+++ HELMIKUUSSA PLUSSAAVAT, maaliskuuta suunnittelevat +++

Miimau Noi voiha hittolainen.. :( Tsemppiä uuteen kiertoon! :hug:

iloksi Oon kevyesti kateellinen, olen aina halunnut Italiaan mut en oo saanu aikaseks.. :p

MG Jaksamisia! :hug:

( . ) Nyt sit odotellaan..Iltapäivällä saan soitella th:lle ja katellaan tuloksia, tänä aamuna tikun viiva ei ollu haalistunu eikä vahvistunu, mä luulen ettei tuohon paljon vahvempaa viivaa juuri saada voi..Tosin minä vanha pessimisti ajattelen tottakai pahinta, eli että kohtuun on jäänyt jotain mikä nostattaa arvoja tai sitten on kohdunulkoinen tai tai tai..Raskaus ajatukset oon koittanu jättää sivummalle, toki mielessä välähti sellanenkin eilen että entäs jos siellä on ollu kaksi joista toinen vaan tuli ulos..Mut katotaan nyt, iltapäivällä ollaan viisaampia! :)

Miimau: Voi kurjuus :( Pahoittelut tädin saapumisesta :hug:

Maira: Tulethan kertomaan kuulumiset, kun tulokset saat! Voi kun kaikki olisi parhaalla mahdollisella tavalla :heart:

ON: Masentavan tylsää tää alkukierto. Blaah... Täällä siis kp 2 vasta menossa. Kestää taas ikuisuuden ennen kuin pääsee uudestaan jännäilemään : /

Maira jotain täytyy kivaa kehittää, että on jotain mitä odottaa (raskautumisen lisäksi). :)
Toivottavasti sinulle tulee nyt hyviä uutisia ja pääsen rauhassa jatkamaan raskautta :) Tsemppiä ja paljon hyvää onnea matkaan!

muoks. olitkin kirjoittanut väliin, sillä välin kun kirjoitin omaa viestiäni. Siis todella surkea juttu tuo, ettei selvyyttä tullut. Onneksi kuitenkin tilannetta seurataan. Toivottavasti kaikki on sitten lopultakin kunnossa. Kaikkea hyvää sinulle :hug:

Sisa78 alkukierrot on niiiiiiin järkyttävän tylsiä, ettei mitään järkeä. Minulla ainakin useimmiten alkukierrot menee vaan sivusta seuraillessa toisten tilannetta tai sitten pysyn poissa palstoilta ja koitan keskittyä muuhun.

ON. Mietin tässä, himotestaaja kun olen, että koska sitä pääsisi testaamaan kotona. Toisaalta tekisi mieli tehdä poikkeus ja odottaa sinne r-testipäivään, mutta... toisaalta sitten ... tuskinpa onnistuu odottaa niin pitkään.
Pregnylin ei pitäisi näkyä testissä enää ensiviikon maanantaina, joten silloin voisi sitten aikaisintaan tehdä testin. Hirveän pitkä aika sinne... Maanantaina olisi menossa dpo 9/kp 30 ja veritestipäivänä olisi dpo 13/kp 34. Toisaalta voi olla kyllä, ettei vuoto olisi vielä jokatapauksessa tuohon mennessä alkanut, joten jännitys saattaisi kestää veritestiin asti. Hmm.

Viimeksi muokattu:
Maira: Onpa inhottavan epätietoinen tilanne :hug: Viikko on kyllä pitkä aika... Mutta pääasia, että pääset sinne ultraan! Kyllä se sitten selviää. Voihan sitä tehdä pari testiä odotellessa, jos haluaa tietää, että mihin suuntaan hCG on menossa. Toivottavasti kaikki kääntyy vielä hyväksi :hug:

Paskaa niskaan ja taas km, nyt vkolla 10+2. Lääkkein tyhjennetty ja eipä vois olla tyhjempi olo. Sattuu ihan sieluun asti. Olis riittäny jo km marraskuussa mut ei, piti saada toinen putkeen...mitä lienen tehnyt, että tämän ansaitsen?

