Onnea kaikille vauvautuneille täältäkin! :heart:
sonjasusannalle voimia toipumiseen. :hug:
Ihanan tiuhaan tahtiin tulee nyt vauvauutisia.
Nuo
Katyanan vauvakutsut ovat olleet kyllä ihanat, ihania kuvia oli FB:ssä.
Täällä jatkuu tämä tasainen eläintarhan meno.
Tyttö nimittäin ääntelee unissaan niin voimakkaasti, että ollaan tultu siihen tulokseen että se osaa eläintarhan kaikki äänet.
Eihän siinä muuten mitään, mutta pitäis osata itsekin nukkua noilta ääniltä... Vaatinee totuttelua...
Huomenna olisi ensimmäinen neuvola tytöllä. Tosi kivaa mennä sinne, tuntuu että on niin paljon kysymyksiä joita haluaa esittää. Tosin eri asia miten me saadaan ittemme puoli yhdeltä neuvolaan, meillä tuppaa noi aamut "vähän" venymään. Aamupalat syödään yleensä puolen päivän aikaan.
Tänään tuli myös kutsu isyydentunnustamiseen, se on vasta huhtikuun puolessa välissä. Sinne pitäisi selviytyä jo puoli yhdeksään aamulla. Saa nähdä miten se onnistuu.
Mutta jospa tässä jossain vaiheessa jokin rytmi tulis elämään, tai edes joku rytmin tapainen.
Eilen tyttö vietti muuten muutaman tunnin kaksin isänsä kanssa ja minä olin kummitytön ristiäisissä. Hienosti olivat pärjänneet, enempi ongelma tais olla mulla kun en millään meinannut malttaa olla siellä ristiäisissä.
Nyt yritän malttaa mennä tuon pienen leijonanpennun viereen, tällä hetkellä äänissä on siis luvassa leijonanörinät.
Tosin luulen että se leijonanpentu herää kohta kun on nukkua posottanut taas niin monta tuntia.
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ja hyviä vointeja!
- Hapsiainen ja pikku-neiti 10 vrk.