Moikka kaikille pitkästä pitkästä aikaa.
Mulla on vointi hiukka ollu parempi, ei oo juuri ollu pahoinvointia no vähän väsymystä mut ei muuta.
Harmittaa kun on jääny joku syömis vimma päälle tosta kun oli sitä pahaa oloa, kun se oli ainoo mikä helpotti.
Mitään vuotoja ei sen yhdenpäivän jälkeen ollu. Neuvolaaan kun soitin silloin niin sano että mulla oli kans niinku menkat sen yhden päivää.
Me ei varmaan oteta sitä äitiyspakkausta kun on kuitenkin jo paljon vaatetta ja kun tyttö on vasta reilun vuoden niin siltä on pakkaus tallessa ja pojaltakin on vaatteet tallessa.
No noihin synnytyksiin on kyllä kans kommentoitava...
mulla eka synnytys kesti 7h ja poika oli 52cm ja 3300g tuntu aika pitkältä mut jäi tosi hyvät fiilikset, sillon oli epiduraali ja oli hyvä.
toinen kesti vajaa n 3 tuntii ja supparit oli tosi kipeet enkä ehtiny ees saamaan epiduraalia, ponnistaa ei tarvinnu kun tyttö vaan puski sieltä itestään mutta ei se mun mielestä lopun viimein sen kummallisemmalta tuntunu kun eka synnytyskään. Toka oli helppo kun ei tullu tikkejä eikä mitään niin alapää oli heti ihan kunnossa Tyttö oli 47cm ja 2760g.
Nyt vähän jännää et jos tämä tulisi vielä nopeammin niin ehdinkö ees sairaalaan kun viimeksi olin reilun tunnin ja tyttö oli maailmassa
Tai sit tulee joku tosi tuskainen imukuppi/pihtisynnytys :x
kyllä vähän hirvittää voiko kolme synnytystä sujua kaikki niin ns. kivuttomasti.
Tosta mahasta viellä ...se on ihan turvonnu. viikonloppuna olis kaverin häät.. ja mulle ei taida mennä mitään päälle kun turvonnumasu pursuaa :'(
Neuvola huomenna, jännittää kuuluuko sydänäänet =)
Jep ei muuta tässä sit kai ollu, vointeja kaikille :heart:
Saana 9+2