Viimeksi muokattu:
Sandemarille pahoittelin toisaalla! Voimia ja jaksamista uuteen päivään!:hug:

Mairalla, melko jännä tilanne!

Miimau voihan hitsiläinen. Ei muuta kuin uutta kiertoa kohti..

Minä nyt sitten sorruin testaamiseen, vaikka vasta huomenna aamulla aioin..

kai tuon selkeämpää ei juuri voi tulla.
Itse on niin onnessaan, että on tosi ristiriitainen fiilis hehkuttaa omaa onneaan, kun toisilla vastustaa.

Sandemar Kyllä koetellaan toisia... :( Paljon voimia tuohon tilanteeseen! :hug:

Tää epätietoisuus ja ajatukset kaikenmaailman kauhuskenarioista sai mut siihen pisteeseen että tilasin ajan yksityiselle huomiseks..Ei auta, tietoa on saatava.. :ashamed:

koiksa-79
Eipä juu paljon selvempi plussa voisi olla...Onnea! :heart: :flower:

koiksa-79 > Ihanan vahva plussa. =) Onnea ja vauvaliimaa! :flower:

Maira > Varmasti ihan hyvä ratkaisu. Toivottavasti siellä on kaikki kunnossa. Voimia huomiseen!

Sandemar > :hug: Ei pysty ymmärtämään, miksi tuollaista joutuu kokemaan. Kyyneleet ihan nousee silmiin, kun ajattelen kokemaasi. Voimia!

iloksi > Tänne vaan testikuvia linkittämään sitten kun alkaa siltä tuntumaan. :D Toivotaan, että päästään tiirailemaan kahta viivaa. :)

SiSa78 > Ihan samoissa fiiliksissä. Toiveajattelin jo oviksen menneen tai tulevan ihan näinä päivinä. Turha luulo varmasti näillä kiertopäivillä, kun viime aikoina olen ovuloinut vasta joskus kp20+. |O Pitäisi unohtaa koko juttu, etten muistaisi ajatella oireita. Kipuja on aika kovasti ja sehän kiukuttaa. Suurieleistä on valmistautuminen, jos sieltä nyt ylipätään ovista on tulossa. Kiukuti kiukuti ja vali vali. :kieh: Turhauttaa pahasti. Pahoittelen purkausta. Tarkoitus oli vain todeta fiilisten täsmäävän, mutta överiksi meni. :ashamed:

Olen unohtanut päivittää. Sen verran tuo lapsen sairastelu ja temppuilu näköjään ajatuksia sotkee, että olen tavallista hajamielisempi. Näköjään se on mahdollista. :D Zumbaamisesta tuli hyvä olo, mutta huomenna varmasti tunnen treenanneeni. Innostuin vähän liikaakin. Meinaan siti ottaa uusinnan huomenna, jos suinkin kykenen edes kevyempänä versiona. Katselin tavoitevaatteitani ja suunta on viime viikkoina ollut aivan väärä. En halua niitä käyttöön ompelupöydän kautta vaan ihan sellaisenaan, joten jotain on kiireesti asialle tehtävä. Toivottavasti liikunnan lisäämisestä on apua näihin kipuihin, sillä särkylääkepurkki houkuttelee jo aika kovasti.

Sandemar: Voi ei! :'( Kovasti voimia suruunne :hug:

koiksa: Isot onnittelut tätäkin kautta =) :flower:

Maira: Hyvä, että pääset jo huomenna kuulemaan tarkempaa tietoa tilanteesta. Viikon piina tuossa tilanteessa olisi tosi tuskallista. Toivottavasti kaikki on hyvin!

Hei kaikille! :wave:

Oli pakko ihan rekisteröityä tänne, kun tilanne on sen verran hämmentävä...

