Heippa!
Joulu vietetty, ja kiva taas palata pikkuhiljaa arkeen. :wave:
miinulainen: mä ymmärrän sua ainakin ihan täysin :hug:. Ei ole kiva olla kylässä jos vaan väsyttää eikä voi edes samalla tavalla juhlia kuin muut. Mites lopulta kävi, menittekö porukalla mökkeilemään?
jaahassu: :hug: Kiva, että sait olla jouluaaton kotosalla kuitenkin. Peukut pystyssä sinulle huomiselle! b

d
Oiii, ihanalta kuulostaa
Laala sun hiihtoreissut! :heart: Minullakin on latu tässä aivan lähellä, itse asiassa kotiovelta vois lähteä suoraan suksilla tuonne valaistulle ladulle. Edellisinä talvina on tullut hiihdeltyä jonkun verran mutta tänä talvena ei vielä kertaakaan. Pitäisköhän hakea sukset varastosta ihan sinun kertomasi innoittamana

! Hiihdätkö muuten perinteistä vai vapaata tyyliä?
Joulun vietosta: Mä oon syönyt ihan _hirveesti_ suklaata :ashamed:. Ja joulun pyhien aikaan ilmeini hirveä närästys (joka jatkuu edelleen). Ihan täysin oma vikani, kun lapan suuhun konvehteja ja rasvaisia leivonnaisia ja huuhtelen ne vielä kokikselle alas :/. Arjen tullen on ryhdistäydyttävä kyllä.
Onkos teillä muilla närästys ollut jo vaivana?
Mummoloita olemme kierrelleet joulunpyhien aikaan: aaton olimme miehen kotona ja samalla pistäydyttiin miehen mummolassa. Eilinen sitten oltiin minu kotonani ja kävimme minun toisessa mummolassa. Tänään vuorossa oli sitten minun toinen mummolani. Esikoinen siis näki kaikki viisi mummoa ja kolme ukkia tässä joulun pyhien aikaan :heart:. Vaikka ihan kivaa oli olla joulua viettämässä mummuloissam, ihanalta tuntuu olla nyt myös kotona!
zikiziki: minun ymmärrykseni mukaan sellaiset kivuttomat kovettumiset on vaarattomia, ainakaan kovasti kipuja ei supistuksissa saisi olla. Minä kävin eilen ystäväni kanssa illalla "pitkällä" (n. 5km) kävelylenkillä, ja välillä massu aina kovettui.
Maidon tulosta: ei kai maidon tulo tässä vaiheessa välttämättä kerro mitään siitä millä tahdilla maitoa tulee sitten kun vauva on syntynyt. Minulla maitoa tuli rinnoista ennen synnytystä yhteensä ehkä pari tippaa, ja täysimetin esikoistani 5kk ikäiseksi saakka, parhaimmillaan maitoa piti pumpata pakkaseenkin useita desejä päivässä. Niin että ihan rauhassa vaan, mammat, vaikkei tisseistä tulisi tipan tippaa mammia ennen synnytystä!
Missäs muuten
Kesis luuraa??! Ikävä jo on juttujasi, tulehan ilmottautumaan!

:wave: