***HUHTIKUISET Syyskuuhun***

eka neuvola oli tänään ja kaikki ihan ok.leukkarit tosi pissassa koholla joten jouduin viemään "isoon" labraan uuden pissanäytteen. laskettuaika neuvolan mukaan olis kuulemma 12.4. ja nyt siis vkot olis 9+0. hui!

mulle tuli yllätyksenä se nyt tuolla "uudessa" neuvolassa et tulee 1 ylimääränen ultra ennen np:tä :) kivaa :) toisaalla kun kävin nuo edelliset niin ei vaan ollu tällasia :) eli 3 ultraa ainakin tiedossa. eka olis nyt 16.9 :D

:hug: :hug: haleja huonoja uutisia saaneille!

Heippa!

Ensimmäisenä se, että mulla on down pikkuveli. Äiti kun häntä odotti niin hän ei kärsinyt pahoinvoinnista olenkaan. Älkää siis olettako pahoinvoinnista mitään.
Tänään käyty tarkistuksessa ja siellä oli kaksi pientä<3 Ja näkyi kolme pussia..epäilivät että yksi olisi tullut ulos :(
Nyt seurataan tarkasti kahden tilannetta :))
IHANAA!! VAikka pellottavaa.

enkelipoikien äiti eli ent. EjaV :flower: Onnittelut kahdesta matkalaisesta! Ja :hug: yhdestä menetetystä... Ihania uutinen kuitenkin että odotus jatkuu!!! :heart: Toivottavasti raskaus jatkuu hyvin, pystyt nauttimaan siitä ja edellisen raskauden jutut eivät liian paljon ala pyöriä mielessä.

En tiedä miksi minulla pyörii jatkuvasti kaksoset mielessä. Olen jo paljon ennen raskautta nähnyt unta tytöstä ja pojasta ja vähän väliä huomaan katselevani tuplavaunuja jne... En usko, että matkassa oli kaksi pikkuista, mutta sitkeästi nuo ajatukset päähän tulevat. No, kahden viikon päästä selviää mitä mukanani kannan. :)

Donu ja Pikkuinen

HaP
Tännehän oli taas tullut paljon tekstiä.

Onneksi enkelipoikien äiti sait hyviä uutisia, vaikka vähän huonoakin mahtui mukaan.

Mistäköhän kaikesta täällä olikaan keretty keskustella..
Äitiyspakkauksen aion ottaa, sillä ensimmäistä odotellaan ja kaikki tulee tarpeeseen.

Keskenmenosta, mulla siis oli tuulimunaraskaus tammi-helmikuussa 2009. Minulla oli hyvin vähän raskausoireita. Raskaustestiinkin sain hyvin haalean haamun, vaikka olin kymmenen päivää myöhässä. Jossain vaiheessa tissejä alkoi arastaa. Pieni tuhrutteluvuoto alkoi keskiviikkona ja perjantaihin mennessä vuoto oli pahentunut ja alkio tuli itsestään pois (omien laskujen mukaan rv oli n. 7+1-4 tuolloin). Tuota verenvuotoa lukuun ottamatta minulla ei ollut aavistustakaan, että jokin olisi ollut pielessä.

Kantoliinasta kävimme koulua varten tutustumassa lastentarvikeliikkeeseen, jossa myyjä kertoi erilaisista kantoliinoista ja niiden käytöstä. Kuulosti mielenkiintoiselta ja ois mukava kokeilla itsekin :)

Peittojen heiluttelusta meillä on onnistunut ihan normaalisti, ei ole ollut vuotoja. Tosin jotkut asennot (sori yks.koht.) on olleet epämukavia, vaikka siis ennen on toiminu.

on: edelleen odottelen selkeämpiä oireita. Tällä hetkellä tissikipu on levinnyt nännejä laajemmalle ja pienikin kosketus käy kipeää. Olo tuntuu turvonneelta aamusta iltaan, illalla kuitenkin enemmän. Nyt olen huomannut joidenkin hajujen tekevän pahaa. Mies myös sanoi, että haistan sellaisia hajuja, mitä hän ei. Tänään aamulla ei tehnyt mieli syödä yhtään mitään, en kuitenkaan oksentanut.
Tuntuu vaan niin kauhealta, kun ajattelee viime talvea, että jos sattuu taas samoin. Pelkään romahtavani täydellisesti. Olen jo pohtinut varhaisultrassa käyntiä yksityisen puolella. Eka neuvola 1,5vkon päästä, silloin rv7+6. Katsotaan nyt.

