Terveisiä asuntomessuilta! Kiertelimme siellä koko päivän lauantaina ja jaksoin ihmeen hyvin. Kivennäisvettä kun hörpin aina välillä, niin ei päässyt huono olo yllättämään. Uutena vaivana huomasin minäkin tuon jonkun mainitseman selkäsäryn. En tiedä johtuiko se sitten koko päivän kävelystä vai raskaudesta, niin jouduin välillä istahtamaan alas ja lepuuttamaan selkää, kun alaselkää jomotti. Pahoinvointiin olen kuullut suositeltavan inkivääriä joko teenä tai kapseleina apteekista. Aion kokeilla, jos pahoinvointi äityy oksenteluksi asti. Väsymykseen minulla auttoi ekassa raskaudessa rautavalmiste (sellainen nestemäinen). Suosittelivat sitä neuvolasta, kun minun hemogobiinini laski alkuraskaudesta tosi alas.
Minä pääsen soittamaan neuvola-aikaa vasta ensi viikolla. Meinaan kysyä, että milloin täällä on eka ultra. Jos se on vasta viikolla 12 niin todennäköisesti varaan ajan yksityiseltä varhaisultraan viikolle 8. Onko joku jo varaillut ultra-aikaa yksityiseltä?
Terv. Delfiini74, rv 6+
Minä pääsen soittamaan neuvola-aikaa vasta ensi viikolla. Meinaan kysyä, että milloin täällä on eka ultra. Jos se on vasta viikolla 12 niin todennäköisesti varaan ajan yksityiseltä varhaisultraan viikolle 8. Onko joku jo varaillut ultra-aikaa yksityiseltä?
Terv. Delfiini74, rv 6+