HUHTIKUUN MASUJEN PINO

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 08:56 darelbeida kirjoitti:
...viblsp..siitä pistämisestä..tosissaan helpompaa tökkiä se piikki sormeen itse kuin odottaa vaik labratätin pistävän..ja nii ko miun veli sano kommentiks "kaikkeen tottuu. Vaikka olemaan aidanseipäänä." :LOL:
Juu, eiköhän se aika rutiinia ole niille, jotka joutuu pistämään päivittäin. :)

Jahas, sain laskettua lasketun ajan. Eli jotain välillä 23.4.-26.4.. :) Varmaan tänään neuvolassa päätetään joku keskiarvo. :D
 
Rouvahuldahuoleton
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 09:06 Viblsp kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 08:56 darelbeida kirjoitti:
...viblsp..siitä pistämisestä..tosissaan helpompaa tökkiä se piikki sormeen itse kuin odottaa vaik labratätin pistävän..ja nii ko miun veli sano kommentiks "kaikkeen tottuu. Vaikka olemaan aidanseipäänä." :LOL:
Juu, eiköhän se aika rutiinia ole niille, jotka joutuu pistämään päivittäin. :)

Jahas, sain laskettua lasketun ajan. Eli jotain välillä 23.4.-26.4.. :) Varmaan tänään neuvolassa päätetään joku keskiarvo. :D
Mulla on ainakin vielä 22.4, laitoksella tavataan ;)
 
Huomenia.

darelbeida mulla oli viime raskaudessa sokerien kotiseurantalaite kotona ja todellakin, kyllä siihen tottuu. En pitänyt sitä yhtään pahana. Ekan kerran kun ittiä pisti, oli jännittävää, mutta sen jälkeen se alko mennä rutiinilla. Ainoa huonopuoli mun mielestä siinä on se, että kun siinähän pitää aina yhden päivän ajan seurata tarkasti sokereita ja näin ollen muistaakseni sen päivän aikana pistää seitsemän kertaa, jos siis oikein muistan. Siinä alko vähän jo tuumaamaan, että mihinkäs seuraavaksi pistäisin. Mutta siis ei se oo yhtään kamalaa. =)

Mulla meinaa mennä hartiat jumiin ja pää tulla kipeäksi. Täytyis varmaan venytellä, kunhan sais inspiksen siihen.

Mutta mä jään tänne odottelemaan teidän ultrakuulumisia, jotka sinne masuun tänään kurkkimaan pääsette! :heart:

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 14+1
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 09:58 Rouvahuldahuoleton kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 09:06 Viblsp kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 08:56 darelbeida kirjoitti:
...viblsp..siitä pistämisestä..tosissaan helpompaa tökkiä se piikki sormeen itse kuin odottaa vaik labratätin pistävän..ja nii ko miun veli sano kommentiks "kaikkeen tottuu. Vaikka olemaan aidanseipäänä." :LOL:
Juu, eiköhän se aika rutiinia ole niille, jotka joutuu pistämään päivittäin. :)

Jahas, sain laskettua lasketun ajan. Eli jotain välillä 23.4.-26.4.. :) Varmaan tänään neuvolassa päätetään joku keskiarvo. :D
Mulla on ainakin vielä 22.4, laitoksella tavataan ;)
Ehkäpä. :) Tosin kaksoset syntyvät varmaan sektiolla pari viikkoa etukäteen. Jos näet huhtikuussa kaksoset sairaalassa pienikokoisen (pituudessa pieni nyt ainakin...) äidin kanssa niin tuu ihmeessä nykimään hihasta. :D
 
AAAARRRRGGGG!!!!!

Mun selkä sanoo sopimuksen irti hetkenä minä hyvänsä... Eilen oli eka päivä töissä viikon loman jälkeen ja jouduin ison kuorman purkaan, ja siitähän se selkä ei sitten tykännyt yhtään. Yölläkin heräsin siihen, että selkään sattu. Tänään vielä kärvistelin töissä, onneksi huomenna on vapaapäivä. Saas nähdä miten loppu viikko menee.

Tuo ylivoimainen väsymys on pikkuhiljaa muuttumassa pelkäksi väsymykseksi. Ja ällötyksen tilalle on tainnut hiipiä närästys... Siihen on onneksi olemassa lääkettä, ettei tarviisen kanssa kärvistellä.

