+++ HELMIKUUSSA PLUSSAAVAT, maaliskuuta suunnittelevat +++

Pikku-Saara Onnittelut yllätysplussasta!! :heart: Upeeta, että joskus sille kierron venymiselle löytyy noin toivottu syy!!

iloksi Harmillista että hoito jouduttiin keskeyttämään, mutta onneksi inseminaatio saatiin tehtyä. Onnittelut tädille! Toivotaan, että viime yössä olisi ollut siskosi lapsen tuomaa taikaa tulevan serkun hedelmöittymiselle! Ei voi olla vain sattumaa tuollainen yhteenosuva ajoitus, olishan siskon pikkuinen voinut tulla aiemmin tai myöhemminkin. Sulla onkin tosi jännät ajat edessä!!

Sunflower11 Olispa mullakin tahdonvoimaa noudattaa tota karppaamista, sorrun aina kun tykkään leivästä niin paljon. Ennen häitä onnistuin olemaan pari päivää aika vähillä hiilareilla, mutta eipä noin pieni aika mitään auta ja kesä oli niin kuuma, että turvotusta oli joka tapauksessa. Pillerit lopetin kohta vuosi sitten ja niistä päivistä on tullut 5 kg lisää, jota en saa millään pois. Eipä niistä kiloista kai haittaakaan oo, ehkä luonto tietää mitä tekee... Liikun kuitenkin 6 kertaa viikossa ja syön viikot terveellisesti.

Viola30 Ihana ilmaisu: turhaan paneskeltu kesästä asti!! ;) Mutta kyllä mä ikävä kyllä ajattelisin vähän samalla tavalla jos tosiaan selviäis ei olis todellisuudessa mahdollisuuttakaan tulla raskaaksi, on sitä välillä niin tekemällä välillä yritetty... Toivotaan kuitenkin, että kaikki olis hyvin. Ootko kokeillu eri merkkiä ovistestejä, mulla ei ainakaan ne Davidit toiminu, en saanu niihin plussaa. Prisman on toimineet hyvin.

Neiti-81 Me mennäänkin aika samoilla dpo:illa, mulla tänään dpo 11-12 (en tiedä voiko sen laskea digin plussasta vaikka liuska oliskin vasta seuraavana päivänä vahvimmillaan?). Voihan raskauskin iskeä ne näpyt naamaan. Mullakin on otsassa semmosta pientä kukintaa.

SiSa78 Pahoittelut negasta... :hug: Toivottavasti on ollu kivat juhlat, eikä täti ole niitä pilannut kovilla kivuilla! Hyvä silti, että oot saavuttanu välivuodottoman kierron!

Ansku83 Kovasti kuulostaa munkin mielestä kiinnittymiskivuilta, oon monesti lukenu ihmisten kuvaavan niitä just tommoseks muutamien sekuntien kovaks vihlasuks. Peukkuja!!

Zanca Sulla on kadehdittavan optimistinen asenne, osaat kääntää asiat hyväksi! Mäkin oon nyt taas löytäny liikunnan uudestaan, yhen lepopäivän pidän viikossa. Sixpackiä en enää tuu saamaan, parikymppisenä jotain tynkää oli mut nykyään alavatsassa on jotenkin semmonen pieni pömppä jota en saa pois, saattaa olla iän ja pillereiden lopettamisen mukanaan tuomaa... Toivon kuitenkin, että esittelet kesällä sitä vauvamasua, hyvin ehtis vielä kasvaa ainakin loppukesäks jos tässä lähikuukausina plussais!

Maira :hug: Surku kun se viiva vielä muistuttaa raskaudesta, toivottavasti hormonit tasaantuvat pian... Parisuhdeaikaa ei koskaan ole liikaa, toivottavasti on ollu oikein kiva viikonloppu!

