemaan tässä välissä, mutta oon ollu hengessä mukana! Kiitos ja anteeksi.
Onnea
Emppis,
Illa Tuu!SUPERONNITTELUT PLUSSISTA!
Veerukka ja
Lara: Pahoittelut negoista
Tiedän niin kuin paskalta ainaiset epäonnistumiset tuntuu ja kuinka kerta kerralta pettymys ja pelko ovat suurempia. Jaksamista!
Äiti seiskanelonen: Pahoittelut negasta, meilläkin on edessä IVF-hoidot keväällä jos nyt ei tärppää. Niin kuin sanoit, hirvittää rahanmeno täälläkin, pelkkiin insseihin palanut raha ahdistaa. Vaikka kai se ahdistus loppuu, jos joskus tulisi toivottu lopputulos. Peukut pystyssä, että teillekin vielä onnistuminen tulee mikäli päädytte icsiä koittamaan!
Hedelmiina: Minua kanssa hävettää välillä, kun soittelen klinikalle ja varmistelen hätääntyneenä, mutta kai ne on tottuneita. Onhan tämä iso ja tärkeä asia, mieluummin kysyn hölmöjä kuin jätän kysymättä ja jään hautomaan. Toivottavasti pääset inssiin ensi viikolla!
Illa Tuu: tunsitko kiinnitymiskipuja tai oliko sinulla kiinnittymisvuotoa? Tai eikun sinulla taiskin olla, että DPO10:ssä tuli vähän tuhrua. Oisko se ollu kiinnittymisestä johtuvaa? Kirjoitit muistaakseni aikaisemmin, että sulla on migreeniä? Onko sinulle suunniteltu/puhuttu mitä lääkettä voisi käyttää kohtauksiin raskauden aikana vai oletko vaan lääkkeettä. Vaikka raskaus ei ajankohtainen itselle olekaan niin stressaan tosi kovasti sitä, jos raskautuu ja ei voi käyttää migreenilääkettä. Minulla on siis välillä ihan tosi kovia migreenikohtauksia, enkä tiedä miten selviä ilman lääkettä :/
FullMoon81: Pahoittelut negasta :/ Mä olen koittanut kovasti tutkiskella tuota melatoniinin käyttöä, sillä mulla on myös kovin hektiset ja vaikeat ajat töissä, enkä meinaa saada nukuttua...Ja kun ei nuku niin minusta taitaa tulla vähän vaikea. Hormoonit ja väsymys ei saa musta parhaita puolia esille, kuulemma
tyy84: Siullahan on huomenna testipäivä, toivotaan plussaa! Sulla on kyllä rautaiset hermot jos jaksat odotella vielä viikonlopun yli!
KarjalanHeili: Toi lugesteron on tehnyt aiemmilla insseillä mulle aikamoiset hormoonihuurut mielialaan, lisäksi se on inhottava käyttää ku joka paikka on tahnassa. Tähän loppukietoon mulla määrättiin lugen sijasta 2 x pregnyl 2500 UI piikillä. En oo kuullu, että pregnyliä vois käyttää noinkin! Tietysti mieluummin otan ton piikin 2 kertaa ku olisin joka päivä niitä lugeja tunkemassa! Mutta juu, äreyttä nuo toivat minullekin ja rintaherkkyyttä. Tarkkailu se on käynnissä täälläkin!
Nuolisade: Torstain inssi on teillä ollut sitten aika hyvään aikaan jos irtoaminen on tapahtunut seuraavana yönä, nyt vaan kärsivällisyyttä piinailuun
Ja aina vaan parempi, jos on ollu tupla mahdollisuus raskautua!
Illa Tuu:han juuri plussasi tuollaisella kaavalla! Mulla aina tullu pieni vuoto kun on ovis, mut lääkäri sanoi, että se ei haittaa mitään jos limis on kuitenkin paksu. Ja sitten joskus on tullut myös toipenpiteestä johtuvaa tuhruttelua, kun joku on raapassu matkalla. Mäkin oon pettynyt jos useasti, mutta jostain se toivo aina ilmestyy, niin kuin nytkin!
marianna87: Tsemppiä inssiin ja piinailuun!
haaveilija0: Harmittaa varmasti tuo myöhästynyt inssi, mutta on siinä vielä mahdollisuuksia! Munishan säilyy vissiin vuorokauden hedelmöitysvalmiudessa ovulaation jälkeen, joten siinähän periaatteessa on voinut vielä ehtiä? Sormet ja varpaat ristiin!
Ruu84: Toivon sinulle rauhaa ja rakkautta taukoiluun, niin että tammikuussa voimat taas riittää. Luovuttaminen, masentuminen, ahdistus ja epätoivo ovat niin tuttuja tunteita täälläkin. Lapsettomuuden syy on minussa ja olen yrittänyt aiemmassa suhteessa raskautua n 4 vuotta kotihoidoilla ja nyt tässä suhteessa olemme aloittaneet hoidot 1,5 vuotta sitten kesällä.
Harmittaa, kun ei oikein voi sanoa mitään lohduttavaa. Muuta kuin toivoa vain onnea tulevaan!