Heippa!
Kivaa N
öpönen, että teilläkin ultra meni hyvin.
Omaa tahtiahan tänne kannattaakin kirjoitella ja tarttua niihin keskusteluihin, joihin milloinkin ehtii. Tai sitten vaikka vain käydä välillä kääntymässä, sekin sallittua =)
Erikoista, mun piti itse soittaa neuvolasta annettuun numeroon ja varata ultra, tosin kyllä saamani numero oli väärä ja mut ohjattiin soittamaan toiseen nroon ja vain tiettynä soittoaikana. :/ Mutta tulipa siis varattua ultra ja sainkin sen sitten sellaiseen aikaan, joka mulle ja miehelle kävi molemmille. Sitten np-ultrassa annettiin suoraan aika rakenneultraan marraskuun 16. päivälle, jolloin ollaan tasan puolivälissä, kunhan kaikki menee hyvin. :saint: Näin siis täällä Hyvinkäällä.
Mulla ei paha olo helpota yhtään, tänäänkin ollut jo aamupäivästä.
Illalla olisi luokkakokous Suomenlinnassa ja sitä ennen kulttuuririentoa täällä kotikaupungissa. Onneksi poika nukkuu, niin "saa" hyvän omantunnon kanssa vähän huilata, ennen kuin lähdetään liikenteeseen. Tekee välillä mieli itkeä tän pahoinvoinnin kanssa, ja oon jo alkanut miettiä, riittäisikö kaksi lasta
Mutta nämä kyllä unohtuvat nopeasti. Onneksi ei mitään tajutonta väsymystä ole enää.
Maha on kyllä jo valtava mielestäni, pitääpä ottaa kuvia joku päivä taas.
En kyllä mitenkään odota sen paisumista megalomaanisiin mittoihin, kun se aika sitten koittaa aikanaan ja tuntuu pitkältä kuitenkin =) Mutta tavallaan ihan kiva, että alkaa näkyä selvästi ulospäin. Rinnat vaan turpoavat samaa tahtia, ei kiva :|
Tää häipyy taas syömään! :wave: Viikonloppuiloa kaikille,
t. Kalenteri ja Paapau 13 + 1