HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Pistänpä vielä omia kuulumisia.

Kävin eilen HalpaHallin shokkipäivillä säästämässä. Ja ostin tuolle masukille taas lisää vaatetta (me hukutaan vauvanvaatteisii ennen huhtikuuta!). Ostin sinisen ja punaisen tutan halpisbodyn kokoa 62, ja punaisen kietaisubodyn, jossa sininen teksti everybody's darling (muistaakseni) koko 50. Ja eilen tuli postissa mun ekat huuto.netti ostoksetkin. Kivaa! Ihana hipelöiä pikkuvaatteita!

Lauantaina saan varmaan vauvelin meille yökylään. Siskolla ja sen miehellä on vuosipäivä ja lähtevät vissiin juhlistaan, ja mie saan sen kk ikäisen ihanuuden meille yökylähoitoon! Eilen sain kuulla, ja viime yönä näin vauvaunia, ja heräilin pienimpäänkin risahdukseen. Ilmeisesti harjoittelin vauvaa varten. :D Nyt kyllä väsyttää ihan hirveesti!

heppuli 12+5
 
Onnea Mutzi81, ihana kuulla hyviä uutisia :D

Meikäläisellä oli taas jokseenkin levoton yö... :whistle:
Siis oon aina nähnyt unia, mutta nyt nää unet menee jo vähän yli...

Menin siis ultraan, jossa nuori kätilö teki mahan päältä ultran.
Sanoi, että täällä näyttää olevan kaikki oikein mallikkaasti, poika kasvaa lujaa vauhtia :D
Kysyi haluanko nähdä vauvan kasvot?! Ja lisäsi siihen, että nyt kun nämä nykyään tulee tuolta KENIASTA, niin voi olla vähän erinäköinen kuin mihin on tottunut...JAAHAS!!!
Mikäs siinä, oli söpö poitsu, mutta pikkusen väärää väriä meidän perheeseen... :kieh: :LOL:

Juu, jospa jättäis tuon kertomatta miehelle :whistle: :D

A0205 & Oikku 14+0 ;)
 
lemission laiskana
huh, ultra takana, kuvankin laitan kun kerkeän, kaikki oli hyvin turvotusta 1.6mm ja pituutta jo 6,2 senttiä :heart:

Miron äiti: minkäkokoinen teidän asukki oli?


lemission ja hippula 12+4
 
Mutzi81, hienoa! =)

Meilläkin laskettu aika 26.4., mutta viikot silti 10+1, kai neuvolassa neuvolan tavalla. Siis nuo laskemiset.

Olipas kiva käydä vähän shoppailemassa. Ostin mm. ihanan seeprakuosisen fleeceviltin, minä kun tykkään noista eläinkuosista. :)
 
Ihania ultra uutisia :flower:

minä oon vissiin jo tottunut tähän finninaamaan, etten muistanu oireisiin sitä laittaa :LOL: naama on ihan järkky!! sormenpäänpään kokoisia paiseita ja niin kipeitä :'( vaan onneksi tää jossain välissä rauhottuu.

minunki oli pakko ostaa kirpparilta 50-56 cm nallepuh body valkoinen ja saman kokoinen nallepuh pöksyt keltaiset, oli niin namit ja passaa molemmille.
tytölle kyllä voi sinistä laittaa päälle, mut pojalle ei vaaleenpunaista!!
 
Anjii
Heips! Täällä myös yksi huhtikuussa toistamiseen äidiksi tuleva!

Tässä yksi tyhmä kysymys..
Tänään oli np-ultra. viikkoja kasassa 12+5 eli laskettu aika on kuukautisten mukaan 7.4., mutta nyt mittojen mukaan laskettua aikaa muutettiin 5.4.
Eli onko kuitenkin viikot sama 12+5 vai pitäiskö olla kaksi päivää enemmän eli 13+0?? Meni vähän polla sekaisin.. Kaikki oli hyvin. Turvotusta oli 1,3.
 
Lisko
Anjii: kyllä sinulla tulee viikkoja nyt täyteen se 13 :) (ainakin mä ymmärrän sen noin :) )

Miron äitillä ja mutzilla oli kivoja ultra uutisia ja Miron äiti: ihan kuva sisusta :) :flower:

Täällä väsymystä, varsinkin koulun suhteen :/ Huomenna olis koululla työntäyteinen päivä, ei millään jaksais ja vielä perjantai :/ Mutta aah ihanaa viikonloppu alkaa :)

Tiistaihin pitää ootta, niin on lääkäri ja sydänääniä päästään metsästää :)

Nyt kahville ja sit makoilemaan, pääsis jo nukkumaan \|O

Lisko rv 12+1 :)
 
ihanaa kuuin pikkuisen sydän äänet tänään :) :D oli erittäin suuri helpotus se että ne kuulin!!!aivan mahtavaa kuulla ne pikkuiset sydämen viuhtomiset :D

kivaa kun kaikilla ihania ultra kertomuksia :heart: aivan mahtavaa!!!

miron äiti: muutako lasketun ajan mulle.elikkäs nyt olisi 29.4.07 kiitos :heart:

mutta eipä meillä muuta gismo & pikkuinen 9+4
 
Lisko täällä taas
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 18:18 Lisko kirjoitti:
Anjii: kyllä sinulla tulee viikkoja nyt täyteen se 13 :) (ainakin mä ymmärrän sen noin :) )

Miron äitillä ja mutzilla oli kivoja ultra uutisia ja Miron äiti: ihan kuva sisusta :) :flower:

Täällä väsymystä, varsinkin koulun suhteen :/ Huomenna olis koululla työntäyteinen päivä, ei millään jaksais ja vielä perjantai :/ Mutta aah ihanaa viikonloppu alkaa :)

Tiistaihin pitää ootta, niin on lääkäri ja sydänääniä päästään metsästää :)

Nyt kahville ja sit makoilemaan, pääsis jo nukkumaan \|O

Lisko rv 12+1 :)
Miron äiti tarkoitin IHANA kuva sisusta :whistle: :) Aina tulee jotain virheitä, mut eiköhän noista nyt jotain selkoa saa ;) Väsyttää niin, et ei näekään enää ja ajatus kulkee nopeemmin kun ehtii kirjoittaa :)

Menen pojan hakemaan suihkusta ja kohta katotaan salkkarit :)

Lisko taas :wave:
 
Kovasti ootta kirjottanu. Mulla on joku hyvä jakso taas menossa. Yhtään ei oo iltasin tehny pahaa saatika aamulla huonoa.Toki on ollu väsy kyllä senkin edestä. Voi kun sais mennä maate ja vetää peitot korviin. Eikä tarttis huomenna mennä töihin jotta sais aamulla nukkua niin pitkään kun huvittaa mutta taitaa haaveeksi jäädä kello kun soi kuitenkin aamulla taas työmaalle. mulla jatkettii sopimusta joulukuuhun saakka ja saan olla pääkonttorilla nyt sitten töissä. mutta elän toivossa että pääsen samaan paikkaan missä oon ollu tähänkin saakka. sielä kun on työkaverit tuttuja ja läppä lentää joka päivä. Mulle kun työkaveri laukas että vedä maha sisään kun seisoin tiellä mä jäin hölmönä kattomaan päälle.... :LOL: ja nauroin..... ;)

työ ainakin on sellasta että jaksan aivan varmasti tehdäs itä loppuun saakka jos vaan saan olla töissä.
 
Tervehdys.

Eilinen kirjoittaminen jäikin välistä ja syy siihen löytyy "vikalistasta"

-Väsymys!!!!!! Voisin nukkua vaikka koko päivän!
-Etova olo vielä välillä
-Alavatsakipuilu, kohtu taitaa kasvaa =)
-Niin ja mullakin meinaa toi oikea pakara temppuilla välillä, se meni viime odotuksessa aivan jumiin, katotaan miten nyt käy.

