Heippa! Voi että riittäis kommentoitavaa, kun monenlaisiin kokemuksiin ja tuntemuksiin niin helppo samaistua, mutta mulla on taas vain kännyversio käytössä, joten en ihan romaania viitti näpytellä (ei sillä että sellasta kukaan jaksais lukeakaan
).
Tuoreimpana asiana haluaisin lohduttaa Chiligalia samoin aatoksin kuin jennica eli hienoa, että folli kasvaa hyvin. Samalla kuitenkin ymmärrän hyvin turhautumisen, joka aiheutuu, kun kerta toisensa jälkeen tulee mutkia matkaan. Jotenki pitää kaiketi yrittää jaksa uskoa, että kaikki haasteet on tehty voitettaviksi eli vaikeuksien kautta voittoon.
Hei Malla!
Mullakaan ei valitettavasti ees tietoa, mitä macat on... Tsemppiä tulevaan hoitoon!
Mie itte... Yöllä heräsin ja alaselkää ja -vatsaa jomotti pahaenteisesti. Mulla on yleensä kohtuullisen kivuttomat kuukautiset, mutta voi hyvinkin olla, että munasolujen kasvun vauhdittaminen saa muutoksia tälläkin saralla aikaan. Pregnylistä on nyt 15 vrk. Oletetusta ovulaatiosta 13. Uskoisin menkkojen alkavan sunnuntaina, mutta pitkin päivää pörissyt vatsa niin, että saattaapa hanat aueta tällä kertaa aikasemminkin. Se, etten oon täysin kuopannut plussahaaveita, saa minut tuntemaan itseni lähinnä säälittäväksi.
Onneks ei oo jemmassa yhtään testiä, jonka tulos lyttäis taas täysin. Mulla myös parin vuoden takaa yks keskenmenokokemus, johon peilaan "oireitani" ja siksi toiveet lähellä sitä kuopan pohjaa. Ollaan mietitty hoitotaukoa ennen kolmatta inssiä.
Hyvää viikonloppua, allihopa! Kaikesta huolimatta.
Jännityksellä odotan kuka seuraavana laskeutuu listassa tuohon tällä hetkellä valitettavasti lyhimpään! Nyt on tulossa niin monta testipäivää, että jonkun on ihan pakko, joohan?!?