ON: Eka teroton kierto menossa vähään aikaan, joten aika vaikea arvioida onko tämä oireettomuus hyvä juttu vai vaan normaali olotila. Tissit alkaa arastaan, jotenkin pidän sitä huonona asiana kun niin on käynyt joka loppukierrossa, eikä mitään tulosta ole tullut. Kaveri just sanoi että arvasi olevansa raskaana kun menkkaoireet jäi tulematta mutta eikös monilla tule menkkaoireet ja ne onkin raskausoireita? Selvä eroavuus aiempiin kiertoihin nähden on semmonen jännä kihelmöinti alavatsalta, vähän niinkun kutiais sisältä päin... Mistä lie voi johtua, ollut jo kolme päivää.
Plussatuulia ja ovisonnea kaikille!

Mietin just et uskaltaisikohan huomenna testailla jo..:ashamed: ku apteekkiin menen kuitenkin. Vanhemmalla tytollä alkoi maha polttaa illalla ja vertakin tuli pissassa ja pissatulehdushan on sille iskenyt : /, huomenna saa lääkkeet sille siihen kun varmistuu mikä bakteeri siellä kiusaa.

Oma olo ihan normi edelleen...pelkään pettymystä:headwall:

Sunflower11
Gabrielle: Aluksi mullakin on aina tiukkaa, mut sit ku muistaa vaan säännöllisesti syödä ni se mässäilynkin into on hävinnyt ja minä oon saanut just ja just syötyä 3x päivässä kun ei oo nälkä :D

Gabrielle Näinköhän minäkään enään ihan näkyvää sixpackiä saan :D Mutta ainahan voi yrittää. Kyllähän tuossa olisi vielä aikaa siihen masuun, mutta nyt ainakin tuntuu, ettei tämä kierto ollut se mistä olisi napannut. Tissit on mullakin taas samalla tavalla kipeänä, kuin aina ennen tätiä. Ja joo, menkkaoireet ja oireettomuuskin voi olla just niitä oireita :D Ihan hölmöö.

Itelläni on nyt dpo11 ja ovis tuli myöhässä tässä kierrossa, joten on oletettavaa, että kierto venyy vähän. Itse en halua testejä suotta tuhlailla, odotan että täti on kunnolla myöhässä.

Neiti Varmaan sanomattakin selvää, kerro sitten miten kävi jos testaat :) Voimia tytöllesi! Tiedän itse vähän liian hyvinkin, miltä virtsis tuntuu.

Gabrielle kiitos... todellakin toivon, että yössä oli taikaa.. nyt sitä tulosta sitten odotellaan. Olen kyllä iloinen siitä raskaustestipäivästä, kun pääsee sitten arvuuttelemasta. :)
Minä mietin tuota sinun tissien arkuutta, että minulla ainakin se tulee oviksen aikoihin ja alkaa sitten hiipumaan menkkoja kohti. Vaikka onhan se yksilöllistä. Toivottavasti oireet ja oireettomuus nyt olisi sitten merkki hyvästä :) Tsemppiä piinailuun :)

Neiti-81 voi kuinka jännittää sinun puolestasi :) toivottavasti plussa on tulossa epäilyistäsi huolimatta. Tsemppiä vielä loppuun piinailuun! Vai joko olet tehnyt testin??

Sunflower ja Gabrielle tuosta painonpudotusasiasta tuli mieleeni, että itse olen pudotellut painoa tuon Kiloklubi avulla. Se on ilmainen palvelu ja mielestäni hyvä. Ollessani Fitfarmin Go fat go-haasteessa en täyttänyt ruokapäiväkirjaa, mutta pidin ylhäällä tietoja treeneistä. Minä suosittelen sitä kiloklubia :)

bluebaby oletko käynyt tuolla ovistestiketjussa vertailemassa? Siellä on kuvia mm. samasta pissasta tehdyistä liuska- ja ovistesteistä. Minulla tuo melko varmasti antaisi jo digiplussan. Käy kurkkaamassa sieltä ketjusta niin näet mitkä muilla on olleet plussia :)

