HUHTIKUUN MASUJEN PINO

TÄällä kauhea olo jatkuu..... eilen oksensin eka kertaa oikein kunnolla, oksentaminen jatku pitkin iltaa ja lakkas n. neljän aikaan yöllä =( . Tänään on ollu huomattavasti parempi olo, eikä oikeestaan kertaakaan oo ees kunnolla oksettanu.

Tuosta rasvaamisesta sen verran, että en ole kummankaan kohdalla rasvannu mahaa, eikä yhtäkään arpea oo tullut. Tisseihin tuli muutama mutta nekin on jo niin vaaleat, että tuskin huomaa. Joten mulla ilmeisesti on vaan venyvää ihoa ? :D

Ädä: tuosta keskenmenoasiasta ajattelen, että eiköhän sitä saa surra omalla tavallaan olipa lapsia kuinka paljon tahansa jo ennestään. Minulla oli jo 2 lasta kun oli ku ja se oli todella rankka kokemus. Sen jälkeen oli keskeytynyt km joka oli mulle ainakin niin vaikea, että jouduin jäämään töistä sairauslomalle. Niin, ei ne olemassaolevat lapset korvaa menetettyä....ne ainoastaan auttavat toipumaan nopeammin.....ehkä. Mutta äläs ny maalaa mörköjä seiniin, todennäköisesti sulla on kaikki ok? Millon pääset ultraan?

Mulla olis ollu huomenna neuvola.. mut sitten tulikin aamuksi ihan äkkilähtö kajaaniin ja jäädään sinne vielä viikoksi.. eli neuvola siirtyi 11.9 no ei sinänsä haittaa.. sain kuitenkin tilattua ultra ajan ja se on 19.9.. nyt jo rupes jänskättää..

Eipä tänne sen kummaisempia.. aamupäivästä ja vähän iltapäivästäkin oksentelin..mut nyt näyttäs taas rauhoittuneen.. jos sais vaikka pakattua kaikki mukaan reissuun..

Katsotaan kerkeenkö käydä ens viikolla kirjoittelemassa.. mut kirjoittelen viimeistään sit viikonpäästä...

hyvää viikonloppua kaikille!

T:gemini + masukki rv 9+2 :heart:

niin noista arvista vielä.. mulle lääkäri sanoi että vaalea veriköille tulee helpommin arpia mitä tummille.. eli meikeläinen siis kun on blondi.. niin arpia onkin koko maha, rinnat,"kankut" ja hartijat täynnä.. mulla arpia tuli myös raskausmyrkytyksen takia.. koska turposin niin nopeasti.. ja tietysti kaksosraskauskin teki oman osansa.
mun maha oli kuin sen Painanjainen Elms streetillä: Freddie Groogerin naama.. synnytyksen jälkeen kun viel löllötti mut ei ollu enää pinkee.. :eek:

Iltoja!

Ekax kommentit vaikka tuohon rasvaukseen.. Eli esikoiselta rasvailin satunnaisesti oriflamen voiteella, eikä arpia mahaan eikä rinyoihin ilmestynyt. Mutta pakaroita en huomioinut rasvauksessa ollenkaan ja niihin kyllä arpia tuli! kohta alotan uudelleen, jos sillä saisin taas arvet ehkäistyä.

Meillä myös on aikapaljon tavaroita jo valmiina, kun on vielä senverran pieni tuo esikko. Vaunut, matkarattaat, sänky (tosin esikko on siitä vierotettava ennen sitä), kaukalo ja tytön vaatteita löytyy kyllä aika paljon! Ja jos poika tulee, pääsee ostoksille! Tänään kyllä lupasin kaverilta kaksostenrattaat ostaa. Sillä oli ne netissä myynnissä, kun haluaa päästä ennen talvea niistä eroon.

Onko muut ehtiny jo miettiä äitiyspakkauksen ottoa? Miulla on se viimevuoden pakkaus ja tälläkertaa ajattelin rahat ottaa. Toppapuku on käyttämätön, samoin puolet vaatteista, olivat olevinaan niin poikamaisia :D Taidan olla vähän turhamainen, mutta ei nuo vaatteet esim. h&m:llä kauheesti maksa ja saa mieluisia. Ja ne kestää sen ajan, kun niillä käyttöä on. 140?:lla saa kuitenkin jo ihan kivasti vaatetta ja oman näköisiä!

Iltaa.

