Tännehän oli taas tullut paljon tekstiä.
Onneksi
enkelipoikien äiti sait hyviä uutisia, vaikka vähän huonoakin mahtui mukaan.
Mistäköhän kaikesta täällä olikaan keretty keskustella..
Äitiyspakkauksen aion ottaa, sillä ensimmäistä odotellaan ja kaikki tulee tarpeeseen.
Keskenmenosta, mulla siis oli tuulimunaraskaus tammi-helmikuussa 2009. Minulla oli hyvin vähän raskausoireita. Raskaustestiinkin sain hyvin haalean haamun, vaikka olin kymmenen päivää myöhässä. Jossain vaiheessa tissejä alkoi arastaa. Pieni tuhrutteluvuoto alkoi keskiviikkona ja perjantaihin mennessä vuoto oli pahentunut ja alkio tuli itsestään pois (omien laskujen mukaan rv oli n. 7+1-4 tuolloin). Tuota verenvuotoa lukuun ottamatta minulla ei ollut aavistustakaan, että jokin olisi ollut pielessä.
Kantoliinasta kävimme koulua varten tutustumassa lastentarvikeliikkeeseen, jossa myyjä kertoi erilaisista kantoliinoista ja niiden käytöstä. Kuulosti mielenkiintoiselta ja ois mukava kokeilla itsekin
Peittojen heiluttelusta meillä on onnistunut ihan normaalisti, ei ole ollut vuotoja. Tosin jotkut asennot (sori yks.koht.) on olleet epämukavia, vaikka siis ennen on toiminu.
on: edelleen odottelen selkeämpiä oireita. Tällä hetkellä tissikipu on levinnyt nännejä laajemmalle ja pienikin kosketus käy kipeää. Olo tuntuu turvonneelta aamusta iltaan, illalla kuitenkin enemmän. Nyt olen huomannut joidenkin hajujen tekevän pahaa. Mies myös sanoi, että haistan sellaisia hajuja, mitä hän ei. Tänään aamulla ei tehnyt mieli syödä yhtään mitään, en kuitenkaan oksentanut.
Tuntuu vaan niin kauhealta, kun ajattelee viime talvea, että jos sattuu taas samoin. Pelkään romahtavani täydellisesti. Olen jo pohtinut varhaisultrassa käyntiä yksityisen puolella. Eka neuvola 1,5vkon päästä, silloin rv7+6. Katsotaan nyt.
Hyviä öitä kaikille täältä töistä, minä jatkan valvomista :wave: