Inseminaatio 2014

Nega testattu,ootellaan nyt vielä se verikoe mut must tuntuu et taidan sit siirtyä taustalle ku seuraava kierto menee kuiteski taukoillessa kiitos pääsiäispyhien..sit oiski enää se toukokuu ja sit tuo poli taitaakin jäädä kesälomalle...masentaa aivan älyttömästi,anteeks :(

Muille plussaonnea
 
Pahoittelut Karmini :( Harmi, että seuraava kierto jää pääsiäisen takia välistä :(

Täällä myös testattu nega :( Käyn nyt huomenna vielä verikokeessa, mutta tuskin tulos siitä mihinkään muuttuu, kun minkäänlaista haamuakaan ei tikussa ollut havaittavissa. Alkais nyt menkat vaan sitten pian, niin saattais seuraavan inssin ehtiä tekemään ennen pääsiäistä...
 
Hei!

Chiligail: Voi ei, ymmärrän harmistuksen :hug: Varsinkin kun tämä oli jo toinen kerta kun inssiin ei päästy. Ihan tosi tylsää.

Tsemppiä uusiin kierroksiin joutuneilta/negan testanneilta. Teitä tuntuu nyt olevan paljon: Mursu, Karmini, Spirit, jennica..

Tuutunen: Tsemppiä keskiviikon inssiin.

Nanette: Onnea :) Aina lämmittää sydäntä kun joku onnistuu näillä hoidoilla.

Elonmerkkejä itsestäni. Olemme tosiaan hoidottomalla taukokierroksella. Nyt mennään jossain kp:n 20 tietämillä (tarkkaa en tiedä). Ovulaatiokivut tunsin viikonloppuna joten sen perusteella olen laskenut, että olisiko sitten vajaan parin viikon päästä alkaisi sitten 4. inseminaation kierros. Ei taida pääsiäinenkään sitten ehtiä haittamaan. Tosiaan meille ollaan sitten mietitty jo sitä IVF-hoitoa, mahdollisesti jo kesäkuulle. Kevät meni jotenkin äkkiä. Itkin tuossa päivänä eräänä ettei sitten vuosi 2014 meille tuonut vauvaa, seuraavan hoidon laskettu aika menisi vuodelle 2015....masentavaa...jotenkin ajattelin, että 2014 olisi se meidän vuosi saada vauva...blaah..

Toivon, että Femarit toimisi nyt tässä tulevassa kierrossa niin, että ei tarvitisi mennä kalliimpiin Puregon-lääkkeisiin. Talous niin ärsyttävän tiukilla tämän kanssa.
 
Täälläpä tärähti aamulla menkat kylään , joten kp1...ja osuu sitten pahimmoilleen viikonloppuun seuraava.Joten luulenpa että vedän pelkät letrot tässä kierrossa ja ootellaan seuraava inssiä sitten toukokuulle.
En halua piikittää , jos ei inssiäkään pystytä tekemään.
Tosin täytyy klinikalle soitella ja kysellä mitä ovat mieltä.
 
No nyt on kyllä tullut rytinällä negatiivisia tuloksia / uusia kiertoja.

Teitä tuntuu nyt olevan paljon: Mursu, Karmini, Spirit, jennica..
…Läiti, Toivonpilkahdus… Ei tykkää. :( Onneksi sentään nanetten plussa pelasti sen verran, että jonkinmoisiin todennäköisyyksiin voi vielä olla uskominen. Zoona ja Moonsihn, mitkä teidän fiilikset?

Mulla ois tänään kp 3 ja mietin ottaisinko ihan omin päin Clomi-kuurin vaikkapa puolikkailla annoksilla (norm. 5x1 tabl.) Kolmas inseminaatio saa nyt joka tapauksessa odottaa, pää hajoaa muuten. Lääkäri on niin nihkeä tyyppi, että siihen ei ees huvita yrittää olla yhteyksissä. Odottelen nyt vain lomakautta, jotta vois ajella vähän kauemmas yksityiselle polille ja toivon mukaan päästä keskustelemaan tilanteestamme aidosti kiinnostuneen asiantuntijan kanssa.
 
INSSILÄISET 2014

Tiistai 1.4.2014



NimimerkkiIUIAjankohtaFolliuäKpLääkitysSyy
Juulia822.03/1419.3.23/30-34g+oselitm.
Viiva844.04/1420/35-38f+pu+prPCO + siittiöt
Tuutunen801.2.4.31.3.11/31-35c+prsiittiöt
Tähtisilmä6.04/142.4.8/32pr+lselitm.
-jennica-3.?4/26-29pr+ltendo
Mursu833.?3/28-31c+pu+prselitm.
Toivon-
pilkahdus
1.05/1411.4.1/28lzselitm.
Läiti3.?1/30m+lz+mp+prPCO
Kais2.04-05/14??
Luis3.03/14g+pr+lselitm.


1.4.


c=clomifen, lz=letrozol, a=anazol, f=femar, pu=puregon, mp=menopur, m=metformiini
g=gonal-F, pr=pregnyl, o=ovitrelle, l=luget, lt=lutinus, t=terolut, pri=primolut, ol=orgalutran, fos=fostimon, sy=synarela


Taustalla: Jenett

PIINAILIJAT


NimimerkkiIUIKpLääkitysSyyTestipäivä
Spirit1.28/28-31fanovul + simpat2.4.
Karmini1.28/30cselitt.3.4.
Zoona3.26/29-30pu+pr+lselitm.5.4.
Moonsihn32.23/24c+prselitm.8.4.
Ansku831.29/28pri+sy+pu+pr+l+mPCO?
Chiligailluomu12/30mpsiittiöt12.4.

PLUSSANNEET


NimimerkkiIUILääkitysHaasteetPlussauspäivä
Metsätähti842.c+g+prselitm.6.3.
Stella1.c+pu+prendo + ovl(13.3.) 17.3.
nanette2.fos+pr+lselitm.28.3.


Päivittäjät: Chiligail

Päivityspyynnöt korostettuna! Kiitoooos =)
 
Viimeksi muokattu:
Hui! Tylsyyksissäni en malttanut olla yrittämättä listan päivitystä. Toivottavasti en nyt pilannut asetuksia, Chiligail!?! Päivitettävää oli melko paljon ja huomioiden, etten ole moista näperrystä ennen tehnyt, toivon, että tarkistatte omat tietonne.

Karmini, päivitystä tehdessä huomasin, että sullahan on vasta kp 28, joten eihän ihan vielä heitetä sinunkin kirvestä kaivoon...? Ymmärrän kyllä, ettei ole kivaa herätellä toiveita, mutta kuitenkin...
 
Viimeksi muokattu:
Mursu83: Päiviteltiin yhtä aikaa :LOL: Hienoa et sinäkin osaat, aina väliin on kiirettä ja tsekkaa kuulumiset vaan puhelimella niin se ei sillä onnaa yhtä helposti, No hyvinhän se onnistui :hug:

Nanette: Onnea Onnea Onnea, tuollaisia uutisia tarvitaan ja valaa uskoa meihin muihin. HYVÄ LIKKA:heart:

Toivonpilkahdus ja Läiti: En tykkää mut häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla :hug:

Viiva, Spirit: Kyllä meidän vuoro on sit heti alku vuodesta 2015 :hug: ja kun vauva kasvaa junnu ikään niin se kiittää meitä kun ei tarvinut yhdistää joululahjoja ja synttäri lahjoja :LOL: Mut ymmärrän pointtisi, harmittaa !:headwall:

ON:
Oviksen tunsin lauantaina ja talletuksia tehtiin luomusti, kun ei siihen inssiin kerta keritty. Nyt vaan odotellaan nää piina päivät ja katsotaan mitä tulee... Nega varmaan mut sit uuteen kiertoon ja otetaan rinnalle letrot + menopur - katsotaan mitä se gombi saa aikaiseksi.
Mursu: voit päivittää minut piinailijoihin: dpo 3 tänään tiistaina.
 
Anteeksi, Chiligail! Meinasin eka ilmoittaa, että päivitys työn alla, mutta epäilin taitojani ja lähdin vain kokeilemaan. No sitten se etenikin, mutta hitaaaasti... No, lopputulos kuites tässä. Toivottavasti sulla ei mennyt paljon työtä hukkaan!

