...viblsp..siitä pistämisestä..tosissaan helpompaa tökkiä se piikki sormeen itse kuin odottaa vaik labratätin pistävän..ja nii ko miun veli sano kommentiks "kaikkeen tottuu. Vaikka olemaan aidanseipäänä."
Juu, eiköhän se aika rutiinia ole niille, jotka joutuu pistämään päivittäin.Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 08:56 darelbeida kirjoitti:...viblsp..siitä pistämisestä..tosissaan helpompaa tökkiä se piikki sormeen itse kuin odottaa vaik labratätin pistävän..ja nii ko miun veli sano kommentiks "kaikkeen tottuu. Vaikka olemaan aidanseipäänä."
Mulla on ainakin vielä 22.4, laitoksella tavataanAlkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 09:06 Viblsp kirjoitti:\Juu, eiköhän se aika rutiinia ole niille, jotka joutuu pistämään päivittäin.Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 08:56 darelbeida kirjoitti:...viblsp..siitä pistämisestä..tosissaan helpompaa tökkiä se piikki sormeen itse kuin odottaa vaik labratätin pistävän..ja nii ko miun veli sano kommentiks "kaikkeen tottuu. Vaikka olemaan aidanseipäänä."
Jahas, sain laskettua lasketun ajan. Eli jotain välillä 23.4.-26.4.. Varmaan tänään neuvolassa päätetään joku keskiarvo.
Ehkäpä. Tosin kaksoset syntyvät varmaan sektiolla pari viikkoa etukäteen. Jos näet huhtikuussa kaksoset sairaalassa pienikokoisen (pituudessa pieni nyt ainakin...) äidin kanssa niin tuu ihmeessä nykimään hihasta.Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 09:58 Rouvahuldahuoleton kirjoitti:\Mulla on ainakin vielä 22.4, laitoksella tavataanAlkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 09:06 Viblsp kirjoitti:\Juu, eiköhän se aika rutiinia ole niille, jotka joutuu pistämään päivittäin.Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 08:56 darelbeida kirjoitti:...viblsp..siitä pistämisestä..tosissaan helpompaa tökkiä se piikki sormeen itse kuin odottaa vaik labratätin pistävän..ja nii ko miun veli sano kommentiks "kaikkeen tottuu. Vaikka olemaan aidanseipäänä."
Jahas, sain laskettua lasketun ajan. Eli jotain välillä 23.4.-26.4.. Varmaan tänään neuvolassa päätetään joku keskiarvo.
Mä tuun kanssa nykäsemään hihasta =). LA olis siis neuvolan mukaan 21.4. ja ultran mukaan pari päivää myöhemmin.Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 10:17 Viblsp kirjoitti:Jos näet huhtikuussa kaksoset sairaalassa pienikokoisen (pituudessa pieni nyt ainakin...) äidin kanssa niin tuu ihmeessä nykimään hihasta.
Joo, vähän tuli tosiaa takapakkia, mutta onneksi se tuli jo nyt tässä vaiheessa kun olen tiennyt raskaudestakin vasta 3 päivää! Myöhemmin olisi harmittanut, kun eletyt viikot olis pitänyt alkaa alusta!Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 16:11 Viblsp kirjoitti:Siellä harpattiin sitten hiukan ajassa taaksepäin. Noh, kyl viikot kuluvat nopeasti. =) :hug:
Onnea matkaan sinnekin. :wave: Ja jos joskus satut näkemään neuvolassa niin saa tulla moikkaamaan. Mulla tyttövauva mukana siellä useimmiten varmaan. Ja pituutta 155 cm, lyhyetköt punertavat hiukset ja palleromainen runko. Gallerias täl nikil kuvia. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 16:16 Rouvahuldahuoleton kirjoitti:\Joo, vähän tuli tosiaa takapakkia, mutta onneksi se tuli jo nyt tässä vaiheessa kun olen tiennyt raskaudestakin vasta 3 päivää! Myöhemmin olisi harmittanut, kun eletyt viikot olis pitänyt alkaa alusta!Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 16:11 Viblsp kirjoitti:Siellä harpattiin sitten hiukan ajassa taaksepäin. Noh, kyl viikot kuluvat nopeasti. =) :hug:
Mie siirryn nyt tuonne toukomasuihin, eli kiitos lämpimästä vastaanotosta ja heipparallaa. Onnea matkaan kaikille! :heart:
Voi ei, varmasti olet huolissasi. :hug: Voihan se olla, että raskaus ei tosiaan ole niin pitkällä kuin luulet.Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 17:05 mutzi81 kirjoitti:Kävin äsken sit ultrassa.. Neuvolatäti ei saanut näkymään mitään.. Onko muille käynyt näin? Oon menkoista laskettuna nyt rv:lla 10.. Sano että voi olla että on vielä niin alussa niin siks ei näy.. En tiiä mitä aatella.. ei oo kovin kiva olo.. :'( Huomenna on onnex lääkäri ja se luultavasti laittaa gynepolille tarkistuttamaan asian.. Huonovointisuuskin on ollut niin rajua että ei kai se voi olla niin että siellä ei ketään olis??!!