Rasvaamisesta... ekassa raskaudessa rasvasin ahkerasti masua ja arpia tuli niin, että muille olis voinut jakaa :LOL: No mulla on kyllä semmonen iho, että mulle helposti tulee arpia, eli osasin sitä odottaakkin. Nyt en sen kummemmin oo ajatellu rasvailla, kuhan nyt ne normaalit rasvaukset ettei iho ihan kuiva oo.

Hankinnoista... meillä on kaikki tavarat vielä tallella, eli eipä juuri mitään tartte hommata. Ja kun ennestään on poikia ja tyttö, on vaatteitaki molempia. Toki jotain uutta pitää hommata uudelle vauvalle sitten kun hän maailmassa on ja näkee kumpi sieltä tulee.

Äitiyspakkauksesta... mä aion sen taas tälläkin kertaa ottaa. Oon joka kerta sen ottanut ja mä tykkään, että se kuuluu mun odotukseen jotenkin olennaisena osana. Ymmärrän kyllä täysin niitäkin, jotka sen rahana ottaa, kukin siis tyylillään ja niin kuin parhaalta tuntuu!

Olikohan muita kysymyksiä??? En muista.

No kuitenkin tänäänkään en oo oksentanut, aah mikä ihanuus! Noi taput on ihania!!! Välillä yököttää mutta se on niin pientä verrattuna siihen kokoajan oksenteluun, että kestän kyllä sen. =)

Mulla on huomenna synttärit, ja mies tuolla värkkää mulle lastenkans synttärikakkua, taidanpa mennä kohta maistamaan.

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 10+3

Lisko
Olipas taas paljon lukemista :whistle: :) Tervetuloa taas uusille :flower: :)

A0205: mkä tuo juttu on, et voi tähtien ja kuunkierron mukaan kattoo kumpi olis tulossa? Ihan milenkiinnosta minäkin haluan testata :)

Bb:sta oli kyselyä joskus, olen kattonut nyt nuo pari jaksoo ja aion kattoo jos vaan jaksan (saahan ne nauhalle jos tulee väsy :eek: :D ) Viime vuonnakin seurasin lähes joka ilta :)

Oireista: turvotusta on täälläkin, yhdet (uusimmat) housut on jäänyt pieneksi :ashamed: Mahaa puristaa niin, et on epämukavat, mut onpahan uudet sit vielä ens keväänä :)

SHV: :hug: toivotaan, et masussa on sikiö :flower:

Syntymähäjy: Juu pysy vaan täällä meidän mukana vaikka la siirtyisi maaliskuulle, mitä sitä kesken muuttelemaan :) Aika samassahan ollaan raskaudessa menossa kuin maaliskuiset (ainakin meilkein :) )

G: En ole uudelle tulokkaalle ostanut vielä mitään. Paljon on tavaraa esikoiselta, mm. vaunut, sitteri, rintareppu, matkasänky, pinnasänky ja paljon paljon vaatteita :whistle: :) Jos tulee tyttö niin olen varma, et vaatteita tulee ostettua ihan sikana lisää, mut jos poika niin esikoiselta on jäänyt paljon hyviä, toki pitää ostaa uudelle tulokkaalle uusiakin vaatteita, olipa sit sukupuoli mikä tahansa :D

Alaselän kipu on tullut minullakin uusimpana vaivana :ashamed: Tänään särki ihan sikana, poltteli niin kuin joku kirjoitti :/ Työharjoittelun vielä aloitin maanantaina ja jaloillaan joutuu päivän seisomaan ja kävelemän tosi paljon, saa nähdä miten jaksan :\| Huomenna ei ole töitä vaan koulua olis illalla klo. 14- 01.30, mutta päätin, etten mene, haen sairasloma lapun tai olen ihan omalla lomalla, mutta en jaksa tuollaista iltaa millään, just tuon selän takia :/

Äippäpakkaus: En ota, otin esikoiselle, mutta en tykännyt käyttää niistä vaatteista puoliakaan, otan sen rahan ja ostan vauvalle ite mitä tykkään käyttää :)

Huh, tulipa tekstiä, nyt lopetan, ukko- kulta tuossa jo hönkii niskaan kun olis vissiin hänen "vuoro" :whistle: :)

Lisko ja pikku tirppis rv 8+1

Lisko:
Linkki kyseiseen ketjuun :wave:
http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=539681

Omaa napaa:

Finnejä pukkaa ja paleltaa \|O \|O
Kokoajan fiilis että tulee kipeeksi, mutta ei sitten kuitenkaan :kieh: ei sillä että haluaisin tulla, koska huomenna LÄHDEN TÖIHIN :D :D

