Moikka ja onnittelut kaikista ihanista ultrakokemuksista, joita taas kivasti tullut tänään, ja
Pulttikselle unelma-asunnosta
Voi kyllä muuttaminen on ihanaa, kun löytyy mieluinen asunto, kertakaikkiaan! Meillä on nyt reilu viisi vuotta tässä talossa takana ja paljon laajennussuunnitelmia mielessä, mutta tuskin ovat pariin vuoteen toteutettavissa lasten takia. Kaipaan lisää tilaa! Onhan tässä noin 100 asuinneliötä, mutta meillä on sellaiset työt ja harrastukset, että olisi melkein oltava työhuoneet molemmilla, eikä siitä nykyään tule mitään. Mulla on aika tarkalleen meidän sängyn kokoinen ikkunaton koppi lähinnä roinavarastona, ei siellä hommia oikein voi nykyisellään tehdä, ja miehellä samanmoinen mutta ovellinen, entinen halkovarasto, sittemmin vaatehuoneena palvellut. Miehelle periaatteessa riittäisi, mutta mä oisin kyllä sitä ateljeeta vailla. Nykyisellään, kun lasta hoidan kotona, ei kannattaisi oikein vuokrata työhuonetta muualtakaan, koska sinne lähteminen edellyttäisi aina erityisjärjestelyjä, kotona voisi ainakin yrittää tehdä jotain ilmankin. Ja vierashuone saisi olla, meillä on nyt tosi hankala majoittaa vieraita mihinkään. Kylppärikään ei mielestäni toimi ollenkaan. :/ Jospa sitä laajennusta saisi joskus ajatuksista eteenpäin, huokaus.
Käytiin pojan kanssa kirppiksellä, eipä löytynyt etsimiäni sukkiksia hänelle, mutta yhden kirjan ja tukuittain pillimehuja nappasin. Poika simahtikin heti kun kotiin tultuani olin vaihtanut kuivan vaipan, oli vanha vuotanut ja kastellut housutkin. :|
Vaipoista mieleen,
Heili ainakin oli kestoilijoita, ja sama täällä :wave: Pitäisi sitten jossain välissä pienelle tehdä uusia, tällä kertaa toimivia minivaippoja. Oliskohan Kestovaippainfon fleece-kuoret ok vastasyntyneelle, olisivat niin helppoja tehdä ja pienillähän kuitenkin vaipanvaihtoväli on hyvin lyhyt eikä ole samaa ongelmaa kuin isommalla, että pitkään rattaissa istuttua vaippa alkaa hiljalleen kostua? Meillä takkusi Anton kanssa alkuun tuo kestoilun aloittaminen, kun ei oikeastaan ollut etukäteen paljonkaan tietoa eikä yhtään kokemusta eri vaipoista ja itse yritin huonoista materiaaleista kyhätä alkuun jotain kummallisen mallista, mikä ei toiminut. Olin tosi yllättynyt, kun löysin sitten Bumpyn kuorivaipat: täähän toimii sittenkin, ei kaikki pul-kangas falskaakaan! Askartelin sitten muutamia M-kokoisia sellaisia ja muutamia fleece-kuoria, ja niillä samoilla mennään vieläkin. Siispä ihan pieniä kestovaippoja ei meillä entuudestaan ole yhtään. Vinkkejä? =)
Olipa muuten
Joannalla todella hyvät ultrakuvat!
Meikä voisi tässä askarrella jotain, kun kerrankin tilaisuus tarjoutuisi pojan nukkuessa. Eiku se astianpesukone piti tyhjentää, plääh. No jos sen jälkeen sitten...
Päivälle jatkoja! :wave:
T. Kalenteri ja Paapau 12 + 5