Lukuunottamatta tuota selkävaivaa, olo on kutakuinkin normaali... Johan kohta loikkaankin (ihanan ja energisen) keskiraskauden aikaan!!!

Onnea kaikille ultraan menijöille ja tulkaa kertomaan masuterkut!!!

Nasu-Masu 11+3
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 10:17 Viblsp kirjoitti:
Jos näet huhtikuussa kaksoset sairaalassa pienikokoisen (pituudessa pieni nyt ainakin...) äidin kanssa niin tuu ihmeessä nykimään hihasta. :D
Mä tuun kanssa nykäsemään hihasta =). LA olis siis neuvolan mukaan 21.4. ja ultran mukaan pari päivää myöhemmin.
 
Ei jaksa oottaa!!! Ultra on vasta 16.30!! Flunssakin vielä iski! Poika (3v) oottaa ihan innossaan että pääsee ultraan äitin mukaan ja saa vauvaa hoitaa sylissä! :D Yritin sit selittää että vauvelin täytys vielä vähän aikaa kasvaa siellä masussa ennen kun syliin saa. :) Että katotaan vaan kuvaa kun se siellä köllöttelee. Mulla on se jatkuva paha olo nyt helpottanut mutta nyt on tullut se että kun alan syömään ruokaa niin jossain vaiheessa kesken ruokailun täytyy käydä oksentamassa ja sit tulla takaisin syömään. Miestä kyllä vähän yököttää se mut ei voi mitään! :D Voi kun tulis jo lunta ja loppus tämä harmaus!! rv 10+1 muistaakseni..
 
Rouvahuldahuoleton
Tää lähtee nyt raahautumaan (=innosta kiljuen hyppelehtimään) kohti klinikkaa ja ultratutkimusta!!! Mie näen miun vaavin tunnin päästä :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Katriina, nykäise vain juu. :D

Rouvahuldahuoleton on varmaan nyt onneissaan jossain keskustassa. ;) :whistle: Ja Mutzillekin hauskaa hetkeä toivottelen. =)

Kotkassa tehdään np-ultria! =) Kuopusta oottaessani ei niitä tehty. Eli ultria ja kontrolleja piisaa nyt sitten.

Kaksoset syntyvät automaattisesti sitten sektiolla kun kaksi edeltävää on syntynyt kanssa. Harmi, mutta pääasia että syntyvät.

Sydänäänet kuuluivat toiselta! Toinen on ilmeisesti vähän kauempana, mutta ehtii sitä kuulla kummankin sydäntä vielä monta kuukautta. :heart: Ihanaa että th yritti, vaikka tosiaan sanoi että ei varmaan kuulu.

Lasketuksi ajaksi päätettiin 26.4.. :)

Vispilä ja kaksoset rv 9+5
 
Rouvahuldahuoleton
Noniin, nyt on hernettä masussa katseltu. Laskettuaika tosin muuttui radikaalisti, tosin se ei yllättänyt minua sillä tiesin etten voi olla niin pitkällä kuin viime menkoista voisi päätellä. Mulla on jäänyt yksi vuoto välistä ja jostain ihmeestä syystä munasolu on kypsynyt ja irronnut sitten myöhemmin. Eli uusi laskettu aika on 22.5. Sama mulle, vaikka jouluna 2007 syntyis ;) Pelottaa vaan se keskenmeno, jotenkin luulin olevani turvallisemmilla vesillä jo :( Mutta kieltäydyn ressaamasta, nyt nautin koko rahan edestä. Mutta ihanaa oli katsoa kuinka pieni sydän löi terhakasti ja säännöllisesti!

Eli, terkkuja meiltä: Hulda ja pikkis 5+6! :heart:
 
Rouvahuldahuoleton
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 16:11 Viblsp kirjoitti:
Siellä harpattiin sitten hiukan ajassa taaksepäin. Noh, kyl viikot kuluvat nopeasti. =) :hug:
Joo, vähän tuli tosiaa takapakkia, mutta onneksi se tuli jo nyt tässä vaiheessa kun olen tiennyt raskaudestakin vasta 3 päivää! Myöhemmin olisi harmittanut, kun eletyt viikot olis pitänyt alkaa alusta!

