+++ HELMIKUUSSA PLUSSAAVAT, maaliskuuta suunnittelevat +++

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja macy gray
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pikku-Saara > Mahtava käänne megakierrosta! Ihanaa! =) Onnea ja tarrasukkia! :flower: Kerrohan tietojasi, niin laitan ne tuonne plussanneisiin. :)

Miimau > Päivittelen. :) Plussatuulia ja vauvaliimaa piinailuun!

Sunflower11 > Mulla oli ruokavalio luultavasti se suurin syy sappivaivoihin, mikäli kivut niitä olivat. Senkin vuoksi olen nyt entistä tarkempi proteiinien määrän ja muiden sappivaivoja aiheuttavien aineiden annosmäärissä eli koitan kohtuullistaa kuormitusta. Hiilareita koitan vältellä ja painottaa kasviksiin hyvää lihaa unohtamatta. Rasvaa olen jo oppinut syömään runsaammin, joten ehkä se tasapaino löytyy pikkuhiljaa. :)

Ollaan toisella sivulla. :D Koitan saada aikaan virheettömän päivityksen vaikka kello onkin jo aika paljon. Toivottavasti huomenna keskustelu vilkastuu ja saadaan loputkin pinolaiset tänne mukaan. Uudetkin ovat toki edelleen tervetulleita. :)

keskiviikko 2.2.2011

KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t..........Ikä....Haaveissa...Yritys
Shiny..........................kp63/?..............23v...1. lapsi.......yk4
henssu........................kp61/28............18v...1. lapsi.......yk1
Villervalla....................kp46/30.............27v...3. lapsi......yk1
anniala........................kp37/26-30.........23v...2. lapsi
*Justiina*....................kp34/30-32........38v...3. lapsi......yk1
MolliMelooni.................kp34/35-38(40)...32v...2. lapsi......yk3½v
jonna_82.....................kp32/29-32.........28v...1. lapsi......yk8
Gabrielle......................kp31/32..............29v...1. lapsi.....yk5
koiksa-79.....................kp31/28-36.................3. lapsi.....yk2
SiSa78.........................kp29/28-30.........32v...2. lapsi......yk2/4
adora..........................kp28/28-30..........25v...3. lapsi.....yk3v+
Eevaliisa Nwogu...........kp27/27..............26v...3. lapsi......yk1
Kauniina Päivänä Tuut...kp27/27-29.........33v...3. lapsi......yk5v+
Neiti-81.......................kp23/24-29.................3. lapsi......yk1v+km2
Miimau.........................kp23/27.............31v...1. lapsi......yk7
Zanca..........................kp23/26-31.........26v...1. lapsi......yk7
Viola30........................kp21/27..............31v...2. lapsi......yk8
Ansku83......................kp20/30-40.........27v...1. lapsi......yk2
iloksi...........................kp18/31-33..........28v...1. lapsi......yk4,5v
Matilda-08...................kp16/26......................2. lapsi.......yk4
Barbamama35.............kp15/23-28..........35v...3./4. lapsi...yk5
Viulu...........................kp14/28-30..................4. lapsi.......yk3/7
äiti x4..........................kp12/27...............32v...6. lapsi......yk2
Mariel85......................kp11/?.................25v...2. lapsi.......yk4km2
Epa_88........................kp9/30-41...................1. lapsi.......yk4
Jennynny....................kp8/29................31v...4. lapsi...yk2
Bla-bla........................kp8/34...............34v...2. lapsi......yk11
Sunflower11...............kp6/28-31..................3. lapsi......yk2
Minnarun.....................kp6/29-31.........30v...3. lapsi......yk7
Sinderella....................kp6/32.............38v...6. lapsi......yk2/4km1
bluebaby......................kp5/28.............26v...1. lapsi......yk3-4v
macy gray...................kp5/30-34...........30v...2. lapsi.......yk15
pikkumy.......................kp4/28...............25v...1. lapsi......yk5
AiraM..........................kp4/~40..................................yk3
Maira..........................kp3/28?...........25v......2. lapsi......yk2
myrskytuuli..................kp?/?..................33v...2. lapsi......yk?
mileon.........................................................5. lapsi

TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Nallekarkki, Liljah, BloodyEnd, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10, Muffinssi, Minnäi, undercovergirl, Liina87

PIINAILIJAT
*Justiina*..................dpo16
anniala......................dpo16
SiSa78.......................dpo14
MolliMelooni...............dpo12/13
adora.........................dpo11/12
Neiti-81......................dpo10
Miimau......................dpo9
Gabrielle....................dpo8/9
Viola30......................dpo8
Zanca........................dpo7
Miimau......................dpo7
Ansku83....................dpo4
Barbamama35...........dpo2

PLUSSANNEET 2011 tammikuu:
Lisey.................8.1. .....kp29/28-32........28v...............2. lapsi...yk2
Mirage..............19.1. ...kp22/26-27.........29v...dpo11...2. lapsi...yk5
Salainen toive...19.1. ...kp34/24-36(44)...22v...............2. lapsi...yk2
lisse.................24.1. ...kp31/30-45.............................2. lapsi...yk2
neiti nöttiäinen...25.1. ................................................2. lapsi
jonna_82..........30.1. ....kp29/29-32.........28v..............1. lapsi...yk8
Pikku-Saara

Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapse...77104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/

HAAMUILIJAT
MiiJane76.........19.11.

Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: macy gray

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta helmikuuta!

Huomenta :)

Yksi päivä täynnä tekemistä jäljellä ennen seuraavaa totuuden hetkeä, eli huomista ultraa. Onneksi tälle päivälle ilmaantui kaikenlaista mukavaa puuhasteltavaa, jolla saa sitten ajatukset pidettyä muualla ja päivä kuluu nopeammin.
Vähän kyllä jännittää, kun luultavasti nukkumaanmeno menee myöhäksi, että jaksaako sitä sitten huomenaamulla aikonaan nousta.

Ihmeempiä olotiloja ei ole ollut. Täytyy vaan toivoa, että kaikki on mennyt hyvin tuolla munasarjoissa ja solut ovat kasvaneet tarpeeksi. Toivon pääseväni heti maanantaina sinne punktioon. Pääsisi siitäkin paineesta sitten.
Punktio kyllä vähän jännittää, vaikka siinä saakin kipulääkkeet suoraan suoneen ja lisää sitä mukaa kun vaan kipua tuntuu.
Punktiossa mennään emättimen seinän läpi ohuella neulalla jolla imetään follikkelit tyhjiksi. Se saattaa tehdä aika ilkeää. Toisilla sattuu enemmän, toisilla vähemmän. Toivon kuuluvani siihen joukkoon, jolla sattuu vähemmän.

Yritän olla ajattelematta koko asiaa... Se on mentävä vaan läpi ilman sen kummemmin miettimättä...

Noh.. meinaa taas mennä vaan omista asioista jutteluksi. Parempi lopettaa tähän...

Ai niin Pikku-Saara Onnea ihanasta plussaylläristä :)

Pikku-Saaralle onnittelut :)

Iloksi: Tsemppiä tähän päivää, varmasti tuo tekeminen auttaa päivän kulumisessa. Peukkuja pytsyyn että ei sattuisi kovin! (taidetaan olla "tuttuja" toisaaltakin :))

Ansku83 ja Sunflower11: Tervetuloa :wave:

Pikku-Saara: Suuret onnittelut ihanasta käänteestä! :flower: :heart:

iloksi: Paljon tsemppiä hoitoihin! Kyllä sulla on jännät paikat siellä! =) Toivottavasti hoidot tuottaisivat heti tulosta :heart:

ON: Täällä testattu tyylipuhdas nega :( Että se oli sitten tämä kierto tässä. Kyllä harmittaa ja vetää mielen matalaksi :( Tulis nyt se täti sitten kylään, niin pääsis uuteen kiertoon. Mun kohdalla se oikein mene niin, että toivoa on niin kauan kun täti on poissa, koska mulla noi Luget viivästyttää menkkoja aina muutamalla päivällä... Mutta siitä asiasta olen iloinen, että nyt mulla ei ollut yhtään välivuotoja! Siis täysin normaali luteaalivaihe tuli nyt tässä kierrossa. Eli kyllä noi Luget toimii :) Vielä kun sen plussan joskus saisi... No ehkä ensi kierrossa :)

Terve uusille :wave:

Iloksi: Kiitos tsempeistä. Tosiaan pyrin siihen, että jos ei ole kesällä esitellä vauvamahaa niin voisin esitellä sitten sixpack:iä :) Näinköhän onnistuu :D Mutta hei, tsemppiä sullekkin! Tosi hyvin olet saanut pudotettua painoa! Wau. JA voimia koitokseen, jospa olisi hyvin lääkkeet auttanut ja toivottu tulos tulisi pian.