En ole varsinaisesti kuumeilijaporukkaan kuuluva. Olemme mieheni kanssa olleet enemmän tai vähemmän koko parisuhteemme (9v.) ajan olleet ilman ehkäisyä. Aktiivista yrittämistä on ollut joskus 2004-2006, mutta viime vuosina en ole uhrannut asialle enää yhtään realistista ajatusta, vaan yrittänyt ajatella, että ehkä meille ei vaan tule koskaan perheenlisäystä. Olen 28v.

Mulla oli täysin kellontarkat menkat kevääseen 2006 asti, jolloin piti aloittaa IVF-hoidot, sen jälkeen niiden tulo loppui täysin kuin taikaiskusta, ja hoidot jäivät. Pääsin tuolloin myös opiskelemaan, joten hoitoasia jäi senkin vuoksi. Menkkoja on välillä hoidettu teroluteilla, ja nyt viimein viime syksynä olen saanut ne normalisoitumaan. Ylipainolla lienee osuutta asiaan - hormonihäiriöihin siis.

Olen nyt laihtunut viime kesästä lähes 30kg ja olen tällä hetkellä ollut jo neljä viikkoa erittäin tiukalla, valvotulla dieetillä, jonka aikana syön pelkkiä ateriankorvikkeita, ja kroppani on ketoosissa. Ketoosi varmastikin sekoittaa hormonitoiminnan, ainakin osalla, ja aiheuttaa ties mitä oireita, mutta nyt tilanne on seuraavanlainen:

Touhuilimme miehen kanssa tuossa ovulaatiopäivän tietämillä muutamaan otteeseen (tiedän arvioidun oviksen siitä, että merkkaan menkat kalenterisovellukseen, joka ilmoittaa arvioidut päivät, kiinnostavat ne minua tai eivät). Nyt on meneillään KP36/27, sisuskaluissa tuntuu kuukautiskipujen tapaista jullimista, rinnat ovat pingoittuneet tuntuiset ja niitä särkee hieman, mutta nännit eivät ole kipeät, eivätkä turvoksissa. Koko ajan saa juosta vessassa (ok, kuuluu varmaan dieettiin), mutta olen mitannut lämmön korvakuumemittarilla eilen (37,4) ja tänään (37,7). On aivan selkeästi kuumeinen olo ja oksettaa jatkuvasti (en esim. pysty tupakoimaan ollenkaan). Ikinä, siis ei ikinä ole ollut tälläisiä oireita yhtä aikaa, eikä mielestäni koskaan pelkkää kuumetta ilman minkäänlaista flunssaa tai tulehdusta. Testasin eilisaamuna negan, mutta pitäisiköhän tässä vielä pitää lippu korkealla...?

En siis ole koskaan ollut raskaana ja kyllä tässä nyt ehdottomasti joku on "pielessä". Kiinnostaisi vaan tietää, onko luvassa 9kk pituinen "pöpö"...

Kuten sanottua, aktiivista yrittämistä ei ole ollut vuosiin, enkä tiedä tuleeko olemaan tämän jälkeenkään, jos nega tulee, koska pettymys sattuu liikaa. Alitajuisesti olen varmaankin halunnut äidiksi kuitenkin koko ajan. Huh, jännittää ihan pirusti. :eek:

Viimeksi muokattu:
Sandemar: Voimia ja halauksia :hug: !!!

Koiksa-79: AIVAN MAHTAVAA!!!!!!!!!! Tuollaisen plussan kanssa vois melkeen jo mennä kaupungille ylpeilemään ;) Onnea hurjan paljon ja ihania odotushetkiä :)

Maira:
Täällä ollaan hengessä mukana! Toivottavasti kaikki on hyvin!!

Iloksi: Ihanaa matkaa!! Ja kvuia tänne kun olet tikutellut:)

ON Täällä menossa kp 2 ja kyllä potuttaa. Karmiva vuoto,joten täti on vihaisena....
Kuten Sisa-78:kin kirjoitti niin eipäs vois tylsempää olla uutta jännäysaikaa odotellessa. Pakko yrittää keskittyä johonkin muuhun tässä välissä, vaikka liikuntaan ja töissä riittää puurtamista tietenkin. Käyn kyllä täällä kuulostelemassa teidän kuulumisia - oon jo jäänyt koukkuun tähän ihanaan joukkioon :wave: PLUSSATUULIA kaikille!!!