Mulla myös useimmiten vain känny käytössä. Kokeilen vielä päivitystä. Hyvä juttu, että ovis havaittu ja kotipuuhat suoritettu. :) Niin se vain piinailijoidenkin lista saadaan taas uuteen kasvuun, ja toivottavasti pian myös plussalistaan jatketta!

Huomenna jännä päivä: Spiritin verikoe, Tähtisilmän uä ja Tuutusen inssi! Eipähän tarvi tylsistyä tänne omaan taukoiluun.

***
Chiligail: muutto piinailijoihin suoritettu. Tarkoititko dpo 3:lla, että testipäivä ois viime lauantaista +14 pv vai oliko tarkoitus kirjata taulukkoon myös dpo:t?
 
Viimeksi muokattu:
Pikaiset kuulumiset: Folliultra 7.4, kp:t sillon vasta 10, joten jänskättää onko siellä mitään näkyvissä. Taas vasenta munasarjaa vihlonut, plaah. Toivoisin, että oikeakin kasvattaisi välillä follin, koska oik. munanjohdin oli ollut huuhtelussa täysin auki, vas. johdin osittain tukossa. Nyt siis jo viides tai kuudes kierto peräkkäin, kun folli on vasemmalla puolella, jos tuntemukset pitää paikkansa.

Pahoittelut kaikille neganneille.:hug: Tunne on sillä hetkellä ikävä, mutta menkkojen tultua ja uuden kierron alettua, alkaa taas uusi jännäily. Kyllä se onni vielä meille muillekin tulee.

Tsemppiä piinailijoille ja folliultraa/inssiä odottaville! :)
 
Lämpimiä ajatuksia pettymään joutuneille :hug: Toivotaan parempaa onnea tulevaan.

Itse juuri koteuduin inssistä. Ensimmäinen kerta, jännitti kovasti, mutta ihan hyvin se meni. Ei ollut munasolu ehtinyt vielä lähteä omia aikojaan, joten avitettiin. Siittiöitä oli nyt aiempaa enemmän. Varovaisen positiivisin ajatuksin siis piinailemaan, testipäivä taitaa sitten olla 16.4..
 
Ensiksi pahoittelut negan saanneille ja suuren suuret onnittelut plussanneille! :heart: Nimimerkkejä en nyt mainitse kun olen taas niin jäljessä, että joku saattaisi epähuomiossa jäädä pois. :) Tervetulotoivotukset myös uusille palstalaisille! :)

Huomasin muuten, että listassa on mun kp:t väärin.. Tänään siis kp 10.

Folliultrassa näkyi yksi johtofolli 14 mm sekä kolme pienempää (kaikki n. 8 mm). Pienemmistä nyt ei luonnollisesti ole enää mihinkään kun ovat noin paljon jäljessä johtofollista. Perjantaina 4.4. vielä folliuä. Ohjeisti jo tekemään huomenna ja perjantaina ovistestejä.. Nyt on taas pidettävä peukut pystyssä, että ovisplussa tulis sunnuntaina tai mielummin vasta maanantaina.. Mutta näillä näkymin inssi olis maanantaina 7.4.

Tuutunen, hienoa, että inssi meni hyvin ja tsemppiä piinailuun. :)
 
Mursu: kiitos päivityksestä, lista ok ja muistin itse et siellä on dpo eikä testipv mut sinä näppäränä tyttönä laskit senkin :)

Tuutunen: hyvä et inssi onnistu ja nyt voimia piinailuun. Mikäs se sinun testipv sit on?

Tähtisilmä: hyvät folliultra kuuluiset

Mulla aloitetaan noi Letrot; millaisia kokemuskia teillä niistä on? Kasvattaako ne vain limakalvoa vai myös follia?
 
Anteeksi hiljaisuus. Töissä on ollut kivaa ja se on vienyt mennessään. Ja taisi viikonloppunakin olla kivaa, kun ei tullut koneen kanssa istuttua.

