Huhti-Hiput 2008

  • Viestiketjun aloittaja marjonetti
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos Kalenteri. Kyllähän se on tiedossa, että raskaudet on erilaisia, mut silti kaikki poikkeavat oireet tai niiden puute tuntuu jotenkin pelottavalta :D No onneksi taidan päästä kunnan puolesta sinne ultraan aika pian (kuulema 10-12 viikoilla), joten pääsee epäilyksistään.
 
Joo, mä aattelin tosiaan käydä jo siellä varhaisultrassa. Siihenkin tuntuu olevan aikaa, jos meen parin-kolmen viikon päästä... Haluais jo tietää, onko ketään kyydissäkään. Oisin kysynyt neuvolasta, miten ja mistä se kannattais varata, mutta perjantaina meni vastaajaan ja maanantaina selvis, että mun terkkari on lomalla. Siis neuvola-aikaa nyt ensisijaisesti soittelin kysyäkseni, mutta sovitaan se sitten oman terkkarin palattua, ellei loputtomiin veny - ja kunhan vaan kaikki menis hyvin siihen asti (ja eteenkinpäin). :)

Muoks, niin siis tämä siitä kun Mussu ultrasta mainitsi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nuppu1976:
Täälläkin on ollu paljon alavatsa nipistystä ja vihlontaa.Maha on nyt jo ihan pömpöllään ja rinnat kasvavat ja nipistelevät.Pahoinvointia ei ole vielä ainakaan tullut.Ai niin ja naama kukkii! =)
Toistankohan itseäni, kun en muista, mitä kaikkea oonkaan ehtinyt laverrella - mutta mulla kanssa nipistystä jonkun verran, masu turvoksissa. Ja rinnoissa aristusta. Yms. pientä.

Mutta: ei juurikaan vihlontaa, ei mitään suurempia väsymyksiä eikä etomuksia, EHKÄ tulee nälkä tiuhempaan mut en varma, pitäiskö jo väsyttää sairaasti?

:LOL: On tää kans taas tätä - jospa yrittäisin manipuloida itseni relaamaan!
 
Oireista on kovin kirjoitettu. Minulla oli alkuviikkoina samanlaista vihlontaa kuin Mussu kuvaili. Puolikin oli mulla sama, eli vasemmalta vihloi ja välillä kovinkin. Jopa tv:tä katsoessa kun olin ihan paikoillaan vihlonta tuntui. Muistan, että samanlaista oli mulla myös esikoista odottaessa. Neuvolasta sanoivat tänään, että se on kohdun kasvua ja liikkumista. Kuulemma, jos on normaalisti taaksepäin kallistunut kohtu, se näin alkuviikkoina kasvaessaan suoristuu ja silloin tuntuu vihlontaa.

Naama on alkanut minullakin rasvoittua. Ei tosin vielä näppylöitä, mutta kiiltelyä on varsinkin yön jälkeen. Heikotusta ja ällöä oloa on myös. Tänään jopa jouduin pari kertaa ryntäämään vessan puolelle, mutta mitään ei onneksi tullut ylös.

Sain tänään siis soitettua neuvolaan ja ajan saaminen olikin vähän hankalaa, kun kaikki iltäpäiväajat olivat jo pitkälle varattuja. Oma aikani on 29.8. Töistä joudun tämän vuoksi vähän aiemmin lähtemään. Mitenköhän senkin saisi järjestymään, kun ei vielä töissä viitsisi sanoa, että neuvolaan menee... Meillä kunta tarjoaa ensimmäisen ultran viikoilla 12-13. Luultavasti olen niin utelias, että varaan yksityiseltä ajan aiemmin. Neuvolan tädin mukaan mulla on tänään kasassa 6+1, eli milloinkohan minun kannattaisi ultraan mennä, jotta jotain näkyisi?

Sarastas : Minusta asuntomessut olivat ihan o.k. Ainakin tarjonta oli monipuolisempaa kuin kahtena aikaisempana vuotena. Tosin nyt kun oma rakentaminen on jo periaatteessa ohi, tuli kiinnitettyä huomiota vain hölmöihin yksityiskohtiin, kuten listoihin, verhomekanismeihin ja pihoihin.

B) Koittakaa kestää kuumuutta!
 
Moro, delfiini72! Mulla on rv tänään tasan 6 ja sain neuvolan 28.8., päivää ennen sinua, joten lähes samoilla päivillä mennään etiäpäin. Itse olen vm 72. Neuvolaan lähtiessäsi sanot vaan, että meet lääkärille, sen tarkempaa syytä ei työnantajan koskaan tarvitse lääkärireissuista tietää. Tosin (ainakin meillä?) neuvola-ajat poikkeaa lääkärikäynneistä - ne tehdään omalla ajalla, joten neuvolakäynnit on "korvattava" takaisin. Mut silloin vielä, kun ei ole salaisuutta työnantajalle kertonut, voi mun mielestä ihan hyvin vain hipsutella "lääkärille". Näin aion ainakin ite sanoa, kun tokalla työviikolla loman jälkeen livahdan ekaan neuvolakäyntiini...
 
marjonetti
delfiini: Kyselin aiemmin täällä samaa asiaa ja semmoisia neuvoja sain, ettei ultraan kannata ainakaan rynnätä ennen kuin 7 rv on täynnä. Ennen sitä kun ei kuulemma vielä sydämenlyönnitkään näy kuin suurella onnen kantamoisella. ;)

Itsellä ei vieläkään mitään oireita - ajoittaista vihlontaa tosin, mutta muuten kaikki tosi hyvin - siis aivan erilaista kuin aiemmilla kerroilla! Joku tuossa vihjaisikin, että huolestuu kun ei oireile tarpeeksi - sama vika Rytkösellä kuin Rahikaisella! :D Avokki sanoikin, että nauti nyt kun kerran ei ole tuttua kuvotusta, väsymystä ja pahoinvointia, kyllä siellä massussa silti vauva voi olla.

Tänään en ole ehtinyt edes koko raskausasiaa mieleeni päästää (ihan totta nyt vasta illalla kouraisi mahan pohjasta kun näin odottavan äidin, että perhana! Minäkinhän olen raskaana! :D ) esikoinen tuli tänään kotiin isältään ja päivä onkin sisältänyt paljon rantahiekkaa, merivettä ja leikkipuistoa. Tetysti piti sattua vahinkoakin ja kivi irrotti tyttöraasulta varpaasta kynnen! :'( Ei auttanut kuin lähteä päivystykseen näyttämään. Onneksi tosiaan on oma työpaikka, joten saatoin itse puhdistaa ja irrottaa kynnen pinsetein ja saksin. Sitten silikonilappu ja teippaukset päälle, lelu mukaan ja kotiin. Ylireipas tyttö, ei edes itkenyt kunnolla!

Nyt on sitten uimiset tauolla muutaman päivän, joten pitää keksiä nuorisolle muuta viihdykettä. Nyt on molemmat akat jo nukkumassa, joten alan nauttia omaa iltapalaani. Hyvät yöt kaikille!
 
1/4 vesimelonia ja pari dl maustamatonta jogurttia sössätään sauvasekoittimella, maustetaan tarpeen mukaan sokerilla ja imetään pillillä - raikkaita juomia on tehnyt koko päivän mieli. Tuo oli vähän jännän makuista mutta hyvää. :)

***

Hehhee Rytköset ja Rahikaiset! :LOL: Ja kun pääsin sanomasta, pari kunnon vihlaisua on tässä illan aikana koettu. Miten osaakin olla maha pönäkän tuntuinen! :eek:

No voi sitä Marjonetin urheaa tyttöä, pikainen parannuspuhallus kynnelle :whistle: :hug: Hyvä kun olet alalla ja tiedät, miten toimitaan. Mulla oli pari kuukautta sitten sormi suussa, kun poika poltti rannettaan uunipeltiin. Siinä tuli soiteltua vaikka minne, ja hölmöä kun ei takseissakaan missään ollut turvaistuinta. Auto oli tietenkin miehellä, joka oli jossain, se meistä käytännöllisempi osapuoli muutenkin. Sairaalasta sitten lopulta puhelimessa sanottiin, että ei ole välttämätöntä tulla, ja annettiin hoito-ohjetta.