ON.
Oviskipuja on tuntunut tänään oikealla. Saattaa olla, että ovis on vasta tänään kun perjantaina laitettiin irroituspiikki. Harjoituksia täytyy jatkaa miehen kanssa vielä tämä ja varmaan huominenkin, jos vaan satutaan samaan aikaan olemaan kotona ja hereillä. Eri vuorot toisinaan hankaloittavat tätä täsmäseksin harjoittamista kun ollaan joko töissä tai nukkumassa sillä välin kun toinen on kotona hereillä.
Ovistestejä ei kannata tehdä, kun olen piikittänyt itseeni sitä LH-hormonia, joten plussa sieltä tulee kuitenkin. Hmm.. tai pitäisköhän sitä mielenkiinnoista yhteen testiin kusasta..
Täytyy se varmaan koittaa :D

Neiti-81: Hui kuinka ihanan jänskää!Plussatuulia!!!!:flower: Minkälaisia oireiluja sulla on ollut? Ootko jo testannut?

Anteeksi että nyt kauheasti omaa napaa - oon kyllä lueskellut ketjua ja olette kaikki ajatuksissani! ON: Täälläkin jänskät ajat dpo 11 tai 12 ja outoja oireita olisi tarjolla:

vihlaisuja vatsassa, aivan hetken kestäviä ja usein jommalla kummalla puolella.
Eilen illalla pienen pientä pahoinvoinnin poikasta päänsärystä.
Eilen illalla vatsa oikein kipeä. Sellainen tunne että nyt ne menkat kyllä alkavat mutta eivätpä sitten alkaneetkaan...
PALELU!
kova valkovuoto
karmivan kova siivous- ja sisustusinto
eilen ja tänään pientä huimausta. Eilen vain kun istuskelin ja tänään kun nousin
siivotessa nopeasti ylös lattiatasosta.
pieni herkkyys ja tunnetilojen heittely
Rinnat vain hiukan kipeät ( viimeksi varhkm aikana nännit olivat julmetun kipeät)

Jännittää!!!!! oon meinannut jo miljoona kertaa testata mutta kun viimeksi testasin
kun kolme päivää oli menkat myöhässä ja sitten tuli se varhainen km niin nyt ajattelin "säästää" itseäni ja testata myöhemmin..... jos vaan pystyn! Apuva!

Vauvaliimaa ja plussatuulia kaikille :)

bluebaby > Minusta nuo viivat näyttävät tasavahvoilta, joten eiköhän se plussa ole. :)

Neiti-81 > Testaa vaan. :) Plussatuulia ja vauvaliimaa!

iloksi > Olisipa mahtavaa jos tätiytymisen taika toisi plussan testiin. Plussatuulia ja vauvaliimaa!

Sunflower11 > Ovistestailun ajankohta vaikuttaa sikäli, että välillä on laimeampaa pissaa ja siitä tietenkin tulee sitten hailumpi viiva. Kannattaa välttää juomista ja pidätellä pari tuntia ainakin, niin näytteet on mahdollisimman vertailukelpoisia. :) Viivojen vahvuus voi vaihdella myös hormonipitoisuuden heitellessä. Merkitystä on vain viivojen vahvistumisella ja plussaksi päätymisellä. Onnea oviksen bongailuun! =)

Viola30 > Kieltämättä turhauttava ajatus. Olet kuitenkin saattanut ainakin välillä ovuloida, joten ei kai pupuilut ihan turhaa ole ollut. On myöskin turha surra asiaa, jota ei millään voinut tietää. Raskaus ei myöskään saa alkuansa ilman peittojen heiluttelua, joten siitä ei ainakaan ole kiikastanut. Olette tehneet parhaanne kullakin hetkellä tiedossa oleviin faktoihin nähden ja se riittää. Toivottavasti ei enää odotuksen odotus pitkity kauaa vaan plussa pärähtää ihan pian. Hyvä, että saat tarvittaessa clomit avuksi. Vauvaliimaisia plussatulia!