Mie siirryn nyt tuonne toukomasuihin, eli kiitos lämpimästä vastaanotosta ja heipparallaa. Onnea matkaan kaikille! :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 16:16 Rouvahuldahuoleton kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 16:11 Viblsp kirjoitti:
Siellä harpattiin sitten hiukan ajassa taaksepäin. Noh, kyl viikot kuluvat nopeasti. =) :hug:
Joo, vähän tuli tosiaa takapakkia, mutta onneksi se tuli jo nyt tässä vaiheessa kun olen tiennyt raskaudestakin vasta 3 päivää! Myöhemmin olisi harmittanut, kun eletyt viikot olis pitänyt alkaa alusta!

Mie siirryn nyt tuonne toukomasuihin, eli kiitos lämpimästä vastaanotosta ja heipparallaa. Onnea matkaan kaikille! :heart:
Onnea matkaan sinnekin. :wave: Ja jos joskus satut näkemään neuvolassa niin saa tulla moikkaamaan. :) Mulla tyttövauva mukana siellä useimmiten varmaan. Ja pituutta 155 cm, lyhyetköt punertavat hiukset ja palleromainen runko. :D Gallerias täl nikil kuvia. :wave:
 
Lisko
RouvaHuldaHuoleton: kiva, et sait kuitenkin hyviä uutisia ultrasta :) Äkkiä ne viikot tosiaan kuluu =)

Tervetuloa uusille minunkin puolesta :) :flower:

En yhtää muista mistä keskustelitte vaikka oli tullut vaikka kuinka uusia viestejä pinoon, mut ens kerralla sit kommentoin :)

Minulla on pakaralihas ihan jumissa, en tiiä mistä johtuu, liekkö unissani jumpannut :LOL: Pitäis kai alkaa jumpata noita lihaksia kun tekemättömänä menee jumiin :eek: :whistle:

Mutta nyt pitäis jotain alkaa taas syömään, heippa :wave:

Lisko rv 11+6
 
Kävin äsken sit ultrassa.. Neuvolatäti ei saanut näkymään mitään.. :( Onko muille käynyt näin? Oon menkoista laskettuna nyt rv:lla 10.. Sano että voi olla että on vielä niin alussa niin siks ei näy.. En tiiä mitä aatella.. ei oo kovin kiva olo.. :'( Huomenna on onnex lääkäri ja se luultavasti laittaa gynepolille tarkistuttamaan asian.. Huonovointisuuskin on ollut niin rajua että ei kai se voi olla niin että siellä ei ketään olis??!!<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 17:05 mutzi81 kirjoitti:
Kävin äsken sit ultrassa.. Neuvolatäti ei saanut näkymään mitään.. :( Onko muille käynyt näin? Oon menkoista laskettuna nyt rv:lla 10.. Sano että voi olla että on vielä niin alussa niin siks ei näy.. En tiiä mitä aatella.. ei oo kovin kiva olo.. :'( Huomenna on onnex lääkäri ja se luultavasti laittaa gynepolille tarkistuttamaan asian.. Huonovointisuuskin on ollut niin rajua että ei kai se voi olla niin että siellä ei ketään olis??!!
Voi ei, varmasti olet huolissasi. :hug: :( Voihan se olla, että raskaus ei tosiaan ole niin pitkällä kuin luulet.

Jos on tuulimunaraskaus, voi olla pahoinvointia, väsymystä ja muita tyypillisiä raskausoireita. :( Toivottavasti siellä asukas löytyy. :hug:

Voimia epävarmuuden kanssa, toivottavasti pian selviää...
 
Hei kaikille!

Osannotto niille, joille ultra on tuonut huonoja uutisia. Toivotaan, että onni kääntyy ja pääsette jatkaamaan. Käykäähän ilmoittamassa meille, jos teillä tärppää uudelleen meidän muiden odottaessa ensi kevättä.
:hug:

Itsellä on välillä olotila, ettei olisi raskaana ollenkaan, mutta toisina päivinä taas turvottaa ja ruoka-aineiden maut heittelee kärrynpyörää! Karkkipäivän jouduin itselleni antamaan, kun alkoi makeaa tehdä mieli koko ajan. :)

Ensimmäinen neuvola kaikkine huume- ja alkoholiuteluineen on takana. Outoa, että neuvolakorttiin kirjoitettiin alkoholimäärä/ viikkoa ennen raskautta. Mitä ne sillä tiedolla tekee? Vastasin vaihtoehdoista, että 2-4 kertaa kuukaudessa ja 2-4 annosta kerralla. Niin täti laski otse siihen korttiin , että 4 annosta per viikko. Itse olisin kyllä enemmin laittanut 3 annosta kahdessa viikossa.