Ihania ultrakuulumisia oli ja sisusta kuvakin profiilissa, onnea teille hyvistä uutisista. =)

Veriryhmästä joku kirjoitteli, mulla on A-, eli verta otetaan useammin raskauden aikana, kun jos rhesus tekijä olisi positiivinen. Hyvin on mennyt raskaudet tästä huolimatta. Vauvat ovat kaikki olleet rh+, eli oon saanut sitten piikin pyllyyn laitoksella synnytyksen jälkeen tämän takia.

Unista oli galluppia, mä en oo nähnyt juuri mitään unia, johtuen ehkä siitä, että nukun niinkuin tukki nykyään. Illalla simahdan aika nopiaa, kun itteni oikaasen ja aamuun asti voin heräämättä nukkua, jos nyt ei vessaan tartte nousta. Väsy siis on.

Masu kasvaa kovaa vauhtia. Nyt kun vielä laitoin päälle mammafarkut ja -paidan, nää oikeen korostaa vattaa. Ihanaa! :D

Jees, mutta tää taitaa mennä tsiikaamaha mitä teeveestä tuloo.

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 14+3<br><br>
 
nytten se kunnon tauti sitten iski.. kuumeen nosti eilen..ja tänään yritin töissä olla mut eihä siitä tullut mitään ja eiku vaan sairaslomalle.. ainakin tän viikonloppuun määräs..
ja huomenna pitäis mennä toiselta puolen suomea uutta autoa hakemaan.. ei taira tämä tyttö jaksaa lähteä..
itse oottelen sitä ultraa kovasti..olis ens viikon perjantaina.. mutta neuvolaa jotenki ootan vielä enemmän, että pääsis kyselee ja ihmettelee asioita..
viikonloppuna saadaan pahvilaatikollinen vauvan vaatteita..ku tuleva mummo(miun äiti) oli meirän vanhoja vaatteita löytänyt.. ja sitten itekki jo ostelin vähän vaatteita..

sitähän miun piti kysellä, että meinasitteko te vauvan sukupuolen ottaa sitten joskus selville? vai haluatteko te pitää sen yllätyksenä?

T:heitukka & "möykky"10+6
 
Meilläkin eka lääkäri takana ja nyt tästä tulikin sitten todellisempaa myös isälle! Näky nimittäin niin selvästi ultrassa asukki, ettei jääny epäselväks. Sydämensykekin näky, ja kun lääkäri vähän laitteellaan härkki, niin vaavikin heräs ja vaihto vauhdilla kylkee! Oli aika huisin näköstä se! =)
Sikiön koko (6,1 cm) vastas viikkoja, eli la on siinä yhdeksännen päivän tienoilla. Korttiin merkittiin 10.4. eli jos Miron äiti haluaa sen muuttaa, niin käy meille.
Niskapoimu oli alle millin, oisko ollu jotain 0,6mm. Ei siis nähty tarpeelliseks mennä lisätutkimuksiin. Tai verestähän ne sen vielä katsoo, mutta soittaavat sitten jos jotain tulee. Tällä hetkellä ainakin iloitaan täysillä!

Tai toisaalta iloa lannistaa aika paljon se, että toinen kissamme jouduttiin lopettamaan eilen, ku se meni niin huonoon kuntoon. Oli sillon pari viikkoo sitten kolarissa (taisin kertoakin siitä..), ja nyt sitten jostain syystä keuhkot ja sisäelimet romahtivat täydellisesti. Mitään ei olisi ollut tehtävissä. Totta kai tiedostan menettämisen riskit, kun otan lemmikin, mutta sitä vaan aina toivoi, että se lähtö olisi ollut nopea ja kivuton. Nyt ei todella ollut sitä. Eläinlääkärikin totesi, ettei ollut "kaunis" kuolema. Vilma oli kuitenkin elämässäni mukana yli 8 vuotta, niin kyllä siitä aika läheinen ehti tulla.. :ashamed: :'(

Mutta aika kuluu, ja toivottavasti se parantaa. Pitää vaan kovasti katsella noita ultrakuvia ja miettiä tuota uutta, ihmeellistä elämää. On se vaan kumminkin niin ihmeellistä, että minunkin ruumiini pystyy tuollaista tekemään.. :/ :)

Mut nyt nukkumaan, ettei huomenna tarvitsisi päiväunia ottaa. Voisi käyttää päivän tehokkaasti ja siivota ahkerasti!