Green lady: Oi varmasti jännittää!!!! Kannattaa kyllä mun mielestä pitää vielä lippu korkealla :) oon ymmärtänyt että hcg:t voivat nousta tosikin hitaasti joillain ja olen kuullut myös sellaisia tapauksia että kotitestit eivät ole koskaan näyttäneet raskautta vaikka raskaana ovat olleetkin. Kaikkea voi sattua! Oireitakin sulla on mukavasti :) Kannattaa ehdottomasti mennä terveyskeskukseen verikokeisiin niin saat varmuuden asiaan. Vauvaliimaa ja plussatuulia toivon sinulle :) !

sandemar: pahoittelut keskenmenosta :'(

Maira: tsemppiä ultraan,toivottavsti siellä on kaikki ok!=)

koiksa-79 hieno plussa,onnea!=)

Green lady: Tervetuloa mukaan!:)

Täällä on jatkunut oviksen testaus,en saanut kovin paljoa mielipiteitä tuosta kuvasta jonka lauantaina laitoin,minustakin ne näytti tasavahvoilta niin kuin macy gray kommentoit :) ihan hailakoita viivoja tullut sen jälkeen. vielä 2-3 testiä jäljellä. Jos ne ei tuota plussaa uskon oviksen olleen vkonloppuna. nyt jo kuitenkin kp12. joka mulle aika takaraja ovisplussan tulemiselle. tallettelut jäin vain perjantai-iltaan ja yöhön eli kahteen kertaan samana päivänä,en tiedä riittääkö se mihinkään kun ovisplussa tuli la aamuna?? noh mulla kuiten se leikkaus tulossa,jospa siitä olisi jotain hyötyä. Plussatuulia kaikille! :whistle:+++++++++++++

bluebaby: Kyllä siinä kuvassa saattais plussa hyvinkin olla =) Musta se testiviiva on hitusen vaalempi kuin kontrolli, mutta mulla se ainakin tarkoittais jo plussaa. Tuleeko sulla viivat koskaan ihan tasavahvoiksi? Mulla nimittäin ei tule... Toinen mitä mietin, että tuleeko sulla ovis tosiaan aina noin aikasin, että kp 12 on jo takaraja :confused: Kun mullakin on kierto 28 päivää ja ovis tulee yleensä kp 14. No ainakin sulla on pitkä luteaalivaihe, jos ovis on noin aikasin =) Tsemppiä siihen leikkaukseen! Toivottavasti se viimeistään tuo plussan tullessaan :heart:

Hyvää keskiviikkoa kaikille =)

Viimeksi muokattu:
tein eilen uuden digin ja

eli mut saa lisätä plussanneisiin:heart: Jos tiputaan taas niin tiputaan sit korkealta taas...
Nyt kuitenkin toive lokalahjasta. Toivotaan että tämä pysyy kyydissä loppuun asti..

T:Neiti+ ihme 4+1

Sisa78 Kyllä mulla yleensä tulee melko vahvat viivat ja testiviiva monesti paljon tummempikin. Viivaat vaan lähti vaalenemaan rajusti tuon "plussan" jälkeen. Joo mulla on aikaisin ovis aina. yleensä saan plussan tikkuun kp 10-12. En muista onko koskaan tullut enää kp 13,mutta jatkan kuitenkin testaamista sen mitä tikkuja on. tietty voisin testata lämmönkin,kun se nousee oviksen jälkeen sitte 37 tietämille. Mulla oli kyllä viimekierron loppuvaiheessa pieni operaatio tuolla alapäässä,tiedä sitte onko vaikutusta operaatioon.

Yhteistyössä