Helmikuun hippuset 2012 **lokakuussa**

Mooi!
Neuvolakuuumisia täältä. Terkka ei ollu ollenkaan iloinen noista yölläkin jatkuvista kipeistä suppareista näillä viikoilla ja vannotti menemään heti äippäpolille, jos vielä niitä tulee. Ja muutenkin pitäisi lähinnä vaan maata, kun ollaan kriittisillä viikoilla vielä. Sokerirasitukseen en joutunut, painoo oli tullu se sallitut 500g. Mut kyllä tuo vaaka näyttää jo hurjia, kohta paukkuu kymmenluvut rikki. Saa kattoo kuinka paljo kaikenkaikkiaan tota painoo siunaantuu.Sais pysyä alle 20 kg:n kyllä. Esikon aikaan tuli justiinsa 10 kg ja kuopuksen kanssa 17kg. Paitsi en kyllä oikeestaa noita kiloja pelkää, aina ne on sitten imetyksellä hyvin lähteny.

Kumma juttu, mun hemppa vaan nousee ja nousee. Nyt huiteli jo 140:ssä?! Terkka vaan naureskeli, ettei oo kyllä moiseen törmännyt ja laittoi kuitenkin varmuuden vuoksi lähetteen pieneen verenkuvaan. Mitä haittaa voi olla korkeesta hempasta?

Pikkunen potki mahassa niin, ettei meinannu saada sydänääniä kuunneltua, heh! Enää ei onneksi kuulunut mitään sivuääniä. Otin myös itelleni influenssarokotteen, meillä neuvolassa sitä suositeltiin. Hassua, että joissain neuvoloissa sitten nimenomaan ei suositella raskaana oleville? otaa nyt sitten taas selvää, mikä on linja tuon suhteen. Lapsille aion myöskin ensi viikolla ottaa, kun täällä alkaa rokotukset.
Mutta nyt taas hömpän pariin. Niin joo, meiltä tosiaan evättiin se vauvavakuutus, äidin terveydellisiin syihin vedoten :/ Oli kyllä ihan odotettavissa.

t.sini77 ja masurokkaaja 24+7
 
Sini77 Itselläni oli myös ihmettelyä kerrakseen kun viimeksi HB oli 141...sitä edellisellä kerralla oli 128. Enkä ole rautalisää ottanut.
Eipä neuvolan täti mitään ihmeempiä siitä kommentoinut. Itseäni vaan ihmetytti, et miten voi olla kun aikaisemmissa raskauksissa on joka kerta joutunut rautalisää alkaa napsimaan aboutti rallaa näillä viikoilla.

Muuten on nyt parina päivänä tuntunut maha jotenkin oudon erillaiselle. Kaippa se on sitä kun kohtu alkaa olemaan navan korkuudella/vähän yli ja painamaan eritavalla.
Miehen mukaan olen kuulemma alkanut vaappumaankin kuin pingviini kävellessäni. :LOL:

Jepulisko ja mahakääkötin 25+0
 
Viimeksi muokattu:
Jepulisko, sama vaiva tai "vaiva" meillä :) Mullakin edellisis raskauksissa ollu tasan päinvastoin. Meillä on muutes vaan päivä eroo lasketuis ajoissa saa kattoo ollaanko samaan aikaan pusaamas vauvoja. Ellei synny tämä meikäläisen sitten aikaisemmin...
t. sini77 ja maharokkaaja 24+7
 
Jebu mullekkin opettaja tänään kohteliaasti kertoi, että vaapun huvittavan näkösesti kun kyseli vointia ja kerroin, että liitokset on kipeät :D

Kävimpä sitten hoitamassa koulussa keskeytysasian kuntoon, sekä työkkärissä asian ilmottamassa ja olen nyt virallisesti työtön tammikuun loppuun asti, eipähän tarvi sitten siitäkään huolehtia. Ensin vähän pelkäösin, että meinaako ne mua sielä kuinka juoksuttaa suunnitelmia tekemässä ja tehdä jotain työhön osoituksia, mutta ei tullu mitään. Eli lomailua esikoisen kanssa tiedossa :xmas: Tosin näiden liitosten kanssa se voi olla melko hitaanlaista touhua :D

Pepe10 :heart: Papana 24+0 POKS! :)
 

Yhteistyössä