Hyviä öitä kaikille täältä töistä, minä jatkan valvomista :wave:

Huomenta!

On se vaan piru, kun pääsee sängystä ylös ni samantien on tosi paha olo. Ja enhän mä muistanu ottaa mitään sängyn viereen ja kokeilla sitä et söis ennen ylösnousua. Nyt sain väkisin syötyä yhden keksin.
Pahinta tässä on se että kahvia tekee ihan tosi tosi tosi paljon mieli, sit sitä aina juo vaikka on jo valmiiksi huono-olo.
vali vali vali...
Ei, vaan tosi onnellinen mä olen tästä et on oireita, tietää et kaikki on ok. Ootan vaan kovasti sitä että pääsee sinne neuvolaan ja kurkkimaan masuun...vielä pitää jaksaa pari viikkoa ja risat päälle!PIINAA!

EjaV eli enkelipoikien äiti, :heart: :flower: Tosi ihana että siellä oli vielä salamatkustajia ja toivottavasti kaikki menee nyt hyvin!!!Ja pahoittelut siitä poistuneesta.

Taas pitäis mennä kouluun ja sit pitäis alkaa lukeen tenttiin, miten ihmeessä mä jaksan???

buam 6+6

enkelipoikien äiti ihania uutisia sen pelon jälkeen :heart: :flower: Sulla taitaa olla taipumusta monikkoraskauksiin! Toivon teille kovasti onnea matkaan, olette uuden onnen ansainneet :hug:

stoppis 9+ööö 5 tai 6?

Enkelipoikien äiti :flower: . Mahtavaa! Kyllä se raskaus nyt menee hyvin. Hih, minä aina lohduttauduin sillä, kun oli kaksosvauvojen kanssa rankkaa, että onneksi ei ole kolmosia. Sulle oli lähellä tulla kolmoset. Pahoitteluni kuitenkin sen kolmannen osalta :ashamed:

(.) En enää kestänyt tätä oireettomuutta, joten varasin ajan yksityiseen neuvolaan ultraan, ei maksa montaa kymppiä - muistaakseni 45 e. Meen sinne tänään klo 12. Sitten nähdään, onko mun kohdussa vielä elämää.

Happis 10+4

enkelipoikien äiti <3 onnea sinulle paljon tuplauutisista<3

Mä täällä mietin että millon dobblerilla alkaa kuulumaan sydän äänet.. kun haluisin jo että kuuluis niin vois aina epävarmuuden iskiessä kuunnella.. kauhistuttaa ajatus etttä marraskuun alussa on vasta se seuraava ultra.. siihen on lähes 2kk.. ei ihan.. hui..
Pelottaa yhä että entäs jos pieni ei oo jaksanut ultran jälkeen vaikka kaikki näyttti siellä hyvältä..

tiitu ja pieni kultakimpale rv11+4 (nasu sai uuden nimen;) )

Hyviä uutia :) Np-ultra takana ja vauva oli elossa. 5cm pötkäle ja ihanat töppöjalat siellä sätki. LA tuli 26.3.10, päivittäjä voisitko ystävällisesti korjata tuon. Niin ja turvotusta ei löytynyt.

Nyt tästä raskaudesta tuli jotenkin todellisempaa. Kunpa pahoinvointi vähenisi että voisi nauttiakin.

Enkelipoikien äidillä oli jänniä kuulumisia. Kaksoset on jotenkin ihmeellinen asia.

Toivottavasti happihyppy saat hyviä uutisia!

