Voi kun kamalaa PrinsessaRusina, oikein mieltä kirpaisi. :'( Jaksamisia sinulle.
Tervetuloa kuitenkin kaikille uusille ja onnittelut uudesta uutisesta.
Itse olen päätynyt Kellukka odottamaan molemmilla aiemmilla kerroilla ensimmäisen ultran yli (siis 12+) ja ihan ensimmäisellä kerralla taisi mennä 16 vkon tienoolle, ennen kuin julkiseen levikkiin uutinen pääsi.
Viimeksi kerroin parhaalle ystävälleni (ja hän miehelleen) ihan heti, koska halusin hänen tietävän, vaikka jotain huonoa sattuisikin. Sama tehtiin tällä kerralla.
Itsekin pelkään keskenemenoa sen verran, etten halua asiaa julkistaa ennen riskirajan ylittymistä. Ja vaikka sydänäänet ollaankin kuultu aina ennen ensimmäistä ultraa, on kuitenkin odotettu siihen, että ihan lääkärin silmin nähdään onko kaikki ainakin alustavasti pikkuisella kunnossa. En haluaisi joutua selvittelemään tilannetta ja päätöksiämme hyvänpäiväntutuille, jos ei siltä silloin tunnu.
Olen toki haltioissani uudesta pikkuisesta ja haluaisin onneamme toitottaa pitkin kyliä. Ja kaksi edellistä kertaa on sujunut moitteetta, joten en silläkään tavalla ihan todella pelkää mitään huonoa tapahtuvan. Silti me avokin kanssa myhäillään vielä keskenämme ja pakahdutaan varmasti ennen sitä ensimmäistä ultraa ja hetkeä, jolloin päästään kertomaan.
Niin ja Kellukka, eihän siitä kukaan mitään hyödy, jos kannat huonoa omaatuntoa työn takia. Onko teillä tiedossa nyt lähiakoina sopimusten uusimisia, tms.? Jos ei tietoa lähiaikain vakinaistamisesta, kannattaa varmasti mahdollisimman pian työnantajalle valottaa tilanteesta, jotta osaa varautua paniikkiin.
Ja hoksaavatpahan, että kannattaisi vakinaistaa, jotta saavat varmasti sinut vielä takaisin mammavapaan jälkeen.
Marjonetti + silakka 5+6