Heippa!
Meilläkin kirppis on suuressa suosiossa ollut. Tosin ei sieltäkään ole juuri tarvinnut mitään hommata, koska isovanhemmat kantavat käytettyä ja joskus uuttakin ahkerasti =) Mulla on myös muutamia tuttuja, jotka pitävät lastenvaaterinkiä (mikä on kaksipiippuinen juttu: mä oon niin surkea lajittelemaan ja laittamaan pojan vaatteita eteenpäin), ja tosi paljon on siis saatu vaatetta. Niistä on varaa valita käyttöön mieleisensä
Mä nimittäin olen joskus aika ronkeli, vaikka voisi kuvitella, ettei käytetyn suosija ole, en välitä kovin nuhruisista vaatteista enkä kaikista kuoseista (esim. haljut nallet ja puput). No nyt sitten meinasin pojan pienistä vaatteista katsoa parhaat päältä pikkuiselle ja laittaa loput tarvitseville
Itse en kyllä jaksa lähteä myymään enkä kehtaakaan, koska niin paljon olen itse saanut ilmaiseksi.
Jotain uuttakin on kiva tietysti tulokkaalla olla, joten otamme äitiyspakkauksen. =) Sitten siitä täydennellen ja tarpeen mukaan muutamia hupiostoksia tehden. Meillä on kaikenvärisiä vaatteita nytkin ollut käytössä, koska mielestäni kauniit värit ja kuosit sopivat kenelle vain sukupuoleen katsomatta ja rumat eivät kellekään :kieh: Niinpä ei tarvitse mitään tyttövaateruljanssia tehdä, vaikka tyttö tuliskin, jonkun koltun hän varmaan tarvittaessa saisi isovanhemmiltaankin.
Täällä ei enää tietääkseni ole lastenvaatekirpparia, mutta täytyy kyllä sanoa, että niissähän varmaan vaatteet on parhaiten tarkistettu nuhrujen varalta etukäteen. Hintakin tosin voi olla vähän peruskirppistä korkeampi, en tiedä. Kovasti on muuten vaihtelua noissa kirpparihinnoissa, jotkut kun haluavat päästä eroon ja toiset tienestämään.
Paikallisessa lähetyskirppiksessä taitaa olla täällä kaikkein edullisinta, joskus ilmaistakin. Ja neuvoloissa on kätevä vaihtopörssi, loistoidea mielestäni! Käytetyn metsästyksessä parasta on, kun tekee jonkun ihanan löydön halvalla. =)
Mulla jälleen huono olo alkaa iskeä kellon lyötyä kolme iltapäivällä. :| Jahka poika herää, täytyy käydä hakemassa mansikoita, pakastin on "kätevästi" hänen huoneessaan.
Ai niin, tervetuloa joukkoon,
Sarafiina! :flower:
Mukavaa sunnuntai-iltapäivää toivotellen Kalenteri ja Paapau 13 + 2