Kenelläkään ei voi olla parempaa työmotivaatiota kuin mulla, Hitsi että on kivaa :D :D :D ( kukaan ei arvaa, että kotona tullut oltua melkein 4.5v :whistle: ;) )

A0205 & Oikku 9+5 ;)

Muoks. Tuli sitten lihavoitua ne tekstit, joita ei pitänyt... :ashamed: <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2006 klo 18:37 hömppö kirjoitti:
TÄällä kauhea olo jatkuu..... eilen oksensin eka kertaa oikein kunnolla, oksentaminen jatku pitkin iltaa ja lakkas n. neljän aikaan yöllä =( . Tänään on ollu huomattavasti parempi olo, eikä oikeestaan kertaakaan oo ees kunnolla oksettanu.

Tuosta rasvaamisesta sen verran, että en ole kummankaan kohdalla rasvannu mahaa, eikä yhtäkään arpea oo tullut. Tisseihin tuli muutama mutta nekin on jo niin vaaleat, että tuskin huomaa. Joten mulla ilmeisesti on vaan venyvää ihoa ? :D

Ädä: tuosta keskenmenoasiasta ajattelen, että eiköhän sitä saa surra omalla tavallaan olipa lapsia kuinka paljon tahansa jo ennestään. Minulla oli jo 2 lasta kun oli ku ja se oli todella rankka kokemus. Sen jälkeen oli keskeytynyt km joka oli mulle ainakin niin vaikea, että jouduin jäämään töistä sairauslomalle. Niin, ei ne olemassaolevat lapset korvaa menetettyä....ne ainoastaan auttavat toipumaan nopeammin.....ehkä. Mutta äläs ny maalaa mörköjä seiniin, todennäköisesti sulla on kaikki ok? Millon pääset ultraan?
niin toivotaan ,voihan toki olla että nää epäilykset johtuu myös pitkälti siitä että on vaan niin uskomatonta että olen raskaana =)
ja ultra on ens vkon tiistaina,pitäkää kaikki peukut pystyssä!!6+5 viikollahan kävinkin jo ja sillon raskauden osalta kaikki oli ok,syke näkyi jne.mutta löydettiin oikealta munasarjoista 4,5cm kysta jota siis nyt seuraavassa ultrassa kattellaan ettei vauvan takia sitä aikaa mulle kyllä ole annettu mutta kai ne nyt sen samalla kattoo että hengissä on ja kenties viikot tarkemmin kun viimeks vaan katsoi että näkyy sikiö ja syke ja keskitty sen jälkeen siihen kystaan että ei mittailtu ollenkaan.tosin kai viikkoja tarvinnu olla yli sen 6 kun se syke on näkyny?ja tuskin ainakaan enemmän että ei tässä varmaan lasketut ajat muutu jos kaikki on hyvin kun eikös yleensä sanota että heittoo vähintään 7 pvää ja sen jälkeen laskettua aikaa muutetaan??
ädä ja hippula 8+1

Moikka,
Nyt oli ihan pakko vaan kirjoittaa siitä ilosta kun on kymppiviikko täynnä eli siis 10+0. Niin se aika vaan rientää, äsken oli vasta seiskalla =)

Minulla välillä ärsytys nostelee päätään. Tosi helposti suuttuu asioista ja toisen sanomiset on kyllä välillä niin tyhmiä että saa pidätellä itseään. Ja sitten vastaavasti on tippa silmässä ihan pienestä. No kuulunee asiaan.

Itse en tainnut koko galluppiin kommentoida. Eli yksi ihana vaaleansininen kirahvipaita on ollut pitkään varastossa ja joskus ostin myös aivan ihanan vauvan syntymätaulun, tarkoituksena oli antaa se silloin odottavalle kaverille, mutta onneksi taulu sitten "hukkui" ;)
Mutta muuten innolla odottelen ostoksille pääsyä. Varmaan täältä ostetaan vaatteita kun ne ovat halpoja, sekä jotain leluja (äitille barbeja ja isälle legoja) ja mahdollisesti jopa vauvan sänky. Mutta odotan kyllä kovasti että kotisuomeen pääsisi tavaroita tutkistelemaan.

Äityspakkauksen otan ehdottomasti. Varsinkin kun eka on tulollaan, niin koen sen kyllä tosi tärkeäksi osaksi raskautta. Mun mielestä tämän vuoden vaatteet oli vielä tosi ihanan värisiä, sopinee sekä tytölle että pojalle.