:wave:
 
GIZMO: vai miten se nyt kirjoitettiinkaan .....
mä valvoin tossa muutaman viikon just samalla tavalla eli päivällä älyttömän väsynyt ja illalla väsyneenä nukkumaan ja kun kello tule puol viis ni alkaa kelloon tuijottaminen ja "pikku"torkut ja taas kelloa ja puoltuntii suurinpiirtein kulunut.... oli ärsyttävää kun pitäis kuiteski töissä jaksaa....

ajattelin jo kauhulla noita ultra ja muista rasitus aikoja kun täytyy duunissa tehä kaikki minuutilleen takisin.... ja niistä viikoista tulee sit raskaita kun saa toisina päivinä painaa pitempää päivää ÄLYTÖNTÄ!!!!

tai sitten alkoi taasen pahhimman luokan raskaus morkkis.....

no kirjoittelemisiin..... olisko muuten mitään järke alottaa uutta pinoo kun hankalaa ainakin "tällaselle tietokone nörtille" selailla tätä himu isoo pinoo....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 22:31 tinni kirjoitti:
olisko muuten mitään järke alottaa uutta pinoo kun hankalaa ainakin "tällaselle tietokone nörtille" selailla tätä himu isoo pinoo....
Moikka tinni. Tästä uuden pinon aloittamisesta olikin puhe jo tuolla aikaisemmin, että eihän aloiteta semmosta, koska mun mielestä ainakin on kiva, kun mukana on kaikki noi alkuhöpinätkin. Pystyyhän sitä hypätä suoraan ekalta sivulta viimeiselle sivulle, eikä se selaaminen oo yhtään sen hankalempaa kuin esim kymmensivuisen pinon selaaminen. Vai mitä muut on mieltä????????? On vaan niin kiva välillä kurkkia tuonne ihan ekoille sivuille, että mitä ollaan silloin jännitelty. =)

Mutta tietenkin jos muutkin haluaa uutta pinoa aloittaa, niin ei siinä mitään! =) <br><br>
 

Ihania ultrauutisia! Niitä on aina tosi kiva lukea ja katsella noita ultrakuvia. On ne vaan ihmeellisiä =)

Täällä aletaan matkaan valmistautumaan. Ihanaa päästä "vapaalle" =)
Väsymyskin tuntuu hellittävän juuri sopivasti, iltaisin jaksan valvoa jopa yhteentoista :LOL:

Ja minä olen kyllä sen kannalla että pidetään vaan tämä alkuperäinen lista. Musta on kans ihana selailla noita vanhoja tarinoita tuolta alkupäästä aina silloin tällöin. Mutta mitäs mieltä muut on?

Joku galluppi taisi olla mutta unohtui... Eli tosi hauskaa viikonloppua huhtimasuille!

terkuin
Nupsuliina ja Eppu 14+0 :heart:
 
en nyt millään pahalla tarkoittanu vaan lähinnä sitä että mulla voi mennä viikkokin välissä et ehin tänne ni kyllä niitä sivuja sinä aikana aikamoinen määrä tulee ja aikaa ei miulla ainaskaa oo ko iltasella ko poitsu on menny nukkuu ja sillo täytyy tehä tusina muutakin asiaa kun ukko tekee keikka hommaa ja on kotosalla vain joka toinen viikko mut enköhän tässäkin pinossa selviä sekoilen kyllä tosi paljon enemmän mutta koittakaa kestää :D
 

Yhteistyössä