Mahtavaa, että täällä on jälleen plussatili kasvanut! Onnea Nanette!. Tykkään paljon, kun tulee vahvistusta onnistumismahdollisuuksiin!

Pahoittelut negailijoille...Saatte ehkä pian minusta seuraa :(

Testipäivä lähestyy, MUTTA hetki sitten tein vessareissulla havainnon vuodosta. Tai jostain sen tapaisesta vaaleanpunaisesta valkovuodosta...Äh, verensekaisesta valkovuodosta. Saapa nähdä pääsenkö testaamaan edes.

Muutoin piinailujakso on ollut lähes oireeton tai sitten töihin uppoutuminen on vienyt huomion.
 
INSSILÄISET 2014

Keskiviikko 2.4.2014



NimimerkkiIUIAjankohtaFolliuäKpLääkitysSyy
Juulia822.03/1419.3.24/30-34g+oselitm.
Viiva844.04/1421/35-38f+pu+prPCO + siittiöt
Tähtisilmä6.04/144.4.10/32pr+lselitm.
-jennica-3.04/147.4.5/26-29pr+ltendo
Mursu833.?4/28-31c+pu+prselitm.
Toivon-
pilkahdus
1.05/1411.4.2/28lzselitm.
Läiti3.?2/30m+lz+mp+prPCO
Kais2.04-05/14??
Luis3.03/14g+pr+lselitm.


2.4.


c=clomifen, lz=letrozol, a=anazol, f=femar, pu=puregon, mp=menopur, m=metformiini
g=gonal-F, pr=pregnyl, o=ovitrelle, l=luget, lt=lutinus, t=terolut, pri=primolut, ol=orgalutran, fos=fostimon, sy=synarela


Taustalla: Jenett

PIINAILIJAT


NimimerkkiIUIKpLääkitysSyyTestipäivä
Spirit1.29/28-31fanovul + simpat2.4.
Karmini1.29/30cselitt.3.4.
Zoona3.27/29-30pu+pr+lselitm.5.4.
Moonsihn32.24/24c+prselitm.8.4.
Ansku831.30/28pri+sy+pu+pr+l+mPCO?
Chiligailluomu13/30mpsiittiöt12.4.
Tuutunen801.12/31-35c+prsiittiöt16.4.

PLUSSANNEET


NimimerkkiIUILääkitysHaasteetPlussauspäivä
Metsätähti842.c+g+prselitm.6.3.
Stella1.c+pu+prendo + ovl(13.3.) 17.3.
nanette2.fos+pr+lselitm.28.3.


Päivittäjät: Chiligail

Päivityspyynnöt korostettuna! Kiitoooos =)
 
-jennica- Mielestäni kp 10 kuulostaa juuri passelilta ultra-ajankohdalta huomioiden sinun kierron pituuden. Toivotaan ja uskotaan loppuviikolle hyviä kasvuhetkiä, joiden tuotosta voi sitten maanantaina ihastella. :)

-Spirit- Onko tilanne ratkennut vai vieläkö jännitystä piisaa? Voi kunpa huomenna olisi ilouutisia!

Tuutunen80: Kiva, ettei ollut traumaattinen inssikokemus. Tsemppiä ensimmäiseen piinojen piinaan!

Tähtisilmä*: Siellähän oli johtofolli ottanut selvästikin ohjat käsiin. Todennäköisesti jätättää loppuviikolla kilpailijoita entistä kauemmas taakseen ja on sitten toivon mukaan alkuviikosta valmis luovuttamaan hautomostaan priimamunan! Jotenkin tuntuu, että mitä lähempänä luonnollista tilaa (yksi hyvä folli) pääsee, sitä onnistuneempi lääkitys on. Ei se määrä, vaan laatu.

Chiligail: Hyvä homma, että meni taulukon täyttö osimoilleen oikein (vaikka kyllähän sinne virheitäkin olin saanut aikaan). Dpo kiertopäivän sijaan voisi itse asiassa ollakin kiertopäivää informatiivisempi piinailijoiden keskuudessa. Letroista en valitettavasti tiedä mitään (yllätys, yllätys, en koskaan tiedä mistään mitään :D), mutta olisin myös kiinnostunut muilta kuulemaan kaiken maailman lääkevariaatioiden perusteluista ja vaikutuksista.

Zoona: Sullahan on ollut oikein positiinen "ongelma", jos työnteko on maistunut niin, ettei ajatukset oo ihan vallan raskautumisprojektin ympärillä pyörineet! Todella tervettä keskittyä välillä muihinkin asioihin. Kunpa sitä voisikin hallita, mitä milloinkin ajattelee... Kesää kohti. :)
 
Mursu, meillä ei tällä hetkellä olekaan käytössä mitään follikkeleita stimuloivaa hormonia. Viimeiset kolme inssiä menty ihan luomukierron mukaan. Tähän inssiin ei välttämättä tule edes pregnyliä, ainoastaan lugesteronit loppukiertoon. Positiivisesti olen kyllä yllättynyt kun oma kroppa on saanut jostain uutta potkua! Ehkä se on tää kevät! ;)

Zoona, hyvä, että työ ja muut asiat vie ajatukset muualle. Näitä asioita ei pitäisikään liikaa miettiä, siitä kun on yleensä enemmän haittaa kun hyötyä. Itsekin olen pystynyt aika hyvin nyt keskittymään muihin asioihin, siksi palstailukin jäänyt hieman taka-alalle.
 
Nanette onnea! Pahoittelut negatiivista ja tsempit piinailijoille <3. Mursu83 kyseli fiiliksiä: Ite oon ollu yhtä naurua ja hymyä inssistä asti. Oon syöny kuin hevonen viimisen viikon, ja sitte toisaalta ärsytys kynnys kin on ollut aika matala :D. Eilen tikutin, vaikka eihän mun pitäny. Ihan selvä hailura pinkki viiva siihen tuli ja se pysy semmosenaan myös kuivuttuaan. Se viime kierron haamu oli todellakin harmaa, vaikka enhän minä sitä halunnut myöntää. No, liekö pregnyl tehnyt sen. Eilen pistämisestä tuli 9 päivää ja oviksesta 8. Fiilis on semmonen, että tätikin voi tulla kylään tai sitten olen raskaana. Ja myös raskaana 2-3 viikkoa digistä saaneena dpo11 joka päättyi keskenmenoon, pitäis mun tietää paremmin ja olla heilumatta tikkujen kans ! En tiedä kuulostaako tää hullulta, mutta toivon aina enemmän, että täysin lapsettomat saisi esikoisen kuin että minä toisen. Tottakai haluan itsekin toisen lapsen, mutta mulla ei oo mitään hätää kun on aivan ihana 7v prinsessa jo. Anteeksi kun tuli taas omaa napaa tuutin täydeltä.
 
Tsempit piinailijoille :heart: Puhallan pysyvän plussan tuulia teille! Puuuuuuhhh! :whistle:

Pahoittelut negan saaneille ja uuteen kiertoon joutuneille :hug:

Niitä ultrakuulumisia kun taannoin kyseltiin, niin ei mennyt ihan putkeen. Ei löytynyt sykettä, eikä edes alkiota. Pelkkä tyhjä pussi, sekin käsitykseni mukaan aika pieni. Lääkärin mukaan viikot nyt 5+ jotain, kun menkoista laskettuna eilen oli 6+5. Teoriassa on mahdollista, että hedelmöittyminen & kiinnittyminen on tapahtunut vieläkin oletettua myöhemmin. Mutta tuulimunan mahdollisuuttakaan ei voitu sulkea pois. Lopullinen tuomio tulee viikon päästä perjantaina kun ultrataan uudestaan. Mahdollisesti liityn takaisin seuraanne..
 
Viimeksi muokattu:
Mursu En ole vielä saanut verikokeen vastausta (tänään pitäisi hoitajan soittaa), mutta menkat alkoi eilen, joten ei tässä mitään jännitettävää ole enää :( Tänään siis kp 2. Toivottavasti saisin varattua folliultran hoitajan soittaessa.

Voi, kovasti peukkuja, että Stellan ultrakuulumiset olisi ensi viikolla paremmat!
 

Yhteistyössä