Niin, tuota mäkin oon kuullut, että aikaisintaan rv 7 (siis täydet 7 vk) olis suotuisa aika mennä sinne ultraan. Että joskus niillä main sitten... Hei mutta mullahan esimerkiks olis 7 vk täynnä jo ensi viikon perjantaina! Nopeastihan tää aika menee, kun on mennäkseen. Tosin kun epäilen oviksen olleen pari päivää myöhemmin kuin se koulukirja-kp-15, lienee parempi suosiolla lykätä seuraavaan viikkoon, niin ei turhan päiten tarttis huolehtia. Äh, niin hitaasti aika menee :LOL:

No joo, ollut tänään jotenkin herkkisolo. Luin jostain lehdestä abortin tehneiden terapiaryhmästä ja aloin parkua, vaikka asia ei varsinaisesti koske mitenkään itseäni. Sitten rupesi paruttamaan, kun meillä oli episodi: löysin keittiön ikkunan alta kuolleen linnun, joka oli lentänyt siihen ikkunaan, ja pojan kanssa haudattiin se. Liikutti pojan hämmennys, kun hän osoitteli sitä paikkaa, jossa lintu oli ollut, ja hautaa. Huusi vakavana: Tyty! ("lintu" tai "pipi", selitin, että linnulle tuli iso pipi ja sitten se kuoli ja nyt ei satu enää) Sitten jäin miettimään, että ehkä lapsi oli vielä vähän pieni käsittelemään tuota, että apua jos sai jonkun trauman. Lastentarhanopeäitini rauhoitteli, että juuri noin he tekevät päiväkodissa, kun löytyy kuollut eläin, järjestetään hautajaisetkin yhdessä. =) Ei se poika sitä varmaan kokenut ahdistavaksi, kun mäkin olin siinä ihan rauhallinen, ei varmasti ymmärtänyt oikein, mitä tapahtui. Myöhemmin sitten itketti, kun selitin asiaa puhelimessa miehelle. Tällaista ja muutakin liikutuksen aihetta, jotenkin tuntuu olevan itku enemmän pinnassa kuin yleensä.

Mua ei selvästi vielä liiempi väsymys riivaa, kun täällä vielä kirjoittelen. Ehkä pitäis nyt nukkua varastoon, minkä vaan poika antaa. Petiin vaan!

Nautitaanpa lämmöstä (mä ainakin)! B)
 
Tervetuloa, Nene ja kaikki muut, joita on tänne tullut! Ihanaa, että voimme turista keskenämme, kun muille (tulevaa herraisää lukuunottamatta tietty) ei asiasta uskalla vielä avautua.
Oireista: Minäkin vähän hermoilen (esikoinen tulossa, you know, tyyppi ei tiijä mistään mittään :D), kun oireita on niin vähän... Vain rintoja aristaa (makuulla todella kipeästi), väsyttää iltaisin toodella paljon, mutta ummetuksen sain jo (väliaikaisesti?) kuriin. Kaikki puhuvat alavatsan nippailusta, suorastaan toivon tuntevani sitä, mutta pahoinvointia en tähän osoitteeseen halua ;) Mutta uskon-toivon-luotan, että öttiäinen on oikeassa paikassa ja pysyy siellä.
Kaikkea hyvää teille kaikille! :flower:
 
Tervetuloa kaikille uusille minunkin puolestani!

Noista oireista tuolla juteltiin. Mullakin tää raskaus on jotenkin erilainen kuin kaksi aikaisempaa, ei nimittäin ole noita oireita siinä määrin kuin luulis...lieneekö kaikki ok, alkaa tietty heti epäilyttää. Ainoot oireet on lievät masutuntemukset ja ihan silloin tällöin vaan pahaa oloa. En taida kuitenkaan lähteä alkuraskauden ultraan...sitten np-ultraan aion tietysti mennä eli se menis varmaankin viikoille 12-14. Ehkäpä nämä oireettomat oireet on merkki siitä, että poju olis tulossa....??? ;) . Olishan tuo tietenkin suotavaa, kun on kaksi tyttöä jo maailmassa... :D . Joopa joo, näitä jorinoita vaan...

Mutta ei muuta kuin kesäisiä päivän jatkoja kaikille! Kirjoittelemisiin...

Niin, selvitin sen ekan neuvolapäivänkin, kun ehdin sen jo unohtaa. Se on 23. päivä tätä kuuta...aika aikaisten (6+4, luulisin)...? :wave: .
 
