Hyvää syysloman alkua kaikille!
Ihanaa olla lomalla <3 Ajattelin, että kulutan koko loman lenkkeilemällä koirien kans ja nauttimalla, mut heti aamusta huomasin, että ei kykene enää käymään lenkillä kahtena päivänä peräkkäin, sen verran lujaa alko ottaa tuonne alamahaan :<
Muutenkin aika suunnitelmantäyteinen viikko tulossa, miehen 10vee sisko tulee meille hoitoon alkuviikoksi >_> ... ja sitten pitäis päästä junalla ouluun ite kotia hoitoon
Äiti on luvannu lähteä mun kans kaupoille ja ostaa talvitakin ja katotaan nyt mitä muuta sitä saa shoppailtua ku mies ei oo vieressä naputtamassa jalkaa lattiaan :>
Mursumarsu, aika ällöä käytöstä tuollanen, että oletetaan heti et ei se kuitenkaan tuu ja jätetään pyytämättä.. Mää on sen verran temperamenttinen et ottasin kyl nokkiini oikein olan takaa
Mut on kyl kans jätetty kutsumatta, mut iha omasta pyynnöstä, ku en kuitenkaan jaksa valvoa enää 10 jälkeen nii vähä turhaa lähtiä mihinkään
Line, raskauden iloja
Ihanaa
Mut mää oon kyllä kans aika varma et samanmoisen itteltäni löysin yks päivä ku istuin veskissä ja sit pyyhkäsin nii jäi verta paperiin ja piti oikeen säikähtää.. Mut sitte ku sitä tutki tarkemmin nii tuntu vaa sellanen möllykkä tuolla jossai välilihan paikkeilla mikä oli aika kipiäki.. Nyt ei oo ollu sitte ennää mittää, ku pari päivää pesi vähä huolellisemmin.
Mut jeps, taitaa vissii olla ruoka-aika.. En muistanukkaa kuinka väsyttävää puuhaa kaavottaminen voi olla! Ei ookkaa hetkeen tullu mitään kaavotettua saati ommeltua, mies ihan hermona ku se osti mulle uuen ompelukoneen enkä oo viel ees kokeillu sitä.. ^^;; Mut nyt ku saa vauhdin päälle nii vois päästää ittelle sitten muutamat paidat ja varmaa parit housutki, ku eilen taas piti todeta kuin kauheen hintasia nuo vaatteet on tuolla kaupassa ><
Jahas tulipas taas pitkä teksti >< Nooh oli paljon asiaa
Jakselemisia kaikille!
Tuulikka + Nöttönen 21+5