Helmikuun hippuset 2012 **syyskuussa**

Ai kauhea, mäkin näin unta, että meille tulkin tyttö, ja olin aivan paniikissa, kun tämähän on 100% varmasti poika!! Samaten vaavi oli syntyessään 6kk ikäinen iiiiso jötkäle, joka veteli lusikalla maitonsa lasista... mielenkiintoista etten sanoisi.. :LOL:
 
ÄiteeXihana uni :D Sitä aina miettii, mitä siellä alitajunnassa pyörii :) Minäki näin viime yönä sellasta unta, että vauva potki koko ajan mahasta läpi silleen, että oikein erotti hienosti ne jalkapohjat ja sitten sillä oli sellaset barbien jalan kokoset jalkapohjat. Sitten kaikki tuli vaan pällistelemään niitä, vaikka se potkiminen kävi aika kipiää. Mut johtuu mulla varmaan siitä, kun on pikkuhiljaa oletettavasti alkanu liikkeitä tuntumaan :)
Ja sitten taas uusia tuntemuksia, eilen illalla kun oli kauhea lenkki koirien kans ku ne vaan kisko joka ilmansuuntaan ja sai oikein riuhtoa niitä perässä, niin sitten kun meni sänkyyn nii tuo maha oli ihan kivikova ja tuntu et se oli sellanen koko yön (ei varmaan kyl oikeesti ollu). Luokkakaveri sitte meinas et ois ollu harkkasuppari, tiiä sitte :) Mut toisaalta ihan kiva, että alkaa olemaan erilaisia tuntemuksia niin saa vähän mielenkiintoa tähän odottamiseen ku tulee koko aika uusia juttuja :D
 
kiitokset kaikille <3 täällä olen levännyt paljon ja se lopettaa supistelut oitis=) mäolen myös menossa tuohon 4D-ultraan 18.10 kun mulla olis viikkoja 23+3 kasassa silloin=) joka raskaudes olen käynyt 1-2kertaa tuossa ultrassa,ihana kokemus=) kallista puuhaa se on kyllä,ei voi muuta sanoa!
 
4D ultra sinne minne menen se maksaa 170€. Parhaat viikot siellä käymiseen tämän lääkärin mukaan on 24-29 viikot. Ja varaan ajan viikoille 25-26 (miten sitten saankin parhaan ilta ajan etä mies pääsee mukaan) Meille myös tämä sukupuoli veikkaus oli niin epämääräinen että haluan varmistuksen asiasta, lisäksi olemme päättäneet että lapsiluku on täynnä ja jo viime raskaudessa olisin halunnut kokea 4D ultrauksen.
 
huomenta!
Voi Eva-Maria, jaksamista! on tosiaan pelottavaa kun on vasta viikkoja noin vähän :/ Lepoa vaan kehiin tosi paljon.
Toivotaan että saat lepäillä kotona eikä tartte sairaalaan lähtee. Välillä kyl kotona on hankala olla tekemättä ihan kokonaan mitää, että siinä mieles se sairaala on hyvä kun siellä ei sitte todellakaan tee muuta ku makaa.

Täällä oli eilen taas parempi päivä, vähän vaan supisteli. Tosin makasinkin lähes koko päivän. Kovasti tuo pieni tuolla möyrii, tunnetteko muut kun vaaveli vaihtaa paikkaa mahassa? mulla tuntuu varsinkin jos on tuolla ihan alhaalla sitte on sellanen kunnon möykky tuolla navan alapuolella :)

Jaahas, mitäs sitä keksis lauantaihommaa...miehen nakitin siivoomaan. Jospa voimat heti aamusta riittäisi kauppareissuun. Huomenna on miehen siskon vauvan nimenantojuhla, pääsee hypisteleen pikkuista ihanaa :)

Niin, osaisko joku viisas sanoo kandeisko hakee sitä jotain erityisäitiyspvä rahaa, kun ei kykene töis oleen ja työ on sellaista että siitä on vaaraa lapselle siis lähinnä se ennenaikainen synnytys on vaarana, jos samalla tahdilla jatkaa..ja voikoha sitä saada, vaikka työnantaja maksaa sairausloman ajalta palkkaa? toisaalta sitä kai voi hakee vasta 50 pvää ennen la:ta, joten oon varmaan sillon jo tippunu jollekin 2/3 osa palkalle..

Tosin ei mun työssä altistu kemikaaleille tms, mutta on tosi raskasta fyysisesti ja henkisesti kun on kyse erityisryhmästä. Voihan sitä kokeilla, sitte myöntävät jos parhaaksi näkevät. Varhennetulle en ajatellu jäädä kun on sitten sieltä toisesta päästä pois eli joutuis aikasemmin aloittaan hoitovapaan.

hyvää viikonloppua kaikille!
sini77 ja vaaveli 20+3
 
pitkästä aikaa itse tänne kirjottelen, mutta taustalla olen lueskellut teitä joka päivä:) meillä oli viikolla rakenneultra ja poikalupaus sieltä tuli ja muutenkin pikkunen voi hyvin. näyttää olevan tää helmikuisten pino hieman poikavoittoisa kuukausi :)

Rentouttavaa viikonloppua!
s-atu 22+0
 
Itsellä on ollut niin vahva tyttöolo koko raskauden et olisin voinut sisustaa huoneen ja ostaa kaiken valmiiksi tyttöä varten mut nyt parin päivän sisällä olo on vaihtunut pojaksi. Mies on yhä edelleen varma et tyttö tulee mut mä sanoisin et poika siellä masussa on.

Eilen kokeilin mun häämekkoa (sellanen normi valkoinen kesämekko) mikä oli mulla häissä kun esikoista odotin 20+1 ja nyt on tosiaan se 19+5 (tai eilen oli). Ihan saman kokoinen masu on. Täytyy ottaa joku päivä kuvia musta ja pojasta se mekko päällä niin jää kiva muisto.

Vielä 4 päivää ultraan. Menee niiiiiin hitaasti että...

Eveny ja Myyskä 19+6
 
Sini77 Jos työsi on vaarallista sikiölle ja työnantaja ei voi siirtää sinua muihin tehtäviin, voit hakea erityisäitiysrahaa. Itsellä tosin tilanne oli aikanaan se että ravintoloissa sai tupakoida ja sitävarten sirryin erityisäitiysrahalle. Äitiysloman voi tosiaan aloittaa 30-50 päivää ennen laskettua aikaa, mutta on sitten toisesta päästä pois.

Eveny Äkkiä se ultrapäivä koittaa :)
 
Asun Espoossa ja meen 4D-ultraan Helsinkiin femedaan sille tunnetulle Brunolle! ja hinta rv 20-23+6 on kelakorvauksen jälkeen 170eur...muilla viikoilla maksaa varmasti lähemmäs 250..nuo viikot on niiden mielestä tosi hyvät mennä sinne,ja mullahan on aikarv 23+3...
 

Yhteistyössä