Hemoglobiini oli 160 eli jouduin "raudattomalle" kuurille, kunnes seuraavan kerran mitataan sopivampi lukema. Itse odotan mielenkiinnolla veriryhmän ja rhesus-tekijän tulosta. Veriryhmä pitäisi olla A, mutta minulla on epäily että rhesus on negatiivinen. Äidillä se on negatiivinen. Yritin etsiä sen periytyvyyttä netistä, mutta en löytänyt.


Gallupit:

Serkut: Meidän lapselle tulee miehen puolelta 6 serkkua, joista vain 3 se lapsi tulee tuntemaan. Minun puolelta ei tiedossa ole vielä moniin vuosiin. Lapsi saa isosiskon mieheni puolelta ja eiköhän me yritetetä paria omaakin vielä saada. Kenties heti perään toinen jos onnistuu. Itse haluaisin neljä lasta, mutta ehkä ei kaikkia putkeen :)

Nimi: Nimissä ollaan ihan eri linjoilla, mutta pojan nimi varmasti löytyy ja eiköhän tytöstäkin päästä sopuun.Tytölle olisi kaksi vaihtoehtoa,joita suomessa ei ole yhtään, mutta jotka 99 % varmuudelle menevät nimilautakunnalta läpi.
Toisiksi nimeiksi tulee pojalle ainakin meidän molempien isän toinen nimi ja kolmaskin nimi etsitään. Tytölle tulee toiseksi nimeksi miehen mummon nimi ja kolmanneksi minun puolen suvussa kulkeva nimi. Uskaltaudun varmaan nimet paljastamaan sitten kun ristiäiset ovat olleet. :) Sukunimestä ei olla keskusteltu,mutta eräs sukulainen jo ilmoitti ettei hyväksy minun sukunimeäni mistään hinnasta ja lahjoja ei kuulemma tule, jos minun sukunimi tulee. Että tällästa. :)

Tiistaina 3.10 olisi sitten lääkäri ja ultra (eri paikkakunnilla). Töissä sain sovittua, että pidän yhden ylimääräisen kesälomaviikon ja pekkaspäivät sopivasti ripoteltuna niin, että voin aina neuvola-/lääkäri/ultrapäivän olla kokonaan pois. Ultra vähän pelottaa. Jotenkin tuntuu niin uskomattomalta, että kun on lukenut sikiön kehitysjaksoja viikolle 12 asti, tuntuu että siinä on ollut niin monta vaikeaa vaihetta, että jossakin olisi voinut mennä jokin vikaan.


Laitampa yhden gallupin lisää: Unet. Ovatko unenne muuttuneet raskauden aikana jollain tavoin? Itsellä on tullut paljon lapsuuteen ja kouluaikaan ajoittuvia tapahtumia ja paikkoja uniin. Yöt ovat kuin pitkiä mukavia seikkailuja. Ei mitään painajaisia vaan mukavia, mutta jollain tavalla outoja unia. Tuntuu, että vanhat asiat kertautuu ja sellaiset ihmiset, jotka luulisi jo unohtuneen, palaakin unessa.
 
mutzi81 :hug: toivottavasti kaikki on hyvin, neuvolantäti vaan ei osannut katsoa!

serkuista, meillä ei ole tytöllä yhtään serkkua eikä tulevallakaan siis.. pikkuserkkuja on 5. niiden kanssa ollaanki aika paljon tekemisissä ja on kavereilla samanikäisiä lapsia.

minä näen "normaalistikin" :D ihan kaheleita unia, ettei nyt ole mitään eroa edelliseen. välillä näen ihan älyttömästi unia, sit menee kk etten näe unia ollenkaan, tai muista niitä! vissiin vähä vilkas mielikuvitus tai kaikki asiat pyörii päässä kokoajan.

rouvahuldahuoleton, vähä sit menit ajassa taaksepäin, mut hyvä et näin aikasin selvis. onnea odotukseen :flower:

piti tehdä sa sormusennustus kun tuolla siitä puhuivat :D kihla- ja vihkisormus alkoi pyöriä heti ja miehen sormus myös, mut jonku aikaa mietti et mihin suuntaan lähtee. hissukseen seki pyöri :p saapa sit nähdä, jos jo tässä vaiheessa alkaa jännittään niin tulee tosi pitkä odotusaika :LOL: niin massun päällä pidin sormuksia, hiuksessa roikotin.
 