Minä tuun kanssa mukaan, esikoisesta tuli plussa vajaa pari viikkoa sitten ja aika on mennyt hämmästellessä. Rv6 ja la 4.4.08 omien laskujeni mukaan. Eka neuvola 21.8... Tunnistin jo muutaman nimen tuolta 30+ listalta, kiva että on joku paikka missä vertailla kokemuksia :hug:

Vaan minä meinasin saada ressin toissapäivänä foolihaposta. Laskin kansanterveyslaitoksen sivulla miten paljon saan foolihappoa päivässä ja sehän jäi puoleen, 150-200 mikrogrammaa kun 400 pitäisi saada. Ja on erityisen tärkeää sikiön hermoston kehitykselle. Hitsiläinen. Otatteko muut foolihappoa purkista? Siitä ei pitäisi kai olla haittaa vaikka sitä saa ylimäärin.
 
Moikka taas

Töissä menee yleensä niin myöhään ja iltaisin on olevinaan muuta puuhaa, niin ei ehdi tänne kirjoittaa. Luen kyllä aktiivisesti joka päivä, mutta jotenkin se kirjoitus jää :D Ihanaa todeta että pikku kaiffari on vielä kestänyt kyydissä. Minullakin on huimia maha kipuja, tänään piti töissä juosta vessaan katsomaan että näinkö se liukuu jo pois koko pikkuinen, kun sattui niin kovin mahaan :eek: Mitään vuotoja ei kyllä ole ollut. Pelottaa ja jännittää ja kaikkea, kun ensimmäistä pukkaa :saint:

En ole vielä edes neuvolaan soittanut, mutta ehkä perjantaina rohkaistun. Selvittelen miten täällä ultrataan ja sitten mietin menenkö alku ultraan, jotain vastausta näille hurjille kivuille olis kyllä kiva saada. Pitkiä aikoja menee ettei ole mitään, mutta yht äkkiä alkaa koskemaan tosi kovin, sillain menkkamaisesti, että pelkään aina pahinta. Muita oireita, ei ole, jaa niin paitsi rinnat on kuin ilmapallot (ja lisäksi arat) ja muutenkin olo tuntuu turvonneelta, vaikka peilistä takaspäin katselee suunnilleen samannäköinen tantta kuin aiemminkin, jostain syystä vaan maha tuntuu turvonneelta. Joten löytyihän noita oireita :LOL: :LOL:

Tervetuloa uusille :wave: :wave: ihanaa tosiaan kysellä täältä ihmisiltä neuvoja ja tuntemuksia, kun mekään ei olla kenellekkään kerrottua vielä tästä tulevasta pikkuisesta...ei vielä...vasta sitten kun on turvallisempaa.
 
Täällä myös huhtikuussa vauvan saava, ensimmäinen vauveli syntyy. rv6 menossa. mulla on ihan järkky kipeet rinnat ollu :( ja ällötysolo. olen tästä piakkoin lähdössä ulkomaille reissuun niin jänskättää et meneekö koko reissu ällöololla.

on tämä niin uutta ja jännittävää aikaa :D
 
En ole muutamaan päivään jaksanut kirjoitella mitään kun olen tehnyt siellä myymäläremontissa 13:sta työpäivää. Helkutin rankkaa!!

Tänään oli sitten ensimmäinen neuvola ja laskettuaika siirtyi päivällä aikaisemmaksi eli on nytten 4.4.2008. Varahaisultraan sain ajan 30.8. Kysyin et olisinko voinut saada ajan 6päivää aikaisemmin. mutta ei suostunut antamaan, kun laite on kuulemma vanha ja paremmin näkyy kun 8viikkoa on täynnä. Tosin tuolloin mulla on jo 8+6. Aion vielä soittaa yksityiselle ja kysyä siltä puolelta.(neuvolantäti meinasi että niillä kyllä yleensä huippu laitteet että pitäisi kyllä jo näkyä)

Kun tosiaan äidillä on 50-vuotis synttärit sinä päivänä kun mulla on rakausviikko 8+1 ja olisin halunnut antaa äidille lahjaksi tiedon mummoksi tulemisesta, kun se sitä niin toivoo. Mut en tiedä uskaltaako asiaa koko suvun edessä kailottaa ennenkuin näkee et masussa on elämää.