Ansku83 > Lupaavalta vaikuttaa. Toivottavasti pääset testailemaan tuplaviivat.

MolliMelooni > Mikä tilanne? Minua ei ainakaan kiukuta tuo hehkutus. Itselläni kun on kokemusta heittelevien kiertojen tuskallisuudesta, niin tuollainen kellontarkkuus oikeastaan vain ilahduttaa. Omakin kierto on joskus toiminut lähes kellontarkasti, mutta nykyiseenkin tilanteeseen näköjään voi sopeutua. Teroista onneksi näytti olevan apuja, joten ehkä tässäkin kierrossa pysytään kohtuullisilla päivillä (jos täti saapuu). :)

Omaan napaan ei juurikaan kuulu uutta. Vähän on tuntemuksia, mutta eipä niiden perusteella oikein voi arvailla suuntaan eikä toiseen. Keskustelu on ollut aika vähäistä, joten en ole päivitystäkään sitten tehnyt (samalle sivulle). Illalla vaihtui sivu, mutta en jaksanut siihen aikaan päivitellä. Nyt on hyvin aikaa, joten pääsee lista ajantasalle. :) Toivottavasti keskustelukin aktivoituu. :)

Olispa kyllä jännä jos tuo olis plussa kun sain sen kp8. Joten ovishan olis sitte kp 9-10. ei mitenkään mahdotonta tietenkään. Tänään pitäis sitten tallennella lisää....:) kivaa olla taas "mukana" tässä yrityksessä ja jännäilemässä,kaiken jälkeen. Tänään oli aika haaleaa viivaa testeissä. Testaan kuitenki vielä muutaman päivän.

sunnuntai 6.2.2011

KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t..........Ikä....Haaveissa...Yritys
Shiny..........................kp67/?..............23v...1. lapsi.......yk4
henssu........................kp65/28............18v...1. lapsi.......yk1
Villervalla....................kp50/30.............27v...3. lapsi......yk1
anniala........................kp41/26-30.........23v...2. lapsi
*Justiina*....................kp38/30-32........38v...3. lapsi......yk1
MolliMelooni.................kp38/35-38(40)...32v...2. lapsi......yk3½v
jonna_82.....................kp36/29-32.........28v...1. lapsi......yk8
Gabrielle......................kp35/32..............29v...1. lapsi.....yk5
koiksa-79.....................kp35/28-36.................3. lapsi.....yk2
SiSa78.........................kp33/28-30.........32v...2. lapsi......yk2/4
Eevaliisa Nwogu...........kp31/27..............26v...3. lapsi......yk1
Kauniina Päivänä Tuut...kp31/27-29.........33v...3. lapsi......yk5v+
Neiti-81.......................kp27/24-29.................3. lapsi......yk1v+km2
Miimau.........................kp27/27.............31v...1. lapsi......yk7
Zanca..........................kp27/26-31.........26v...1. lapsi......yk7
Viola30........................kp25/27..............31v...2. lapsi......yk8
Ansku83......................kp24/30-40.........27v...1. lapsi......yk2
iloksi...........................kp22/31-33..........28v...1. lapsi......yk4,5v
Matilda-08...................kp20/26......................2. lapsi.......yk4
Barbamama35.............kp19/23-28..........35v...3./4. lapsi...yk5
Viulu...........................kp18/28-30..................4. lapsi.......yk3/7
äiti x4..........................kp16/27...............32v...6. lapsi......yk2
Mariel85......................kp15/?.................25v...2. lapsi.......yk4km2
Epa_88........................kp13/30-41..................1. lapsi.......yk4
Jennynny....................kp12/29...............31v...4. lapsi...yk2
Bla-bla........................kp12/34..............34v...2. lapsi......yk11
Sunflower11...............kp10/28-31.................3. lapsi......yk2
Minnarun.....................kp10/29-31........30v...3. lapsi......yk7
Sinderella....................kp10/32............38v...6. lapsi......yk2/4km1
bluebaby......................kp9/28.............26v...1. lapsi......yk3-4v
macy gray...................kp9/30-34...........30v...2. lapsi.......yk15
pikkumy.......................kp8/28...............25v...1. lapsi......yk5
AiraM..........................kp8/~40..................................yk3
Maira..........................kp7/28?...........25v......2. lapsi......yk2
myrskytuuli..................kp?/?..................33v...2. lapsi......yk?
mileon.........................................................5. lapsi

TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Nallekarkki, Liljah, BloodyEnd, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10, Muffinssi, Minnäi, undercovergirl, Liina87

PIINAILIJAT
*Justiina*..................dpo20
anniala......................dpo20
SiSa78.......................dpo18
MolliMelooni...............dpo16/17
Gabrielle....................dpo12/13
Neiti-81......................dpo12
Viola30......................dpo12
Miimau......................dpo11/12
Zanca........................dpo11
Miimau......................dpo11
Ansku83....................dpo8
Barbamama35...........dpo6
iloksi.........................dpo1

PLUSSANNEET 2011 tammikuu:
Lisey.................8.1. .....kp29/28-32........28v...............2. lapsi...yk2
Mirage..............19.1. ...kp22/26-27.........29v...dpo11...2. lapsi...yk5
Salainen toive...19.1. ...kp34/24-36(44)...22v...............2. lapsi...yk2
lisse.................24.1. ...kp31/30-45.............................2. lapsi...yk2
neiti nöttiäinen...25.1. ................................................2. lapsi
jonna_82..........30.1. ....kp29/29-32.........28v..............1. lapsi...yk8

PLUSSANNEET 2011 helmikuu:
Pikku-Saara......1.2. .....kp64/35..............28v..............1. lapsi...yk5

Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/

HAAMUILIJAT
MiiJane76.........19.11.

Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: macy gray

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta helmikuuta!

Viimeksi muokattu:
Onnea tännekkin Neiti-81!

Miimau: Mulla melkolailla sama tilanne.. Nyt siis täti normikierrosta viikon myöhässä... Odotan ainakin kekskiviikkoon ennen testausta, silloin on edellisestä KM:sta laskettuna sekriittinen 5+ ohitettu ja sit haluan jo oikeesti tietää onko tää totta vai ei.
Mulla oireina lähinnä väsymys, välillä huimaus ja päänsärky. Nännit on kipeät ja lämpö häilyy siellä 37 paikkeilla...

Sunflower11
iloksi: Oon mie käyttänytki tuota kiloklubia aikoinaan.. Se vaan et jos on vähähh ruokavaliolla ni tuppaa herjaamaan sitä :) Mut hyvä se on!

Kiitos macy gray neuvoista! Tilailin tuos lisäksi digitestejä niin sais tietää varmemmin.
Hymynaamako niihin tulee silloin kun on se ovi+?

PALJON ONNEA NEITI-81!! Ihanaa :)

Mun täytyykin mennä sitä ovistestiketjua lukemaan, ku oon jo monesta suunnasta kuullut et noi mammaksin testit ei välttis näytä sitä vahvinta viivaa vaikka ovis onkin, mut sen avuksi ostinkin digitestejä.

Neiti-81: Isot onnittelut tätäkin kautta :flower: Kovasti peukuttelen, että kaikki menisi hyvin loppuun asti. bd

iloksi: Olisi tosiaan aivan ihana sattuma siskosten välillä =) Kovasti peukutuksia myös Sinulle! bd

Miimau ja koiksa: Plussatuulia teillekin! Hienot oireet on molemmilla =)

Kyllä täällä nyt plussatuulet puhaltaa! Toivottavasti nappaa moooonta meistä mukaan. Itsekin mielelläni takertuisin matkaanne ;)

Neiti-81 Onnea plussasta <3 Ihania uutisia :)