taidan olla se eteläsuomen hitain.... sain viimein tilattua neuvolanja viikolle 11 kun täällä pikku kaupungissa vain yksi täti ja aika työllistetty aika ajoin eli sitte pitäis se ultra saada sen jälkeen sopiin työvuoroihin eli ei helppohomma kun työpaikasta lähin sairaala ei kelpaa vaan pitää ajaa töistä noin 5okm:n päähän ja vko:lla 15 olis jo eka sokeri rasitus ja mä en millään jaksais koko touhua uudestaan.....

miksei neuvolat laita riski tapauksia kuin mä ni suoraan sairaalaan vuorokausi altistukseen vaan juoksuttaa mua nyt viiden viikon välein tossa rasituksessa..... kiehuu valmiiksi jo korvat siitä työ määrästä jonka joutuu tekee takaisin kun neuvola pakottaa istuu terkkarissa rasituksissa grrrrr...............

no ehkä tämä tästä.... koko ajan ajattelen edelleen että kesken tää menee ja enkä oo raskaana näistä aatteista kun hetkeksi pääsisi niin olisin iloinen....
 
Harriet81 ei unet sinänsä ole muuttuneet, ihan yhtä pöpejä unia olen nähnyt "aina". :D

Niin juu, eilen neuvolassa oli sokerirasituksesta puhetta ja nyt siihen sitten tosiaan osallistun, on sitten myöhemmillä viikoilla. Kuopusta odottaessa katsottiin paastoverensokeri, koska voin niin pahoin. Mutta nyt sitten tosiaan litkua joudun juomaan.

Listataan nykyiset vaivat? :D

Täällä:
- pahoinvointia
- päänsärkyä
- selkäkipua
- liitoskipuja
- vatsakipuja
- hiukan närästystä vielä
- armotonta väsymystä

Onneksi suurin osa helpottaa vielä. =)

Täytyy hankkia kunnollinen tukivyö, ei vissiin mene kauaa kun kaksoset alkavat kasvattaa vatsaa kunnolla ja sitten on jo valmiiksi huono selkä koetuksella. :kieh: Yritän pitää hyvää ryhtiä, se usein unohtuu ja sitten istuu selkä mutkalla.

Vispilä ja kaksoset 9+6

Ps. Miron äidille :flower: Kiitettävää listan päivitystä jaksat harrastaa. :)
 
Moi vaan kaikilla huhtimasuille ! Taas oli tullut ikäviä ultrauutisia joillekin, paljon voimia teille! Kyllä se niin surettaa, kun tietää itsekin, miltä tuntuu :'(


Paljon oli galluppeja, en millään muista mitä kaikkea oli kysytty :ashamed: (mitä, minäkö hajamielinen??? ). Äitiyspakkauksesta taidettiin kysyä jossain vaiheessa ja kyllä meillä ainakin ajateltiin pakkaus ottaa, ellei minuun tartu tuo huuto.net villitys :D En oo kyllä vielä oppinu sielä mitään huutamaan, mutta onhan tässä vielä aikaa ;)

Lapsen nimeä ei olla vielä mietitty, minä kun oon niin hysteerinen tämän raskauden suhteen, etten uskalla ollenkaan semmosia vielä ajatellakaan. Mutta toisilta meillä on kyllä nimi ollu jo sairaalassa valmiina ja heti sitä ollaan ihan julkisesti ruvettu käyttämäänkin. Eli ei olla odoteltu ristiäisiä ennen nimen julkaisua. Minä itse oon ulkomailta kotosin ja siellä lasta kutsutaan heti oikealla nimellä joten mun on ollu niin vaikea tottua ajatukseen, että se olisikin ensimmäiset pari kuukautta "vaan" vauva. Mutta, kaikki on vaan siitä kiinni mihin on tottunut. Nimistä vielä sen verran, että meillä nimiä on aika vaikea keksiä, niiden kun täytyy olla helposti lausuttavia kahdella kielellä.....

Ja unistakin taidettiin kysyä? Minä oon ainaki nähny niin villejä unia (yleensä en näe, tai en muista unia) että oikein hirvittää. Monet liittyvät työkavereihin ja ne ovat suorastaan järkyttäviä! Ei siis pelottavia välttämättä, mutta mutta.....

