Heippa,
liittyisin porukkaan! :wave: Kiva nähdä täällä paljon tuttuja, sekä tuolta meidän viikon 30 jännääjistä että muista pinkoista mieleen jääneitä nimiä.
Hysteerinenkin on sitten plussannut, jossain jännättiin yhdessä! Onnea! :flower: Kuten muille myös! :flower:
Olen 31-vuotias hyvinkääläinen, naimisissa 33-vuotiaan miehen kanssa ja pienen Antto-pojan äiti. Esikoinen on syntynyt lokakuun 2005 lopussa, ja tämän toisen laskettu olisi laskurista riippuen noin 4. tai 5. huhtikuuta. Oletan, että saattaa kuitenkin siirtyä jokusen päivän, koska oviksen tikutin vasta noin kp 16-17 eikä sitä klassista kp 14-15.
Nyt mennään siis viikkoja 4 + 6. Jännään kyllä, miten tässä käy, kun mulla oli kaksi kuukautta sitten tosi varhainen km. Silloin sain haamua, joka ei sitten vahvistunutkaan, ja vuoto tuli pari päivää negaamisesta. :hug:
PrinsessaRusinalle, jolla vähän sama tilanne.
Nyt puolestaan haamusin ekan kerran viikko sitten torstaina, sitten aina vaan vahvempaa viivaa, ja tänään kun vielä muutaman päivän tauon jälkeen varmistelin, tuli kunnon vahva plussa. =)
Plussasta on kerrottu jo aika nolon monille, tosin useimmat sellaisia, joille kertoisin joka tapauksessa. Esikoisenkin kanssa oltiin hyvin avoimia, samoin varhaisesta keskenmenosta olen kertonut hyvin monelle. On ikävä kertoa ikävät uutiset, jos sellaisia tulee, tottakai, mutta toisaalta haluaakin muiden tietävän, miksi naama on nurin, jos niin on. Joillekin tästä uudesta tärpistä en olisi kertonut, ellei olisi tavallaan ollut tilanteen kannalta tarpeen, ja vähän jälkeenpäin kadutti. Toivottavasti kuitenkaan ei tarvitse perään kertoa huonoja uutisia. Kyllähän tämä vähän jännittämistä siis on, ja vessassa tulee rampattua tiuhaan ihan tilanteen varmistamiseksikin, vaikkakin muutenkin sinne on asiaa useammin.
Oiretta on monenmoista: joku mainitsi huimauksen, sitä oli mulla etenkin parina ekana päivänä plussauksesta. Vieläkin, kun nousen nopeasti tms. Nälkä on usein ja kuvottaa, ellei ruokaa heru heti. Vatsaa turvottaa, nipistelee alhaalta vasemmalta ja vähän oikealtakin ja on menkkamaista jomotusta välillä. Pari päivää sitten selkä tuntui olevan aivan mennyttä kalua, vaikka mulla ei ole "ikinä" selkävaivoja, ei oikeastaan edes esikoista odottaessa. Vilua. Ollut nokkakin vähän tukossa mutta ei nyt. Kaikkea sellaista, jatkan listaa, kun muistan lisää... Päällisin puolin kuitenkin aika normaali olo
Ajattelin varata huomenna neuvolaan ajan. Varhaisultraan haluaisin mäkin mennä, yksityiseen yhteyttä siis, kun aika koittaa. Jo vuosi sitten annettiin toiselle lupa tulla, eli odotettu odotusta niin kauan, että haluan pian varmistua siitä, että joku siellä tosiaan on. Mähän imetän vieläkin, joten kierto starttasi vasta tämän vuoden puolella ja silloinkin epäsäännöllisenä. Siinä osasyy tärpin kestämiseen.
No mutta nyt nukkumaan, alkaa olla ajatus hakusessa ja silmät ristissä!