Neila oliko se 2 viikkoa nuoren ultraajan päätös tai jonkun pätevämmän? Kuulostaa aivan liioin pitkälle. Paljon lyhemmällä ajalla kuin viikkoa ei kannata tarkistaa, koska muutamassa päivässä ei vielä välttämättä näe eroa, mutta 5 päivääkin jo on monesti ok ja 1 viikko ainakin. Voisitko sinne soitta vaikka alkuviikosta, kun on melkein viikko edellisestä, ja sanoa, että nyt on supistusmaista alamahakipua ja tilanne kun on ollut silloin niin epäilyttävä, pakko olisi katsoa.
Oliko se ultra yksityisellä tai kunnallisella puolella?
Mulla on kamala flunssa. Kurkkukipu, nenän alusta kuin punainen liikennevalo, eilisen päivän sinnittelin töissä, kamalan kiireinen päivä ja ylitöiksikin meni. Ei meillä pysty tekemään alennetulla teholla töitä, kun töissä ollaan, pitää painaa täysillä se 8h ja tarvittaessa enemmänkin, aina ei kerki edes syömään, ja mahdollisista virheistähän on ihminen kuitenkin täysillä vastuussa, vaikka olisi miten puolikuntoinen ollut. Normaalioloissa kun saa yleensä kunnon lääkityksellä oireet kuriin ja jaksa sen työpäivän, mutta nyt kun ei uskalla ottaa kuin korkeintaan vähän parasetamoolia. Varsinkin kun se flunssa lisäänty pahoinvoinnille ja oksentamiselle, muutenkin vähän vaikea ola töissä. Kotiin päästyäni nousi ilokseni pieni kuume 37,5 joka antoi ihanan syyn olla tänään kotona. Olenkin koko päivän melkein ollut sängyssä, yöpaita päällä, ja nukkunut tuntitolkulla, edes lukea en ole jaksanut paljon mitään. Pitää kai laitta vaatteet pian päälle, ennen kuin mies tuo lapset hoidosta.
Empuuu ei kohtu tunnu häpyluun päältä vielä usempaan viikkoon. Se on sulla nyt 6+6 vaan vähän kookkaampi ja pyöristyneempi siellä lantion pohjalla. Mulla nyt vatsanpeitteitä vähän liikaa, mutta muistaakseni aikoinaan esikoisen aikana hoikempana joskus viikolla 12 aavisti jotain. Riippuu tosiaan ruuminrakenteestäkin, miten tilava-kapea lantio jne. Minulla 10+0 tänään, pystyn helposti olemaan mahalla kovallakin alustalla, kun häpyluun päältä kädellä kovasti painaa, sitten käsi ei tunne mitään erikosita, mutta vatsanpohjalla on epämukava paineen tunne, eli kohtu itse sitä painamista jo tajua. Sitä on ollut ehkä viikon verran tai vähän enemmän.
Mirabel 10+0