Mutta jopas tuli sepustusta. Pitänee lukea vielä läpi ja muokata sekotukset =)

Ihanaa viikonloppua! Maanantaina saankin jo varata ultran, tosin vasta 13.9 se sitten tulee olemaan. Ei malta odottaa. Äidillä olisi vielä tänä sunnuntaina synttärit niin olisi ollut ihana kertoa jo nyt...Mutta ehkä se on yhtä ihana uutinen vielä parin viikon päästäkin.

terkuin

Nupsuliina 10+0 :heart: :heart:

Ja onnittelut kaikille uusille jos on jäännyt onnittelematta =)

Hyvää Syntymäpäivää Syntymähäjy! :flower:

Äitiyspakkauksen otan,Mirolle sain vuoden 2003 pakkauksen, ja kyllä siitäkin tykkäsin. Varastossa on paljon vauvan vaatteita, omia vanhoja, siskonlapsien vanhoja ja miehen siskon lapsien vanhoja, mutta kyllä on silti uusiakin ostettava. On niitä jo kaupoissakin tullut "hieman" hypisteltyä :D
Esim. näin ihanan vaaleanpunaisen nallepuh haalarin koko 50 cm ja se oli tosi ihana, mutta kauppaan se vielä toistaiseksi jäi. :whistle:

Mä aattelin kysyä sit sukupuolta, kunhan vaan mahdollista, Mirosta en kysynytkään, kun kaikki sano mun masusta, että poikahan sieltä on tulossa.
Tosin miehen veljen vaimolle sanottiin ultras että kyllä se poika on, mut tyttö tuli. Joten... kaiketi täytyy ostaa semmosia vaatteita jotka sopii molemmille.

Tänään en ehtinyt kun kaataa kahvin kuppiin ja tuoksutella sitä, niin jopas sai vessaan juosta. Jotenkin tuntuu siltä että tää pahoinvointi ja huono olo on vasta alkamassa :x

Tavaroista meillä on jo sänky ja sitteri.Turvakaukalo pitää hankkia sekä uudet vaunut.. Tai äite osti hoitolapsia varten vaunut ja ne taitaa olla parempi kuntoset kun meidän omat jos ne sitten, kun äiskä jäi jo pph hommista eläkkeelle, tai sit siskolla ois kans ihan hyvät vaunut. No tiiä sitten en nyt ainakaan ihan hunajaa rupee uusistakaan maksaa..
Sen sit näkee...
Porukoille tästä kohta lähetään, kun mies jää jälleen ylitöihin, niin tulee sit meidät hakeen sieltä illalla...

heips.tänään mulla taas hieman luottavaisempi päivä raskauden jatkumisen suhteen :) onhan mun olo tosi hyvä verrattuna aikasempiin raskauksiin mutta on tää olo silti koko ajan pysyny tämmösenä etovana ja ei normaalina :) toisaalta välillä tunnun ajattelevan että olo ois melko normaali mutta tänään huomasin etten ole yli viikkoon juonu kahvia kun ajatuskin ällöttää ja minä jos joku oon ollu kahvin ystävä,paitsi alkuraskauksissa..en oo ikinä raskaana ollessani pystyny juoman kahvia kun korkeintaan rv20 jälkeen..
mulla muuten aamulla kun autoa ajoin tuntui taas melko voimakasta menkkakipuilua vatsalla :/ mietin että onkohan tästä raskaudesta vai siitä kystasta?ja sitten oli se kysely et onko jotain jo hankittu vauvalle niin minun vastaus on kyllä että ei todellakaan :LOL: uskois nyt eka että vauva tosiaan tulee ja ehkä sitten vasta jotain..aikas paljon saa kyllä sisaruksilta,turvakaukalo nyt tulee ekana mieleen mitä tarvis hankkia.kehto,hoitopöytä,vaunut jne on tallessa .
ädä ja hippula 8+2

G:

Meillä on valmiina vaunut (ollut nyt miehen siskolla lainassa), ja kaipa tuolta sitterikin löytyy...turvakaukalon ajattelin ostaa uutena, taikka sitten suoraan istuimen, jossa menee pari vuotta..Toi kaukalo ikä on niin lyhyt... :/
Vaatteita en aio ostaa, ennen kuin tiedän kumpi tulee...tapana on ollut ostaa aina vauvalle uudet vaatteet laitokselle, jotka sitten säästän.
Kakkoselle ostin törkeen kasan tyttöjen vaatteita, esikoiselta kun oli jäänyt kaikki poikien vaatteet, ja jäipähän käyttämättä kun poika tulla tupsahti... ;)
Mutta onneksi ne lähti kiertoon miehen siskolle joka sai tytön.
Hoitopöytää en ole käyttänyt kuin max.kuukauden, eli jää sekin hankkimatta...
Niinhän mä sanon, mutta kyllä tuossa joulun tienoilla viimestään iskee se pesänrakennusvietti, ja alan hösäämään vauvalle kaikkea....on se vaan niin ihanaa ostella uusia juttuja :whistle: ;)

Syntymähäjylle suuret onnittelut :wave: :D

Minäpä tästä otan, ja lähden TÖIHIN!!!!!!!!!!!! :D :D :D
(kevyt 9.5h työpäivä aluksi)

A0205 & Oikku 9+6 ;)

nuppulotta
Heippa taas!!

Oon toista päivää maannut kuumeessa ja kauheassa räkätaudissa, plääh. Onneks pari vuotias voi olla päivän päiväkodissa...
Kävin kuitenkin eilen ensimmäisellä neuvolakäynnillä. La kirjattiin neuvolakorttiin 10.4 eli jos Miron äiti ollaan tarkkoja niin sä varmaan näppärästi sen muutat pinosta =).

20.9 olis edessä ultra ja sen perään np ja parit verikokeet + neuvolalääkäri. Onhan siinä työaikaan menoja järjesteltävänä.

Galluppiin: En tod.näk. ota äitiyspakkausta. Nuorimmaisen vaatteet ja tarvikkeet on vielä jemmassa. Jos poika tulee niin sit ei oo kyllä mitään päälle laitettavaa ;) :LOL:

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!! :hug:

Taas on viikko vierähtäny ettei mitään..
Ukko on tänään piiitkän päivän töissä :( Mutta onneksi tuo isäni lupasi tulla illemmalla kyläilemään (nostaa vähän mieli alaa) Leikkii siten likan kanssa niin ei tarvi olla koko iltaa kontu sillaan lattialla...

ÄippäpakkauksestaTuolla jo aiemmin taisin mainita että en näillä näkymin ota sitä, kun on jo valmiina kaikkea! Ja minä kun kävin kattomassa sitä kelan sivuilla niin sehän oli aivan vaaleen sininen koko pakkaus :\| Viimeksi jäi vaatteet pitämättä kun olivat just kesällä sopivia ja oliniin lämmin ettei niitä voinnu laittaa ni ovat nyt sitten seuraavalle! Mun mielestä olis paras että olis lista mistä sais valita mitä haluaa siihen pakkaukseen! Kun on jo uudelleen synnyttäjä Ja kun ei kaikki tykkääkaikesta! En sillä olen ihan kiitollinen että se on olemassa! Mutta tuo oli ihan käytännöllisyys juttu..

Oma odotus ei ole muuttunut. Turvotus aika lailla laantunut ilmavaivojen mentyä. Viime yönä valvoin tunnin kun ei vaan kertakaikkiaan väsyttäny 2,30-3,30 nyt kyllä vähän meinaa olla höntti olo!

Musta tuntuu ettäkaikki on jo käynny neuvolassa meillä se on vasta ens torstaina kaameen pitkä aika :ashamed:

muistaako kukaan missä vaiheessa äitiyspakkaus vaihtuu? tai tän vuoden pakkaustahan riittää luultavasti aika pitkään ens vuodellekin ja musta tuntuu että haluaisin mielummin tän "vanhan" sitte... tykkäsin tästä.

entä tulisko kenellekään mitään erittäin hyviä tekosyitä mieleen että miksei voi häissä ottaa? ehkä just jonkun tervetuliaismaljan mutta... mietin että vetoaisin lääkkeisiin mut ainaki yks kaveri tietää etten enää syö niitä joten se varmaan arvaa sitte. autoon on varmaan turha vedota ku on kuljetukset! :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.09.2006 klo 12:03 honiska kirjoitti:
muistaako kukaan missä vaiheessa äitiyspakkaus vaihtuu? tai tän vuoden pakkaustahan riittää luultavasti aika pitkään ens vuodellekin ja musta tuntuu että haluaisin mielummin tän "vanhan" sitte... tykkäsin tästä.

entä tulisko kenellekään mitään erittäin hyviä tekosyitä mieleen että miksei voi häissä ottaa? ehkä just jonkun tervetuliaismaljan mutta... mietin että vetoaisin lääkkeisiin mut ainaki yks kaveri tietää etten enää syö niitä joten se varmaan arvaa sitte. autoon on varmaan turha vedota ku on kuljetukset! :D
mulla oli juuri pari viikkoo sitten kahdet häät missä oltiin,toisessa sanoin että oon autolla ja toisessa vaan että miehen kanssa sovittiin että kumpikaan ei juo kun seuraavana päivänä menoo mitä ei pystytty peruun..tosin pari arvas jälkimmäisissä häissä silti.

Täällä olo edelleen kermee,olen kyllä jo töihin asti löytänyt
ja arvaa vaan sitä työ määrää mikä oli kertynyt pöydälle :eek:

Raskausarvista sen verran että niitä on vaikka kuinka rasvailin,
tytöstä repes maha ja pojasta reidet,rinnat on myös arpiset.
Se on ihotyypistä kiinni vaikka voi se rasva vähän auttaa,
itse olen tummempaa joten arvet oli viininpunaiset tai lilat mut ovat nyt haalentuneet jo kun ed. synnytyksestä on 4v.

Äitiyspakkauksesta en viel tiedä,vaateita on, mut sisko sain lapsia mun jälkeen ja annoin kaikki baby vaateet sinne nyt niille on tulos marraskuussa vaavi joten kai niitä saan sit takas keväällä :/
Vaunuja ei ole, eikä sittereitä sun muuta joten hankinnat on edessä.
Viimeksi ostin kaikki kirpikseltä mut nyt ostan jotain uutta
mut katselen myös käytettyjä. Rattaita en uskalla ostaa käytettynä.
Helpompi rahallisesti nyt kun olen töissä,viimeksi jäin opiskelusta suoraan äippälomalle. Se on niin ihana hypistellä niitä pikkusen vaateita kaupassa,
tulee jokunen potkari väkisin ostettua vaikka niitä onkin tytöille ja pojille =)

Jaksamista kaikille mammoille

Hyvää synttäriä syntymähäjylle! :flower: :flower:

Äitiyspakkauksesta. Minä otan toisen pakkauksen. Tytölle sain vuoden 2003 pakkauksen joka oli lila-keltanen ja aika tyttömäinen, nyt sitten tulis toinen joka on aika poikamainen, ja sitten en varmaan mahdollisille tuleville lapsille enää pakkausta ottais. Ja mun mielestä on kiva kun kynsisaksia on yhdet hoitolaukkuun toiset kotiin, ja makuupusseja saa olla useampia, peittojakin on kva kun on vaihtovara, ja varmaan esikko omii oman harjansa jne.

Lisäks aattelin nyt ukolle väsätä isyyspakkauksen. NYt jo kun alkaa hissukseen keräämään niin tulee iso pakkaus, eikä tunnu isolta summalta rahaa. Aattelin laittaa siihen konjakkia tms. sikareita, bodyn vauvalle jossa lukee esim. isin kulta, ja paidan isille jossa maailman paras isi, ja niitä perinteisiä korvatulppia, kumihanskat ja pyykkipojan. Ehkä joku uusi kirja, tai joku hauska filmi joka kertoo kauhukakaroista tai siitä kun isi hoitaa lapsia tms. Hyviä ideoita otetaan vastaan. Jos antais ukolle sen synttäriksi (maaliskuussa), tai sitten jo jouluna.

Ilouutisia. Mulle on syntynyt viime yönä kummityttö. Mun pikkusisko sai esikoisensa. Tyttö oli n2.5kilonen ja 46senttinen. Vauveli kärsi synnytyksessä vähän hapen puutteesta, ja joutui hetkeksi happikaappiin, mutta voi nyt hyvin. Minä meen tietty illalla kattoon ja sylitteleen. :D

öö mitähän muuta mun pitikään kommentoida...

No omaa napaa. Olo ei ole mikään kovin herkullinen. Koko ajan edelleen ällöttää. Olen kuitenkin ruokapuolelta löytänyt uusia ulottuvuuksia; porkkanan ja tomaattien lisäksi minulle maistuu tee ja näkkileipä, pottumuusi, kana, viilikset, riisifrutit, rahkat yms.

Niin joo ja ollaan nyt kerrottu masukista mummoille ja papoille. Ja miehen siskoille miehineen. Omille sisaruksille en oo nyt vielä viittiny kertoa kun antaa nyt sen pikkusiskoni vauvansa kanssa ensinnä saada kaikki huomio.

heppuli ja sintti 8+6

Sitten vielä; se pakkaus ainakin 2003-2004 vaihtu niin että tytölle sain vielä 2003 pakkauksen, olin viimisiä jotka sen sai, ja la oli 19.5.