Koodi:
[url=http://lilypie.com][img]http://lbdm.lilypie.com/FgvEp3.png[/img][/url]

Ihanaa Sapfo! :flower: Tahdon ensi viikolla samanlaisia uutisia!

enkelipoikien äidillä onkin jännä tilanne. Onnea odotuksen jatkumisesta! :heart:

marjutti86 toivottavasti on ihan harmitonta :hug:

Eelis ja Pikkuveli 10+1

Marjutti toivotaan että on harmitonta! :hug:

Enkelipoikien äiti olipas ihana uutinen, vaikka suruakin mahtui joukkoon. Onnea kuitenkin odotuksen jatkumisesta! :heart:

Sapfo Ihania uutisia! Mäkin haluan tuollaisia perjantaina. :)

).( Täällä taas puolikuolleena töissä. Väsyttää niin tolkuttomasti etten edes jaksa ajatella töihin keskittymistä. Nukahdan ihan kokonaan pystyyn kohta.
Tänään keksin tuoda töihin jääpalapussin ja pistin sen jäätymään pakastelokeroon. Kohta voin imeskellä töissäkin jääpaloja, sillä konstin kun olen kotona saanut pidettyä etovuutta vähän kurissa.
Makeanhimo on kadonnut multa tyystin. En voi kuvitellakaan pistäväni suuhun edes pienen pientä pastillia. Samantien lentäis oksu. :x

Kai se ois yritettävä töihin keskittymistä. Huoh.

- Hapsiainen ja herne 10+6

happihyppy voi ei! :hug: paljon voimia huomiseen, koitahan jaksaa :hug:

sitä tääl toivotaan sydän syrjällään et oliskin jotain harmitonta. pelottaa vaan ihan sikana. täysin yllätyksenä tuli tuo ku niin 'varma' olen ollu et kyl tää raskaus hyvin päättyy.. en kestä jos tääki menee kesken.. :'( pari kertaa olen ny veskissä käyny tarkasteleen ja on sitä tullu pyyhkiessä..

toisaalta kylhän sitä sanotaan et ruskee tuhru olis yleensä ihan harmitonta, mut pelottavasti tulee vain kesäkuinen mieleen tästä.

Alkaa todella pelottamaan tuo lääkärin käynti kun täällä alkanut nyt tuleen näitä ikäviä uutisia.. :(
Nyt on jo pari päivää mennyt itsellä paremmin eikä se pelko keskenmenosta ole niin suuri mutta kyllä silti mulla vaan on sellanen tunne ettei tuolla masussa kaikki ole kunnossa..
Viime yön ja tänään on pyörryttänyt jotenkin koko ajan.. varsinkin jos kumartuu alaspäin niin tuntuu ihan hirveeltä.. en todella tiedä mistä johtuu, mutta toivottavasti ei mitään kovin vakavata olisi..
Tänään tasan kaksi viikkoa lääkäriin, sitä kyllä odottaa innolla ja peläten.. toivoen että kaikki olisi hyvin, mutta eipä sitä voi tietää ei..
Eipä tässä nyt tosiaan muuta voi kun odottaa.. eipä sitä varmistusta aiemmin saa..

Ihanaa kun enkelipoikien äiti sai hyviä uutisia! Toivottavasti pikkuiset pysyvät tällä kertaa kyydissä loppuun asti! =) :heart:

Happihypylle iso :hug: huonoista uutisista ja voimia!!

Marjutille kans :hug: Toivotaan et tuhru olis harmitonta!

ON: Alkaa itseekin pelottaan, et onko tuol masussa mitään, kun niin monet saa huonoja uutisia.. :( Eka neukkukin on vast 2,5vkon päästä :/ ja ekasta ultrasta ei tietookaan.. oonkin alkanu miettiin, et pitäskö kans jo varata johki aika?? Noh, ehkä mä kumminkin maltan, ja toivon parasta!

Katyana &

Rupesin tässä miettiin että te joilla on ollut menkkamaisia mahakipuja niin missä vaiheessa ne ovat loppuneet?? Täällä niitä on ollut todella kovinakin viime päivät, siitäkin johtuen sitä keskenmenoa pelännyt..

Yhteistyössä