Sunflower minä en ole välittänyt niistä palloista silloin kun olen ollut jollain tarkalla ruokavaliolla vaan olen vaan täytellyt tietoja ihan mielenkiinnosta :) Silloin kun en ole ruokavaliolla, silloinyritän mennä palluroiden mukaan :)

Barbamama35 niin olisi.. ja lisäksi kun siskolleni tuli vähän paha mieli, kun sattui synnytys alkamaan samana päivänä kun me menimme kuulemaan huonoja uutisia, niin tulisi tästä sitten kummasti parempi mieli. Mutta katsotaan.

Josko osaisin samanlaiset testit tehdä kuin tuo Neiti-81 ;)

Annan pienen äänimerkin, minun ja perheeni elämä hieman seisahtui... tyttäremme 4-v oksennustaudin&vesirokon jälkeen lopetti syömisen, nyt sitten siirryttiin kotihoitoon ja harkoitellaan syöminen ihan alusta, alustavasti olen kuukauden kotona lapsen kanssa ja opettelemme nielemään ruokaa tukena tietysti lastenpoli psykiatri ja ravitsemusterapeutti, pienin askelin eteen päin, voin kertoa että viikko on ollut niin tuskan täyteinen että ei oo ikinä ollu, vauvahaaveet on nyt sitten ihan tosissaan taka-alalla kunhan tyttö saadaan kuntoon. Onnea plussanneille =)

Annan pienen äänimerkin, minun ja perheeni elämä hieman seisahtui... tyttäremme 4-v oksennustaudin&vesirokon jälkeen lopetti syömisen, nyt sitten siirryttiin kotihoitoon ja harjoitellaan syöminen ihan alusta, alustavasti olen kuukauden kotona lapsen kanssa ja opettelemme nielemään ruokaa tukena tietysti lastenpoli psykiatri ja ravitsemusterapeutti, pienin askelin eteen päin, voin kertoa että viikko on ollut niin tuskan täyteinen että ei oo ikinä ollu, vauvahaaveet on nyt sitten ihan tosissaan taka-alalla kunhan tyttö saadaan kuntoon. Onnea plussanneille =)

Pikaisesti ilmoittaudun:

Eli menkat eivät alkaneetkaan kaikista lupailuista huolimatta. Pari kertaa bongasin veriviiruja, mutta siihen se jäi. Nyt tietysti pieni ihminen miettii, että jos olisikin ovis ollut viikon myöhässä, kiinnittymisvuoto, hidas hcg.... Vaan taitaa sittenkin tulla juhlinnasta huolimatta vaan rehellisesti normi, pitkittynyt kierto. :/

Neiti-81 > Onnea ja supervahvaa vauvaliimaa! :flower:

MolliMelooni > Joillakin tulee tihkuilua oletettujen menkkojen aikaan raskaana ollessa. Toivotaan, että sellasiesta on ollut kyse. Jännä tilanne. :D Plussatuulia!

Minnarun > Voi ei! Jopas sairastelulla oli rajut seuraukset. :( Pikaista toipumista pikkuiselle ja voimia koko perheelle tilanteeseen! :hug:

Sunflower11 > Ihan oikein olet ymmärtänyt eli hymynaama on plussa. :) Toivottavasti saat oikein hienon hymyn ja pari viikkoa sen jälkeen sitten toisenlaisen plussan. :)

En tiedä mikä minun nyt on. Itku on ollut tämän loppuviikon ajan todella herkässä vaikka mitään erityistä syytä ei pitäsi olla. Sopivaa hetkeä kunnolliseen purkamiseen ei kuitenkaan ole tullut, joten olen tyytynyt vuodattamaan muutamia kyyneliä kerrallaan ja nieleskelemään päättäväisesti. Kauaa en hammasta voi purra, joten toivon alkuviikolle rauhallista omaa aikaa. Ehkä syykin sitten selviää.

Yhteistyössä