Niin ja viimeksi keskeytynyt keskenmeno oli tapahtunut näillä viikoilla. Sikiö vasta 9 viikkosta, joten nyt huoli on hirveä, ja koko ajan kuulostelen tuntemuksia, ja varmistan että oireet jatkuu jne. INHOTTAVAA! Kun ei voi yhtään nauttia tästä raskaudesta kun koko ajan pitää pelätä!<br><br>

Heippa!

työpäivä takanapäin :( meillä töissä niin #&%?$!* ilmapiiri :'( tuntuu että tekisi mieli parkua.#&%?$!* #&%?$!*.onneksi viikonloppu vapaa tiedossa..saa miehen ja pojan kanssa sitten olla.

tohon tavara kyselyyn..jos vaan pikkuinen joka niin rakkaaksi mahassa on jo muuttunut pysyy matkassa, meillä edessä kaksostenvaunujen osto koska esikoinen nyt 10kk.kaikkea muuta meillä on.uuden turvakaukalon ajattelin ostaa.sellaisen jonka saa kiinni siihen jalustaan ja helposti näin autoon.shoppailu hulluna meinasin uudelle tulokkaalle ostaa uusia pikkuvaatteita ;) eipä muuta tarvita.hoitopöytä on ja sitä käytän esikoiselle vieläkin.sitteri on uusi esikoisen sekin.vaunut yhdelle on ja rattaatkin.tavaraa on siis..en usko että otetaan pakkausta.ajattelijn ne rahat sijoittaa turvakaukaloon..

oireita ei mitn muuta kuin rinnat pirun kipeät.esikoinen päikyillä.pitäisi nopeesti suihkussa käydä että pojan kanssa päästäisi kun hän herää kaupungille ostoksille.hän menossa tarhaan ekaa kertaa maanantaina ja tarvikkeita sinne puuttuu: tuttipullo,kurahanskat, vaipat ja tarralenkkarit..

jes tänään aioin katsoa BB:een!olin ihan koukussa viime vuonna.koko viikon olen mennyt nukkumaan joskus 20-21 ei ole saanut BB katsella!

VOINTEJA HUHTIMASUILLE

PS.tässä raskaudessa ajattelin itseäni hemmoitella ja ostella paljon kauniita äitiysvaatteita :D viimeksi käytin kahtia eri housuja koko loppuraskauden sen olivat näköisetkin :ashamed:

Trev.gismo & pikkuinen 5+6<br><br>

Lisko
Ai niin eilen unohdin kertoa, et vauva uutisia ollaan kerrottu "jo" minun äidille :) Hän oli pari yötä meillä ja en malttanut olla sanomatta, oli ihan onnessaan ja oli odotellutkin uutisia :heart: :) Ja koko ajan sitä jauhoi, et "kuinka kiva se on esikoiselle kun saa kaverin" juu onhan se kivaa :) Niin ja ihan kohta haen minun siskon junalta, mennään kreikkalaiseen ravintolaan syömään ja kerron hänelle uutisen siellä :)

raputitirallaako kirjoitti, et neuvola vasta ens torstaina, et ole ainut, meilläkin on vasta silloin, mutta eiköhän tämä aika tässä kulu kun sisko on viikonlopun ja työharjoittelu jatkuu maanantaina \|O :whistle:

Joo mutta nyt lähden sinne asemalle, heippa :wave:

Lisko rv 8+2 :heart:

mia
helpottavaa kuulla, että jollain muullakin on rinnat kipeänä. Mulla on toinen rinta särkenyt jo parisen viikkoa ihan jtakuvasti, kohta lähen jo lääkäriin, jollei lopu. Gyneltä voi tietenkin kysyä, olen menossa tarkistamaan onko kaikki ok kymmenisen päivän päästä, nyt 6+1, joten silloin pitäis jo sydänäänetkin näkyä hyvin.

lisäksi on tää salaperäinen kuvotus, joka iskee täysin varoittamatta, tyylin töissä kahvipöydässä tai illalla sängyssa, ilman minkäänlaista ennakkoa siitä, etä huonoa oloa tulossa ja loppuu myös samalla lailla eli täysin on/off ilmiö. weikeää...... :/

äitiyspakkausgallupista sen verran että meillä ei kyllä juuri ole vaatteita jäljellä kun kahden jälkeen päätettiin, ettei enää vauvoja hankita :whistle: , ja tässä sitä nyt ollaan, mutta totesin ekasta paketista että vaatteet oli niin neutraaleja, ettei niitä tullut oikein käytettyä ja osa oli vielä ihan väärälle kaudelle esim. toppapuku jäi kokonaan käyttämättä. Mehän päästään kaikki nauttimaan joulualesta, joten ajattelin keskittää hankinnat sinne ja ostella pakkausrahoilla sopivat vaatteet, silloinhan tietää jo sukupuolenkin!!!

Hei kaikille (pitkästä aikaa)!

Mulla on ollut ihan kamala kiire tämän viikon kun koulu alkoi ja töissäkin on kauhea hässäkkä ( en muista olenko kertonut, että opiskelen työn ohella )...

Vointi on ollut suht hyvä - ei oksentelua tällä viikolla ja muutenkin jotenkin energisempi olo ( pakkokin olla ).

Paljon tänne on taas tullut tekstiä ja täytyy oikein ajatuksella lueskella, kunhan saa viikkosiivoilut tehtyä.

Unista joku kyseli, ja niitä on kyllä riittänyt, ja oikein painajaisia ovat olleet - yleensä keskenmenoon liittyen. Yksi yö näin sellaisenkin, että hukkasin syntyneen vauvani!! Kamalaa:(

G: Äitiyspakkauksesta en vielä tiedä otanko sen, koska veljelläni on toukokuussa syntynyt vauva ja saan ehkä heiltä sitten niitä vaatteita...ei ehkä viitsi kaksia ottaa -ellei sitten kaksosia odoteta :LOL:

Mutta nyt täytyy taas hoppuilla! Oikein ihanaa viikonloppua kaikille huhtimasuille :heart:

t. hippu ja pikku 9+3

En ole varmaan viikkoon käynyt kirjoittelemassa, joka päivä kuitenkin vilkaisemassa.

Paljon onnea Syntymähäjylle! :flower:

Mulla on alkanut tällä viikolla tuntua kunnolla ällötystä - aamulla saa varata 2-3 tuntia, että kuntoutuu töihin lähtöön. Vähitellen puputan syödä mitä vaan pystyn. Tietty kiva että on oireita, kunhan ei mene sellaiseksi kuin äidilläni oli minua odottaessa: sairaalaan tiputukseen. :eek:

Varasin neuvola-ajan, se on 19.9. - aikaa on vielä yli kaksi viikkoa, mutta eiköhän sitä malta odottaa.

Olen hankkinut haaveissa siintäneelle vauvalle vuosien varrella muutamia pikkujuttuja ulkomailta: pitsitossut ja muutajan vaatteen. Vauvalehtiä on pinoittain.

Töissä ovat vähän ihmetelleet kun olen vetämätön ja ihmetelleet olenko sairas... saas nähdä kuinka kauan tän pystyy salaamaan. Ollaan tähän mennessä kerrottu vain kahdelle ystävälle - ensi viikolla ajateltiin kertoa vanhemmillemme.

Kiva kun alkaa viikonloppu - saa makoilla sängyssä. :)

Hyvää viikonloppua!

Sykkyrä ja Masukki 6+1

En ole varmaan viikkoon käynyt kirjoittelemassa, joka päivä kuitenkin vilkaisemassa.

Paljon onnea Syntymähäjylle! :flower:

Mulla on alkanut tällä viikolla tuntua kunnolla ällötystä - aamulla saa varata 2-3 tuntia, että kuntoutuu töihin lähtöön. Vähitellen puputan syödä mitä vaan pystyn. Tietty kiva että on oireita, kunhan ei mene sellaiseksi kuin äidilläni oli minua odottaessa: sairaalaan tiputukseen. :eek:

Varasin neuvola-ajan, se on 19.9. - aikaa on vielä yli kaksi viikkoa, mutta eiköhän sitä malta odottaa.

Olen hankkinut haaveissa siintäneelle vauvalle vuosien varrella muutamia pikkujuttuja ulkomailta: pitsitossut ja muutajan vaatteen. Vauvalehtiä on pinoittain.

Töissä ovat vähän ihmetelleet kun olen vetämätön ja ihmetelleet olenko sairas... saas nähdä kuinka kauan tän pystyy salaamaan. Ollaan tähän mennessä kerrottu vain kahdelle ystävälle - ensi viikolla ajateltiin kertoa vanhemmillemme.

Kiva kun alkaa viikonloppu - saa makoilla sängyssä. :)

Hyvää viikonloppua!

Sykkyrä ja Masukki 6+1

Yhteistyössä