Voi tylsyyttä.. Yksin kotona, ei kiva :|
En ole vielä tehnyt yhtään mitään hankintoja vauvaa varten..
Toisaalta turhaanpa kaikkea uusii, kun 3 lasta on ennestään.. Tai, oisihan uudet vaunut kivat ...ehkä.
Minä myös odotan rakenneultraa sekavin tuntein: välillä innoissaan, välillä paniikissa että mitä selviää..
Hmm, mulla taas ollut joka raskaudessa päinvastainen tilanne ja kuin evenyllä gigglesillä, eli halut on huomattavasti parantuneet raskaana ollessa..(Tosin ei ne huonot ole ollut muutenkaan).
Välillä ollut ihan koomisiakin tilanteita, kun ei ole voinut ketään miestä edes katsoa ajattelematta..sitä.
Ja rakas välillä ihan "muussina"
Nyt kylläkin karmeat liitoskivut jo vähän hillitsee petipuuhia : /
onnea skooby tyttölupauksesta!
Luputupunan miehen uneksiminen! Ihana!
Nyt taidan lähteä kävelylle, ei tästä tule muuten mitään
Suffeli ja masumuru 20+1
En ole vielä tehnyt yhtään mitään hankintoja vauvaa varten..
Toisaalta turhaanpa kaikkea uusii, kun 3 lasta on ennestään.. Tai, oisihan uudet vaunut kivat ...ehkä.
Minä myös odotan rakenneultraa sekavin tuntein: välillä innoissaan, välillä paniikissa että mitä selviää..
Hmm, mulla taas ollut joka raskaudessa päinvastainen tilanne ja kuin evenyllä gigglesillä, eli halut on huomattavasti parantuneet raskaana ollessa..(Tosin ei ne huonot ole ollut muutenkaan).
Välillä ollut ihan koomisiakin tilanteita, kun ei ole voinut ketään miestä edes katsoa ajattelematta..sitä.
Ja rakas välillä ihan "muussina"
Nyt kylläkin karmeat liitoskivut jo vähän hillitsee petipuuhia : /
onnea skooby tyttölupauksesta!
Luputupunan miehen uneksiminen! Ihana!
Nyt taidan lähteä kävelylle, ei tästä tule muuten mitään
Suffeli ja masumuru 20+1