Joanna ja Tero-Antero 5+5
 
heipähei,

täällä myös yksi uusi naama :wave:
kakkosta olisi tuloillaan.. toivottavasti
nyt on 5 raskaus yksi poika lapsi tuloksena hän on kohta 14kk
muut meni kasken 1-3pv sen jälkeen milloin menkat olisi pitänyt alkaa eli todella aikaisessa vaiheessa je ne raskaudet illmoittivat itsestään pelkillä haamuilla testeissä ja nyt paukkuu controllia tummempaa aina vaan.. mulla vähän noita testejä varastossa niin tarkistan aina että lisääntyykö hormoni.. :D
nyt jo kuitenni näin kaukana joten toivon että kaikki on hyvin ..
joskus ihan maalis huhtikuun vaihteessa on la näillä näkymin.

alku ultraan olen varannut ajan jo reilu viikko sitten ensi viikon maanantaille silloin minun gynen (yksityinen) mielestä pitäisi jo näkyä sydänäänet varmasti.

jaa oireita ajoittainen kuvotus..
pissattaminen, välillä ummettaa,
tisut on turvonneet mutta eivät niin kipeet kuin esikosta.. tosin silloin se kipeys hävis alun jälkeen paris viikos.
maitoo alkoi taas tisut saunan jälkeen tihkumaan :/ vaikka imetyksestä on 6kk..
välillä kohdun alueelta "kiskoo"
eipä muuta..
hedelmää tekee älynä mieli..

nyt pitää lähteä oon menossa vauva teatteriin pojan kanssa joten puuron keittoon..

Suppis ja Ilta
 
Minun nikkini voi poistaa listoilta, sillä meille tuli eilen ongelmia. Tänään saadaan verikokeista varmistus, onko kyseessä varhainen keskenmeno (todennäköinen) vai onko kyseessä kohdunulkoinen raskaus. Kohdussa ei mitään ultralla näkynyt, mutta ei toisaalta siellä munasarjoissakaan päin, tai siellä niin, en ole varma "termistä".
Toivottavasti ensi kerralla onnistuu, kun tämä oli kuitenkin vasta eka yritys ja eka (toivottavasti myös viimeinen) km. Yritämme uudelleen mahdollisimman pian. Ukkeli on ollut ihanana tukenani, kuten aina, ja yritän tukea häntä, kunhan tämä fyysinen kipuilu loppuu ja pystyn taas ajattelemaan.
En palaa katsomaan enää kommenttejanne, toivotan teille kaikille onnellista odotusta.
 
:hug: irtosoralle. Todella ikävää. Paljon voimia ja jaksamista :'(

Tervetuloa kaikille uusille. Oltiin tuossa pari päivää mummolassa ja nyt tulin hakemaan puhelimen laturia kotoa... :D Kohta takas ja raksalle.

Aavatuuli mä ainakin syön niitä Multi Tabsin raskausvitamiineja =) Ukko nauraa että mahankasvatustabletteja...

Pahoinvointi on nyt siirtynyt selkeästi aamuun ja helpottaa kun mies tuo mulle kuuden aikaan muutaman suolkeksin ja mehulasin. Sit nukun vielä reippaan tunnin niin herätessä ei ole ihan niin kamala olo :kieh:

Jep jep, mutta työt kutsuvat... Aurinkoista päivää kaikille.
 
Hih.. olin niin innoissani että aloin kirjottamaan jo ihan omaa ketjuakin.. mutta täällähän onkin huhtikuisia jo vino pino :D
Niin..Plussasin pari pvä sitten ja ilo on suurimmillaan..
Laskettuaika (kuukautisten mukaan) olisi 18.04 mutta
kierto on ollut 24-30 tänä kesänä että muuttuu varmasti vielä sitten uässä.
Meidän piti alkaa yrittämään vauvaa vasta tässä kuussa
kun meni ovis päivät muka ohi.... Kuis kävikään :heart:

Meillä on ennestään 2 tyttöä ja 2 poikaa eli vitosta odotellaan :wave:

Nöpönen 4+3
 
Voi ei Irtosora... jos nyt kuitenkin täällä käväiset niin hirveästi :hug: sinulle ja voimia teille molemmille! :( Mietin, että joko se tässä vaiheessa ultratessa oli varma juttu, mutta en rupea päsmäröimään, kaipa siellä on asiantuntevat ihmiset työssään. :|

Tervetuloa ja onnea uusille, Suppiksen kanssa silloin oltiinkin hetki samanaikaisesti 7-viikon plussaajien pinossa vuonna 2005 - tuttuja pitkän ajan takaa, jos vain satut muistamaan. :) Tosi kivaa saada sinut taas samaan pinoon odottamaan, ja toivotaan, että tällä kertaa pysytäänkin täällä sinne maalis-huhtikuulle saakka eli kaikki menee onnellisesti. T. Nimimerkki aiemmin myös kemiallisesti haamuillut. Paljonko Suppis sulla on nyt viikkoja?

