Huuh siinäpä se lokakuukin meni että hellurei vaan... Töitä olis jäljellä n. 7 viikkoa ja muutamat hassut päivät päälle. Sitten pidän loput lomapäivät tammikuun alussa ja sitten (jo kaipaamalleni) mammalomalle, jiihuu!
Niin se vaan aika menee hurjaa vauhtia, just avokin kanssa tuossa kummasteltiin että nyt jo 25. raskausviikko menossa, ei mee enää pitkään kun pikku herra köllöttelee jo käsivarsilla. :heart:
Luputupunalle osanottoni lemmikin poismenosta.
Itse jouduin vuosi sitten kesällä luopumaan todella rakkaasta ajokoira-neidistä (ikää oli jo 12 vuotta) ja vieläkin on häntä ihan välillä ihan mahdoton ikävä!!! Tapasin joskus lenkillä erään naisen joka rapsutteli meidän nykyistä pystykorvaa ja en tarkalleen muista miten se sen mietelause meni mutta jotenkin niin että jos ihmisistä suurempi osa olisi sellaisia kuin koirat niin kyllä me tultais täällä paljon paremmin toimeen keskenämme. Aikas hyvin sanottu minun mielestä. Nyt vaan muistelet niitä mukavia muistoja karvakuonokaverista. :')
Joku kirjotteli noista suppareista, taisi olla
Sini77.. Olen kyllä huomannut samat että ei ihan hirveetä rehkimistä pysty enää tekemään, pistää "matkakaveri" vastalauseen samoin tein! Voi kun sitä muistaskii ottaa iisisti loppuun saakka, vaikka tätä kyytiläistä odottaakin jo kovasti syntyväksi, ei olisi silti mukavaa että ihan näillä viikoilla syntyis. :O Nyt pitää vaan (töissäkin) muistaa ottaa edes vähän rauhallisemmin ja kuunnella omaa kroppaansa.
Abrakadabra, ne on pahoja nuo kauppojen lastenvaate- yms. tavarahyllyt!
En tiedä kauanko tuo "järjen ääni" jaksaa minulla enää mukana pysyä ku tuolla kaupoissa kiertelen.. Kirpputoreilla se on jo täysin menetetty peli ja juuri, n. 15 min. sitten lopettelin "muutaman" lastenvaatekassin penkomisen kun työkaveri toi poikiensa vanhoja vaatteita mulle katottavaks. Noh, yksi suuri kassillinen jäi taas tänne ja nyt sitten vaan neuvottelemaan kirpputorihinnoista, heh.
Onneks tuo isukki ei pistä hirveemmin vastaan näissä hankinnoissa kun olen kuitenkin tähän meneessä kaiken käytettynä (halvalla) hankkinut.
Tuttipulloista muuten mietin että oletteko te mammat kohdanneet keskustelua muovi- ja lasipullojen eroista...? TässäKIN asiassa on varmasti omat koulukuntansa, mutta itse en ainakaan pidä pahana asiana noita muovipulloja hamstrata. Joskus joku on sanonut että niistä irtoisi jotain maidon mukana...? Ei kait sentään.:O
Influenssarokotuksista kirjoittelitte ja itse kysyin myös päiväkodilla vierailleelta neuvolantätiltä niin sanoi että ei suosittele raskaanaoleville tuota kausi-influenssarokotetta ja en kyllä meinannu alun alkaenkaan sitä ottaa. En oo asiaa niin kummemmin miettinytkään mutta sainpahan sillekin mietinnälle varmistuksen kun ammattilaisen kanssa "neuvottelin". Eikä kyllä omassakaan neuvolassa sitä varsinkaan tuputettu...
Pepe10 Huippu idea tuo mamman kotiutumispaketti! *Raapustaa tarvike-/muistilistaansa*
Ja eipä tullut mieleen edes tuo imetysyöpuku. Eri kätevältä kuulostaa...*kynä sauhuaa jälleen*
Eilen kannoin apteekista kotiin 2,5% kortisoonivoidetta ja Essexin perusvoidetta. Katotaan rupeeko näillä nämä ihottumat antautumaan.. Toivotaan ainakin ja pitää muistaa ottaa seuraavassa lääkärineuvolassa puheeksi.
Huh, tulipahan taas sepustusta..!
Mukavaa marraskuun alkua kaikille! :flower:
-Lilu & "J" 24+1- :heart: