Kiitti
Jennica :hug: Kovasti toivon teille onnistumista tästä inssistä! :heart:
Kiitos
Ansku :hug: Ja onnea plussasta! Toivottavasti teillä on enemmän onnea matkassa ja tulette saamaan vauvan syliin asti :heart: Ekaan ultraan kannattaa tosiaan mennä aikaisintaan 7+ viikolla.
Onnea myös
elisavetalle =)
Toivonpilkahdus: Hurjasti tsemppiä maanantaille! =) Mie oon kans hoitaja ja vaikka homma on hallussa, niin kyllä se itteensä pistäminen ekka kertaa oli tosi jännää
Hönttäsin jo sen Puregon -kynän kanssa ympäri kämppää että iiiiiikk, miten uskallan pistää
Irrotuspiikin pistin sitten polilla, eikä ollu yhtään paha =)
Spirit: Toivottavasti on hyvälaatuinen folli =) Näin jälkeenpäin ajateltuna olisin itekkin toivonut ennemmin yhtä kunnollista, mitä kolmea rupufollia : / Noh, ei sille enää mitään voi.
Juulia: Kiitos :hug: Aurinkoista kesän odotusta myös sinne suuntaan! =) Toivottavasti luomuyllätys tulee tauollanne kun sitä vähiten ootatte
Chiligail: Toivottavasti vielä plussaksi muuttuu =)
Ultrakuulumisia: Noh, käynti ei mennyt niin kuin alunperin oli tarkoitus eli että oltais nähty siellä meijän pulla sydämensykkeineen, mutta tähän tilanteeseen nähden aivan loistavasti kuitenkin. Kohtu on raskausmateriaalista tyhjä ja vermeet kunnossa. En tiiä, onko kamalan pahasti sanottu, mutta luonto ja mun kroppa hoiti tämän ikävän tilanteen parhaalla mahdollisella tavalla.
Lääkäri oli hyvillään, että olen tullut raskaaksi niin helposti. Ei pelkästään ensimmäisestä inssistä vaan ylipäätänsä ensimmäisestä avusteisesta kierrosta. Näki meidän mahdollisuudet saada vauva vielä syliin asti erittäin hyvinä. Kuten tiedettiinkin, kertoi keskenmenojen olevan erittäin yleisiä. Ja tokaisi, ettei yhdestä epäonnistumisesta ainakaan kannata masentua, niin kuin se hoitajakin jo inssipäivänä sanoi. Elikkä heti kun seuraavat menkat alkaa, niin tehdään toinen inssi. Jos kierto tasoittuu heti, niitten pitäis alkaa joskus toukokuun alussa. Voihan se olla, että kroppa juonittelee vähän keskenmenon jälkeen - varsinkin nyt kun niitä menkkoja taas oikein odottaa kuin kuuta nousevaa
Kahden viikon
kevätloma alkoi mulla ja miehellä tänään! Yritämme minimoida stressin ja keksiä kaikkea kivaa sen varalle
Lääkärikin sanoi, että heti kun on fyysisesti toipunut, niin saa kokeilla onneaan
En kuitenkaan elättele sen suhteen toiveita, vaan ihan tjottaillen mennään =) Ajatukset on jo kovasti toukokuun inssissä.