Eilen oli sitten sitä vihlontaakin ja masu ollut välillä aivan turvoksissa, eilen mieskin myönsi, että on erimuotoinen kuin yleensä :eek:

No mutta täällä päivän hommat kutsuvat kädestä kiskovan pikkupojan muodossa, palaillaan. Aurinkoista päivää,
t. Kalenteri ja vielä työnimetön, rv 5+6
 
Täällä ollaan jännitelty nyt viikko. Alavatsakivut kun vain yltyivät ja varsinkin öisin on ollut kovia kipukohtauksia. Soitin sitten neuvolaan pari päivää sitten ja nyt on tehty kaikki pissatestit ja raskaushormonit verestä sekä tänään varhaisraskauden ultra. Lähinnä epäilynä oli tuo kohdunulkoinen raskaus. Ultrassa kuitenkin varmistui, että pikkuinen on kohdun sisällä, oikein loistopaikassa ja raskaushormonia oli yli 2500 ( jotain yksikköä ). Vielä ei paljon näkynyt mutta viikkoja vasta 4+6. On tosi helpottunut olo! Nyt kyllä kestän kivutkin paremmin kun tiedän, ettei mikään ole hätänä. Siellä se kohtu vaan kasvaa.

Tilsu 4+6
 
marjonetti
Eilen alkoi verinen vuoto ja tämän aamun ultra vahvisti, ettei kohdussa ole mitään. Todennäköisesti ei siellä vauvanalkua ole tällä kertaa ollutkaan. Sain kaksi tablettia kohdun tyhjentämistä varten, joten poistun takavasemmalle tältä listalta.

Jos vaikka toisen viestin tähän ketjuun kirjoittanut kopioi tuon tilaston tuolta alusta omaan viestiinsä, niin poistan sitten sen ensimmäisen viestini.

Onnistunutta taivalta kaikille teille uusille tuttavuuksille ja ihania vauvamassuja,

marjonetti
 
irtosara ja marjonetti :hug: paljon jaksamista teille ja miehillenne :heart:

mussu vai on oikeen raskausvitamiineja =) pitää varmaan itekkin ostaa sellasia, toin varmaan just silloin tulee kaupassa joku tuttu vastaan ja näkee mitä on kyydissä.
meloonista puheen ollen piti eilen itsekkin syödä ja oikeen piti kaupasta lähteä hakemaan.... ja salmiakkia.... on ainakin ollut alhanen verenpaine niin oon syönyt.

onko muuten muilla tullut verta seksin jälkeen? siis ihan vaan sen verran että sperma värjäytyy? meillä kanssa mies tykkää kun on nipukat suurentunut oikeen urakalla ja rinnat on täyttynyt kanssa :)
meillä myös mies eilen sanoi että maha oneri mallinen kun ennen.

veera ja salamatkustaja
 
Heips :wave: tulen mukaan huhti-hippuihin. Tänään haamu testissä. Esikoisesta oli sama juttu, joten uskaltaudun mukaanne.

Oireista vahvin on se, että menkat eivät ole alkaneet, vaikka viime torstaina vähän tuli ruskeaa tuhrua paperiin. Perjantaiaamuna pupuilun jälkeen tuli pyyhkiessä vähän tummaa verta, mutta lauantaina ei tullut enää mitään ja nyt vaan vähän valkkaria lauantaista lähtien. Taisi siis tuhrut olla kiinnittymisvuotoa (eikös sen pitäisi tulla just silloin kuin menkkojen pitäisi alkaa?). Menkkamaista juilimista on just sopivasti ollut, että tietää masussa jotain tapahtuvan. Rinnat eivät ole kipeät, mutta esikoisesta olen kirjannut niiden kipeytyneen vasta 7:llä rv:llä. Nyt olisi mulla siis vasta 4+5 ja LA 12.4.2008.

Jano on kyllä jatkuvasti ja vessassa saa ravata. Samoin jos aterioiden välit venyvät liian pitkiksi alkaa heikottaa. Välillä on myös vähän "epätodellinen" olo, ihan kuin leijuisi jotenkin, tai pää olisi liian kevyt :LOL: Pään keveys voi tosin johtua muustakin, kuin raskaudesta :LOL: .
 

Yhteistyössä