Ja vaivoista
-ajoittainen pahoinvointi
-mahan vihlonta
-liitoskivut
-jatkuva (!) ruskea vuoto :(
-levottomat yöt (=vaika löytää hyvää asentoa, villit unet ym)


Tämmösiä tällä kertaa, tervetuloa vaan kaikille uusille =) :flower:
Minulla tää epävarmuus jatkuu, eilenkin pyysin työkaveria ultraamaan että nään, onko pikkuinen kunnossa. Siellä se edelleen köllötteli jalat kohti taivasta, kovin on kuitenkin hiljanen kaveri.....

t. hömppö ja sisu rv 11 ja jotain....
 
Lisko
Vaivoista listaa: :)

*pahoinvointi (aina välillä)
*pääkipee, iltaisin
*mahan vihlonta (tämä alkaa helpottaa)
*alaselänkipu (tämäkin helpottaa vähän, tosin harjoittelu loppui, taisi johtua siitä hirveästä työmäärästä jonka jouduin tekemään :/ )

Siinähän niitä.

Minulla on etäpäivä koulusta ja aamun olen vääntänyt esitelmää huomiseksi valmiiksi, huh mitä hommaa, mut alkaa jo olla voiton puolella, kohta jos lähtis koululle tulostamaan sen.

Ei ole tullut soittoa tk:sta eikä tarvii tulla, aina kun puhelin soi, niin säikähdän :/ Menis äkkiä viikko.

Juu, mut nyt on mentävä.

Lisko ja tirpana rv 12+0 :heart:
 
Hei taas pitkästä aikaa!

Minoon niin hurahtanu siihen huuto.nettiin etten enää kerkeä edes kirjotteleen. Oon huudellu siltä läjäpäin vaatteita.

:hug: huonoja uutisia ultrasta saaneille.

Ja tervetuloa uusille!

Tänään kävin neuvolassa, siellä se kaveri sytkytteli. On se vain niin ihana ääni se viuh viuh! Hemppa oli laskenu 108. Rautaa komennettiin syömään, ja kalkkitabuja myös kun en niin hirveesti harrasta maitotuotteita.

Oireet:
-väsy (ylivoimainen väsy hellittäny)
-välillä etova olo (jatkuva etominen hellittäny)
-nivuskivut
-päänsärkyä toisinaan
-huimaus ja heikotus

Unia en ole vielä alkanu näkeen, mut muistan kun tyttöä ootin niin näin unta jossa synnytin kissan, eikä kukaan kertonu mulle että se on kissa, hoivasin sitä kuin vauvaa, en muista miten uni päätty, mutta tuon tyylisiä unia näin.

Eilen kävin läpi äitiyspakkauslaatikosta että mitä ja minkä verran pieniä vaatteita meillä on, etten hulluna huuto.netistä huutele, mutta ei niitä paljon ollu, kun iso osa oli silloin lainassa tutuilta ja ne on jo palautettu. Niin saan hyvällä omalla tunnolla huudella. :D Ja kun tää väsy nyt hellittelee, niin alan taas ompeleen. Nää mun harrastukset vaan kaikki on sellasia jotka käy hartioille. :\|

Mut sellasia tänään
heppuli 12+4
 
Huomenta mammat.

Minä tunsin liikeitä tänään :heart: Yö meni vähänväliä valvoen
ja makasin selälläni odottamassa että kello soi,käsi oli mahan päällä
kuten yleensä ja siellä se liikkui :) ei varsinaista potkimista mutta jotain kuperkeikkoja ja liikumista :heart: mies ei kerennyt tähän huviinmukaan ,mutta on tunnustellut jo "kuplia" kun nukkuu pää mahan ja rintojen välissä :LOL:
ja usein silittelee tai käsi on mahan päällä.

Niistä nimistä vielä sen verran että meille on tärkeää että nimen voi kääntää muille kielille mutta kuitenkin että suomessa osataan lausua.

Vaivoja:
Päänsärky
Väsymys
Ruskea vuoto
Selkä kipu
Mahan vihlonta

Pahinpana tää saamerin väsymys,mulla helpotti hetkeksi mutta tää vkl javiikko ihan kuitti.
Välistä itken tätä väsymystä kun ei mitään jaksa tehdä ja tuntuu että laiminlyön lapset ja mieheni :(

Voimia niile jolla oli ikävämpiä uutisia,meidän neuvola täti ei osannut katsoa kunnolla eikä löytänyt sitä,lääkäri löysi parin viikon päästä =)

Rv 12+4
 

Yhteistyössä