...viblsp..siitä pistämisestä..tosissaan helpompaa tökkiä se piikki sormeen itse kuin odottaa vaik labratätin pistävän..ja nii ko miun veli sano kommentiks "kaikkeen tottuu. Vaikka olemaan aidanseipäänä."
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 08:56 darelbeida kirjoitti:...viblsp..siitä pistämisestä..tosissaan helpompaa tökkiä se piikki sormeen itse kuin odottaa vaik labratätin pistävän..ja nii ko miun veli sano kommentiks "kaikkeen tottuu. Vaikka olemaan aidanseipäänä."![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 09:06 Viblsp kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 08:56 darelbeida kirjoitti:...viblsp..siitä pistämisestä..tosissaan helpompaa tökkiä se piikki sormeen itse kuin odottaa vaik labratätin pistävän..ja nii ko miun veli sano kommentiks "kaikkeen tottuu. Vaikka olemaan aidanseipäänä."![]()
Juu, eiköhän se aika rutiinia ole niille, jotka joutuu pistämään päivittäin.
Jahas, sain laskettua lasketun ajan. Eli jotain välillä 23.4.-26.4..Varmaan tänään neuvolassa päätetään joku keskiarvo.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 09:58 Rouvahuldahuoleton kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 09:06 Viblsp kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 08:56 darelbeida kirjoitti:...viblsp..siitä pistämisestä..tosissaan helpompaa tökkiä se piikki sormeen itse kuin odottaa vaik labratätin pistävän..ja nii ko miun veli sano kommentiks "kaikkeen tottuu. Vaikka olemaan aidanseipäänä."![]()
Juu, eiköhän se aika rutiinia ole niille, jotka joutuu pistämään päivittäin.
Jahas, sain laskettua lasketun ajan. Eli jotain välillä 23.4.-26.4..Varmaan tänään neuvolassa päätetään joku keskiarvo.
![]()
Mulla on ainakin vielä 22.4, laitoksella tavataan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 10:17 Viblsp kirjoitti:Jos näet huhtikuussa kaksoset sairaalassa pienikokoisen (pituudessa pieni nyt ainakin...) äidin kanssa niin tuu ihmeessä nykimään hihasta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 16:11 Viblsp kirjoitti:Siellä harpattiin sitten hiukan ajassa taaksepäin. Noh, kyl viikot kuluvat nopeasti. =) :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 16:16 Rouvahuldahuoleton kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 16:11 Viblsp kirjoitti:Siellä harpattiin sitten hiukan ajassa taaksepäin. Noh, kyl viikot kuluvat nopeasti. =) :hug:
Joo, vähän tuli tosiaa takapakkia, mutta onneksi se tuli jo nyt tässä vaiheessa kun olen tiennyt raskaudestakin vasta 3 päivää! Myöhemmin olisi harmittanut, kun eletyt viikot olis pitänyt alkaa alusta!
Mie siirryn nyt tuonne toukomasuihin, eli kiitos lämpimästä vastaanotosta ja heipparallaa. Onnea matkaan kaikille! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 17:05 mutzi81 kirjoitti:Kävin äsken sit ultrassa.. Neuvolatäti ei saanut näkymään mitään..Onko muille käynyt näin? Oon menkoista laskettuna nyt rv:lla 10.. Sano että voi olla että on vielä niin alussa niin siks ei näy.. En tiiä mitä aatella.. ei oo kovin kiva olo.. :'( Huomenna on onnex lääkäri ja se luultavasti laittaa gynepolille tarkistuttamaan asian.. Huonovointisuuskin on ollut niin rajua että ei kai se voi olla niin että siellä ei ketään olis??!!