Viola30 Tsemppiä sulle! Toivottavasti asiat selkenee.

Pikku-Saara Onnea! :heart: Ja hyvää odotusta!

Pikku-Saara Onnea! :heart: :)

Tsemppiä kaikille tarvitseville ja toivon että niitä plussia alkaa satelee!! :)

MG Kiitos uudesta, kauniista pinosta! :) Mulla taitaa muuten olla jo kp 4/28, vaikka eipä tuo niin päivän päälle ole.. (oon ite ihan sekasin päivistä taas..)

Mä kävin tuossa olemassa porukoilla pari yötä kun mies on ollut yövuorossa ja samalla sovin pojalle yöhoidon mummolassa lauantaille, ajattelin viedä miehen MP messuille ja varasin meille hotellin Helsingistä, ei lienee tee yhtää haittaa viettää välillä vähän sitä parisuhde aikaakin.. :)

Mä täällä tikutin tänää josko toi plussa olis kadonnut mut ei se vielä ollu mihkää lähteny, saas nähä kauan ottaa et hormonit tasaantuu..Vuoto onneks alkaa olemaan vähenemään päin, mutta kyllä sitä sen 3 päivää tulikin kun härän kurkusta... :x
Nyt alkaa olemaan taas tavalliset menkat.. :) Ihan kiva niin.

Mutta kai mä lähen laittaa pesukonetta päälle et saan puhtaita vaatteita reissuun kun huomenna jo liikutaan! :D

Sunflower11 kappasvaan :D Niimpäs ollaankin.. Joku muukin siis viettää "kaksoiselämää" :D Oon miettinytkin välillä, että koska sitä törmää tuttuun muuallakin. Minä ainakin olen helposti tunnistettavissa ainakin tällä hetkellä :)
Täällä on paljon aktiivisempaa tämä meno, mut tykkään niin porukasta tuolla toisaalla :heart:
Ja kiitos :)

Koneettoman osa on seurata sivusta... Pikaisesti pääsen taas moikkailemaan, kun saan miehen koneen hetkeksi lainaan.

Mulla mahtaa olla huomenna tuloillaan kp1, mutta käyn sen vielä virallisesti varmistelemassa seuraavan kerran kun pääsen tänne asti. =) Tajusin pari päivää sitten, että mä en tarvitse raskaustestejä! Mulla on nyt ollut melkein puoli vuotta säännöllinen kierto n viisi viikkoa, eli voin ehkä jopa luottaa siihen, että menkat alkavat ajallaan. :heart: :flower: Melkein säästyin kokonaan testaamasta tässä kierrossa, mutta menin kuitenkin tänään sitten testaamaan sen negan. Ja samalla reissulla sitten huomasin menkkojen ilmoittelevan itsestään... Mutta onpa ihanan helpottava ja vapauttava tunne, kun ei tarvitse olla viikon-kahden välein testaamassa, olisiko joku ihme tapahtunut ja 136. kiertopäivänä osunut ovis kohdalleen... :D Todella perverssiä, että mulla on joka kierron ekat päivät juhlapäiviä, kun toiset tuskailee pettymystensä kanssa. Pahoittelut, ei ole tarkoitus olla ärsyttävä.

Kiitos taas macy graylle uudesta pinosta!

Onnittelut plussanneille ja pahoittelut pettyneille.

Iloksi: :D Joo, "kaksoiselämää" täälläkin vietetään :D
Onhan täällä tosiaan aktiivisempaa, mut molemmissa on kivempi kirjotella :)
TSEMPPIÄ TÄHÄN PÄIVÄÄN!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huoh :| kyllä on tuskaista aikaa tämä loppukierto. Dpo 6 ja tuntuu et ois tätskän oletettuun saapumiseen (lue: pois jäämiseen :D ) vielä ikuisuus. Jospa tuo sunnuntaina alkava parin päivän risteily miehen kanssa vaikka vähän lieventäis tätä hermoilua! =) On kyllä ollut ihan oudot fiilikset tässä pari päivää, ei oo **tuttanu yhtään mikään ja kuten normaalia loppukierrosta, en ole myöskään kiukutellut yhtään! :) Hauskan onnellinen olo, hymyilyttää vaan kokoajan! :D Toissa iltana ennen nukkumaan menoa tuntui kuin joku olisi puristanut kohtua kasaan sen verran kovin et joutui hieman kyyristymään. Sitten helpotti ja suoristuessa tuntui uudestaan, mutta se meni ohi ihan muutamissa sekunneissa. Mutta sekin lienee ihan muusta johtuvaa kuin siitä mistä sen toivoisi johtuvan. Seuraavana päivänä heräsin kuitenkin uskomattoman kovaan päänsärkyyn ja se vaan voimistui päivän mittaan niin että joutui särkylääkkeen ottamaan. Jaha...tää meni nyt ihan oman navan ympärillä pyörimiseksi taas. :)

Ihanaa ja onnellista viikonloppua kaikille ja hirveesti ++++puhureita!!!!! :whistle: :whistle: :heart:

Ansku83: Kyllä voi hyvinkin olla kiinnittymisestä johtuvaa ;) Kuulostaa tosi lupaavalle =) Plussatuulia!

Omaan napaan ei kuulu yhtään mitään... Tätiä odotellaan :( Tulis nyt niin pääsis uuteen kiertoon, kun raskaanakaan en kerran ole :kieh: Mä oon ihan varma, että se täti saapuu huomenna kun meillä on yhdet juhlat :stick: Sehän on sitten mukavaa kärvistellä juhlissa kipujen ja runsaan vuodon kanssa :kieh: Kun se kp 1 on mulla aina se runsain ja kivuliain päivä...

Mutta hyvää viikonloppua kaikille mun kiukuttelusta huolimatta :D

SiSa78 Aina pitää vähän kiukutella ja saa! :D Varsinkin tuossa tilanteessa! =) Huuuiiii, nyt kyllä jännittää kahta kamalammin jos se sit oliki JUST SITÄ! Ei auta eikä voi muuta ku oottaa...tunnetustihan hätäilemällä ei saa kuin kusipäisiä lapsia....väittää vanha kansa! :p

Ansku83, tsemppiä odotteluun. Sitähän tää todellakin on!

Mulla SiSa78 sama juttu, eka päivä on paskin.

iloksi, liityin sun seuraan tonne toiselle puolelle.

Mulla kp23 ja turhuilu taas alkoi. Tosi ärsyttävää. Varmaan edellisten kokemusten perusteella kierrosta tulee semmonen 27 päivää. Nyt päätettiin pitää pari "väli"kiertoa pakkosekstailulta, sitten aloitetaan (toivottavasti) paremmalla mielillä huhtikuussa clomien kanssa.

Väsyttäähän tuo, onneks on viikonloppu!

Sehän mulle tuli vielä mieleen, et jos mulla ei oo ovista, niin ehkä sen takia en oo saanut kertaakaan ovistesteihin yhtä tummia viivoja. Eli LH:ta ei erittyisi tarpeeksi. No, parin viikon sisäänhän se selviää että mitkä ne horminitasot on ja ovuloinko vai enkö. Mutta aatelkaan, jos ollaan ns. turhaan paneskeltu hulluna kesästä lähtien ja alusta alkaen on ollutkin joku vikana. Tosi kiva!

Ovulaatiotesteistä.. Tein silloin 2pvää sitten ovistestin huvin vuoksi (kp6) ja siinä oli haalean haalean haalea viiva. Nyt sit tänään tein niin ei ollut edes niin selvä kun se oli.. Vaikuttaako se mihin vuorokauden aikaan testaa? Koska sillon 2 päivää sitten tein aamupäivästä ja nyt sit iltapäivästä..

Ultrassa käyty ja tuloksena hoidon keskeyttäminen ja siirtäminen alkukesälle. Munasolut eivät olleet kasvaneet ja tässä sitä sitten ollaan.
Tai oli siellä yksi kasvanut ja inseminaatio tehtiin.

Jotain hyviä uutisia kuului, kun miehen siemennestenäyte oli lähes normaali ja laadultaan hyvä :)

Muutoin tunteet ovat sekavat.

Onneksi kuitenkin pääsemme vielä hoitoon tämän vuoden puolella ja saamme sitten samaan maksukattoon ostaa uuden kierroksen lääkkeet. Edessä on taas monen kuukauden odotus, mutta ehdimpä kuitenkin jatkaa painonpudotusta. Ehkä sitten seuraavassa hoidossa olisin lähempänä normaalipainoa ja se helpottaisi tilannetta.

Minulle voi merkitä dpo -1

Kiitos onnitteluista.:) Olo on vieläkin vähän epäuskoinen, mutta kaipa siellä joku tosiaan luuraa.

MG, tässä minun rivi
Pikku-Saara..........1.2. ....kp 64/35.........28v..............1. lapsi...yk5

Plussatuulia!

Iloksi: Harmillista, mutta toivon kovin että inseminaatio tuottaa tulosta! ?

Ovista täällä odotellaan ;) Laihtumisprojektiakin oon miettinyt, tai no, nythän olen yrittänyt lopettaa mässäilyä, turhat hiilarit pois (vaaleat leivät, pastat ym.) ja käyttänyt vaan täysjyvää jos jotain oon syönyt, yleensä kyllä kasviksilla korvaan perunan/pastat/riisit.. Liikuntaa vain pitäisi lisätä..

ILOKSI: mä pidän peukkuja että inseminaatio tuottaisi jo tuloksen :heart:

oma olo ihan normi. 26/24-29 menossa, dpo luullakseni 11 jos lasken sen vasta siita kp 14 tulleesta plussasta. voi meinaan olla etta se oli se kunnon plussa vasta. ei mitään oireita. naama kukkii, eli kaipa sieltä menkat hyokkää....

Sunflover11: Mulla lähti heti 2,5 kg kun jätin perunat, riisit, pastat ja vaalean leivän pois. Eli mä vähän niinkun "karppaan". Vielä kun saisi 5kg pois niin olisi hyvä. Eilenkin tein kanasalaattia itse ja ai että oli hyvää! :P

Sunflower kiitos :) Tänään jo paljon paremmalla mielellä, kun on saanut yön yli nukkua ja miettiä asiaa. Vaikka sitä oli jo valmistautunut siihen hoitoon, niin toisaalta tämä käänne oli sitten helpottava vaikka myös pettymys, kun ei sitten päästy edes yrittämään. Vaikka onhan se inssi nyt tehtynä.
Sinulle tsemppiä elämäntaparemonttiin :) Tuolla Laihdutus-osastolla on Tahdomme laihtua!-ketju, tervetuloa sinne laihduttelemaan ;) Meitä on siellä pieni, mutta kevenevä porukka tsemppaamassa toisiamme:)

Neiti-81
kiitos peukuista. Ja tsemppiä sinulle piinailuun!!

Viimeyönä syntyi siskoni toinen lapsi. Jännästi nämä asiat kulkevat käsi kädessä. Nyt täytyy vain toivoa, että viimeyössä on ollut taikaa ja meidän lapsemme on saanut samalla alkunsa kun serkkunsa on syntynyt :)

Nyt sitten piinailua pari viikkoa. Ja mikäli ne menkat eivät 2vk päästä ole alkanut, niin minulla on se hyvä puoli tässä, että pääsen siihen verikokeeseen suoraan :) Ei tarvitse sitten kotona testailla ja arvailla.

Iloksi: Täytyykin käydä katsomassa se ketju!
Onnea tätiytymisestä!! Toivotaan että siinä on taika ;)

Epa_88:
Esikoisen jälkeen minä sain tiputettua 15kg pelkästään jättämällä herkuttelun ja pastat, leivät, perunat ym. pois. Kyllä uskon sen nytkin auttavan. Nää laskiaspullat vaan kiusaa kaupassa :P Ja mie pahainen oon sellanen tunnesyömäri, että luulen hiilaripitoisen ruoan auttavaan pahaan mieleen mut loppujen lopuksi siitä tulee vaan pahempi mieli.

Yhteistyössä